Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Anemoi skrev (5 timer siden):

Det virket utvilsomt som reklame for fond, ja, uten at SE spesifiserte det nærmere. Hun avsluttet med en anbefaling om å investere trygt i fond og ikke i aksjer.

Kan det være reklame for " kron"?

Er flere influencere som har reklame for de

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
elskersommer skrev (49 minutter siden):

Kan det være reklame for " kron"?

Er flere influencere som har reklame for de

Aner ikke. Får se hva som eventuelt kommer senere. 😉

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (19 timer siden):

Noe så usmakelig 🙄

Og unnskyldte det med at folk måtte jo jobbe, at mange andre influensere postet som vanlig, og hadde du latt være og gå på jobb? Ja, sara, mange artister og andre har avlyst konserter og arrangementer, mange influensere har postet ett bilde av kongen og droppet og legge ut noe resten av dagen, på min jobb så var det ikke mye jobb, mer og snakke sammen om det og se på tv sendingene, så nei, du må faktisk ikke bable i vei om deg og ditt og reklamere for de stygge klærne dine (ja, jeg synes de er stygge).

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
Izibelli skrev (1 time siden):

Og unnskyldte det med at folk måtte jo jobbe, at mange andre influensere postet som vanlig, og hadde du latt være og gå på jobb? Ja, sara, mange artister og andre har avlyst konserter og arrangementer, mange influensere har postet ett bilde av kongen og droppet og legge ut noe resten av dagen, på min jobb så var det ikke mye jobb, mer og snakke sammen om det og se på tv sendingene, så nei, du må faktisk ikke bable i vei om deg og ditt og reklamere for de stygge klærne dine (ja, jeg synes de er stygge).

Sier litt om hvor avhengig de er av å ha daglige klikk, for å klare seg… bah!!

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Melkebart1 skrev (10 minutter siden):

Sier litt om hvor avhengig de er av å ha daglige klikk, for å klare seg… bah!!

Men Sara er jo ikke avhengig av pengene snap gir(hennes egne ord) hun bare elsker å snakke med følgerne sine …🤦🏼‍♀️Usmakelig oppførsel i går men dessverre ikke noe nytt fra den kanten…. Money talks 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (28 minutter siden):

Men Sara er jo ikke avhengig av pengene snap gir(hennes egne ord) hun bare elsker å snakke med følgerne sine …🤦🏼‍♀️Usmakelig oppførsel i går men dessverre ikke noe nytt fra den kanten…. Money talks 

Hehe hun kan jo si det, men vi skjønner jo at hun ikke har råd til å gå glipp av sinnsykt mange tusen kr om dagen. Money talks! 
Når man har lagt seg til det å være avhengig av denne «ekstrainntekten» så blir det jo sånn… 🥴 Var innom snappen hennes akkurat nå, og hun snappet visst bare en brøkdel av det hun pleier, i går. 
Se alle snappene hun la ut😅🥹IMG_8677.thumb.jpeg.184960a5aaec8d8b305ded5bda1e384d.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Melkebart1 skrev (11 minutter siden):

Hehe hun kan jo si det, men vi skjønner jo at hun ikke har råd til å gå glipp av sinnsykt mange tusen kr om dagen. Money talks! 
Når man har lagt seg til det å være avhengig av denne «ekstrainntekten» så blir det jo sånn… 🥴 Var innom snappen hennes akkurat nå, og hun snappet visst bare en brøkdel av det hun pleier, i går. 
Se alle snappene hun la ut😅🥹IMG_8677.thumb.jpeg.184960a5aaec8d8b305ded5bda1e384d.jpeg

Hva mener hun der, at folk ble ufine? på at hun postet? Hva har det i såfall med «Harald» å gjøre? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
GulleGull skrev (9 minutter siden):

Hva mener hun der, at folk ble ufine? på at hun postet? Hva har det i såfall med «Harald» å gjøre? 

Var noe om at «vi influencere kan aldri vinne. Poster vi noe, er det en kynisk måte å tjene penger på, poster vi ikke om det og fortsetter som vanlig, så er det galt..» 

Orker ikke høre igjen😮‍💨😂

• Liker 5
Skrevet
Melkebart1 skrev (38 minutter siden):

Det å innta en offerrolle i en slik situasjon, og i tillegg dytte vår kjære avdøde konge foran seg, gjør meg nesten målløs. Når man trodde man hadde sett det meste, så kommer dette…

• Liker 7
  • Nyttig 11
Skrevet

Haha «Harald»…. 
Det er så enkelt og overfladisk at jeg aldeles ler meg ihjel. 

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet
Zena33 skrev (1 time siden):

Det å innta en offerrolle i en slik situasjon, og i tillegg dytte vår kjære avdøde konge foran seg, gjør meg nesten målløs. Når man trodde man hadde sett det meste, så kommer dette…

Det var skamløst, men ikke uventet.
Jeg forstår godt at SE fikk negative kommentarer på for eksempel  den lange og detaljerte økonomi-talen hun la ut i går med clickbaiten Slik tjener jeg 8 millioner mer. Mange syns nok det var malplassert på en slik dag. I kjent stil vrir SE på slik at hun selv blir et offer, heller ikke noe nytt. I tillegg refser hun følgerne i kongens navn, der overgår hun seg selv…

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
Melkebart1 skrev (1 time siden):

Var noe om at «vi influencere kan aldri vinne. Poster vi noe, er det en kynisk måte å tjene penger på, poster vi ikke om det og fortsetter som vanlig, så er det galt..» 

Orker ikke høre igjen😮‍💨😂

Tror faktisk flere hadde respektert henne om hun skrev at hun valgte å ikke poste noe i går pga Kong Harald sin bortgang. Tror ingen hadde vært kritiske til det

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Tror faktisk flere hadde respektert henne om hun skrev at hun valgte å ikke poste noe i går pga Kong Harald sin bortgang. Tror ingen hadde vært kritiske til det

Enig med deg. Hun kunne droppet å nevne «hat» i innboks. Dette handler ikke om deg SaraE. Det er landesorg nå!

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Anemoi skrev (6 minutter siden):

Det var skamløst, men ikke uventet.
Jeg forstår godt at SE fikk negative kommentarer på for eksempel  den lange og detaljerte økonomi-talen hun la ut i går med clickbaiten Slik tjener jeg 8 millioner mer. Mange syns nok det var malplassert på en slik dag. I kjent stil vrir SE på slik at hun selv blir et offer, heller ikke noe nytt. I tillegg refser hun følgerne i kongens navn, der overgår hun seg selv…

Ikke en gang respekt nok til å skrive «Kong» foran navnet.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
GulleGull skrev (1 minutt siden):

Ikke en gang respekt nok til å skrive «Kong» foran navnet.

🎯

• Liker 4
Skrevet

SE som gjerne vil reklamere for CL-nyheter i dag: «…vil dere se den i dag eller burde man vente mtp at landet er i sorg?» 
Litt senere: «Resultat og etter mange meldinger fra dere så føler jeg det er innenfor å vise nyhetene, og velger å følge magefølelsen»
Business as usual - hvis noen er kritiske, så er følgerne medskyldige… 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet

Hun ble vel overrasket over at hun ikke nok en gang kan dele «råd» ukritisk om hvordan tjene millioner på fond, og at det er lover og regler rundt slik markedsføring.

• Liker 4
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Nei det tror ikke jeg heller🕯️

• Liker 2
Skrevet
Pepssi skrev (3 timer siden):

Enig med deg. Hun kunne droppet å nevne «hat» i innboks. Dette handler ikke om deg SaraE. Det er landesorg nå!

Er mange influencere som har sagt i dag at de valgte og ikke poste noe i går.. å det står det respekt av

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (2 timer siden):

Er mange influencere som har sagt i dag at de valgte og ikke poste noe i går.. å det står det respekt av

Ja om ikke respekt så anerkjennelse i det minste

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...