supermamz Skrevet 5. desember 2022 #8061 Skrevet 5. desember 2022 Nillani skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor hun i det hele tatt har latt seg smelle på tjukken jeg. Hun har da ikke tid til hverken å roe ned nå eller skal ha permisjon når ungen er født.. Hva er greia med å dra på seg enda en unge når man ikke har tid? Ingen vits å få en unge bare fordi man vil ha 3 stk. Ser for meg kaoset i huset. Vet ikke om hun ser penger i det? Aner ikke, men sitter med samme tankene som deg. Virker ikke som hun har tenkt og roe ned og ta seg tid til å slappe litt av og nyte tiden. Hun har jo tidligere snakket om at barselstiden har vært veldig tung. Kolikk baby, skjønner ikke hvordan hun mener det skal gå rundt om hun er like "heldig" denne gangen. Kan jo være så mye annet også de første ukene. Spesielt med seg selv også😱 4 6
supermamz Skrevet 5. desember 2022 #8062 Skrevet 5. desember 2022 Sharp75! skrev (5 minutter siden): Jeg så på snap at hun gikk ut, derfor antok jeg at noen venninner arrangerte det og pyntet. Ja jeg har null peiling på hva som skjer bak kameraet der. Så jeg kan ikke svare på det. Hun var sammen med venninnen da hun drev på å blåste opp ballonger osv. Så har null peiling på hvem som har gjort hva eller ikke. Har ikke sagt d var en stygg babyshower. Den var kjempe fin, men hadde forventet mer glam over det siden det er den viben Sara har gitt i fra seg rundt dette svangerskapet. Hun delte også ekstremt lite fra dagen, men kan jo hende hun har bloggerne med seg og det er grunnen til hun ikke vil vise for mye heller. 5
Nussepus Skrevet 5. desember 2022 #8063 Skrevet 5. desember 2022 Vinterferie skrev (2 timer siden): Gullbarbien skal vel gå til den som får ungdom til å føle seg verst. Sara Emilie omfavner alle kroppsformer. Hun bruker vanlige kropper i Careless reklame. Og hun har store størrelser. Sara Emilie sin Amica kjole er ikke sexy og utfordrende kjole. Sara Emilie gikk mot The Well for at de bare hadde små bikinier. Hvordan påvirker Sara Emilie ungdom til å få dårligere selvbilde? 🤔 Hun har fillers, Botox, fake boobs og redigerer bilder/tar bilder fra vinkler hun ser mye tynnere ut. Så…. 11 8
Hjertestein Skrevet 5. desember 2022 #8064 Skrevet 5. desember 2022 Det er kjempe trist å se utviklingen Sara har. Skulle virkelig ønsket hun tok seg en god og lang mammaperm, finne seg selv igjen og jobbe med seg selv. Tror hun hadde hatt godt av det. Denne dobbeltmoralske tilværelsen begynner bli for dum. 13 15
Bellaaa Skrevet 5. desember 2022 #8065 Skrevet 5. desember 2022 Juhu25 skrev (2 timer siden): ingen som rakker ned de her … Og Therese er jo offentlig person Hvordan vet du hun er ikke lenger på vei ? Hun lyver ikke om hvor langt på vei hun er😂 ærlig talt 4
Bibbi_ Skrevet 5. desember 2022 #8066 Skrevet 5. desember 2022 Juhu25 skrev (3 timer siden): Hvorfor markerer ikke hun Sara Emilie da bildene ? En ser godt at det er mer enn kun farge hun forandrer . Du som følger henne mye har nok lagt merke til det og 😃 Jeg så henne på tv her for litt siden, var første gang jeg så henne på noe annet enn hennes snapkonto. Jeg kjente henne nesten ikke igjen. Var ganske ulikt... 7 11
Gjest Juhu25 Skrevet 5. desember 2022 #8067 Skrevet 5. desember 2022 Bellaaa skrev (3 minutter siden): Hun lyver ikke om hvor langt på vei hun er😂 ærlig talt Har jeg sagt det ?
Gjest Juhu25 Skrevet 5. desember 2022 #8068 Skrevet 5. desember 2022 Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Jeg så henne på tv her for litt siden, var første gang jeg så henne på noe annet enn hennes snapkonto. Jeg kjente henne nesten ikke igjen. Var ganske ulikt... Akkurat det, stor forskjell fra tv, videoer/ bilder hun legger ut og andre gjør , samme med reklame bilder og vanlige bilder. Helt forskjellig .
Nillani Skrevet 5. desember 2022 #8069 Skrevet 5. desember 2022 Nussepus skrev (1 time siden): Hun har fillers, Botox, fake boobs og redigerer bilder/tar bilder fra vinkler hun ser mye tynnere ut. Så…. Hårekstentions, bruker mye sminke.. framstår i alle fall ikke naturlig.. 7 9
Birdo Skrevet 6. desember 2022 #8070 Skrevet 6. desember 2022 TooGoodToGo skrev (11 timer siden): Stemmer med at hun først sa hun var 7-8 uker på vei*, for så å bable seg videre til "eh, nei, 11-12 uker". Igjen mer som ikke henger på greip. *Rettelse: 7-8 uker IGJEN Vææær så snill å bare være ærlig, Sara, jeg hadde faktisk likt deg om du hadde vært det🙏 Vel, alle tallene stemmer jo faktisk da. Hun er i uke 30, og et normalt svangerskap kan gå alt fra 37-42 uker. Så hun kan gå alt fra 7-12 uker til uten at det er unormalt. 2
supermamz Skrevet 6. desember 2022 #8071 Skrevet 6. desember 2022 Birdo skrev (17 minutter siden): Vel, alle tallene stemmer jo faktisk da. Hun er i uke 30, og et normalt svangerskap kan gå alt fra 37-42 uker. Så hun kan gå alt fra 7-12 uker til uten at det er unormalt. Er ikke akkurat slik du tenker. Du regner jo til termindatoen din. Er veldig forskjellig hvor mange dager man har lov til å gå over termin. 2
Birdo Skrevet 6. desember 2022 #8073 Skrevet 6. desember 2022 supermamz skrev (1 time siden): Er ikke akkurat slik du tenker. Du regner jo til termindatoen din. Er veldig forskjellig hvor mange dager man har lov til å gå over termin. Ikke noe vits å diskutere dette, det jeg skrev er fakta.
Bibbi_ Skrevet 6. desember 2022 #8074 Skrevet 6. desember 2022 Diskuterer dere faktisk hvor langt et svangerskap er?! Et svangerskap er 40 uker. Man får en termindato, og utifra den regner man hvor mange uker man er på vei. Hvis SE er 30 uker gravid, har hun 10 igjen. Ikke 7 eller 12! 4 10
Japp Skrevet 6. desember 2022 #8075 Skrevet 6. desember 2022 TooGoodToGo skrev (15 timer siden): Nå er ikke jeg ungdom, men jeg er mor. Og som mor til ei tenåringsjente er jeg nøye på å vise min datter at vi alle har forskjellige kropper, og alle kropper er innafor. Jeg redigerer meg selv derfor ikke på Instagram eller i andre kanaler. Og det gjør ikke min datter heller. Hun vet at fasong og størrelse er vidt forskjellige fra person til person, og det er ikke et et tema at man skal være større eller mindre. Jeg reagerer derfor på ei viss influencer som skriver svart på hvitt at hun veier 97 kilo, men har redigert seg selv 20-30 kilo ned i vekt (bildet med svart kjole på IG). Hvilke signaler sender hun ved å skrive at hennes vekt på 97 kilo ser ut som ei på 67 kilo? Og hvilken signaler sender hun alle dem som selv føler de har noen kilo for mye? Den gullbarbien kan shippes rett til hennes postkasse. SE har en ganske slank overkropp, og er mer kraftig rundt hofter, rumpe og lår og legger. Så det bilde er ikke nødvendigvis redigert. 3
Nussepus Skrevet 6. desember 2022 #8076 Skrevet 6. desember 2022 Japp skrev (13 minutter siden): SE har en ganske slank overkropp, og er mer kraftig rundt hofter, rumpe og lår og legger. Så det bilde er ikke nødvendigvis redigert. Rumpa og lårene er jo halvparten så store på det ene bildet jo. For ikke å snakke om ansiktet. 10 7
Japp Skrevet 6. desember 2022 #8077 Skrevet 6. desember 2022 Nussepus skrev (2 minutter siden): Rumpa og lårene er jo halvparten så store på det ene bildet jo. For ikke å snakke om ansiktet. Da ser vi nok ulikt på det 😊 2
Nussepus Skrevet 6. desember 2022 #8078 Skrevet 6. desember 2022 Japp skrev (1 time siden): Da ser vi nok ulikt på det 😊 Gå til specsavers en tur du😉 1 13
Mentos Skrevet 6. desember 2022 #8079 Skrevet 6. desember 2022 Birdo skrev (5 timer siden): Vel, alle tallene stemmer jo faktisk da. Hun er i uke 30, og et normalt svangerskap kan gå alt fra 37-42 uker. Så hun kan gå alt fra 7-12 uker til uten at det er unormalt. Hun er i uke 29 (28+4). Vi deler samme termindato, min største bragd 😂 13
Gasellen Skrevet 6. desember 2022 #8080 Skrevet 6. desember 2022 Mentos skrev (35 minutter siden): Hun er i uke 29 (28+4). Vi deler samme termindato, min største bragd 😂 Var du i tretopphyttene du også? 😂😂😂 12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå