Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, adinterim skrev:

Veldig pinlig at hun drar på dette e ventet når statusen er som den er i Oslo for tiden, og etter dramaet som har vært vedr eventet. Og ikke minst pga ranten hennes rett før Norge stengte ned 🙃 Men NÅ er det ikke så ille lenger, må vite. 

Nei, viktigaste er å kjefte på andre. Hva med å feie for egen dør?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, baremeg skrev:

Nesten alt som er på Snap og IG er jo reklame. Greit å måtte tjene penger, men det er helt uinteressant for meg så nå slutter jeg å følge henne 

Ja, er kun det som postes nå. Ser det er reklame på middag ute også nå. Når de er ferdige og spise så ligger det nesten like mye mat igjen på bordet..Blir litt kvalm, hvorfor bestille så mye når man ikke klarer og spise det opp...  Elsker å følge sara før, men nå syns jeg det bare blir værre og værre, men jeg er altfor nysgerrig til å følge.. :(

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2020 den 8.08, Hollie321 skrev:

Tenkte også på dette.. litt trist at man ikke en gang kan delta i dåp uten å være på sosiale medier. Hun hadde ikke tapt følgerene sine om hun tok seg en dag fri 

For å si det slik.... Mor til barnet er ikke mindre på delingsfronten selv. Deler ikke link til insta her, men det barnet blir også brukt i reklame. Han ble brukt før han i det hele tatt kom til verden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, cactus_ skrev:

For å si det slik.... Mor til barnet er ikke mindre på delingsfronten selv. Deler ikke link til insta her, men det barnet blir også brukt i reklame. Han ble brukt før han i det hele tatt kom til verden. 

Det er jo ikke greit, hun bruker jo sine egne barn i reklame også. Burde ikke være lov... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, adinterim skrev:

Veldig pinlig at hun drar på dette e ventet når statusen er som den er i Oslo for tiden, og etter dramaet som har vært vedr eventet. Og ikke minst pga ranten hennes rett før Norge stengte ned 🙃 Men NÅ er det ikke så ille lenger, må vite. 

Det tenkte jeg også, var vel ikke så viktig lenger 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, adinterim skrev:

Hun prøver jo hele tiden og nevne at det er et super bra oppsett og det er så korona venlig, men slik jeg ser det er Oslo super rødt så hvorfor gidde og være der en hel helg, dra ut og spise, pub osv. Det er jo ikke korona venlig uansett hvordan man vrir på det. Syns ikke det er ok at hun viser for andre at det er helt greit og styre slik hun jør nå. Veldig dobbelt moralsk på måten hun var i vår iallefall. 🙈

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, supermamz skrev:

Hun prøver jo hele tiden og nevne at det er et super bra oppsett og det er så korona venlig, men slik jeg ser det er Oslo super rødt så hvorfor gidde og være der en hel helg, dra ut og spise, pub osv. Det er jo ikke korona venlig uansett hvordan man vrir på det. Syns ikke det er ok at hun viser for andre at det er helt greit og styre slik hun jør nå. Veldig dobbelt moralsk på måten hun var i vår iallefall. 🙈

Fra og hamstere mat og ikke kunne gå på butikken annet enn en gang i uka til Oslo fest hele helgen! Jenta der ass 🙈👏

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, iansak skrev:

Fra og hamstere mat og ikke kunne gå på butikken annet enn en gang i uka til Oslo fest hele helgen! Jenta der ass 🙈👏

jaa, hun får det til iallefall🙈 Håper bare hun tenker seg nøye om neste gang hun står med pekefingern på andre som ikke følger regler eller hva enn det skulle være. Hun har jo meninger om alt og alle 🙈

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må gjerne si hva dere vil om hvor hyggelig,jordnær,at hun viser det som der er etc etc etc. Men hyklere, det er ikke noe som står høyt i kurs hos meg ass. 
Hun sa for bare 5-6 mnd siden at corona hadde gjort så hun ikke var så opptatt av utseende lenger. Hun snakker om at hun viser det sanne ansikt, hun maser om sminkefri søndag. 
Er folk helt korka som tar til seg dette eller? 
dama er fake fra hår til tær? Hun har de tykkeste vippe extensions’ene jeg noen gang har sett, sminker seg daglig og når hun ikke sminker seg så ser det fortsatt ut som hun sminker seg!! 
misforstå meg rett. Gjør alt dette om du ønsker det! Men stå for det da jente! Ikke skjul deg bak en fasade om hvor ekte du er når du ikke er det overhodet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, BethD skrev:

Dere må gjerne si hva dere vil om hvor hyggelig,jordnær,at hun viser det som der er etc etc etc. Men hyklere, det er ikke noe som står høyt i kurs hos meg ass. 
Hun sa for bare 5-6 mnd siden at corona hadde gjort så hun ikke var så opptatt av utseende lenger. Hun snakker om at hun viser det sanne ansikt, hun maser om sminkefri søndag. 
dama er fake fra hår til tær? Hun har de tykkeste vippe extensions’ene jeg noen gang har sett, sminker seg daglig og når hun ikke sminker seg så ser det fortsatt ut som hun sminker seg!! 
misforstå meg rett. Gjør alt dette om du ønsker det! Men stå for det da jente! Ikke skjul deg bak en fasade om hvor ekte du er når du ikke er det overhodet! 

Hykler er det mest plassen utrykk jeg har hørt om den dama der!!!👏👏👏👏👏

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, BethD skrev:

Enig! Hun begynner faktisk å irritere meg mer og mer😜

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Alex_rude skrev:

Enig! Hun begynner faktisk å irritere meg mer og mer😜

Ja. Kommer til å avfølge om ikke der skjer en endring der snart. 
Som en over her skrev. Oslo er snart rødest i hele Europa. Men hun reiser på fest. Hun som hamstret, holdt ungene hjemme fra barnehagen, ikke besøkte gudbarnet sitt på flere mnd... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, BethD skrev:

Ja. Kommer til å avfølge om ikke der skjer en endring der snart. 
Som en over her skrev. Oslo er snart rødest i hele Europa. Men hun reiser på fest. Hun som hamstret, holdt ungene hjemme fra barnehagen, ikke besøkte gudbarnet sitt på flere mnd... 

Hun skrek etter at Norge måtte stenge skoler og Bhger her. Jeg har fått så liten sansen for henne. Reklame veldig ofte på snappen hennes. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry Sara, men de middagene under 100lappen fra rema1000, er ikke akkurat de beste tipsene. Da er det bedre å lage den selv fra bunnen uansett om tidspress eller ikke, man får mye sunnere og billigere middag av å lage maten fra bunnen av enn de halvfabrikata posene til rema1000. Må virkelig si at det går mye billige og usunne middager hos henne. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg avfulgt henne. 

Jeg orker ikke all reklamen.. 
Jeg har fått helt avsmak for Estrid, Nakd og alle de andre som absolutt alle influencere reklamerer for for tiden.

Orker ikke

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Litenoggod skrev:

Sorry Sara, men de middagene under 100lappen fra rema1000, er ikke akkurat de beste tipsene. Da er det bedre å lage den selv fra bunnen uansett om tidspress eller ikke, man får mye sunnere og billigere middag av å lage maten fra bunnen av enn de halvfabrikata posene til rema1000. Må virkelig si at det går mye billige og usunne middager hos henne. 

Hadde det vært en og annen gang men det er ganske ofte. Pølsegryte og taco er liksom der hun filmer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, BethD skrev:

Hadde det vært en og annen gang men det er ganske ofte. Pølsegryte og taco er liksom der hun filmer 

Veldig ofte. Veldig ofte take away fra nærmeste gatekjøkken🤣 det gatekjøkkenet som hu kjøper mye mat fra tidligere er stengt pga at de har solgt narkotika der🙊 

jeg blir ikke akkurat inspirert av ukesplanen av maten hennes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Gasellen skrev:

Da har jeg avfulgt henne. 

Jeg orker ikke all reklamen.. 
Jeg har fått helt avsmak for Estrid, Nakd og alle de andre som absolutt alle influencere reklamerer for for tiden.

Orker ikke

Avfølger alle som har mye reklame og som har mye fokus på kropp, enten den ene eller den andre type kropp. Er så lei kropp! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, GulleGull skrev:

Avfølger alle som har mye reklame og som har mye fokus på kropp, enten den ene eller den andre type kropp. Er så lei kropp! 

Ser jeg mer falske øyevipper nå så rabler det for meg! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vil hun hen med denne selvmordsvideoen hun reklamerer sånn for nå? Oppmerksomhet? Ser ingen grunn til å brette ut livet sitt på denne måten for å «hjelpe» andre. Altså.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...