Gasellen Skrevet 8. januar 2022 #2481 Del Skrevet 8. januar 2022 Verba skrev (14 timer siden): Hun føler sikkert hun må forsvare seg for å kjøpe skiutstyr, fordi mange HER INNE feks hakker på henne for alt. Jeg er faktisk litt overraska over at ingen her inne allerede har klaga over at hun har kjøpt skiutstyr. 👏🏻 Men det er tydeligvis diagnosen hennes som hun ikke kan noe for som er viktigst å hakke på. 🤦🏻♀️ Jeg hakker på henne fordi hun drukner følgerne sine i reklame. Når hun skal ha reklamefri så bare logger hun helt av og poster ikke noe. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 8. januar 2022 #2482 Del Skrevet 8. januar 2022 Gasellen skrev (4 timer siden): Jeg hakker på henne fordi hun drukner følgerne sine i reklame. Når hun skal ha reklamefri så bare logger hun helt av og poster ikke noe. Hun har heldigvis skjerpet seg på det og eksponere barna sine på nett.. Så lenge hun har sluttet med det så må hun gjerne reklamere 24/7 for meg. Kjøper ikke noe av det uansett😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 8. januar 2022 #2483 Del Skrevet 8. januar 2022 Gasellen skrev (12 timer siden): Jeg hakker på henne fordi hun drukner følgerne sine i reklame. Når hun skal ha reklamefri så bare logger hun helt av og poster ikke noe. Det er jo bare å avfølge henne. Jeg er enig i at det er mye reklame, men så er det jo litt sånn influensere må jobbbe med da. Men jeg tenker mest på de som hakker på henne pga diagnosen hennes. Nå vet jeg ikke om du har gjort det altså Jeg bare trykker videre på reklamene jeg, å det gjelder alle som reklamerer for alt. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 9. januar 2022 #2484 Del Skrevet 9. januar 2022 Verba skrev (17 timer siden): Det er jo bare å avfølge henne. Jeg er enig i at det er mye reklame, men så er det jo litt sånn influensere må jobbbe med da. Men jeg tenker mest på de som hakker på henne pga diagnosen hennes. Nå vet jeg ikke om du har gjort det altså Jeg bare trykker videre på reklamene jeg, å det gjelder alle som reklamerer for alt. 😂 Jeg og gjør det. Og badetøy/undertøy/klær for overvektige finnes jo overalt så det er jo ikke det at hun kommer med noe revolusjonerende akkurat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisevt Skrevet 9. januar 2022 #2485 Del Skrevet 9. januar 2022 Nussepus skrev (1 time siden): Jeg og gjør det. Og badetøy/undertøy/klær for overvektige finnes jo overalt så det er jo ikke det at hun kommer med noe revolusjonerende akkurat. Finnes det overalt ja🤔 Du er ikke overvektig altså 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 9. januar 2022 #2486 Del Skrevet 9. januar 2022 Sisevt skrev (18 minutter siden): Finnes det overalt ja🤔 Du er ikke overvektig altså Change har det, Lindex, Zizzi, Miss Mary, Bonprix, Mymuse, KappAhl, Underverker, Ellos, Uheundertøy, Zalando, Reimers, Nike. Så det er ganske mye forskjellig å velge i. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisevt Skrevet 9. januar 2022 #2487 Del Skrevet 9. januar 2022 Nussepus skrev (8 minutter siden): Change har det, Lindex, Zizzi, Miss Mary, Bonprix, Mymuse, KappAhl, Underverker, Ellos, Uheundertøy, Zalando, Reimers, Nike. Så det er ganske mye forskjellig å velge i. Det er ikke ganske mye. Og mange av de sier de har plus size også har de bare opp til 2xl, og om de har noe over xl ser det ut som bestemortruser eller har gigantiske cups på bhene. Ganske mye er ikke nok. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 9. januar 2022 #2488 Del Skrevet 9. januar 2022 Sisevt skrev (18 minutter siden): Det er ikke ganske mye. Og mange av de sier de har plus size også har de bare opp til 2xl, og om de har noe over xl ser det ut som bestemortruser eller har gigantiske cups på bhene. Ganske mye er ikke nok. Det Sara reklamerer for har også bestemortruser og gigantiske cuper som er klin likt alt det andre. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 9. januar 2022 #2489 Del Skrevet 9. januar 2022 Nussepus skrev (17 minutter siden): Det Sara reklamerer for har også bestemortruser og gigantiske cuper som er klin likt alt det andre. Helt enig🙈 Jeg har vært overvektig hele overvektig livet og hadde tenkt å kjøpe en bikini av Sara sitt firma. Men gigantiske cuper, digre plastspenner på stroppene og skrukkete mormortruser til langt oppunder puppa fristet ikke likevel gitt 🙈 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 9. januar 2022 #2490 Del Skrevet 9. januar 2022 Lillemor1982 skrev (38 minutter siden): Helt enig🙈 Jeg har vært overvektig hele overvektig livet og hadde tenkt å kjøpe en bikini av Sara sitt firma. Men gigantiske cuper, digre plastspenner på stroppene og skrukkete mormortruser til langt oppunder puppa fristet ikke likevel gitt 🙈 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. januar 2022 #2491 Del Skrevet 9. januar 2022 Sisevt skrev (2 timer siden): Finnes det overalt ja🤔 Du er ikke overvektig altså Ja det finnes mange steder og jeg er overvektige 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 9. januar 2022 #2492 Del Skrevet 9. januar 2022 Nussepus skrev (1 time siden): 😂 Huff kunne ikke annet enn å le sjøl da jeg så de "nette" bikiniene😂😂😂 Når man føler seg som en flodhest på beachen fra før så hjelper ikke detta der på akkurat 🐘 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9. januar 2022 #2493 Del Skrevet 9. januar 2022 Er hun overvektig da? Brede hofter/rumpe men ellers slank? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juststop Skrevet 9. januar 2022 #2494 Del Skrevet 9. januar 2022 Hun har en utrolig flott timeglass figur. Jeg skulle mer enn gjerne ha byttet, hilsen flagstangen uten former. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 9. januar 2022 #2495 Del Skrevet 9. januar 2022 Juststop skrev (2 timer siden): Hun har en utrolig flott timeglass figur. Jeg skulle mer enn gjerne ha byttet, hilsen flagstangen uten former. Samme her! Digger kroppen hennes 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anquor Skrevet 10. januar 2022 #2496 Del Skrevet 10. januar 2022 Har SE fjernet føflekken hun hadde mellom øyenbrynene når hun var barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 10. januar 2022 #2497 Del Skrevet 10. januar 2022 Anquor skrev (58 minutter siden): Har SE fjernet føflekken hun hadde mellom øyenbrynene når hun var barn? Ja… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 10. januar 2022 #2498 Del Skrevet 10. januar 2022 Gasellen skrev (På 8.1.2022 den 10.23): Jeg hakker på henne fordi hun drukner følgerne sine i reklame. Når hun skal ha reklamefri så bare logger hun helt av og poster ikke noe. Er jo bare å la vær å se. Mindre eksponering av barn er jo bra. La henne reklamere til hun blir blå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 11. januar 2022 #2499 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg er spent på denne boken hennes. Gleder meg til å lese den😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym 77 Skrevet 11. januar 2022 #2500 Del Skrevet 11. januar 2022 Hun skal ha det at hun er seg selv. Virker som klærne hennes er populær. Vi kommer i alle fasonger. Tror nok hun er mer pærefasong enn timeglass men det har ikke noe å si så lenge hun er fornøyd med seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå