Orly Skrevet 14. september 2020 #461 Del Skrevet 14. september 2020 Hva er greia med influencere som må gå i korte topper, så de får vist frem magen sin? SE har gjort det ekstremt mye i det siste. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 14. september 2020 #462 Del Skrevet 14. september 2020 Sara, "gaven" fra Adsales Norge og Kari Traa skal også merkes med ordet reklame. Det er ikke godt nok å skrive "takk for gaven", da det naturligvis ikke er en gave, slik som lua jeg har kjøpt til fadderbarnet mitt er, men en "takk for at du nevner oss på sosiale medier slik at vi får enda mer oppmerksomhet, du er gull! Hjerte" - type gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 14. september 2020 #463 Del Skrevet 14. september 2020 11 timer siden, adinterim skrev: Sara, "gaven" fra Adsales Norge og Kari Traa skal også merkes med ordet reklame. Det er ikke godt nok å skrive "takk for gaven", da det naturligvis ikke er en gave, slik som lua jeg har kjøpt til fadderbarnet mitt er, men en "takk for at du nevner oss på sosiale medier slik at vi får enda mer oppmerksomhet, du er gull! Hjerte" - type gave. jaa, syns hun er dårlig på merke reklame egentlig.. Er jo kunn når hun virkelig snakker om produktene det kan stå reklame i et hjørne. Trodde så lenge en sponset ting syntes i bilde/videoen så skal det stå reklame? 😮 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 15. september 2020 #464 Del Skrevet 15. september 2020 8 timer siden, supermamz skrev: jaa, syns hun er dårlig på merke reklame egentlig.. Er jo kunn når hun virkelig snakker om produktene det kan stå reklame i et hjørne. Trodde så lenge en sponset ting syntes i bilde/videoen så skal det stå reklame? 😮 Det skal det. Men hun påstår at hun har fått kontrabeskjed fra forbrukertilsynet, men også at de sier i mot seg selv og at man må tolke det de sier. Hun velger å høre på den ene gangen hun fikk beskjed om at hun ikke trengte det, enda det står svart på hvitt i veilederen at det skal merkes. Skjønner at det blir vanskelig for henne ettersom hvert eneste plagg hun eier, tilnærmet bokstavelig talt, da må merkes - men det er et valg hun har tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 15. september 2020 #465 Del Skrevet 15. september 2020 Veldig morsomt at hun hele tiden skryter over at hun elsker å «skravle med oss» som ser på chatten men aldri svarer om man skriver til henne. Eller åpner.... ikke helt sånn skravling med andre fungerer men kanskje for henne🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 15. september 2020 #466 Del Skrevet 15. september 2020 Har ikke fått med meg at hun skal skrive nok. Så kleint. Når skal denne trenden med influensere som allerede deler alt som er å dele daglig, ende? Jeg er så metta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 15. september 2020 #467 Del Skrevet 15. september 2020 4 timer siden, adinterim skrev: Det skal det. Men hun påstår at hun har fått kontrabeskjed fra forbrukertilsynet, men også at de sier i mot seg selv og at man må tolke det de sier. Hun velger å høre på den ene gangen hun fikk beskjed om at hun ikke trengte det, enda det står svart på hvitt i veilederen at det skal merkes. Skjønner at det blir vanskelig for henne ettersom hvert eneste plagg hun eier, tilnærmet bokstavelig talt, da må merkes - men det er et valg hun har tatt. men har man ikke god grunn til å rapportere henne inn da? Det er jo straffbart. Dette er jo hennes jobb, syns hun kan ta den serriøst da. Merk alt med reklame når det er reklame eller spons siden alt hun så og si eier er spons ja! De andre influenserne må jo merke med reklame da syns jeg ikke det blir rett at de store skal slippe unna med det... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 15. september 2020 #468 Del Skrevet 15. september 2020 2 timer siden, BethD skrev: Veldig morsomt at hun hele tiden skryter over at hun elsker å «skravle med oss» som ser på chatten men aldri svarer om man skriver til henne. Eller åpner.... ikke helt sånn skravling med andre fungerer men kanskje for henne🤷🏻♀️ haha, ja man får jo aldri svar fra henne uansett.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 15. september 2020 #469 Del Skrevet 15. september 2020 Noen som har hørt hvordan det der bok prosjektet hennes gikk? Hun skulle jo lage en guide tel nybakte mamma eller no. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 15. september 2020 #470 Del Skrevet 15. september 2020 1 time siden, supermamz skrev: Noen som har hørt hvordan det der bok prosjektet hennes gikk? Hun skulle jo lage en guide tel nybakte mamma eller no. Ikke spurt. Men den boken kommer jeg ikke til å kjøpe eller anbefale. Jeg føler ikke at hun er den rette til å skrive en sånn bok. Hadde Ida gran eller Jenny Skavlan skrevet en sånn bok hadde jeg glatt kjøpt den. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 15. september 2020 #471 Del Skrevet 15. september 2020 4 timer siden, BethD skrev: Veldig morsomt at hun hele tiden skryter over at hun elsker å «skravle med oss» som ser på chatten men aldri svarer om man skriver til henne. Eller åpner.... ikke helt sånn skravling med andre fungerer men kanskje for henne🤷🏻♀️ Skulle likt å se deg svare på flere 1000 meldinger som tikker inn. Det hoper seg bare opp og er umulig å få kommet igjennom alt. Det skjer mye utenfor kameraet så er ikke så enkelt som du får det til å høres ut! Tror ikke Sophie Elise eller Monica Nyhus har tid eller energi på å svare på alt som kommer inn heller, da hadde de hatt VELDIG god tid og lite å gjøre utenfor «sosiale medier» 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita. Skrevet 15. september 2020 #472 Del Skrevet 15. september 2020 På 14.9.2020 den 8.08, Hollie321 skrev: Tenkte også på dette.. litt trist at man ikke en gang kan delta i dåp uten å være på sosiale medier. Hun hadde ikke tapt følgerene sine om hun tok seg en dag fri Hun som hadde den dåpen er også en instagramer, som prøver å bli stor. Hun bruker henne til å reklamere for henne. 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 15. september 2020 #473 Del Skrevet 15. september 2020 1 time siden, supermamz skrev: men har man ikke god grunn til å rapportere henne inn da? Det er jo straffbart. Dette er jo hennes jobb, syns hun kan ta den serriøst da. Merk alt med reklame når det er reklame eller spons siden alt hun så og si eier er spons ja! De andre influenserne må jo merke med reklame da syns jeg ikke det blir rett at de store skal slippe unna med det... Værsågod, bare å rapporter i vei. Det er ikke en godt bevart hemmelighet at forbrukertilsynet er noe piss og ikke følger opp influenserene uansett hvor mange klager de får inn, det er derfor de kan holde på som de gjør. Dette med umerket reklame er alt annet enn et ukjent fenomen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PippiLa Skrevet 15. september 2020 #474 Del Skrevet 15. september 2020 Jeg synes også det er lite merking. Den joggedressen som hun snappet en drøss snap med i bilen, ble lagt ut som reklame etter 1 døgn. At det ikke må skrives #produktplassering slik de må i feks 71 grader nord (Bergans) er jo rart. Helt sikkert innenfor reglementet, men det er reklame man blir «utsatt for» og bør merkes😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 15. september 2020 #475 Del Skrevet 15. september 2020 (endret) 11 timer siden, adinterim skrev: Det skal det. Men hun påstår at hun har fått kontrabeskjed fra forbrukertilsynet, men også at de sier i mot seg selv og at man må tolke det de sier. Hun velger å høre på den ene gangen hun fikk beskjed om at hun ikke trengte det, enda det står svart på hvitt i veilederen at det skal merkes. Skjønner at det blir vanskelig for henne ettersom hvert eneste plagg hun eier, tilnærmet bokstavelig talt, da må merkes - men det er et valg hun har tatt. VANSKELiG? Det er lett, bare å merke!! Endret 15. september 2020 av Minni75 Skrive feil.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 15. september 2020 #476 Del Skrevet 15. september 2020 Akkurat nå, Minni75 skrev: VANSELIG? Det er lett bare å merke!! Ja, i grunn er det dèt, men jeg klarer legge godviljen til og skjønne at når man legger ut 20-30 snapper og historier daglig, med teksting, så kan det være et ekstra ork å legge til det lille ordet. Spesielt når det skal være i samme farge som bakgrunnen der ordet skal plasseres slik at det vises enda dårligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 15. september 2020 #477 Del Skrevet 15. september 2020 hun klarte og markere reklame på snappen hennes på video av den nye utedressen jenten hennes hadde fått, men på instagram sto det ingenting.🙈🙈 sorry, men det blir for teit! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 15. september 2020 #478 Del Skrevet 15. september 2020 2 timer siden, adinterim skrev: Ja, i grunn er det dèt, men jeg klarer legge godviljen til og skjønne at når man legger ut 20-30 snapper og historier daglig, med teksting, så kan det være et ekstra ork å legge til det lille ordet. Spesielt når det skal være i samme farge som bakgrunnen der ordet skal plasseres slik at det vises enda dårligere. tenker at når hun jobber og tjener så mye penger på dette så burde hun ta det seriøst.🙈 Vi har alle regler på jobbene våre som vi må følge. men men i influenser yrket er det jo tydeligvis helt greit så... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 18. september 2020 #479 Del Skrevet 18. september 2020 Nesten alt som er på Snap og IG er jo reklame. Greit å måtte tjene penger, men det er helt uinteressant for meg så nå slutter jeg å følge henne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 18. september 2020 #480 Del Skrevet 18. september 2020 Veldig pinlig at hun drar på dette e ventet når statusen er som den er i Oslo for tiden, og etter dramaet som har vært vedr eventet. Og ikke minst pga ranten hennes rett før Norge stengte ned 🙃 Men NÅ er det ikke så ille lenger, må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå