Iskaffe123 Skrevet 19. februar 2023 #14301 Del Skrevet 19. februar 2023 Verba skrev (1 time siden): Jeg er litt spent på å høre fødselshistorien da. Ja, du er vel det…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pep Skrevet 19. februar 2023 #14302 Del Skrevet 19. februar 2023 Juhu25 skrev (31 minutter siden): Men da kan jeg fortelle deg at vedkommende har svart deg og vedkommende har ikke skrivet noe stygt til læreren . Det jeg reagerer på at blant annet du og noen andre hopper i en diskusjon skriver om hets, noen andre ting og ikke kan sette dere inn først og lese. hva er poenget være på en diskusjon uten å sette seg inni ? Bare ute etter brukere og unngå være i debatt om SE AS eller svare spørsmålene rundt der. Så les hva enkelte skriver , går de over grensa rapporter. Noen nevner ofte en bruker som er «ute etter « SE AS , men enkelte er ikke noe bedre selv de er ute etter brukere , stenge tråden og aldri svarer rundt SE AS . Jeg har ikke skrevet om hets,annet enn at hun som var lærer ble beskyldt for å hetse brukere her inne. Noe jeg syns er latterlig å si,siden hun snakket generelt og ikke om enkelte brukere her inne. Om hun så hadde gjort,er de fortsatt anonyme i motsetning til influencere som er navngitt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 19. februar 2023 #14303 Del Skrevet 19. februar 2023 (endret) Iskaffe123 skrev (4 minutter siden): Ja, du er vel det…. Ja? Tror du det betyr at jeg skal plukke historien fra hverandre og tvile hver en ting? HVOR har jeg gitt inntrykk for at JEG holder på sånn? Siter meg hvor jeg har holdt på sånn. Er flere plasser her hvor jeg har rost SaraE for måten hun har klart å drive Careless, jeg har hatt mange fine saklige diskusjoner med flere som er uenige med meg, og jeg tørr påstå at jeg har oppført meg ganske fint innpå her. Så HVOR ser du noe som antyder at jeg skal plukke ut ting fra fødselshistorien og kritisere? Endret 19. februar 2023 av Verba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. februar 2023 #14304 Del Skrevet 19. februar 2023 Iskaffe123 skrev (2 minutter siden): Ja, du er vel det…. Så godt at vi klarer å ha en saklig diskusjon her inne. Takk for bidraget ditt 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. februar 2023 #14305 Del Skrevet 19. februar 2023 pep skrev (5 minutter siden): Men hadde det noe med SE å gjøre? Det hadde alt å gjøre med innlegget til @Anne Line som du av en eller annen grunn ikke kritiserer for avsporing og usakligheter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makr24 Skrevet 19. februar 2023 #14306 Del Skrevet 19. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (2 timer siden): Fint om du leser hele innlegget og problematikken rundt Tandbergs hodeløse oppførsel på nett. Hva er dine kommentarer til innholdet i hennes kanaler? Mine meninger om dette har jeg kommentert før. Det jeg ikke forstår er hvorfor du bidrar til så mye klikk for Sara Emilie om du har så mye i mot henne. Kan du svare meg på det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. februar 2023 #14307 Del Skrevet 19. februar 2023 Iskaffe123 skrev (17 minutter siden): Nå har det jo vært en del nyere brukere som har kommet inn i tråden for å si at det foregår mye hets og stygge kommentarer. Jeg ser at de fleste her som identifiserer seg som kritikere, mener dette er uten rot i virkeligheten. Hva med å ta innover seg at for en del mennesker så oppleves tråden svært ufin? Selvom det ikke står direkte stygge ting om Sara Emilie, så er det noe med lynsjestemningen som er vanskelig å se bort fra. Eh det kommer inn mye brukere som slenger ut en drøss av stygge ting og karakteristikker , verre enn det som kommer i tråden fra SE sine kritikere , men nei det går ikke an å ta det seriøst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. februar 2023 #14308 Del Skrevet 19. februar 2023 Iskaffe123 skrev (9 minutter siden): Ja, du er vel det…. Saklig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellaaa Skrevet 19. februar 2023 #14309 Del Skrevet 19. februar 2023 Juhu25 skrev (46 minutter siden): hun la en selfie på snap med sykehus truser på, ingen ks . Man får sånn truse når man har hatt KS også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pep Skrevet 19. februar 2023 #14310 Del Skrevet 19. februar 2023 Snublefot62 skrev (5 minutter siden): Det hadde alt å gjøre med innlegget til @Anne Line som du av en eller annen grunn ikke kritiserer for avsporing og usakligheter. Ok,men da har vi forskjellig oppfatning av hva tråden skal handle om og hva som er brukerdebatt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 19. februar 2023 #14311 Del Skrevet 19. februar 2023 Makr24 skrev (7 minutter siden): Mine meninger om dette har jeg kommentert før. Det jeg ikke forstår er hvorfor du bidrar til så mye klikk for Sara Emilie om du har så mye i mot henne. Kan du svare meg på det? Denne tråden handler om Tandberg sitt virke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 19. februar 2023 #14312 Del Skrevet 19. februar 2023 Orly skrev (4 minutter siden): Saklig Var så saklig vettu, at hen ikke ville svare meg.😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makr24 Skrevet 19. februar 2023 #14313 Del Skrevet 19. februar 2023 Makr24 skrev (2 timer siden): Som lærer hadde jeg faktisk forventet at du såg et litt større bilde av utfordringene skolevesenet står fremfor i dag. Jeg ser og økende mengde mobbing og det skremmer meg. Men jeg ser og mye mer. Jeg ser lærere som ikke har tid til elevene. Jeg ser ansatte i skolen som ikke har kompetanse om det digitale livet til elevene. Jeg ser elever som får frikort for å oppføre seg som rævhål fordi de har diagnoser eller har det vanskelig hjemme. Jeg har opplevd elever som blir dyttet i dammer og myr hvor eleven må gå iskald resten av dagen (og påfølgende syk flere dager etterpå) mens mobberen blir sendt inn for å tegne eller spille på telefonen som "straff". Ingen voksne i nærheten. Jeg ser lærere som gir 110% og fortsatt ikke strekker til når de blir pålagt mer og mer arbeid. Og jeg ser frustrerte foreldre som møter administrativt og lovmessig hinder etter hinder på å få hjelp og støtte til ungene sine. Men du henger tydeligvis mye av dette på mammapolitiet og totalt malplassert ansvarsfraskrivelse. Gratulerer. Igjen. Snublefot62 skrev (2 timer siden): Hvor gav jeg brukeren ansvaret for det som er galt? I hele denne paragrafen her legger du mye ansvar på lærere og hva de ikke får til. Når skal foreldre komme på banen da? Har ikke foreldre noe ansvar for egne barn? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 19. februar 2023 #14314 Del Skrevet 19. februar 2023 Verba skrev (17 minutter siden): Hvor har jeg kommentert veneflon, termindato, hva jeg tenker om eksponering, hvordan hun har født osv? Det eneste jeg sa om KS er at jeg syntes det var unødvendig å dele det når det ikke var noe å dele. Hvorfor kan ikke du da akseptere at folk kan være uenige med hverandre uten å kalle folk for stygge ting. Iskaffe123 skrev (16 minutter siden): Ja, du er vel det…. Verba skrev (14 minutter siden): Ja? Tror du det betyr at jeg skal plukke historien fra hverandre og tvile hver en ting? HVOR har jeg gitt inntrykk for at JEG holder på sånn? Siter meg hvor jeg har holdt på sånn. Er flere plasser her hvor jeg har rost SaraE for måten hun har klart å drive Careless, jeg har hatt mange fine saklige diskusjoner med flere som er uenige med meg, og jeg tørr påstå at jeg har oppført meg ganske fint innpå her. Så HVOR ser du noe som antyder at jeg skal plukke ut ting fra fødselshistorien og kritisere? Jeg venter SPENT på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makr24 Skrevet 19. februar 2023 #14315 Del Skrevet 19. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 minutt siden): Denne tråden handler om Tandberg sitt virke. Som du misliker, men bidrar til at lever videre ved å generere klikk🤷🏼♀️ Forstå det den som kan.. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 19. februar 2023 #14316 Del Skrevet 19. februar 2023 Hva er det med enkelte som ikke debatterer virket til Tandberg? Brukerdebatt er ikke lov og det er usaklig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 19. februar 2023 #14317 Del Skrevet 19. februar 2023 (endret) Makr24 skrev (2 minutter siden): Som du misliker, men bidrar til at lever videre ved å generere klikk🤷🏼♀️ Forstå det den som kan.. Vi er da fullt klar over at hun sikkert får mere klikk pga det vi skriver. Det legger hun jo ikke skjul på. Er det ikke bra at vi gir henne flere klikk da? Er det feil også? Jeg skjønner hva du mener, men for min del er det hvertfall ingen krise om hun får flere følgere pga det jeg skriver. Endret 19. februar 2023 av Verba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makr24 Skrevet 19. februar 2023 #14318 Del Skrevet 19. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (2 timer siden): Digital kompetanse er noe barn skal lære på skolen. Les deg på udir sine sider. Digital kompetanse vil ikke si at man skal sitte på skolebenken å lære om Sara Emilie og resten av gjengen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. februar 2023 #14319 Del Skrevet 19. februar 2023 Makr24 skrev (3 minutter siden): I hele denne paragrafen her legger du mye ansvar på lærere og hva de ikke får til. Når skal foreldre komme på banen da? Har ikke foreldre noe ansvar for egne barn? Langt derifra. Det er ikke lærerene sin skyld at de ikke er nok lærere, at de ikke har nok tid eller nok kompetanse. Det er heller ikke lærerene som lager lovverk og regelverk. Så at du klarer å få innlegget mitt til å skylde på de er ikke mindre enn fascinerende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 19. februar 2023 #14320 Del Skrevet 19. februar 2023 (endret) Denne tråden omhandler Tandbergs virke og metodene som benyttes for å skape engasjement og klikk i egne salgskanaler. Metodene som blir brukt for å lage innhold er opp til debatt da de er kritikkverdige. Å bruke svangerskap og dele sykdomshistorien til mindreårige er kritikkverdig! Det er kritikkverdig å kalle kritikere for fittekjerring og psykisk syk, @Makr24! Det umodne språket hører ikke hjemme i en salgskanal. Å eksponere den nyfødte ungen er også kritikkverdig. Å lyve om bærekraftige kjoler er kritikkverdig. Å lyve er kritikkverdig! Endret 19. februar 2023 av Sharpa VinterBerg 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå