Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
0llis skrev (1 time siden):

Og så? Ungene er ikkje hans. Han tar seg likevel av dei.Nå har det blitt nevnt fleire ganger at Sara ikkje liker hunden. Da den opprinnelig tilhørte V sin ex. Sier mye om Sara som person. 

Jeg følger ikke med her hele tiden men stemmer det at hun ikke liker hunden fordi den tilhørte v sin ex? 

Da liker ikke han unga hennes heller da siden det er Sara sin x som er pappa'n🙈

• Liker 3
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ho velger farger inne på «kontoret» så det ikke blir det kjedelige gråe eller beige! 🤩

• Liker 3
Gjest 0llis
Skrevet

Husker ikkje nøyaktig kva som sto. Leste det på jodel i sommer. Eksen hadde drevet med hundeoppdrett (trur eg). Var iallefall noen som kjenner dei, for dei visste eindel som ingen bare kunne dikte opp. Var på den tida Mr.Secret blei avslørt. Kor han jobba osv. Dei visste til og med korleis bil han kjørte. Trur det har vært nevnt her for også. 

Skrevet
0llis skrev (52 minutter siden):

Husker ikkje nøyaktig kva som sto. Leste det på jodel i sommer. Eksen hadde drevet med hundeoppdrett (trur eg). Var iallefall noen som kjenner dei, for dei visste eindel som ingen bare kunne dikte opp. Var på den tida Mr.Secret blei avslørt. Kor han jobba osv. Dei visste til og med korleis bil han kjørte. Trur det har vært nevnt her for også. 

Må huske at jodel er ingen faktabasert eller pålitelig kilde. Kan like gjerne ha vært eksen selv som har skrevet det. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Sprite skrev (3 timer siden):

Nei nei. Fittekjerringene. 

Som hun ville kalle kritikere, men ikke sa 🥴

• Liker 8
Skrevet (endret)
Sunstone skrev (På 22.3.2023 den 15.13):

Må huske at jodel er ingen faktabasert eller pålitelig kilde. Kan like gjerne ha vært eksen selv som har skrevet det.

Endret av L0tta
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Gjest Sprite
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (36 minutter siden):

Som hun ville kalle kritikere, men ikke sa 🥴

Hun skrev det! Det er det samme som å si det. Eller du syns ikke det du kanskje?

Gjest LudaLi
Skrevet
elskersommer skrev (På 21.3.2023 den 10.41):

😂😂 Beklager at jeg ler men det der var så spot on😂

😂så enig 😅😂

Gjest LudaLi
Skrevet
Fru G skrev (4 timer siden):

Livet. Livet skjer. Kult å ha egen interiørkonsulent, vet du. Skjønner ikke vitsen med et designhjem når man ikke ser huset for bare rot. Kanskje en ryddekonsulent neste gang. :)) 

Burde strengt tatt heller investert i et vaskefirma😅

Gjest Maggidada
Skrevet
L0tta skrev (1 time siden):

Det med hunden har jeg lest også. Har vært diskutert på ulike steder flere ganger. For hunden sin skyld håper jeg det ikke er sant. Men i dette tilfellet er jeg stygt redd det stemmer. Forbipasserende har reagert på at den står på terrassen og bjeffer. Sara har selv sagt at den går på do på terrassen. Hun går sjelden tur med den. Tror ikke jeg har sett ho kose med den en eneste gang? 

Ser at hunden sitter i bur i gangen da hun stylisten kom. For det første er det ikke greit at hunden blir stuet inn i ett bur; og for det andre ser dette buret altfor lite ut til at hunden skal oppholde seg i det gjennom dagen.. Jeg hadde aldri sperret hunden min inn i ett bur på den måten!

Skrevet
Lumos skrev (6 timer siden):

Koselig lite «stikk» til Filiokus Media i dagtidlig, eller var det bare meg som synes det🥴

Gjett om. Men sim Salabim så ble det heller Salabim - skal si de måtte forbli i tryllerienes verden - stikk til Filiokus Media det også? Eller null kreativitet?

Gleder meg til å se disse produktene som skal gi barna en mer bærekraftig fremtid, slik hun solgte det inn sist😑 Her er det bare å følge med!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Gjest Fru G
Skrevet (endret)
Mamak skrev (1 time siden):

Burde strengt tatt heller investert i et vaskefirma😅

Hun har  jo roboten 🙈😅

Endret av Fru G
Skrevet
Hermegåsa skrev (23 minutter siden):

Gjett om. Men sim Salabim så ble det heller Salabim - skal si de måtte forbli i tryllerienes verden - stikk til Filiokus Media det også? Eller null kreativitet?

Gleder meg til å se disse produktene som skal gi barna en mer bærekraftig fremtid, slik hun solgte det inn sist😑 Her er det bare å følge med!

Av alle firmanavn de kunne velge i så gikk de fra Filiokus til Salabim🙈 Helt utrolig 

Men nå får vi først se om det blir noe firma.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest LudaLi
Skrevet
L0tta skrev (2 timer siden):

Det med hunden har jeg lest også. Har vært diskutert på ulike steder flere ganger. For hunden sin skyld håper jeg det ikke er sant. Men i dette tilfellet er jeg stygt redd det stemmer. Forbipasserende har reagert på at den står på terrassen og bjeffer. Sara har selv sagt at den går på do på terrassen. Hun går sjelden tur med den. Tror ikke jeg har sett ho kose med den en eneste gang? 

Det sier å mye om henne. At hun kan sitte der i sitt eget ego og med narsissistiske trekk. Hun evner ikke se lengre enn din egen nesetipp. Større ego skal man lete lenge etter. 

Skrevet

Hva er det som gjør at alt er så kaos nå sammenlignet med før? Var det R. som tok seg av mye av det praktiske, eller er det denne evinnelige delingen av alt som skjer hele tiden som setter kjepper i hjulene for henne? Før var det masse ordning og fiksing vi fikk bli med på, nå er det reklame og klaging på babyen, og alt skjer i en svinesti. Jeg husker Sarah som en helt annen. Klart at unge nr 3 kan velte et lass, men de andre har hun bare 50% av tiden, så halvparten av tiden er det jo bare henne og babyen.  

• Liker 14
  • Nyttig 4
Gjest Sprite
Skrevet
Røkla skrev (16 minutter siden):

Hva er det som gjør at alt er så kaos nå sammenlignet med før? Var det R. som tok seg av mye av det praktiske, eller er det denne evinnelige delingen av alt som skjer hele tiden som setter kjepper i hjulene for henne? Før var det masse ordning og fiksing vi fikk bli med på, nå er det reklame og klaging på babyen, og alt skjer i en svinesti. Jeg husker Sarah som en helt annen. Klart at unge nr 3 kan velte et lass, men de andre har hun bare 50% av tiden, så halvparten av tiden er det jo bare henne og babyen.  

Hele dama har forandret seg etter bruddet med R. 

Gjest LudaLi
Skrevet
Sprite skrev (13 minutter siden):

Hele dama har forandret seg etter bruddet med R. 

Har hun ikke egentlig forandret seg mye i takt med inntekt og popularitet ? Hun er jo så høy på seg selv. Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun er så populær. Jeg gremmes av alt hun står for. Bruk og kast mentalitet og penger er det eneste som står i hodet på henne

Gjest Sprite
Skrevet
Mamak skrev (8 minutter siden):

Har hun ikke egentlig forandret seg mye i takt med inntekt og popularitet ? Hun er jo så høy på seg selv. Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun er så populær. Jeg gremmes av alt hun står for. Bruk og kast mentalitet og penger er det eneste som står i hodet på henne

Enig med deg. Og jo, det er nok mye av det som er grunnen også

Skrevet (endret)
Maggidada skrev (På 22.3.2023 den 17.03):

Ser at hunden sitter i bur i gangen da hun stylisten kom. For det første er det ikke greit at hunden blir stuet inn i ett bur; og for det andre ser dette buret altfor lite ut til at hunden skal oppholde seg i det gjennom dagen. Jeg hadde aldri sperret hunden min inn i ett bur på den måten!

Endret av L0tta
  • Liker 8
Skrevet (endret)
Sunstone skrev (På 22.3.2023 den 15.13):

Endret av L0tta
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...