Alex_rude Skrevet 22. januar 2022 #2621 Del Skrevet 22. januar 2022 Lill skrev (47 minutter siden): Mangel på empati har åpenbart ingen grenser. Og du hadde ikke holdt ut en halv dag engang? Du har ikke barn har du vel? For da må du nemlig ofte gjennom sånne ting. Og det som verre er🙄. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 23. januar 2022 #2622 Del Skrevet 23. januar 2022 jeg gråter bare med tanken på å ligge med covid alene med barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilja82 Skrevet 23. januar 2022 #2623 Del Skrevet 23. januar 2022 Lillemor1982 skrev (På 19.1.2022 den 13.24): Dette er så sant. Hun har hverken begrenset antall nærkontakter eller holdt seg hjemme🙈 Hun har fulgt nasjonale retningslinjer frem til positiv hurtigtest! Etter positiv test fulgte hun også retningslinjene! Ærlig talt….. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 23. januar 2022 #2624 Del Skrevet 23. januar 2022 On 1/22/2022 at 3:31 PM, Sharp75! said: Flaskene har barnesikring 🤷♀️ Voksensikring kaller jeg det. De fleste fleste barn åpner de lett som bare det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 23. januar 2022 #2625 Del Skrevet 23. januar 2022 23 hours ago, Aidensfield said: Det vet jeg.. Men med en 1 klassen så vet man aldri h a de kan klare. Men er nok meg som overtenker🙃 Nei, du overtenker ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiqita Skrevet 23. januar 2022 #2626 Del Skrevet 23. januar 2022 Sharp75! skrev (På 21.1.2022 den 20.28): Jeg så snap nå, tror det har vært på nyhetene at det er ingen som har hatt Corona igjen før det har gått 3 mnd, gjerne det hun sikter til 🤔🤷♀️ Jeg håper jeg ikke fremstår belærende nå, men datteren min har covid for andre gang på under 3 mnd. Vi kjenner til 5 barn og 2 voksne nå her i byen som har hatt det 2 ganger på under 3 mnd. Ene forsker de på blod/prøvene på. Alle disse er folk som omgås i samme miljø. Hos oss har det vært klare symptomer begge gangene, også spredd (dessverre) smitte i begge tilfellene. Så det er lite tvil om at det er det. jeg har ikke fulgt snap-dagene hennes slavisk disse dagene; men all ære til henne som står i det alene nå! Det er unntakstilstand, man gjør det man kan for at alle skal ha primærbehovene dekket!♥️ Jeg var alene med mine 3 barn, mannen i Nordsjøen når det traff oss. Alle vi 4 ble smitta med opp til 5 dagers inkubasjonstid mellom noen, så lang lang karantenetid, utrolig krevende; både å være syk, ha syke barn og det å være så… belastende? Da man trengte hjelp til så mye utenfra, men ikke kunne få noe hjelp og avlastning «på innsiden». Jeg ønsker ingen «sympati» fra de som tenker i de baner, vil bare støtte opp om at det er ikke rn drømmesituasjon! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 23. januar 2022 #2627 Del Skrevet 23. januar 2022 Chiqita skrev (13 minutter siden): Jeg håper jeg ikke fremstår belærende nå, men datteren min har covid for andre gang på under 3 mnd. Vi kjenner til 5 barn og 2 voksne nå her i byen som har hatt det 2 ganger på under 3 mnd. Ene forsker de på blod/prøvene på. Alle disse er folk som omgås i samme miljø. Hos oss har det vært klare symptomer begge gangene, også spredd (dessverre) smitte i begge tilfellene. Så det er lite tvil om at det er det. jeg har ikke fulgt snap-dagene hennes slavisk disse dagene; men all ære til henne som står i det alene nå! Det er unntakstilstand, man gjør det man kan for at alle skal ha primærbehovene dekket!♥️ Jeg var alene med mine 3 barn, mannen i Nordsjøen når det traff oss. Alle vi 4 ble smitta med opp til 5 dagers inkubasjonstid mellom noen, så lang lang karantenetid, utrolig krevende; både å være syk, ha syke barn og det å være så… belastende? Da man trengte hjelp til så mye utenfra, men ikke kunne få noe hjelp og avlastning «på innsiden». Jeg ønsker ingen «sympati» fra de som tenker i de baner, vil bare støtte opp om at det er ikke rn drømmesituasjon! De som ikke har sympati for de som sitter inne med 2,3,4 barn og er syk selv har sikkert ikke barn selv. Det er slitsomt og komme seg gjennom de dagene så litt tårer er lov. 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 23. januar 2022 #2628 Del Skrevet 23. januar 2022 Aidensfield skrev (1 time siden): De som ikke har sympati for de som sitter inne med 2,3,4 barn og er syk selv har sikkert ikke barn selv. Det er slitsomt og komme seg gjennom de dagene så litt tårer er lov. Samme tenker jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 23. januar 2022 #2629 Del Skrevet 23. januar 2022 @Måne Rampelyset@Sol Rampelyset kan dere rydde tråden for brukerdebatt og avsporinger? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 24. januar 2022 #2630 Del Skrevet 24. januar 2022 Over til noe helt annet. Jeg synes det er nydelig at de med påvirkningskraft hjelper unge med å forstå at man er vakker som man er. At man verken trenger gjøre det ene eller det andre. SE har frontet dette lenge, til tross for silikonen som hun skal fjerne når den tid kommer. Hun legger ut videoer hvor hun bruker filter og sier at hun blir skremt av å se hvordan dette er..blant annet. Men, hva med at hun har fjerner føflekk i ansiktet, har fillere i leppene, har brukt falske vipper i evigheter (selvom betennelse fikk henne til å ta de av og hun heldigvis selv innser hvor utrolig mye finere hun er uten). Hun mangler ansiktsmimikk (bruker kun munnen når hun snakker, skjer ingenting fra munnvikene og opp til midten av bryna), og jeg har sett dette bli diskutert som en full freeze botox behandling .... I dag har hun lagt ut story fra hun var yngre, og det er helt opplagt at hun i tillegg har fikset tennene sine. Dette skremmer meg nesten mer enn filterbruk og retusjering i seg selv. For der sitter hun, fikset på så mange måter, og forteller at det er ok å være som man er imens hun viser strekkmerker på magen og en lite reell hengepupp pga silikonen. Ja, det er enkelt å si "slapp av og vær som du er, du er nydelig uansett!"-når du sitter der ferdig pyntet på. Det har jeg veldig lite respekt for. Det blir for dumt og det blir veldig pretensiøst. Det kunne vært hvem som helst og jeg ville tenkt 《hvem tror du at du er》, når du predikerer noe og praktiserer noe helt annet? Jeg har selv ansvar for mine barn og deres oppfatning av seg selv, og er ikke en av de som ville lagt ansvar på influencere . Jeg sier det heller som det er angående juks og fanteri, og forteller dem at de er flotte som de er, for det er de❤ -Men det er vel med en tanke OM at de påvirker unge og andre, at influencere går ut med disse "budskapene", og da synes jeg problemet skal adresseres. SE var jo kjempeflott med de tennene hun hadde før også, og uten silikon og fillere og botox og altfor store vipper. Hun bare ligner ikke helt på seg selv, som jo er meningen når man fikser på ting. Og det provoserer meg. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silikon123 Skrevet 24. januar 2022 #2631 Del Skrevet 24. januar 2022 Yesohyes skrev (1 time siden): Over til noe helt annet. Jeg synes det er nydelig at de med påvirkningskraft hjelper unge med å forstå at man er vakker som man er. At man verken trenger gjøre det ene eller det andre. SE har frontet dette lenge, til tross for silikonen som hun skal fjerne når den tid kommer. Hun legger ut videoer hvor hun bruker filter og sier at hun blir skremt av å se hvordan dette er..blant annet. Men, hva med at hun har fjerner føflekk i ansiktet, har fillere i leppene, har brukt falske vipper i evigheter (selvom betennelse fikk henne til å ta de av og hun heldigvis selv innser hvor utrolig mye finere hun er uten). Hun mangler ansiktsmimikk (bruker kun munnen når hun snakker, skjer ingenting fra munnvikene og opp til midten av bryna), og jeg har sett dette bli diskutert som en full freeze botox behandling .... I dag har hun lagt ut story fra hun var yngre, og det er helt opplagt at hun i tillegg har fikset tennene sine. Dette skremmer meg nesten mer enn filterbruk og retusjering i seg selv. For der sitter hun, fikset på så mange måter, og forteller at det er ok å være som man er imens hun viser strekkmerker på magen og en lite reell hengepupp pga silikonen. Ja, det er enkelt å si "slapp av og vær som du er, du er nydelig uansett!"-når du sitter der ferdig pyntet på. Det har jeg veldig lite respekt for. Det blir for dumt og det blir veldig pretensiøst. Det kunne vært hvem som helst og jeg ville tenkt 《hvem tror du at du er》, når du predikerer noe og praktiserer noe helt annet? Jeg har selv ansvar for mine barn og deres oppfatning av seg selv, og er ikke en av de som ville lagt ansvar på influencere . Jeg sier det heller som det er angående juks og fanteri, og forteller dem at de er flotte som de er, for det er de❤ -Men det er vel med en tanke OM at de påvirker unge og andre, at influencere går ut med disse "budskapene", og da synes jeg problemet skal adresseres. SE var jo kjempeflott med de tennene hun hadde før også, og uten silikon og fillere og botox og altfor store vipper. Hun bare ligner ikke helt på seg selv, som jo er meningen når man fikser på ting. Og det provoserer meg. Men hele historien til SE er jo nettopp hvor mye hun angrer på at hun selv ble påvirket i ung alder og fikset på ting. Det fungerer jo ikke slik at hun kan endre verken føflekk eller tenner tilbake, og det er jo nettopp derfor hun har en viktig historie å dele. Mimikken syntes jeg er der, rynkene også. Tviler sterkt på at hun bruker Botox. Hvor kommer dette fra? Jeg syntes også det ble dobbeltmoralsk med vippene, men de er heldigvis borte nå. Forfriskende å se henne sminkeløs om dagen! 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 24. januar 2022 #2632 Del Skrevet 24. januar 2022 (endret) silikon123 skrev (5 timer siden): Men hele historien til SE er jo nettopp hvor mye hun angrer på at hun selv ble påvirket i ung alder og fikset på ting. Det fungerer jo ikke slik at hun kan endre verken føflekk eller tenner tilbake, og det er jo nettopp derfor hun har en viktig historie å dele. Mimikken syntes jeg er der, rynkene også. Tviler sterkt på at hun bruker Botox. Hvor kommer dette fra? Jeg syntes også det ble dobbeltmoralsk med vippene, men de er heldigvis borte nå. Forfriskende å se henne sminkeløs om dagen! Hadde vært helt enig med deg dersom hun ikke fortsatte med f.eks fillere. Det er etter mitt syn både dobbeltmoralsk og lite kredibilitet i det hun legger frem når hun fortsetter disse inngrepene. Misforstå meg rett; folk kan gjøre hva de vil med kroppene sine. Men jeg misliker predikanter som sier en ting og gjør en annen. Og nei, hun har ikke normal ansiktsmimikk; hun bruker kun munnen. Og mellom munnen og bryna over nesa skjer det ingenting. Full freeze har ikke noe med rynker å gjøre. Du ser det veldig godt f.eks på videoene hun postet i story i dag fra hun var yngre...ansiktet hennes reagerer på alt hun sier/gjør. Og det er ikke noe som minsker med alderen for å si det sånn😅 For meg må hun gjøre som hun vil. Men det blir noe "Belinda" over det....vær snill være god vær ditt og datt imens jeg selv?-jeg kan gjøre som jeg vil, og jeg tror ikke engang dere er istand til å se det, og når dere ser det så kommer jeg ikke til å kommentere det i det hele tatt. Monica nyhus derimot, eller Therese L, har levende ansikt fri for muskel/nerveavslappende. Du står selvfølgelig fritt til å mene annerledes😊 Endret 24. januar 2022 av Yesohyes 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 24. januar 2022 #2633 Del Skrevet 24. januar 2022 Yesohyes skrev (4 minutter siden): Hadde vært helt enig med deg dersom hun ikke fortsatte med f.eks fillere. Det er etter mitt syn både dobbeltmoralsk og lite kredibilitet i det hun legger frem når hun fortsetter disse inngrepene. Misforstå meg rett; folk kan gjøre hva de vil med kroppene sine. Men jeg misliker predikanter som sier en ting og gjør en annen. Og nei, hun har ikke normal ansiktsmimikk; hun bruker kun munnen. Og mellom munnen og bryna over nesa skjer det ingenting. Full freeze har ikke noe med rynker å gjøre. Du ser det veldig godt f.eks på videoene hun postet i story i dag fra hun var yngre...ansiktet hennes reagerer på alt hun sier/gjør. Og det er ikke noe som minsker med alderen for å si det sånn😅 For meg må hun gjøre som hun vil. Men det blir noe "Belinda" over det....vær snill være god vær ditt og datt imens jeg selv?-jeg kan gjøre som jeg vil, og jeg tror ikke engang dere er istand til å se det, og når dere ser det så kommer jeg ikke til å kommentere det i det hele tatt. Monica nyhus derimot, eller Therese L, har levende ansikt fri for muskel/nerveavslappende. Du står selvfølgelig fritt til å mene annerledes😊 Hun har ikke fortsatt med fillere, og hun bruker ikke Botox… 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 24. januar 2022 #2634 Del Skrevet 24. januar 2022 Lill skrev (På 22.1.2022 den 18.12): Jeg hadde garantert lagt ut en gråtevideo og lagt meg i fosterstilling. For en grusom situasjon å være i. Hadde garantert grått og vært lei, men ikke lagt ut noen video, og hvertfall ikke på sosiale medier… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 24. januar 2022 #2635 Del Skrevet 24. januar 2022 Aidensfield skrev (På 23.1.2022 den 16.15): De som ikke har sympati for de som sitter inne med 2,3,4 barn og er syk selv har sikkert ikke barn selv. Det er slitsomt og komme seg gjennom de dagene så litt tårer er lov. Hadde også grått av fortvilelse, men hadde ikke delt noe så personlig med «hele verden». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
!Anonym! Skrevet 24. januar 2022 #2636 Del Skrevet 24. januar 2022 Er det bare meg som stusser på at hun ikke merker alle snappene hun deler om boka si med reklame? Hun får jo økonomisk vinning ut av det og hun er et AS.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. januar 2022 #2637 Del Skrevet 24. januar 2022 Yesohyes skrev (4 timer siden): Hadde vært helt enig med deg dersom hun ikke fortsatte med f.eks fillere. Det er etter mitt syn både dobbeltmoralsk og lite kredibilitet i det hun legger frem når hun fortsetter disse inngrepene. Misforstå meg rett; folk kan gjøre hva de vil med kroppene sine. Men jeg misliker predikanter som sier en ting og gjør en annen. Og nei, hun har ikke normal ansiktsmimikk; hun bruker kun munnen. Og mellom munnen og bryna over nesa skjer det ingenting. Full freeze har ikke noe med rynker å gjøre. Du ser det veldig godt f.eks på videoene hun postet i story i dag fra hun var yngre...ansiktet hennes reagerer på alt hun sier/gjør. Og det er ikke noe som minsker med alderen for å si det sånn😅 For meg må hun gjøre som hun vil. Men det blir noe "Belinda" over det....vær snill være god vær ditt og datt imens jeg selv?-jeg kan gjøre som jeg vil, og jeg tror ikke engang dere er istand til å se det, og når dere ser det så kommer jeg ikke til å kommentere det i det hele tatt. Monica nyhus derimot, eller Therese L, har levende ansikt fri for muskel/nerveavslappende. Du står selvfølgelig fritt til å mene annerledes😊 Therese har helt forferdelige vipper og tatoverte bryn... hvordan er det mer naturlig... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. januar 2022 #2638 Del Skrevet 24. januar 2022 !Anonym! skrev (2 timer siden): Er det bare meg som stusser på at hun ikke merker alle snappene hun deler om boka si med reklame? Hun får jo økonomisk vinning ut av det og hun er et AS.. Man må ikke merke med reklame om det er åpenbart at det er eget produkt. Husker ikke regelen helt. Vet andre influencere har snakket om det. Sikkert noen som kan finne dette frem. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnKatrine Skrevet 24. januar 2022 #2639 Del Skrevet 24. januar 2022 En enkel scrollerunde til over et år siden og man ser veldig godt at sinnarynkene er fikset på😅Hun beviser det jo bare enda mer i videoen der hun rynker mye på hele ansiktet. Det er jo ikke antydning til noe bevegelse mellom øynene og noen cm lenger opp.. Håper hun stopper i tide, hun er jo naturlig pen!:-) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. januar 2022 #2640 Del Skrevet 24. januar 2022 Lillemor1982 skrev (På 19.1.2022 den 13.24): Dette er så sant. Hun har hverken begrenset antall nærkontakter eller holdt seg hjemme🙈 Ærlig talt. Hun har da vært mye hjemme under hele pandemien. Hun har da virkelig ikke vært ute på mye. Hun har av det vi har sett truffet de samme og vært mye hjemme. Har du bare sittet hjemme selv? Så lenge man følger retningslinjene, noe hun har gjort, har man ikke gjort noe galt. Her blir det mye stein i glasshus. Skjerp dere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå