GulleGull Skrevet torsdag kl. 16:03 #59641 Skrevet torsdag kl. 16:03 Donnap skrev (1 minutt siden): Men hvor får du sett dette? Jeg har googlet navnet hans og finner ham på IG og TT men ikke noe annet enn gammel sak fra 2024 om SE og titanskjærfjølene., ingenting om hvor avsløringen kommer. Jeg har regnet med at noe kommer på en story på Insta.? 4
Donnap Skrevet torsdag kl. 16:12 #59642 Skrevet torsdag kl. 16:12 GulleGull skrev (9 minutter siden): Jeg har regnet med at noe kommer på en story på Insta.? Ja jeg får sjekke der
elskersommer Skrevet torsdag kl. 16:19 #59643 Skrevet torsdag kl. 16:19 Donnap skrev (6 minutter siden): Ja jeg får sjekke der Kom på story🙂 4
Dupers Skrevet torsdag kl. 17:03 #59644 Skrevet torsdag kl. 17:03 elskersommer skrev (44 minutter siden): Kom på story🙂 Har det allerede blitt sletta da? Altså det han skulle legge ut i kveld
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 17:04 #59645 Skrevet torsdag kl. 17:04 Jeg har hatt en del med journalister å gjøre og stilt opp til ulike intervju. Det er sjeldent journalistene driver med faktasjekk på utalelser da de stoler på at vedkommende de snakker med snakker sant. Så selv om jeg anser DN som seriøse tror jeg ikke at de har sjekket alt Sara Emilie har sagt. Heller ikke hva hun har/ikke har gjort. Det som skuffer meg, inkludert DN, er at journalister ikke er mer kritiske til influensere - og da faktisk stiller de oppfølgende spørsmål rundt det de gjør og måten de gjør det på. 6 8
Wanda_2025 Skrevet torsdag kl. 17:07 #59646 Skrevet torsdag kl. 17:07 Antar at Sara Emilie også har blitt kontaktet om denne saken, og at hun kommer til å kommentere det på et eller annet vis. Det kommer nok til å skje på den «gule appen». 4 1
GulleGull Skrevet torsdag kl. 17:09 #59647 Skrevet torsdag kl. 17:09 Dupers skrev (5 minutter siden): Har det allerede blitt sletta da? Altså det han skulle legge ut i kveld Det har vel ikke blitt lagt ut ennå bare? 2
Era Vulgaris Skrevet torsdag kl. 17:10 #59648 Skrevet torsdag kl. 17:10 Wanda_2025 skrev (1 minutt siden): Antar at Sara Emilie også har blitt kontaktet om denne saken, og at hun kommer til å kommentere det på et eller annet vis. Det kommer nok til å skje på den «gule appen». Hvis det viser seg at det var løgn, blir det svært interessant å høre hvordan hun har tenkt å ro seg unna det. 4 1
Dupers Skrevet torsdag kl. 17:17 #59649 Skrevet torsdag kl. 17:17 GulleGull skrev (6 minutter siden): Det har vel ikke blitt lagt ut ennå bare? Jeg tenkte siden det sto at det *kom på story*, med kom (fortid). måtte det ha blitt lagt ut allerede. Og at det siden jeg da ikke fant noe på storyen hans måtte ha blitt slettet allerede.
Dupers Skrevet torsdag kl. 17:20 #59650 Skrevet torsdag kl. 17:20 Må er saken ute. I feed, ikke i story
Wanda_2025 Skrevet torsdag kl. 17:30 #59651 Skrevet torsdag kl. 17:30 (endret) Som jeg har nevnt tidligere er hele denne artikkelen i DN et dårlig stykke journalistisk arbeid. Ikke bare fordi hun får komme med udokumenterte påstander om hatere som vil ødelegge bedriften hennes, men også at de ikke har faktasjekket denne påstanden om overføringer av 100.000 kr til følgere. Det er langt fra 14.000 kr som hun faktisk har vippset til 100.000 kr som er hennes påstand. Dette er altså en bedriftseier som ønsker å bli tatt på alvor, men opptrer meget useriøst. Endret torsdag kl. 17:39 av Wanda_2025 3 10
GulleGull Skrevet torsdag kl. 17:32 #59652 Skrevet torsdag kl. 17:32 Wanda_2025 skrev (1 minutt siden): Som jeg har nevnt tidligere er hele denne artikkelen i DN et dårlig stykke journalistisk arbeid. Ikke bare fordi hun får komme med udokumenterte påstander om hatere som vil ødelegge bedriften hennes, men også at de ikke har faktasjekket denne påstanden om overføringer av 100.000 kr til følgere. Det er langt fra 14.000 kr som hun faktisk har vippset til 100.000 kr som er hennes påstand. Dette er altså en bedriftseier som ønsker å bli tatt på alvor, men opptrer meget useriøst. Det ante meg🙄 10
Dupers Skrevet torsdag kl. 17:33 #59653 Skrevet torsdag kl. 17:33 (endret) Wanda_2025 skrev (3 minutter siden): Som jeg har nevnt tidligere er hele denne artikkelen i DN et dårlig stykke journalistisk arbeid. Ikke bare fordi hun får komme med udokumenterte påstander om hatere som vil ødelegge bedriften hennes, men også at de ikke har faktasjekket denne påstanden om overføringer av 100.000 kr til følgere. Det er langt fra 14.000 kr som hun faktisk har vippset til 100.000 kr som er hennes påstand. Dette er altså en bedriftseier som ønsker å bli tatt på alvor, men opptrer meget useriøst. Nå må du ikke legge ord i innlegget til sandtorv da. Han sier han ikke fikk dokumentasjon på 86 000 av de 100 000. Han sier ikke at hun nektet, eller at de ikke eksisterer. han sier han ikke fikk mer svar. Dokumentasjonen kan fortsatt finnes, men DN kan ikke vise til den og han har ikke fått sett den. journalisten fra DN kan ha fått sett utskriften fra nettbanken, selv om Santorv ikke fikk det. Endret torsdag kl. 17:35 av Dupers Manglet en setning 1 4
Wanda_2025 Skrevet torsdag kl. 17:38 #59654 Skrevet torsdag kl. 17:38 (endret) Dupers skrev (24 minutter siden): Nå må du ikke legge ord i innlegget til sandtorv da. Han sier han ikke fikk dokumentasjon på 86 000 av de 100 000. Han sier ikke at hun nektet, eller at de ikke eksisterer. han sier han ikke fikk mer svar. Dokumentasjonen kan fortsatt finnes, men DN kan ikke vise til den og han har ikke fått sett den. journalisten fra DN kan ha fått sett utskriften fra nettbanken, selv om Santorv ikke fikk det. Jeg har da ikke nevnt noe av det du skriver her i det hele tatt? Det er useriøst å ikke dokumentere påstander, selv etter at man har fått mulighet til å gjøre det. Det er ingenting i dag som tilsier at Sara Emilie eller DN har fått sett dokumentasjon på overføringer av 100.000 kr, man har fortsatt bare Sara Emilie sitt ord på det. Endret torsdag kl. 17:58 av Wanda_2025 3 6
GulleGull Skrevet torsdag kl. 17:39 #59655 Skrevet torsdag kl. 17:39 Dupers skrev (4 minutter siden): Nå må du ikke legge ord i innlegget til sandtorv da. Han sier han ikke fikk dokumentasjon på 86 000 av de 100 000. Han sier ikke at hun nektet, eller at de ikke eksisterer. han sier han ikke fikk mer svar. Dokumentasjonen kan fortsatt finnes, men DN kan ikke vise til den og han har ikke fått sett den. journalisten fra DN kan ha fått sett utskriften fra nettbanken, selv om Santorv ikke fikk det. Siden saken kommer ut -så satser vi på at Sara skjønner det er lurt å komme med resten av dokumentasjonen. Jeg har stusset på hvorfor hun ikke har laget en større sak ut av dette før intervjuet i DN. For det vill ha vært gunstig PR for henne om hun faktisk vippset 100.000 tilbake for scamreklamen. 4 4
elskersommer Skrevet torsdag kl. 17:39 #59656 Skrevet torsdag kl. 17:39 Dupers skrev (4 minutter siden): Nå må du ikke legge ord i innlegget til sandtorv da. Han sier han ikke fikk dokumentasjon på 86 000 av de 100 000. Han sier ikke at hun nektet, eller at de ikke eksisterer. han sier han ikke fikk mer svar. Dokumentasjonen kan fortsatt finnes, men DN kan ikke vise til den og han har ikke fått sett den. journalisten fra DN kan ha fått sett utskriften fra nettbanken, selv om Santorv ikke fikk det. Om denne dokumentasjonen finnes så burde virkelig SET vise dette.. nå svarer hun ikke å da tenker jeg at det hun sier ikke stemmer 5 4
Wanda_2025 Skrevet torsdag kl. 17:49 #59657 Skrevet torsdag kl. 17:49 (endret) GulleGull skrev (3 timer siden): I forbindelse med en reportasje i DN om Gaselle så lå det også ute en videosnutt hvor Sara forteller om sin største «krise» i influenserkarrieren, som visst nok var Titan skjærefjølen hun reklamerte for. Der sier hun at hun endte med å vippse folk som hadde brukt rabattkoden hennes for å handle fjøl tilbake. Om du googler Sara Emilie og Dagens Næringsliv som kommer intervjuet opp. Screen fra intervjuet på DN.no vedlagt Her sier hun at hun har i hvert fall vippset 100.000 kr, ikke overført men vippset. Hun sier at hun fysisk har sittet å vippset, ingen overføringer i nettbank er nevnt. Endret torsdag kl. 18:08 av Wanda_2025 8
elskersommer Skrevet torsdag kl. 17:49 #59658 Skrevet torsdag kl. 17:49 Jeg legger ved siste del av av innlegget til sandtorv slik at folk ser hva som er delt fra han. Bilde fra Sandtorv sin IG 4 8
GulleGull Skrevet torsdag kl. 17:52 #59659 Skrevet torsdag kl. 17:52 (endret) elskersommer skrev (10 minutter siden): Jeg legger ved siste del av av innlegget til sandtorv slik at folk ser hva som er delt fra han. Bilde fra Sandtorv sin IG Om Sara er lur nå, så hoster hun opp resten av dokumentasjonen fra nettbanken. Hvis ikke så blir nok dette ennå en «krise» i hennes influenserkarriere. Endret torsdag kl. 18:00 av GulleGull Skrivefeil 4 8
Era Vulgaris Skrevet torsdag kl. 17:52 #59660 Skrevet torsdag kl. 17:52 elskersommer skrev (3 minutter siden): Jeg legger ved siste del av av innlegget til sandtorv slik at folk ser hva som er delt fra han. Bilde fra Sandtorv sin IG Hun løy altså. 5 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå