Sunfl0wer Skrevet 23. februar 2022 #2821 Del Skrevet 23. februar 2022 Birdo skrev (10 minutter siden): De legger jo ikke skjul på det, og dagene er godt dokumentert på både snap og Instagram. Det siste døgnet på insta ihvertfall så ser man de ta ett glass øl på mini disco for BARN så tviler sterkt på at de drikker så mye foran barna. Og så må de da få lov til å ta seg noen glass når barna sover. Er en ganske alvorlig påstand å si at de drikker hele tiden. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 23. februar 2022 #2822 Del Skrevet 23. februar 2022 Birdo skrev (11 minutter siden): De legger jo ikke skjul på det, og dagene er godt dokumentert på både snap og Instagram. Atte hva? De tar seg ett glass og 2 - ingen fylla, ingen overstadig berusede voksne. Det må nå jaggu være greit når en er på ferie!? Sykt hva dere pirker på og kritiserer i denne tråden, rett og slett trist!! 20 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 23. februar 2022 #2823 Del Skrevet 23. februar 2022 (endret) LinnKatrine skrev (5 minutter siden): Jeg har som sagt tatt kontakt med Forbrukertilsynet som skulle se nærmere på saken. Det sier seg vel selv at privatpersoner ikke har myndighet til å få innsyn i kvitteringer og annen dokumentasjon på at ferien er betalt i sin helhet og ikke rabattert eller sponset. Angående kommentaren om Therese sin økonomi er jeg helt enig i at den ikke hører hjemme noe sted. Jeg vet ingenting om hennes privatøkonomi og beklager den. Du har hva? Basert på DIN oppfatning av ett annet menneske sin økonomi og uten bevis overhodet så har du kontakt Forbrukertilsynet for å angi mennesker du ikke kjenner for skattesvindel?! Ser du ikke selv at det er ganske drøyt? Endret 23. februar 2022 av sirenas 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 23. februar 2022 #2824 Del Skrevet 23. februar 2022 sirenas skrev (1 minutt siden): Du har hva? Basert på DIN oppfatning av ett annet menneske sin økonomi og uten bevis overhodet så har du kontakt Forbrukertilsynet for å angi mennesker du ikke kjenner for skattesvindel?! Ser du ikke selv at det er ganske drøyt? Enig med deg! En drøy ting å anklage noen for. Og i tillegg vil jeg tro at Forbrukerstilsynet har mye viktigere saker de burde bruke tiden sin på enn grunnløse henvendelser fra misunnelige instagramfølgere… Dette tar tid fra alvorlige tilfeller. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 23. februar 2022 #2825 Del Skrevet 23. februar 2022 Sunfl0wer skrev (11 minutter siden): Det siste døgnet på insta ihvertfall så ser man de ta ett glass øl på mini disco for BARN så tviler sterkt på at de drikker så mye foran barna. Og så må de da få lov til å ta seg noen glass når barna sover. Er en ganske alvorlig påstand å si at de drikker hele tiden. Skrev ikke hele tiden, så fint om du ikke legger ord i munnen min. Skrev når de spiser. Jeg syns ikke alkohol hører hjemme med ferie hvor barn er med. Barn merker et glass eller to, og varmen påvirker også. Men det er min mening, sikkert farget av en oppvekst med mye rus i bildet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. februar 2022 #2826 Del Skrevet 23. februar 2022 Birdo skrev (54 minutter siden): Og, nå kaster jeg sikkert ut en brannfakkel, at det er alkohol til alle måltider.. Helt enig. Hun har vist frem på snap alkohol hver dag frem til nå på turen. Greit nok at det ikke er fylla, men man får promille. Når man reiser alene med mindreårige barn til et annet land så er det i mine øyne best å holde seg edru. Ting kan skje, og man er som sagt i et annet land. Dessuten skal det ikke mange enhetene til før barna merker alkoholen, de merker fort endring i foreldrenes væremåte. Og endringer gir usikkerhet. Jeg skjønner ikke helt den der «slapp nå av og la hun kose seg, hun er jo på ferie»…..er kos ensbetydende med alkohol? Må man drikke drinker, øl og vin for å kose seg? Er det ikke kos nok i seg selv å være ei uke i et land der det er sol, varmt og godt sammen med barna sine mens det er snø og kaldt hjemme? Er det ikke kos å spise god mat på restaurant hver kveld, bade i et varmt basseng og nyte ei uke uten de dagligdagse pliktene? Det er alkoholen det står på liksom? 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 23. februar 2022 #2827 Del Skrevet 23. februar 2022 Birdo skrev (12 minutter siden): Skrev ikke hele tiden, så fint om du ikke legger ord i munnen min. Skrev når de spiser. Jeg syns ikke alkohol hører hjemme med ferie hvor barn er med. Barn merker et glass eller to, og varmen påvirker også. Men det er min mening, sikkert farget av en oppvekst med mye rus i bildet. De la nettop ut bilde av at de spiste frokost. Null alkohol der. Så sorry,men når du kommer med påstander,så bør du kunne bevise det også. Og så langt er det ikke bevis for det,ergo du har ikke peiling hva de gjør. Og det å ta ett glass øl eller vin til eks middag bør da være lovlig. Å være beruset foran barn hører ikke hjemme nei,men du kan ikke si at de er beruset av å ta seg ett glass øl. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 23. februar 2022 #2828 Del Skrevet 23. februar 2022 skruf skrev (14 minutter siden): Helt enig. Hun har vist frem på snap alkohol hver dag frem til nå på turen. Greit nok at det ikke er fylla, men man får promille. Når man reiser alene med mindreårige barn til et annet land så er det i mine øyne best å holde seg edru. Ting kan skje, og man er som sagt i et annet land. Dessuten skal det ikke mange enhetene til før barna merker alkoholen, de merker fort endring i foreldrenes væremåte. Og endringer gir usikkerhet. Jeg skjønner ikke helt den der «slapp nå av og la hun kose seg, hun er jo på ferie»…..er kos ensbetydende med alkohol? Må man drikke drinker, øl og vin for å kose seg? Er det ikke kos nok i seg selv å være ei uke i et land der det er sol, varmt og godt sammen med barna sine mens det er snø og kaldt hjemme? Er det ikke kos å spise god mat på restaurant hver kveld, bade i et varmt basseng og nyte ei uke uten de dagligdagse pliktene? Det er alkoholen det står på liksom? Alkohol på snap hver dag? Det siste døgnet på snap er det video at de tar en øl til middagen/minidiscoen. Ser bilde av at hun drikker ett glass brus ved bassenget. Hvor er all denne alkoholen dere snakker om? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 23. februar 2022 #2829 Del Skrevet 23. februar 2022 skruf skrev (31 minutter siden): Helt enig. Hun har vist frem på snap alkohol hver dag frem til nå på turen. Greit nok at det ikke er fylla, men man får promille. Når man reiser alene med mindreårige barn til et annet land så er det i mine øyne best å holde seg edru. Ting kan skje, og man er som sagt i et annet land. Dessuten skal det ikke mange enhetene til før barna merker alkoholen, de merker fort endring i foreldrenes væremåte. Og endringer gir usikkerhet. Jeg skjønner ikke helt den der «slapp nå av og la hun kose seg, hun er jo på ferie»…..er kos ensbetydende med alkohol? Må man drikke drinker, øl og vin for å kose seg? Er det ikke kos nok i seg selv å være ei uke i et land der det er sol, varmt og godt sammen med barna sine mens det er snø og kaldt hjemme? Er det ikke kos å spise god mat på restaurant hver kveld, bade i et varmt basseng og nyte ei uke uten de dagligdagse pliktene? Det er alkoholen det står på liksom? Enig. Aldri skjønt hvorfor kos må inneholde alkohol🤷🏻♀️ Jeg er ikke avholds altså, og mannen min kan fint ta seg en øl til middagen innimellom, om vi griller på sommeren og sånne ting. Men jeg drikker ikke foran barn, de skal kunne se på meg som en trygg voksen, alltid! Og, barn merker utrolig fort at man endrer seg. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 23. februar 2022 #2830 Del Skrevet 23. februar 2022 Tviler på at et reiseselskap hadde gitt bort gratis tur i vinterferien! Det er jo den dyreste uken hele året og blir utsolgt uansett. Hun har jo også sagt at de har betalt selv. Syns ellers det ser ut som er fin familieferie på barnas premisser (i motsetning til det andre bloggere på ferie på samme øy viser frem). 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 23. februar 2022 #2831 Del Skrevet 23. februar 2022 WonderWomaan skrev (6 timer siden): Hva med de som ikke er store damer, men normal, med små pupper? Og ikke at det er så sykt mange butikker med bikini for store damer heller.... Enten er utvalget vis-alt-av-kropp-bikini (kan like godt gå naken), eller så eksisterer bikinier knapt (for store damer ) Finnes for de også, blant annet konges sløjd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 23. februar 2022 #2832 Del Skrevet 23. februar 2022 Maydis8 skrev (2 timer siden): Hva vet vel du om Therese sin økonomi. Ærlig talt. De har da mer enn råd nok til å betale eks antall tusen for en tur til Spania. At du gidder. Man kan si mye rart om Sara, men merking av reklame har jeg inntrykk av at hun er god på. At du utnevner deg selv til formynder over Therese sin økonomi er noe spesielt. Så driti ut. Der var du igjen ja dor å snakke dritt til de som kritiserer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palma Skrevet 23. februar 2022 #2833 Del Skrevet 23. februar 2022 Går du inn på siden til ving og på de fleste rom der så står det velkomstpakke. Dette er ikke noe fin har fått sponset. Følger med rommet. Royal Family Suite For deg som vil ha en leilighet med høy standard, bra beliggenhet og praktiske detaljer. Velkomstpakke Senger eller madrasser fra Dux og putemeny Badekåper til hele familien, babybadecape til barn under 3 år Solsenger eller solstoler Vannkoker Kjøleskap Mikro Brødrister Nespressomaskin og startkit med påfylling Daglig påfylling av vann (1 x 1,5 liter) Basseng- og strandhåndklær Strandbag Tv Strykejern og strykebrett Hårføner Dusjsåpe Gratis Wifi Safe Rengjøring og oppvask hver dag Chromecast 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 23. februar 2022 #2834 Del Skrevet 23. februar 2022 LinnKatrine skrev (På 20.2.2022 den 16.05): Selvfølgelig er det sponset opphold. Tror dere Therese Lien (reisefølget) har økonomi til å betale 35- 45 000 for ei uke i syden?🤪Hvis de hadde betalt selv så hadde de jo selvfølgelig delt en leilighet og ikke hatt de dyreste leilighetene på bakkeblan nærmest bassenget. De avslører seg selv med å filme velkomstgavene osv. Grunnen til at de ikke merker med spons er at de da må betale 25% av oppholdet, og med så dyre leiligheter vil det utgjøre mange tusen. Har meldt det inn til forbrukertilsynet og regner med de tar seg bryet med å innhente dokumentasjon på betalt opphold når det er snakk om såpass mye penger☺️ Åheisann! Hva vet vel du om Therese sin økonomi? Eller Sara sin? Kunne du ikke prøvd å være LITT mer nedlatende da? Det er så morsomt sånn!🤪 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 23. februar 2022 #2835 Del Skrevet 23. februar 2022 Orly skrev (5 timer siden): Der var du igjen ja dor å snakke dritt til de som kritiserer Du må jammen begynne å passe på deg selv og la folk få kommentere presis det de vil! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 23. februar 2022 #2836 Del Skrevet 23. februar 2022 Å god reklame er det vel egentlig ikke hvis hun først blir matforgiftet og nå datteren... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 23. februar 2022 #2837 Del Skrevet 23. februar 2022 Blir så fascinert over influencere som lager innlegg med vær snille mot hverandre , samtidig som de lar skikkelig fæle kommentarer stå i kommentarfeltet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 23. februar 2022 #2838 Del Skrevet 23. februar 2022 Sharp75! skrev (5 timer siden): Du må jammen begynne å passe på deg selv og la folk få kommentere presis det de vil! Det var ikke deg jeg siterte , så hvorfor svarer du? Begynner p bli litt pinlig for deg når du skal forfølge å kommentere mine innlegg hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 24. februar 2022 #2839 Del Skrevet 24. februar 2022 Utrolig trist at ferien deres ble så amputert 😟 Max uflaks 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 24. februar 2022 #2840 Del Skrevet 24. februar 2022 Orly skrev (10 timer siden): Det var ikke deg jeg siterte , så hvorfor svarer du? Begynner p bli litt pinlig for deg når du skal forfølge å kommentere mine innlegg hele tiden Pinlig for meg? 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå