elskersommer Skrevet 22. mars 2023 #16461 Skrevet 22. mars 2023 0llis skrev (1 time siden): Og så? Ungene er ikkje hans. Han tar seg likevel av dei.Nå har det blitt nevnt fleire ganger at Sara ikkje liker hunden. Da den opprinnelig tilhørte V sin ex. Sier mye om Sara som person. Jeg følger ikke med her hele tiden men stemmer det at hun ikke liker hunden fordi den tilhørte v sin ex? Da liker ikke han unga hennes heller da siden det er Sara sin x som er pappa'n🙈 3 12
Bellabellee Skrevet 22. mars 2023 #16462 Skrevet 22. mars 2023 Håper ho velger farger inne på «kontoret» så det ikke blir det kjedelige gråe eller beige! 🤩 3
Gjest 0llis Skrevet 22. mars 2023 #16463 Skrevet 22. mars 2023 Husker ikkje nøyaktig kva som sto. Leste det på jodel i sommer. Eksen hadde drevet med hundeoppdrett (trur eg). Var iallefall noen som kjenner dei, for dei visste eindel som ingen bare kunne dikte opp. Var på den tida Mr.Secret blei avslørt. Kor han jobba osv. Dei visste til og med korleis bil han kjørte. Trur det har vært nevnt her for også.
Sunstone Skrevet 22. mars 2023 #16464 Skrevet 22. mars 2023 0llis skrev (52 minutter siden): Husker ikkje nøyaktig kva som sto. Leste det på jodel i sommer. Eksen hadde drevet med hundeoppdrett (trur eg). Var iallefall noen som kjenner dei, for dei visste eindel som ingen bare kunne dikte opp. Var på den tida Mr.Secret blei avslørt. Kor han jobba osv. Dei visste til og med korleis bil han kjørte. Trur det har vært nevnt her for også. Må huske at jodel er ingen faktabasert eller pålitelig kilde. Kan like gjerne ha vært eksen selv som har skrevet det. 4 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 22. mars 2023 #16465 Skrevet 22. mars 2023 Sprite skrev (3 timer siden): Nei nei. Fittekjerringene. Som hun ville kalle kritikere, men ikke sa 🥴 8
L0tta Skrevet 22. mars 2023 #16466 Skrevet 22. mars 2023 (endret) Sunstone skrev (På 22.3.2023 den 15.13): Må huske at jodel er ingen faktabasert eller pålitelig kilde. Kan like gjerne ha vært eksen selv som har skrevet det. Endret 20. april 2023 av L0tta 5 1 12
Gjest Sprite Skrevet 22. mars 2023 #16467 Skrevet 22. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (36 minutter siden): Som hun ville kalle kritikere, men ikke sa 🥴 Hun skrev det! Det er det samme som å si det. Eller du syns ikke det du kanskje?
Gjest LudaLi Skrevet 22. mars 2023 #16468 Skrevet 22. mars 2023 elskersommer skrev (På 21.3.2023 den 10.41): 😂😂 Beklager at jeg ler men det der var så spot on😂 😂så enig 😅😂
Gjest LudaLi Skrevet 22. mars 2023 #16469 Skrevet 22. mars 2023 Fru G skrev (4 timer siden): Livet. Livet skjer. Kult å ha egen interiørkonsulent, vet du. Skjønner ikke vitsen med et designhjem når man ikke ser huset for bare rot. Kanskje en ryddekonsulent neste gang. :)) Burde strengt tatt heller investert i et vaskefirma😅
Gjest Maggidada Skrevet 22. mars 2023 #16470 Skrevet 22. mars 2023 L0tta skrev (1 time siden): Det med hunden har jeg lest også. Har vært diskutert på ulike steder flere ganger. For hunden sin skyld håper jeg det ikke er sant. Men i dette tilfellet er jeg stygt redd det stemmer. Forbipasserende har reagert på at den står på terrassen og bjeffer. Sara har selv sagt at den går på do på terrassen. Hun går sjelden tur med den. Tror ikke jeg har sett ho kose med den en eneste gang? Ser at hunden sitter i bur i gangen da hun stylisten kom. For det første er det ikke greit at hunden blir stuet inn i ett bur; og for det andre ser dette buret altfor lite ut til at hunden skal oppholde seg i det gjennom dagen.. Jeg hadde aldri sperret hunden min inn i ett bur på den måten!
Hermegåsa Skrevet 22. mars 2023 #16471 Skrevet 22. mars 2023 Lumos skrev (6 timer siden): Koselig lite «stikk» til Filiokus Media i dagtidlig, eller var det bare meg som synes det🥴 Gjett om. Men sim Salabim så ble det heller Salabim - skal si de måtte forbli i tryllerienes verden - stikk til Filiokus Media det også? Eller null kreativitet? Gleder meg til å se disse produktene som skal gi barna en mer bærekraftig fremtid, slik hun solgte det inn sist😑 Her er det bare å følge med! 8 1
Gjest Fru G Skrevet 22. mars 2023 #16472 Skrevet 22. mars 2023 (endret) Mamak skrev (1 time siden): Burde strengt tatt heller investert i et vaskefirma😅 Hun har jo roboten 🙈😅 Endret 22. mars 2023 av Fru G
elskersommer Skrevet 22. mars 2023 #16473 Skrevet 22. mars 2023 Hermegåsa skrev (23 minutter siden): Gjett om. Men sim Salabim så ble det heller Salabim - skal si de måtte forbli i tryllerienes verden - stikk til Filiokus Media det også? Eller null kreativitet? Gleder meg til å se disse produktene som skal gi barna en mer bærekraftig fremtid, slik hun solgte det inn sist😑 Her er det bare å følge med! Av alle firmanavn de kunne velge i så gikk de fra Filiokus til Salabim🙈 Helt utrolig Men nå får vi først se om det blir noe firma. 4 1
Gjest LudaLi Skrevet 22. mars 2023 #16474 Skrevet 22. mars 2023 L0tta skrev (2 timer siden): Det med hunden har jeg lest også. Har vært diskutert på ulike steder flere ganger. For hunden sin skyld håper jeg det ikke er sant. Men i dette tilfellet er jeg stygt redd det stemmer. Forbipasserende har reagert på at den står på terrassen og bjeffer. Sara har selv sagt at den går på do på terrassen. Hun går sjelden tur med den. Tror ikke jeg har sett ho kose med den en eneste gang? Det sier å mye om henne. At hun kan sitte der i sitt eget ego og med narsissistiske trekk. Hun evner ikke se lengre enn din egen nesetipp. Større ego skal man lete lenge etter.
Røkla Skrevet 22. mars 2023 #16475 Skrevet 22. mars 2023 Hva er det som gjør at alt er så kaos nå sammenlignet med før? Var det R. som tok seg av mye av det praktiske, eller er det denne evinnelige delingen av alt som skjer hele tiden som setter kjepper i hjulene for henne? Før var det masse ordning og fiksing vi fikk bli med på, nå er det reklame og klaging på babyen, og alt skjer i en svinesti. Jeg husker Sarah som en helt annen. Klart at unge nr 3 kan velte et lass, men de andre har hun bare 50% av tiden, så halvparten av tiden er det jo bare henne og babyen. 14 4
Gjest Sprite Skrevet 22. mars 2023 #16476 Skrevet 22. mars 2023 Røkla skrev (16 minutter siden): Hva er det som gjør at alt er så kaos nå sammenlignet med før? Var det R. som tok seg av mye av det praktiske, eller er det denne evinnelige delingen av alt som skjer hele tiden som setter kjepper i hjulene for henne? Før var det masse ordning og fiksing vi fikk bli med på, nå er det reklame og klaging på babyen, og alt skjer i en svinesti. Jeg husker Sarah som en helt annen. Klart at unge nr 3 kan velte et lass, men de andre har hun bare 50% av tiden, så halvparten av tiden er det jo bare henne og babyen. Hele dama har forandret seg etter bruddet med R.
Gjest LudaLi Skrevet 22. mars 2023 #16477 Skrevet 22. mars 2023 Sprite skrev (13 minutter siden): Hele dama har forandret seg etter bruddet med R. Har hun ikke egentlig forandret seg mye i takt med inntekt og popularitet ? Hun er jo så høy på seg selv. Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun er så populær. Jeg gremmes av alt hun står for. Bruk og kast mentalitet og penger er det eneste som står i hodet på henne
Gjest Sprite Skrevet 22. mars 2023 #16478 Skrevet 22. mars 2023 Mamak skrev (8 minutter siden): Har hun ikke egentlig forandret seg mye i takt med inntekt og popularitet ? Hun er jo så høy på seg selv. Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun er så populær. Jeg gremmes av alt hun står for. Bruk og kast mentalitet og penger er det eneste som står i hodet på henne Enig med deg. Og jo, det er nok mye av det som er grunnen også
L0tta Skrevet 22. mars 2023 #16479 Skrevet 22. mars 2023 (endret) Maggidada skrev (På 22.3.2023 den 17.03): Ser at hunden sitter i bur i gangen da hun stylisten kom. For det første er det ikke greit at hunden blir stuet inn i ett bur; og for det andre ser dette buret altfor lite ut til at hunden skal oppholde seg i det gjennom dagen. Jeg hadde aldri sperret hunden min inn i ett bur på den måten! Endret 20. april 2023 av L0tta 8
L0tta Skrevet 22. mars 2023 #16480 Skrevet 22. mars 2023 (endret) Sunstone skrev (På 22.3.2023 den 15.13): Må huske at jodel er ingen faktabasert eller pålitelig kilde. Kan like gjerne ha vært eksen selv som har skrevet det. Endret 20. april 2023 av L0tta 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå