Sharp75! Skrevet 19. januar #61081 Skrevet 19. januar oss-to skrev (1 minutt siden): Om ho vinn EOY Young tek eg den like seriøst som Vixen. Sidan SE har planar om å reise på Vixen, verkar det som ho veit ho vinn. Elles likar ho seg jo best heime, og sidan ho er utbrend, var det kanskje det luraste. En lege setter diagnose og Sara har ikke sagt "Jeg er utbrent. Så ikke la det bli til en sannhet her inne som mye annet. 4 2
Outandabout Skrevet 19. januar #61082 Skrevet 19. januar Interiørgla skrev (12 minutter siden): Ja en kan lure på hva slags bakgrunnssjekk de gjør i Ey eller hvilken informasjon de har fått fra SET og co. Kanskje David Reme har kontakter 🤣🤣 4 3
Gjest oss-to Skrevet 19. januar #61083 Skrevet 19. januar Sharp75! skrev (1 minutt siden): En lege setter diagnose og Sara har ikke sagt "Jeg er utbrent. Så ikke la det bli til en sannhet her inne som mye annet. Du har heilt rett. Skal ordne.
Donnap Skrevet 19. januar #61084 Skrevet 19. januar (endret) Jeg kikket litt inne på EOY nå, det er 34 selskaper som konkurrerer i årets EOY på landsbasis. Ser ut som om hele 14 av de 34 går videre til finalen, og 3 av dem i YEOY. Så konkurransen var ikke stor i YEOY, så den prisen er ikke så stor med tanke på at de har meldt seg på selv. EOY derimot er større med både flere finalister og deltakere. Skal google de andre som deltok fra region sør, hvis ingen av dem var i Young kategorien så gikk hun jo videre uten konkurranse... Og det gjorde hun visst. Ingen av de andre var under 34 år, dvs en bedrift med mor og sønn, der sønn var under 34, men siden begge er nominert tviler jeg på at de var nominert i YEOY. Endret 19. januar av Donnap 7 3
Debbie M Skrevet 19. januar #61085 Skrevet 19. januar Sharp75! skrev (49 minutter siden): Landsfinalen er 4.februar i Oslo. Står på deres nettside. Hun vant den kvelden i ung kategorien. Brutalt kommer ann på øyet som ser. Var ikke jeg som tok feil, jeg googlet. Slik som flere bruker nett for å søke opp ting/chatgpt. Og hvordan tolker du egentlig den teksten her på bildet fra Ey sin side? Der står det klart og tydelig at Sara har sikret seg plass i landsfinalen i EYO. Har Ey også feil da? Eller bare Sara? Ja, akkurat. Sikret seg plass i finalen, ingen har vunnet noe pris enda. 3 5
Debbie M Skrevet 19. januar #61086 Skrevet 19. januar Undrende123 skrev (55 minutter siden): Det _er_ rått å være nominert til denne prisen. Det er også rått å heie frem andres suksess, fremfor å forsøke å trykke dem ned. Jeg liker ikke å bruke dette uttrykket, men det er noe jantelovsk over denne "er dette noe big deal da"-holdningen. Vi burde være flinkere til å heie på hverandre, og kanskje spesielt vi kvinner. I mine øyner, så er det ikke noe de store mediehusene burde bruke tid på, nei. 4 5
Undrende123 Skrevet 19. januar #61087 Skrevet 19. januar (endret) Sharp75! skrev (25 minutter siden): En lege setter diagnose og Sara har ikke sagt "Jeg er utbrent. Så ikke la det bli til en sannhet her inne som mye annet. Enig. Damen har dessuten en historikk med ME - at hun (og de som står nær henne) blir skremt når hun kjenner symptomer som minner om det, som utmattelse og trøtthet, er ikke rart overhodet. Å fundere over hva som er galt med egen helse er ikke det samme som å ha stilt en diagnose. Endret 19. januar av Undrende123 1 4
Debbie M Skrevet 19. januar #61088 Skrevet 19. januar Sharp75! skrev (34 minutter siden): Nei du, var ingen menneskelig glipp, jeg leste det som er lagt ved her. Poenget står. Dere ser selv hva de kaller det for. Oy kaller det selv at Sara sikret plass i EY finalen. Så kan man legge den ballen død at Sara lyver som mange påstår. For i såfall lyver også de som deler ut prisen 😉 Jeg er ingen Careless tilhenger, det er her dere bommer så grovt med deres antagelser. Men har hun vunnet en pris? Den prisen hun vil snakke med media om eksisterer ikke, enda. Vinneren kåres i februar. 2 8
Donnap Skrevet 19. januar #61089 Skrevet 19. januar (endret) Donnap skrev (45 minutter siden): Jeg kikket litt inne på EOY nå, det er 34 selskaper som konkurrerer i årets EOY på landsbasis. Ser ut som om hele 14 av de 34 går videre til finalen, og 3 av dem i YEOY. Så konkurransen var ikke stor i YEOY, så den prisen er ikke så stor med tanke på at de har meldt seg på selv. EOY derimot er større med både flere finalister og deltakere. Skal google de andre som deltok fra region sør, hvis ingen av dem var i Young kategorien så gikk hun jo videre uten konkurranse... Sjekket det nå, men usikker på om det var flere der. To av disse som konkurrerte er iallfall over 34 år, det tredje firmaet hadde 2 personer fra samme firma som var nominert, mor og sønn. Sønn er under 34 år, men usikker på om de da kan velge bare han som nominert i YEOY når mor ikke går inn under YEOY. Vil tro de også var nominert til EOY ikke YEOY. I så tilfelle har SE gått videre til finalen uten noen å konkurrere med fra region sør.. Sjekk gjerne opp dette de som kan mer om det enn jeg. Men hvis dette er tilfelle så er det jo definitivt ikke noe å skryte av eller skrive om, iallfall ikke før hun eventuelt vinner YEOY 4 februar. Da har hun jo trossalt 2 konkurrenter. Så spørs det jo hva disse har gjort for å fortjene nominasjonen i forhold til SE. Endret 19. januar av Donnap 7 2
Dupers Skrevet 19. januar #61090 Skrevet 19. januar Outandabout skrev (43 minutter siden): Kanskje David Reme har kontakter 🤣🤣 De bruker ikke EY på regnskap eller revisjon da? 3
Anemoi Skrevet 19. januar #61091 Skrevet 19. januar Ellers bruker SE mye tid i dag på å fortelle om søndagens skøytetur med tre av barna. Hun beskriver i detalj eldste sønnens reaksjoner og følelser, i tillegg til hvordan de to andre barna opplevde turen. Så eksponeringen fortsetter den. 7 2
elskersommer Skrevet 19. januar #61092 Skrevet 19. januar GulleGull skrev (1 time siden): I følge Google så skal ikke den som vinne evt den Nasjonale Young kategorien til Den globale finalen i Monaco det er kun Entrepreneur of the Year. «det er kun den nasjonale hovedvinneren (EY Entrepreneur Of The Year) som representerer Norge i verdensfinalen i Monaco. Vinnere av de øvrige kategoriene, inkludert Young Entrepreneur, blir hyllet og kåret under den norske landsfinalen i Oslo» Så om hun har sagt det er mulighet for å komme til Monaco for å få en pris der så stemmer ikke det. Hun sa dette om Monaco da hun kom med denne nyheten om at hun var med. 6 1
Gjest oss-to Skrevet 19. januar #61093 Skrevet 19. januar EOY Young nominerer ofte frontfigurane, men det er sjeldan dei sjølv som driv heile forretningsmodellen. I tilfelle Careless står Dignity collective for konsept, logistikk og strategi, medan influensaren er frontfigur. Nominasjonen heidrar vekst og synlegheit, ikkje nødvendigvis tradisjonelt entreprenørskap eller samfunnsansvar. Tenk deg at ein person er ansiktet utad, som smiler og vinkar til folk. Men bak kulissane er det eit heilt team som byggjer lego‑byen, bestemmer kva fargar det skal vere, og styrer alt som skjer. Det er litt sånn med Careless og EOY Young-prisen, Sara Emilie er ansiktet utad, men Dignity Collective er hjernen som styrer butikken, det Dignity Collective som er hjernen bak.. Prisen heidrar det du ser , vekst og synlegheit, ikkje nødvendigvis alt det "kloke" og tunge arbeidet som ligg bak.
Sol Rampelyset Skrevet 19. januar #61094 Skrevet 19. januar Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporing og bilder uten kilde. Foreldrene til SE har egen tråd. Sol, admin. 2 4
Gjest Spania33 Skrevet 19. januar #61095 Skrevet 19. januar Debbie M skrev (5 timer siden): Dette er rett og slett FOR latterlig 😂😂😂 hvem i alle dager tror hun at hun er???! I dag er hun SÅ sint på media, de store mediehusene, som ikke har spurt henne om ME forskningen (kundene betaler for) og EYO-prisen! Hvilke pris??? Har du vunnet???? Jeg har problemer med å formulere meg, altså; vil du virkelig gå den veien??? Nå må hu stikke fingeren i jorda…. Selvgod på ett nytt nivå. SARA WHO? Vi tenner et lys for SET som ikke skjønner at verken det å donere eller være kandidat til en pris er så veldig interessant. Svært mange firmaer har faste donasjoner til forskjellige organisasjoner og svært mange er en av flere kandidater til pris som deles ut. Men jeg har tilgode å se noen som skriker om oppmerksomhet for det, nærmest forlangende. Snakk om å være navlebeskuende når du går rundt og tror at du selv er så veldig interessant på områder du bare er en av svært mange. Og igjen snakker hun om hovedprisen (som hun ikke er nominert til), og disse prisene er ikke engang delt ut ennå før hun krever oppmerksomhet på seg selv, og det FØR hun vet om hun vinner. 🕯️🕯️🕯️
Wanda_2025 Skrevet 19. januar #61096 Skrevet 19. januar (endret) oss-to skrev (2 timer siden): Om ho vinn EOY Young tek eg den like seriøst som Vixen. Sidan SE har planar om å reise på Vixen, verkar det som ho veit ho vinn. Elles likar ho seg jo best heime, og sidan ho er "sleten", var det kanskje det luraste. Hvis hun vinner over fæbrik så kan man avskrive «bærekraft» som en av de seriøse kriteriene i Vixen. Endret 19. januar av Wanda_2025 5 1 3
Gjest Spania33 Skrevet 19. januar #61097 Skrevet 19. januar Sharp75! skrev (2 timer siden): En lege setter diagnose og Sara har ikke sagt "Jeg er utbrent. Så ikke la det bli til en sannhet her inne som mye annet. Jo, det har hun så absolutt hevdet. Hvorfor gidder du å kommentere på den usaklige måten der, som om vi bare finner på ting?
Outandabout Skrevet 19. januar #61098 Skrevet 19. januar Spania33 skrev (25 minutter siden): Jo, det har hun så absolutt hevdet. Hvorfor gidder du å kommentere på den usaklige måten der, som om vi bare finner på ting? En dag utbrent? 8 3
Gjest Spania33 Skrevet 19. januar #61099 Skrevet 19. januar Outandabout skrev (1 minutt siden): En dag utbrent? Ikke bare utbrent, men «skikkelig utbrent» faktisk. Med godviljen til så var det noen timer over en dag, før hun mirakuløst gikk fra «skikkelig utbrent» til å jobbe som normalt med reiser, delta på fester, ta igjen det tapte på snap osv. Ja, det hele fremstår som et lite mirakel.
skeiv-ostepop Skrevet 19. januar #61100 Skrevet 19. januar Spania33 skrev (39 minutter siden): Jo, det har hun så absolutt hevdet. Hvorfor gidder du å kommentere på den usaklige måten der, som om vi bare finner på ting? Hun husket nok bare feil. Eller så er det managementet sin skyld. 5 1 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå