Sharpa VinterBerg Skrevet 28. april 2023 #18821 Del Skrevet 28. april 2023 supermamz skrev (1 minutt siden): Men hun må jo gå ut med at hun er klesbutikk til plus size og ikke til jenter/damer som er str xs og s når de drokner i klærne.. Blir jo samme om de går og handler på zizzi, men det jør de ikke for man vet zizzi er til de som har litt mer på kroppen. Stemmer. Hun må opplyse om det, noe hun ikke har gjort. Begrepet mangfold blir brukt og det reklameres for klær fra Xs og oppover. Men den gang ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 28. april 2023 #18822 Del Skrevet 28. april 2023 Lill skrev (1 minutt siden): Tenker at det er flere der ute som tenker det samme. Det er vel derfor hun solgte bikinier for 5 millioner i fjor? Det er jo åpenbart at markedsstrategisk så har managementet gjort noe riktig. Reklamen popper opp overalt, så man kan ikke unngå det. For meg og min rare kropp har careless vært topp, uten at jeg trenger å følge se for å kjøpe det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 28. april 2023 #18823 Del Skrevet 28. april 2023 Japp skrev (16 minutter siden): Jeg la jo ved Zizzi sin størrelsesguide så det er bare å se på den. Hos Zizzi er du en størrelser 42/S med en brystvidde på 107 cm, midje på 91 cm og hofte på 111 cm. Hos Zalando er du en størrelse 42/L med en livvidde på 86 cm, og hofter på 106 cm. Generelt syns jeg det er et kaos med størrelser på klær uansett hvilke produsent det er. Jeg har opplevd å kjøpe bukser i to veldig ulike størrelser på en og samme dag. Dette er en av grunnene til at folk tror du er Sara selv, eller en venn. Du prøver jo her å forsvare noe som blir feil uansett hvordan man vrir og vender på det. Om det egentlig er klær som er lagd for litt større kropper så er det feil at hun fremstiller det som hun gjør. Og om det IKKE er ment som klær for litt større kropper så er det jo uansett feil det hun gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. april 2023 #18824 Del Skrevet 28. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 time siden): Du kunne jo spurt dama på Kunderservice om du kunne få snakket med designeren som har laget disse BH-ene… Sara er er jo tross alt designeren (sier hun selv). Ja det burde jeg jo... Men utrolig at kundeservice ikke vet hva de prater om 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunny12 Skrevet 28. april 2023 #18825 Del Skrevet 28. april 2023 supermamz skrev (6 minutter siden): Men hun må jo gå ut med at hun er klesbutikk til plus size og ikke til jenter/damer som er str xs og s når de drokner i klærne.. Blir jo samme om de går og handler på zizzi, men det jør de ikke for man vet zizzi er til de som har litt mer på kroppen. Men det er jo ingen plus size butikk. Kan ikke sammenlignes med zizzi da det kun er for de som er større. Jeg har nå sett mange tynne som har brukt bikini fra careless. Så å si at det er plus size blir jo veldig feil. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. april 2023 #18826 Del Skrevet 28. april 2023 sunny12 skrev (48 minutter siden): Hva så om babyen nesten ikke har vært i vogna si? SE har fortalt at guttungen ikke liker vogna så hvorfor skal ho presse han til å ligge i den da? Det er jo en enkel forklaring på at han ikke liker vogna.. nytter ikke å putte han oppi der når han er noen uker gammel. Hadde det blitt gjort fra dagen de kom hjem så hadde han likt det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 28. april 2023 #18827 Del Skrevet 28. april 2023 sunny12 skrev (1 minutt siden): Men det er jo ingen plus size butikk. Kan ikke sammenlignes med zizzi da det kun er for de som er større. Jeg har nå sett mange tynne som har brukt bikini fra careless. Så å si at det er plus size blir jo veldig feil. Men tabellene til Careless viser jo noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 28. april 2023 #18828 Del Skrevet 28. april 2023 sunny12 skrev (41 minutter siden): Hva så om babyen nesten ikke har vært i vogna si? SE har fortalt at guttungen ikke liker vogna så hvorfor skal ho presse han til å ligge i den da? Nå blander du kortene ~ hvor har jeg skrevet at hun skal presse ungen i vogna? Det er ganske vanlig å ta med babyen ut på trilletur etter fødsel’n. Om det er en kort eller lang tur hva gjør vel det ~ hovedsaken er å komme seg ut, som vil være til det beste for begge. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. april 2023 #18829 Del Skrevet 28. april 2023 supermamz skrev (44 minutter siden): Flott dem sier man kan gjøre dette, men er du selv som dekke porto tilbake for varene... Amatører! 🤮 Å men hun var så generøs og sa at jeg skulle få fri frakt tilbake om jeg bestilte samme dag🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 28. april 2023 #18830 Del Skrevet 28. april 2023 elskersommer skrev (11 minutter siden): Ja det burde jeg jo... Men utrolig at kundeservice ikke vet hva de prater om Ja, det er ikke profesjonelt. Bedre å handle hos noen som vet hva de holder på med og kan svare på spørsmål rundt størrelsene på klærne.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. april 2023 #18831 Del Skrevet 28. april 2023 Men hvorfor kan ikke SE ha en slik type størrelseguide som andre? Altså hvor det står 110 a også målene rundt bysten? Men da ha størrelser fra 70a og oppover til 120 E. ? Nå var dette ett eksempel i henhold til størrelsen jeg skrev men det er jo da hun får dette mangfoldet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 28. april 2023 #18832 Del Skrevet 28. april 2023 Bruker nå Sara selv som referanse vedrørende str kun fordi hun selv er "designeren" og er den mest fotograferte modellen hos Careless (lol). Hun postet på SC for noen uker siden at hun prøvde på en Stormbergbukse i XL som hun ikke fikk på,og sa det bl.a ga henne mer ideer til Careless osv.. Bilde er Stormberg sine str,og Sara sier hun selv bruker M i Careless str,så det sier jo også litt om hvor fjerne str er fra virkeligheten. (Zalando og Stormberg bruker de vanlige Europeiske målene/str..) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 28. april 2023 #18833 Del Skrevet 28. april 2023 (endret) J.. skrev (5 minutter siden): Bruker nå Sara selv som referanse vedrørende str kun fordi hun selv er "designeren" og er den mest fotograferte modellen hos Careless (lol). Hun postet på SC for noen uker siden at hun prøvde på en Stormbergbukse i XL som hun ikke fikk på,og sa det bl.a ga henne mer ideer til Careless osv.. Bilde er Stormberg sine str,og Sara sier hun selv bruker M i Careless str,så det sier jo også litt om hvor fjerne str er fra virkeligheten. (Zalando og Stormberg bruker de vanlige Europeiske målene/str..) Det blir jo veldig lite relevant å kritisere The Well for mangel på store str, når hun kun selger str i den større delen av skalaen. Det er jo ikke greit at man tror at man bestiller en ordinær M også er den L/XL. Endret 28. april 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunny12 Skrevet 28. april 2023 #18834 Del Skrevet 28. april 2023 elskersommer skrev (15 minutter siden): Det er jo en enkel forklaring på at han ikke liker vogna.. nytter ikke å putte han oppi der når han er noen uker gammel. Hadde det blitt gjort fra dagen de kom hjem så hadde han likt det Hvordan vet du om ho ikke prøvde det før han var noen uker gammel? Min likte heller ikke vogn og ble putta der fra dag 1 og måtte gi opp. Det er ingen fasit på hva en baby liker eller ikke. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 28. april 2023 #18835 Del Skrevet 28. april 2023 Lill skrev (2 minutter siden): Det blir jo veldig lite relevant å kritisere The Well for mangel på store str, når hun kun selger str i den større delen av skalaen. Det er jo ikke greit at man tror at man bestiller en ordinær M også er den L/XL. Ja. Og å kritisere The Well for å ha "små" str når de i virkeligheten har normale str er helt bak mål. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. april 2023 #18836 Del Skrevet 28. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (42 minutter siden): Ser at Zizzi sine klær begynner på størrelse 42.. Det er ikke størrelsene: xs, s, eller m som Sara operer med. Om hun lager plus size klær må hun faktisk reklamere for det og merke klærne korrekt. Hun påstår at hun er designer.. da må hun gjøre jobben sin. Tror det heter xs.s og medium på Zizzi også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 28. april 2023 #18837 Del Skrevet 28. april 2023 elskersommer skrev (2 minutter siden): Tror det heter xs.s og medium på Zizzi også Der vet vi at størrelsene er plus size, ikke til mangfoldet som Sara hevder at hennes klær er.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. april 2023 #18838 Del Skrevet 28. april 2023 sunny12 skrev (9 minutter siden): Hvordan vet du om ho ikke prøvde det før han var noen uker gammel? Min likte heller ikke vogn og ble putta der fra dag 1 og måtte gi opp. Det er ingen fasit på hva en baby liker eller ikke. Det morsomme er at folk sier " hva vet vi om SE har forsøkt eller ikke". Vi snakker om dronninga med ett stort eksponeringsbehov.. det er få ting gjennom dagen som ikke blir vist på hennes SoMe kanaler 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 28. april 2023 #18839 Del Skrevet 28. april 2023 elskersommer skrev (30 minutter siden): Å men hun var så generøs og sa at jeg skulle få fri frakt tilbake om jeg bestilte samme dag🙄 Da er det forskjell på folk🙈🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 28. april 2023 #18840 Del Skrevet 28. april 2023 J.. skrev (15 minutter siden): Ja. Og å kritisere The Well for å ha "små" str når de i virkeligheten har normale str er helt bak mål. ja hun hadde jo valgt den minste trusen selv🙈 Er ikke alt som funker når man har mer på kroppen. Sånn er det bare. Noen klarer jo å eie det, men slik er det ikke for alle🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå