elskersommer Skrevet 5. mai #34381 Del Skrevet 5. mai Rufs skrev (30 minutter siden): Ja, nettopp, antok nesten det. Litt merkelig å si ja til noe slikt og ikke følge opp, da er det bedre at noen andre får sjansen tenker jeg. Synes også dette er merkelig.. å nå er hun 1 uke i syden og hvor mye trener hun den uka? Fatter ikke at hun kunne si ja til dette programmet når hun knapt gidder og legge inn litt egeninnsats 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. mai #34382 Del Skrevet 5. mai Tråden er ryddet for krenkende innlegg og persondebatt. Sol, admin. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry88 Skrevet 5. mai #34383 Del Skrevet 5. mai «H» skrev (10 timer siden): Det er ikke anbefalt uansett årsak som hovedomsorgsperson å være lenge borte fra et barn på 1 år, selvom det er mer forståelig om man gjør det på grunn av jobb og ikke sydentur. Men nå er det vell far som er hovedomsorgspersonen til denne gutten, så da er han jo ivaretatt på best mulig måte sånn sett da 🫶 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurpa Skrevet 5. mai #34384 Del Skrevet 5. mai Rufs skrev (4 timer siden): Ja, nettopp, antok nesten det. Litt merkelig å si ja til noe slikt og ikke følge opp, da er det bedre at noen andre får sjansen tenker jeg. Du "antok nesten det"?? Så det den brukeren skriver her, og som du svarer på, er altså en umiddelbar sannhet. Blir matt... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 5. mai #34385 Del Skrevet 5. mai 4 minutter siden, snurpa said: Du "antok nesten det"?? Så det den brukeren skriver her, og som du svarer på, er altså en umiddelbar sannhet. Blir matt... Hvis du følger og har sett mer trening så er det jo bare å legge ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 6. mai #34386 Del Skrevet 6. mai elskersommer skrev (13 timer siden): Det er ikke mye vi har sett henne trene etter at hun sa ja til 16 ukers helvete.. hun har vel vært ca 6-8 ganger på treningssenteret og tatt noen turer med barna. Hun var 1 uke på påsketur med foreldre og familie og 5 dager i Kristiansand med foreldre uten og trene.Her kunne hun fint trent hver eneste dag fordi hun hadde hatt barnevakt. Så de gangene hun har trent mye er på camp. Å vi snakker om dronninga av å dokumentere så hun hadde garantert dokumentert om hun trente mer Følger du henne? Hun la jo ut at hun trente på hytta i påsken. Det er slik løgner spres her inne og blir til sannheter, håpløst. Håper mange av de inne her ikke har barn, for de nedlatende holdningene her blir videreført bør dere være klar over. SE reiser på ferie med to av barne, som mange her inne klager på får for lite oppmerksomhet. Lille er hjemme sammen med far, som han bor sammen med og er veldig trygg på. Når hun er hjemme deler de på å stå opp med han, og ansvaret ellers. Hun har hatt lengre permisjon hjemme med han enn de fleste andre mødre. Men fortsatt er hun en dårlig mor i følge dere. Er et tilfelle av at dere ønsker å se feil i alt hun gjør. 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. mai #34387 Del Skrevet 6. mai arnoyb skrev (2 timer siden): Følger du henne? Hun la jo ut at hun trente på hytta i påsken. Det er slik løgner spres her inne og blir til sannheter, håpløst. Håper mange av de inne her ikke har barn, for de nedlatende holdningene her blir videreført bør dere være klar over. SE reiser på ferie med to av barne, som mange her inne klager på får for lite oppmerksomhet. Lille er hjemme sammen med far, som han bor sammen med og er veldig trygg på. Når hun er hjemme deler de på å stå opp med han, og ansvaret ellers. Hun har hatt lengre permisjon hjemme med han enn de fleste andre mødre. Men fortsatt er hun en dårlig mor i følge dere. Er et tilfelle av at dere ønsker å se feil i alt hun gjør. Hva og hvor mye trente hun på hytta i påsken? Hun dro i en strikk som var festet i en trapp og var ute med barna. Når du er med på 16 uker helvete så bør man være ute og løpe en god tur eller gå såpass raskt at du blir svett Det gjorde hun ikke 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 6. mai #34388 Del Skrevet 6. mai elskersommer skrev (46 minutter siden): Hva og hvor mye trente hun på hytta i påsken? Hun dro i en strikk som var festet i en trapp og var ute med barna. Når du er med på 16 uker helvete så bør man være ute og løpe en god tur eller gå såpass raskt at du blir svett Det gjorde hun ikke Eneste dager de ikke var ute å gikk tur sa hun var reise dagene. Det er jo også nevnt at denne runden med 16 ikke er gjort like ekstrem som tidligere. At fokuset er på langvarig endring, ikke 16 ukers brå kur. Og at hun følger opplegget de er enig om. Det er tydelig på snap at hun er mer aktiv enn tidligere, det er jo absolutt positivt. Hun har også tydelig gått ned i vekt. Hun fokuserer på endring i matvanene. Kritikken bør enten ha hva hun deler til grunn eller så bør det ventes med til programmet sendes så den ikke virker grunnløs. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 6. mai #34389 Del Skrevet 6. mai elskersommer skrev (2 timer siden): Hva og hvor mye trente hun på hytta i påsken? Hun dro i en strikk som var festet i en trapp og var ute med barna. Når du er med på 16 uker helvete så bør man være ute og løpe en god tur eller gå såpass raskt at du blir svett Det gjorde hun ikke Når man er med i et program så følger man vel det de avtaler eller får beskjed om? Ikke det noen kaklehøner på KG mener hun skal gjøre. I dag sa hun at hun har trent, men det ble ikke vist på snap, men da har hun vel ikke gjort det for du har ikke sett det? 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. mai #34390 Del Skrevet 6. mai Sharp75! skrev (Akkurat nå): Når man er med i et program så følger man vel det de avtaler eller får beskjed om? Ikke det noen kaklehøner på KG mener hun skal gjøre. I dag sa hun at hun har trent, men det ble ikke vist på snap, men da har hun vel ikke gjort det for du har ikke sett det? Vi snakker om dronninga av og legge ut alt hun gjør 24/7🙈 ikke ei som legger ut en snap om dagen. Men helt klart bra at hun gjør noe med sin livsstil 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 6. mai #34391 Del Skrevet 6. mai Harru sett - ordet "egenreklame" ser ikke ut til å eksistere på ferie. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. mai #34392 Del Skrevet 6. mai Sydenkupp skrev (14 minutter siden): Harru sett - ordet "egenreklame" ser ikke ut til å eksistere på ferie. Synes faktisk de til nå har vært ok på og merke til nå.. men syng ut og med bilde her om jeg virkelig har oversett noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 6. mai #34393 Del Skrevet 6. mai elskersommer skrev (1 time siden): Vi snakker om dronninga av og legge ut alt hun gjør 24/7🙈 ikke ei som legger ut en snap om dagen. Men helt klart bra at hun gjør noe med sin livsstil Ser vi når hun er med sønnen på trening/kamp? Ser vi henne leke med de eldste barna? Ser vi henne 24/7? Nei, og takk og lov for det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. mai #34394 Del Skrevet 6. mai Sharp75! skrev (1 time siden): Ser vi når hun er med sønnen på trening/kamp? Ser vi henne leke med de eldste barna? Ser vi henne 24/7? Nei, og takk og lov for det. Nei det gjør vi ikke.. å det er jaggu bra. Men jeg tror du innerst inne skjønner hva jeg mener om du legger godviljen til. Egentlig burde hun dratt på ferie uten og dokumentere noe som helst. Bare legge mobil bort. Men nå avrunder jeg denne diskusjonen ellers blir det bare avsporing 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 6. mai #34395 Del Skrevet 6. mai Er det sånn at de aldri har ferie denne yrkesgruppen? Når hun var i Danmark, var det også mye Careless i monitor. Kunne de ikke heller kalt dette for en jobbreise, som det jo er, en reise for å promotere bikini-kolleksjon?! Og jeg sender inn alle bilder som ikke er merket med egenreklame, fordi at jeg mener de har en vei å gå her. Det er ikke misunnelse, det er ikke heksejakt, det er rett og slett et engasjement omkring denne bransjen. Jeg er opptatt av at barn og ungdom ikke skal bli eksponert for skjult reklame og kyniske mennesker. Dessverre ser man jo at voksne mennesker ei heller eier kritisk sans på nett, og blir lurt oppi skyene av desse influenserne. Og det skal Lien og Sara E ha, de er gode på å opprette en relasjon med følgerne som gir dem cash i lommeboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 6. mai #34396 Del Skrevet 6. mai elskersommer skrev (3 timer siden): Nei det gjør vi ikke.. å det er jaggu bra. Men jeg tror du innerst inne skjønner hva jeg mener om du legger godviljen til. Egentlig burde hun dratt på ferie uten og dokumentere noe som helst. Bare legge mobil bort. Men nå avrunder jeg denne diskusjonen ellers blir det bare avsporing Jeg trenger ikke legge godviljen til for jeg er ikke enig i at hun er dronninga av å legge ut alt hun gjør, så enkelt er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. mai #34397 Del Skrevet 6. mai Unodostrez skrev (1 time siden): Er det sånn at de aldri har ferie denne yrkesgruppen? Når hun var i Danmark, var det også mye Careless i monitor. Kunne de ikke heller kalt dette for en jobbreise, som det jo er, en reise for å promotere bikini-kolleksjon?! Og jeg sender inn alle bilder som ikke er merket med egenreklame, fordi at jeg mener de har en vei å gå her. Det er ikke misunnelse, det er ikke heksejakt, det er rett og slett et engasjement omkring denne bransjen. Jeg er opptatt av at barn og ungdom ikke skal bli eksponert for skjult reklame og kyniske mennesker. Dessverre ser man jo at voksne mennesker ei heller eier kritisk sans på nett, og blir lurt oppi skyene av desse influenserne. Og det skal Lien og Sara E ha, de er gode på å opprette en relasjon med følgerne som gir dem cash i lommeboka. Jeg melder også inn. Ser de merker en del men er mye som ikke er merket. De tar vel etter Isabel Raad. Hun drar til Maldivene kun iført ivory kolleksjonen.Tjener masse penger. Å nå gjør TL og SE det samme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. mai #34398 Del Skrevet 6. mai Sharp75! skrev (14 minutter siden): Jeg trenger ikke legge godviljen til for jeg er ikke enig i at hun er dronninga av å legge ut alt hun gjør, så enkelt er det. Ok.. da får vi bare være uenige😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 6. mai #34399 Del Skrevet 6. mai Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 7. mai #34400 Del Skrevet 7. mai I en hektisk hverdag, og ikke si at hun ikke har det, er det vel så viktig å tenke på det som puttes inn i munnen som det å trene. Å være mor til tre barn pluss å drive en millionbedrift krever sitt på mange områder. Jeg vet mange av dere mener de er to late personer som går hjem og driver hele dagen, men det er jeg helt sikker på at de ikke er. Ting gjør seg ikke selv, og jeg er sikker på at han har ikke sagt opp en bra jobb for å gå hjemme og gjøre lite og ingenting. Lov å vær uenig med meg, men jeg blir matt av å se hva enkelte skriver hær inne. Og jo, mye av det som skrives kalles mobbing, og ikke rart den yngere generasjon mobber når en ser hvordan voksne folk sitter og skriver. 8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå