Rosa Sitron Skrevet 18. august 2021 #1741 Del Skrevet 18. august 2021 Kjenner flere med ME som holder hennes aktivitetsnivå. Fellesnevneren er at de gjør noe annet enn 8-16 jobb men kan styre selv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 18. august 2021 #1742 Del Skrevet 18. august 2021 Så kan man bli frisk da, eller bedre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 19. august 2021 #1743 Del Skrevet 19. august 2021 Jodaneida skrev (13 timer siden): Så kan man bli frisk da, eller bedre. Man kan bli bedre, men om man blir frisk er vanskelig å si så lenge man ikke har en pålitelig test for ME. Man er nødt til å legge om livet/livsstilen sin etter hvordan sykdommen opptrer og kan etterhvert oppleve seg selv frisk når man får symptomer under kontroll, da ME handler om sykdomsforverring så fort du overskrider toleransevinduet ditt -for noen handler det om å gå på do så blir du fryktelig mye sykere i flere uker og måneder etterkant, andre kan klare å gjøre mer før de får forverringer. Men om en person med ME som har lagt om livet sitt etter der hvor man ikke opplever forverringer lenger, plutselig skal tilbake til sitt vanlige liv og funksjonsnivå så er det ikke sikkert man egentlig er så frisk som man tror. Frisk/ikke frisk er litt hvordan man definerer ordet selv og frisk sånn medisinsk vet man jo ikke før man faktisk får ett eller annet helt sikkert målbart for sykdommen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 19. august 2021 #1744 Del Skrevet 19. august 2021 Er det vanlig at influencere fisker etter Vixen-stemmer? Så at SE gjorde det her om dagen. Har sett noen har lagt ut meldinger de har fått fra følgerne sine om at de har stemt, og det er jo greit nok. Men jeg synes det er litt kleint når dem selv sier "stem på meg!". Mulig det er helt vanlig da, ikke vet jeg 🤷♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 19. august 2021 #1745 Del Skrevet 19. august 2021 20 minutter siden, Bloodflowers said: Er det vanlig at influencere fisker etter Vixen-stemmer? Så at SE gjorde det her om dagen. Har sett noen har lagt ut meldinger de har fått fra følgerne sine om at de har stemt, og det er jo greit nok. Men jeg synes det er litt kleint når dem selv sier "stem på meg!". Mulig det er helt vanlig da, ikke vet jeg 🤷♀️ Jeg har fått opp tilsvarende hos flere kjente i dag. Kommer i farten på yummy mummy og hanne lenes vegetar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. august 2021 #1746 Del Skrevet 19. august 2021 Bloodflowers skrev (25 minutter siden): Er det vanlig at influencere fisker etter Vixen-stemmer? Så at SE gjorde det her om dagen. Har sett noen har lagt ut meldinger de har fått fra følgerne sine om at de har stemt, og det er jo greit nok. Men jeg synes det er litt kleint når dem selv sier "stem på meg!". Mulig det er helt vanlig da, ikke vet jeg 🤷♀️ Det er helt vanlig. Vært sånn i flere år. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 19. august 2021 #1747 Del Skrevet 19. august 2021 Rosa Sitron skrev (31 minutter siden): Jeg har fått opp tilsvarende hos flere kjente i dag. Kommer i farten på yummy mummy og hanne lenes vegetar Maydis8 skrev (27 minutter siden): Det er helt vanlig. Vært sånn i flere år. Ok, jeg har ikke fulgt med så mye tidligere 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 19. august 2021 #1748 Del Skrevet 19. august 2021 Rosa Sitron skrev (På 18.8.2021 den 21.12): Kjenner flere med ME som holder hennes aktivitetsnivå. Fellesnevneren er at de gjør noe annet enn 8-16 jobb men kan styre selv. Eg kjenner ingen med ME men synnes hun har et høyt aktivitetsnivå. Men eg tviler ikke på at hun er syk. Bare glad hun føler seg så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 20. august 2021 #1749 Del Skrevet 20. august 2021 Syrinia skrev (På 18.8.2021 den 21.07): Jeg har ME og har ikke sjans i havet å holde på sånn i hverdagen. Blir helt utslitt bare å se snapen hennes. Men hun har vel blitt veldig mye friskere da. Håper jeg blir det og,men det blir vel med drømmen. Er 55 år nå og det kjennes ikke ut som det er noe lys i tunnelen,gitt. Uting å diskutere diagnosen hennes. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 20. august 2021 #1750 Del Skrevet 20. august 2021 Maydis8 skrev (4 timer siden): Uting å diskutere diagnosen hennes. Jøss,har da ikke diskutert den. Så bare hva jeg følte ang.det siden jeg også har diagnosen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 21. august 2021 #1751 Del Skrevet 21. august 2021 Maydis8 skrev (20 timer siden): Uting å diskutere diagnosen hennes. Enig. Dessverre er det mange som ikke har nok kunnskap om ME og derfor blir de ofte ikke trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 21. august 2021 #1752 Del Skrevet 21. august 2021 Maydis8 skrev (På 20.8.2021 den 15.19): Uting å diskutere diagnosen hennes. Det diskuteres jo ikke 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 21. august 2021 #1753 Del Skrevet 21. august 2021 Bloodflowers skrev (På 19.8.2021 den 22.23): Er det vanlig at influencere fisker etter Vixen-stemmer? Så at SE gjorde det her om dagen. Har sett noen har lagt ut meldinger de har fått fra følgerne sine om at de har stemt, og det er jo greit nok. Men jeg synes det er litt kleint når dem selv sier "stem på meg!". Mulig det er helt vanlig da, ikke vet jeg 🤷♀️ Fullstendig normalt, og fullstendig kleint. Jeg skjønner ikke at de tør, de kan like gjerne skrive "Jeg trenger bekreftelse, lik meg!" For ærlig talt, den Vixenkåringen betyr ingen verdens ting etter titlene er delt ut. Den gjør ingen ting for samfunnet, og influenserne tjener ingenting annet enn heder og ære på det. Og at det ikke er nok at de følges av flere titalls- eller hundretusener mennesker er ikke godt nok, de må være *best* også. Jeg syns hele greia er så kvalmende klein at jeg må konsentrere meg om å ikke avfølge influensere når Vixen nevnes. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 22. august 2021 #1754 Del Skrevet 22. august 2021 Orly skrev (18 timer siden): Det diskuteres jo ikke Da må du tydeligvis lese igjen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22. august 2021 #1755 Del Skrevet 22. august 2021 Maydis8 skrev (59 minutter siden): Da må du tydeligvis lese igjen... Eller du 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 22. august 2021 #1756 Del Skrevet 22. august 2021 Orly skrev (8 timer siden): Eller du Diagnosen diskuteres og spekuleres i da det på forrige side og denne siden snakkes om aktivitetsnivået hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 28. august 2021 #1757 Del Skrevet 28. august 2021 Ikke mye aktivitet her lengre ser eg! Hva med en diskusjon om hvordan denne damen eksponerer sine små uskyldige barn? Etter snappen hennes i dag fikk jeg nok å jeg sendte henne en melding! På tide med en ny lov som beskytter disse «influenserbarna» ! 😭😭😭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silikon123 Skrevet 28. august 2021 #1758 Del Skrevet 28. august 2021 Alex_rude skrev (16 minutter siden): Ikke mye aktivitet her lengre ser eg! Hva med en diskusjon om hvordan denne damen eksponerer sine små uskyldige barn? Etter snappen hennes i dag fikk jeg nok å jeg sendte henne en melding! På tide med en ny lov som beskytter disse «influenserbarna» ! 😭😭😭 Hun eksponerer jo så og si ikke barna sine lengre. Kunne ønske hun sluttet helt. Men syntes at hun har en god balanse, syntes ikke Sara Emilie er så ille her at det trengs å diskuteres. Dagens snap var helt uskyldig, morsom og uten synlig fjes. Om noen lagrer den videoen, for å vente 10 år, for å så vise den fram og ydmyke han med den - sier det ikke mer om de? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 28. august 2021 #1759 Del Skrevet 28. august 2021 silikon123 skrev (4 minutter siden): Hun eksponerer jo så og si ikke barna sine lengre. Kunne ønske hun sluttet helt. Men syntes at hun har en god balanse, syntes ikke Sara Emilie er så ille her at det trengs å diskuteres. Dagens snap var helt uskyldig, morsom og uten synlig fjes. Om noen lagrer den videoen, for å vente 10 år, for å så vise den fram og ydmyke han med den - sier det ikke mer om de? Visst du mener at dagens snap var morsom og helt uskyldig, ja… da kan jeg ikke «hjelpe» deg. Å jo! Hun eksponerer barna MYE jo! Jeg vet veldig mye om disse barna og hadde kjent de igjen på gaten med en gang! Det er skremmende at hun og andre influensere ikke ser hvor grovt dette er. Fullstendig utnyttelse av sine egne barn som ikke har en stemme. Å for hva? Jo, berømmelse, et enormt oppmerksomhetsbehov og penger i kassa! Fy skam 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 28. august 2021 #1760 Del Skrevet 28. august 2021 Har tydeligvis ikke sett denne snappen. Hva gjorde hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå