Missmischief Skrevet 23. mars 2023 #16501 Skrevet 23. mars 2023 Annonymm97 skrev (1 time siden): Ho er ikke til å kjenne igjen. Om det er Robin eller saldoen på konto som er årsaken, er ikke godt å si. Det har i allefall gått i helt feil retning. Føler Robin holdt henne litt nede på jorda, om det er lov å si. V kommer med en kvist og stikker igjen like fort virker det som. Er vel sånn det blir når man bare surrer rundt for seg selv innenfor husets fire vegger med en telefon opp i ansiktet 24/7. Nekter å tro at dette er sunt. Jeg synes hun har forandret seg betraktelig på veldig kort tid, hun er blitt mer bossy i væremåten. Jeg tror også hun er her inne å leser uansett hvor hardnakket hun skulle nekte for det. 18 4
Note Skrevet 23. mars 2023 #16502 Skrevet 23. mars 2023 Jeg syns det virker som om hun misforstår hele saken. Når hun snakker om at det er teit at hun må merke med reklame når hun viser stoffprøver, så er det vel ikke der sakens kjerne er. Da kommer det jo ganske klart frem at dette er tilknyttet careless. Derimot når hun bruker klærne uten å merke det, så er det skjult reklame. Har derimot en liten forståelse for at det kan se teit ut om hun må merke alle innleggene med reklame fordi hun går med klær fra careless. Kanskje det burde være krav om at det merkes en gang første gang hun viser det den dagen eller som i tv program hvor det merkes at det inneholder produktplassering etter hver pause? 3 2
Gjest Sprite Skrevet 23. mars 2023 #16503 Skrevet 23. mars 2023 Note skrev (4 minutter siden): Jeg syns det virker som om hun misforstår hele saken. Når hun snakker om at det er teit at hun må merke med reklame når hun viser stoffprøver, så er det vel ikke der sakens kjerne er. Da kommer det jo ganske klart frem at dette er tilknyttet careless. Derimot når hun bruker klærne uten å merke det, så er det skjult reklame. Har derimot en liten forståelse for at det kan se teit ut om hun må merke alle innleggene med reklame fordi hun går med klær fra careless. Kanskje det burde være krav om at det merkes en gang første gang hun viser det den dagen eller som i tv program hvor det merkes at det inneholder produktplassering etter hver pause? Hun er jo bare lat og gidder ikke merke med reklame på hver snap fordi annenhver snap hun sender er snikreklame !
elskersommer Skrevet 23. mars 2023 #16504 Skrevet 23. mars 2023 Mamak skrev (18 timer siden): Har hun ikke egentlig forandret seg mye i takt med inntekt og popularitet ? Hun er jo så høy på seg selv. Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun er så populær. Jeg gremmes av alt hun står for. Bruk og kast mentalitet og penger er det eneste som står i hodet på henne Hun har forandret seg mye. Jeg startet og følge henne fordi hun satte lys på at det og ha det litt rotete er ok. Det og ha noen ekstra kilo etter fødsel er ok Men nå synes jeg det har gått for langt. Nå er det kun reklame,kopiere andre,svarer følgere frekt. Alt er liksom bare meg meg meg. 14 3
L0tta Skrevet 23. mars 2023 #16505 Skrevet 23. mars 2023 (endret) Bellabellee skrev (På 22.3.2023 den 21.36): I mårra får ho, hunden og babyen frisk luft..Lengere enn trappa og verandaen 🫣 Verba skrev (På 22.3.2023 den 21.18): Imorgen er det sikkert en snap der hun koser med hunden eller noe 🙈 Endret 20. april 2023 av L0tta 5
Hermegåsa Skrevet 23. mars 2023 #16506 Skrevet 23. mars 2023 Det er unødvendig å lure på om hun leser her inne (hei Sara!), bare se hvordan hun «svarer» på innlegg her nesten sporenstreks i story eller Snap. Bra vi har fått henne til å rydde litt da! Og en så navlebeskuende person klarer selvsagt ikke å unnlate å følge med i hva som skrives om henne. 4 4
Snublefot62 Skrevet 23. mars 2023 #16507 Skrevet 23. mars 2023 Det var da voldsomt så hun måtte forklare tankene sine rundt merking av reklame? Og så er det jo litt ironisk når hun selv sier at "da må jeg jo merke alle snappene da" (eller noe sånt). Ja, det må du faktisk SE, for kanalen din er blitt en evig kjedelig produktplasseringskanal. Alt du viser frem på kanalen lurer jeg på om er sponset, samarbeid eller noe du har tenkt å selge selv. Alt. Noen spøkte til og med tidligere om at du var sponset med robotstøvsuger og. Det var litt trist. Og litt morsomt. Så ta dette litt innover deg SE - når DU føler at DU må merke så mange snapper.... hva tror du følgerene dine tenker om alt du reklamerer for...? Bare en tanke. Trenger ikke ta den med forbrukertilsynet. 17 8
Nussepus Skrevet 23. mars 2023 #16508 Skrevet 23. mars 2023 Sprite skrev (1 time siden): Hun er jo bare lat og gidder ikke merke med reklame på hver snap fordi annenhver snap hun sender er snikreklame ! Tror ikke det handler om latskap, men om mangel på kunnskap. Hun kan jo egentlig ingenting. 2 6
Citha Skrevet 23. mars 2023 #16509 Skrevet 23. mars 2023 7 minutter siden, Nussepus said: Tror ikke det handler om latskap, men om mangel på kunnskap. Hun kan jo egentlig ingenting. Hun sier jo i snappen idag at hun "Ikke vil være for forståelig", og det synes jeg hun klarer ... 11 2
Nussepus Skrevet 23. mars 2023 #16510 Skrevet 23. mars 2023 Citha skrev (1 minutt siden): Hun sier jo i snappen idag at hun "Ikke vil være for forståelig", og det synes jeg hun klarer ... 😂😂 3
Gjest Kattedama Skrevet 23. mars 2023 #16511 Skrevet 23. mars 2023 Nussepus skrev (41 minutter siden): Tror ikke det handler om latskap, men om mangel på kunnskap. Hun kan jo egentlig ingenting. Det er ikke latskap. Det har med bindinger til følgerne å gjøre (slik at de ikke skal forstå at hun pusher reklame 24-7), og ikke minst sluttsummen i regnskapet hennes.
Sharpa VinterBerg Skrevet 23. mars 2023 #16512 Skrevet 23. mars 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Det var da voldsomt så hun måtte forklare tankene sine rundt merking av reklame? Og så er det jo litt ironisk når hun selv sier at "da må jeg jo merke alle snappene da" (eller noe sånt). Ja, det må du faktisk SE, for kanalen din er blitt en evig kjedelig produktplasseringskanal. Alt du viser frem på kanalen lurer jeg på om er sponset, samarbeid eller noe du har tenkt å selge selv. Alt. Noen spøkte til og med tidligere om at du var sponset med robotstøvsuger og. Det var litt trist. Og litt morsomt. Så ta dette litt innover deg SE - når DU føler at DU må merke så mange snapper.... hva tror du følgerene dine tenker om alt du reklamerer for...? Bare en tanke. Trenger ikke ta den med forbrukertilsynet. Ikke sant? Hun sitter enten med en krystallkule eller så deltar hun og følger med på diverse fora hva som blir diskutert angående merking av reklame i kanalene sine. Det blir rett og slett for avslørende at hun henger både her og andre steder Sara As blir diskutert. Det jobbes hardt! 6
Sharpa VinterBerg Skrevet 23. mars 2023 #16513 Skrevet 23. mars 2023 Så nå er plutselig merking med egenreklame på plass.. 4 2
Plast Skrevet 23. mars 2023 #16514 Skrevet 23. mars 2023 Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si. Det klages over arbeidsoppgaver som er helt nødvendige og naturlige å ha i det «yrket» hun har. I dag avslører hun seg virkelig på hvor store mangler hun har på kunnskap og kompetanse på det hun holder på med. Flaut. Tror egentlig ikke at hun vet helt hva en influenser er. Greia er at hun ikke evner å forstå det selv. At det blir så innmari tydelig hvor store kompetansehull hun har på generelt alt. 13 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 23. mars 2023 #16515 Skrevet 23. mars 2023 (endret) Plast skrev (11 minutter siden): Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si. Det klages over arbeidsoppgaver som er helt nødvendige og naturlige å ha i det «yrket» hun har. I dag avslører hun seg virkelig på hvor store mangler hun har på kunnskap og kompetanse på det hun holder på med. Flaut. Tror egentlig ikke at hun vet helt hva en influenser er. Greia er at hun ikke evner å forstå det selv. At det blir så innmari tydelig hvor store kompetansehull hun har på generelt alt. Disse kunnskapshullene, som det viser seg å være innenfor så mangt er kommet frem i lyset flere ganger. Amicas kjolene, eksponering av unger, hyppig bruk av begrepet bærekraft, brudd på personvern til kunder, designer high end, Filiokus.. listen bare fortsetter og Sara dokumenterer alt. Ikke rart det jobbes hardt både her og der. Endret 23. mars 2023 av Sharpa VinterBerg 3 5
Gjest LudaLi Skrevet 23. mars 2023 #16516 Skrevet 23. mars 2023 Hun påstår at hun har høy kompetanse på markedsføring. Da burde hun vel hatt kompetanse på å merke reklame riktig å da🤔
Gjest LudaLi Skrevet 23. mars 2023 #16517 Skrevet 23. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (2 timer siden): Så nå er plutselig merking med egenreklame på plass.. Jeg tror hun har blitt meldt til forbrukertilsynet ?
Sharpa VinterBerg Skrevet 23. mars 2023 #16518 Skrevet 23. mars 2023 Mamak skrev (12 minutter siden): Jeg tror hun har blitt meldt til forbrukertilsynet ? Ah, det forklarer en del. Den kunnskapen hun skryter over er like troverdig som at Amicas sine kjoler er high end Designerkjoler. 1 5
Gjest Verba Skrevet 23. mars 2023 #16519 Skrevet 23. mars 2023 L0tta skrev (5 timer siden): Ser ikke ut som det blir noen tur på hunden idag heller. 😩🙈
Gjest Kattedama Skrevet 23. mars 2023 #16520 Skrevet 23. mars 2023 (endret) Link til hvor man kan sende klage til FT (telte minst 3 umerkede innlegg for Careless på IG story, ta screenshot og legg ved) https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0003/Klage_p Endret 23. mars 2023 av Lill :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå