Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Juhu25 skrev (1 minutt siden):

Hun sa det på bloggerne at det er jobben . Så enig med deg kan skrive nå er pause noen uker , permisjon tid . Har vel rett på permisjons penger . 

Nyte baby tiden med mannen og barna . Fortell historien om noen uker , trofaste følgere er der også 

Helt enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhu25 skrev (3 minutter siden):

Hun sa det på bloggerne at det er jobben . Så enig med deg kan skrive nå er pause noen uker , permisjon tid . Har vel rett på permisjons penger . 

Nyte baby tiden med mannen og barna . Fortell historien om noen uker , trofaste følgere er der også 

Eller bare slutte å dele innhold som burde vært privat. Tenker følgerne vil forstå og respektere om hun skjermer ungen helt fra salgskanalene sine. Og det går faktisk an å være privat uten selge sjelen og ungene sine.

Endret av Sharpa VinterBerg
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå):

Eller bare slutte å dele innhold som burde vært privat. Tenker følgerne vil forstå IG respektere om hun skjermer ungen helt fra salgskanalene sine. Og det går faktisk an å være privat uten selge sjelen og ungene sine.

Ja trofaste følgere og de som liker følge henne vil forstå privaten. Kanskje ville fått flere nye følgere pga det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (Akkurat nå):

Ja trofaste følgere og de som liker følge henne vil forstå privaten. Kanskje ville fått flere nye følgere pga det 

Det kan godt hende. Det ser ut som flere er blitt oppmerksomme på hvor viktig det er å skjerme mindreårige på nett. Viser til ulike kommentarfelt på FB under artikler som omhandler eksponering av mindreårige i salgskanalene til influensere. Dette med bærekraft og hva som er bærekraftig er også tema mange er opptatt av. Det er alt for mange som Tandberg som har reklamert for at de produserer bærekraftige produkter av høy kvalitet. Folk liker ikke å bli lurt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
1 hour ago, Sharpa VinterBerg said:

Det handler om hva som er ok å dele/ikke dele på Internett i egne salgskanaler. Barns sykdomshistorie og deling av komplikasjoner som dette medfører er et grovt overtramp på barns rett til personvern. Some som arbeidsplass er også noe barn/unge skal lære da flertallet bor på nettet. 

Synes du det er ok å dele andres meldinger på internett? 🤔 Altså deler av en kommunikasjon? Gjerne anonymt og bak ryggen på vedkommende. Synes du det er ok? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (23 minutter siden):

Oppførselen din i tråden er direkte usaklig.

Den eneste som har skrevet noen flere ord om lærere generelt er meg. Og det var på ingen måte kritikk mot lærere. Leseforståelse hadde vært litt greit.

Jeg vil påstå at du har laget deg en stor stråmann nå og det er den du argumenterer mot. Og det er dårlig debatteknikk. Du kan jo ikke engang vise til det innlegget hvor det står det du krangler mot.

Herrejemini.

Du har jo selv sagt at det var ditt innlegg. Da skjønner du jo hva jeg sikter til. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vinterferie skrev (2 minutter siden):

Synes du det er ok å dele andres meldinger på internett? 🤔 Altså deler av en kommunikasjon? Gjerne anonymt og bak ryggen på vedkommende. Synes du det er ok? 

Tenker du på det filiokus gjorde, nå? At de delte innlegget ditt på instaen sin? Er du enda butthurt over det? Hva tenker du da om de meldingene som Sara legger ut på sine kanaler der personen IKKE blir anonymisert? 

Endret av Verba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pep skrev (Akkurat nå):

Du har jo selv sagt at det var ditt innlegg. Da skjønner du jo hva jeg sikter til. 

Nei jeg spurte deg om det var mitt innlegg. To vidt forskjellige ting.

Og om det er mitt innlegg du snakker om så bommer du totalt i kritikken din. Skivebom. Total flause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det jo vært en del nyere brukere som har kommet inn i tråden for å si at det foregår mye hets og stygge kommentarer. Jeg ser at de fleste her som identifiserer seg som kritikere, mener dette er uten rot i virkeligheten.

Hva med å ta innover seg at for en del mennesker så oppleves tråden svært ufin? Selvom det ikke står direkte stygge ting om Sara Emilie, så er det noe med lynsjestemningen som er vanskelig å se bort fra. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (40 minutter siden):

er mest spent på hva hun mener med at hun holdt nesten på å få KS.

Hvis pulsen på barnet faller eller viser dårlig hjerterytme,får man ofte beskjed om at "du har x trykk på å få barnet ut,ellers triller vi til HKS."

Antar det var noe slikt,men håper (og tviler på..) at hun holder det for seg selv.

En fødselhistorie er faktisk ikke bare mors historie,men også barnets.

"Ønsker ikke eksponere barnet.." sier hun,mens hun innen 24t har delt både bilder og annen privat info..

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskaffe123 skrev (1 minutt siden):

Nå har det jo vært en del nyere brukere som har kommet inn i tråden for å si at det foregår mye hets og stygge kommentarer. Jeg ser at de fleste her som identifiserer seg som kritikere, mener dette er uten rot i virkeligheten.

Hva med å ta innover seg at for en del mennesker så oppleves tråden svært ufin? Selvom det ikke står direkte stygge ting om Sara Emilie, så er det noe med lynsjestemningen som er vanskelig å se bort fra. 

Som du og mange mer enn gledelig er med på å lage. Ingen av oss har kalt noen av dere for mobbere og andre navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 minutt siden):

Hvis pulsen på barnet faller eller viser dårlig hjerterytme,får man ofte beskjed om at "du har x trykk på å få barnet ut,ellers triller vi til HKS."

Antar det var noe slikt,men håper (og tviler på..) at hun holder det for seg selv.

"Ønsker ikke eksponere barnet.." sier hun,mens hun innen 24t har delt både bilder og annen privat info..

Ja, det er faktisk helt sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 minutter siden):

Atter en løgn fortalt av Sara Emilie Tandberg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Nei jeg spurte deg om det var mitt innlegg. To vidt forskjellige ting.

Og om det er mitt innlegg du snakker om så bommer du totalt i kritikken din. Skivebom. Total flause.

Skivebom? Å skrive et langt innlegg om hva slags lærere du har møtt,er det konstruktiv kritikk av bedriften SE? Ikke brukerdebatt?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (Akkurat nå):

Som du og mange mer enn gledelig er med på å lage. Ingen av oss har kalt noen av dere for mobbere og andre navn.

Men hvorfor ikke akseptere at det er noen som snakker veldig mye om denne influenseren og hva hun måtte gjøre eller ikke gjøre? Og det er blant annet deg. Nå spekulerer dere i keisersnitt, veneflon, termindatoen, hvordan hun har født osv. 

Hvis dette er så problematisk for dere, hvorfor tar dere ikke fatt på alle kjente folk som har barna sine avbildet i aviser og sosiale medier? Tiril Sjåstad? Camilla Pihl? Stian Blipp? Funkygine? De er jo langt mer utleverende.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pep skrev (Akkurat nå):

Skivebom? Å skrive et langt innlegg om hva slags lærere du har møtt,er det konstruktiv kritikk av bedriften SE? Ikke brukerdebatt?

Det du skriver nå stemmer ikke overens med det som står i mitt innlegg.

Og selv om det hadde stemt så hadde det ikke vært brukerdebatt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vinterferie
2 minutter siden, Verba said:

Tenker du på det filiokus gjorde, nå? At de delte innlegget ditt på instaen sin? Er du enda butthurt over det? Hva tenker du da om de meldingene som Sara legger ut på sine kanaler der personen IKKE blir anonymisert? 

Nei, det gjør jeg ikke. Nå misforstår du. Spørsmålet var til @Sharpa VinterBerg. Hun snakker mye om hva som er nettvett og hva som ikke bør deles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Det du skriver nå stemmer ikke overens med det som står i mitt innlegg.

Og selv om det hadde stemt så hadde det ikke vært brukerdebatt nei.

Men hadde det noe med SE å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (2 minutter siden):

Ja, det er faktisk helt sant. 

Om en reagerer på at mindreårige blir delt i bilder og tekst, er en fittekjerring og psykisk syk, mobber og all slags skjellsord kommer haglende. Litt spesielt å brette ut om livet sitt og eksponere unger på det samme nettet en angivelig mottar hets og stygge meldinger samt hevder å bli trakassert. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskaffe123 skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor ikke akseptere at det er noen som snakker veldig mye om denne influenseren og hva hun måtte gjøre eller ikke gjøre? Og det er blant annet deg. Nå spekulerer dere i keisersnitt, veneflon, termindatoen, hvordan hun har født osv. 

Hvis dette er så problematisk for dere, hvorfor tar dere ikke fatt på alle kjente folk som har barna sine avbildet i aviser og sosiale medier? Tiril Sjåstad? Camilla Pihl? Stian Blipp? Funkygine? De er jo langt mer utleverende.

Hvor har jeg kommentert veneflon, termindato, hva jeg tenker om eksponering, hvordan hun har født osv? Det eneste jeg sa om KS er at jeg syntes det var unødvendig å dele det når det ikke var noe å dele. Hvorfor kan ikke du da akseptere at folk kan være uenige med hverandre uten å kalle folk for stygge ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...