Dupers Skrevet lørdag kl. 09:36 #53381 Skrevet lørdag kl. 09:36 Undrende123 skrev (24 minutter siden): Nå er det jo ikke sikkert at alt på tegningene realiseres, men jeg kan ikke skjønne at en småbarnsfamilie IKKE skal ha tid til å bruke dette. Enn å ha et slikt uteområde for barna (og sikkert alle deres venner) i den lange sommerferien, da 🤩 Så man har uteområde for 8 av 52 uker, 8 uker der de helst vil være bortreist minst 2 uker. Så med den logikken bygger de uteområde for flere millioner for 6 uker. Ja, det er sikkert skikkelig gøy for barna og vennene deres den delen av sommeren det kan brukes, men det tar jo av uteområdet som kun e vært mer tilrettelagt for resten av året. De har jo ikke akkurat et uteområde tilrettelagt for norsk vår høst og vinter. 5
Undrende123 Skrevet lørdag kl. 09:40 #53382 Skrevet lørdag kl. 09:40 Dupers skrev (1 minutt siden): Så man har uteområde for 8 av 52 uker, 8 uker der de helst vil være bortreist minst 2 uker. Så med den logikken bygger de uteområde for flere millioner for 6 uker. Ja, det er sikkert skikkelig gøy for barna og vennene deres den delen av sommeren det kan brukes, men det tar jo av uteområdet som kun e vært mer tilrettelagt for resten av året. De har jo ikke akkurat et uteområde tilrettelagt for norsk vår høst og vinter. Det går helt sikkert an å bruke uteområdet i april, mai, juni, juli, august, september og oktober også, etter skoletid/bhg og i helger, i ferier og på fridager. Skjønner ingen verdens ting av denne kritikken, jeg. Og så får vi se hvordan de faktisk velger å gjøre uteområdet. Jeg har i alle fall ingen bekymring for at det vil bli et kjedelig sted for barn. 1 1 4
Anemoi Skrevet lørdag kl. 09:45 #53383 Skrevet lørdag kl. 09:45 (endret) elskersommer skrev (44 minutter siden): Det er vel skalljakke hun har solgt mye av. Denne fleecejakke er ikke utsolgt i noen størrelser 🙂 På CL sin kjøp og salg-side ligger dette bildet, en av kjøperne syns ermene er alt for lange på turjakken. Innlegget har 38 kommentarer, mange har opplevd det samme. Det diskuteres ulike løsninger, noen må brette opp tre ganger, andre vurderer å sy. Endret lørdag kl. 10:19 av Anemoi 3 3
Undrende123 Skrevet lørdag kl. 09:52 #53384 Skrevet lørdag kl. 09:52 Anemoi skrev (2 minutter siden): På CL sin kjøp og salg-side ligger dette bildet, en av kjøperne syns ermene er alt for lange på skalljakken. Innlegget har 38 kommentarer, mange har opplevd det samme. Det diskuteres ulike løsninger, noen må brette opp tre ganger, andre vurderer å sy. Jeg har en svindyr skalljakke fra Norrøna. Den er også altfor lang i ermene, men det er jo meningen på en skalljakke. Det er praktisk på vinteren når man må ha flere lag under, gjerne en dunjakke og store votter også. Det er borrelås for å stramme området hvor hendene stikker ut, og det ser jeg det er på CL sine modeller også. 1 5
Era Vulgaris Skrevet lørdag kl. 09:52 #53385 Skrevet lørdag kl. 09:52 Anemoi skrev (6 minutter siden): På CL sin kjøp og salg-side ligger dette bildet, en av kjøperne syns ermene er alt for lange på skalljakken. Innlegget har 38 kommentarer, mange har opplevd det samme. Det diskuteres ulike løsninger, noen må brette opp tre ganger, andre vurderer å sy. De er jammen løsningsorienterte disse kundene, det skal de ha. 7
Anemoi Skrevet lørdag kl. 10:03 #53386 Skrevet lørdag kl. 10:03 Undrende123 skrev (8 minutter siden): Jeg har en svindyr skalljakke fra Norrøna. Den er også altfor lang i ermene, men det er jo meningen på en skalljakke. Det er praktisk på vinteren når man må ha flere lag under, gjerne en dunjakke og store votter også. Det er borrelås for å stramme området hvor hendene stikker ut, og det ser jeg det er på CL sine modeller også. Det er ikke borrelås på CL sine skalljakker, det er strikk nederst. 😉 Dette kommenteres av flere i det aktuelle innlegget på FB. En kunde har fått ermene kortet og strikken strammet, da passet jakken. 2
Undrende123 Skrevet lørdag kl. 10:09 #53387 Skrevet lørdag kl. 10:09 Anemoi skrev (2 minutter siden): Det er ikke borrelås på CL sine skalljakker, det er strikk nederst. 😉 Dette kommenteres av flere i det aktuelle innlegget på FB. En kunde har fått ermene kortet og strikken strammet, da passet jakken. Dette bildet er av skalljakken fra CL sin nettside. Det ser da vitterlig ut som borrelås nederst på ermene? 3 4
Stargaze Skrevet lørdag kl. 10:12 #53388 Skrevet lørdag kl. 10:12 Undrende123 skrev (16 minutter siden): Jeg har en svindyr skalljakke fra Norrøna. Den er også altfor lang i ermene, men det er jo meningen på en skalljakke. Det er praktisk på vinteren når man må ha flere lag under, gjerne en dunjakke og store votter også. Det er borrelås for å stramme området hvor hendene stikker ut, og det ser jeg det er på CL sine modeller også. Nei det er det virkelig ikke. Norrøna har helt normale ermer. Har tre forskjelluge Norrøna jakker. Ermene skal ikke stikke langt ned forbi hendene. Det er utrolig upraktisk og man har ikke så tjukke lag under at ermene helt magisk blir kortere. Da vil jo resten av jakken bli alt for trang. Skjønner virkelig ikke hva folk driver ned som aksepterer at de må sy opp, inn, fikse glidelåser etc på klærne som de har betalt dyrt for. Det er jo galskap. 2 7
Undrende123 Skrevet lørdag kl. 10:15 #53389 Skrevet lørdag kl. 10:15 Stargaze skrev (Akkurat nå): Nei det er det virkelig ikke. Norrøna har helt normale ermer. Har tre forskjelluge Norrøna jakker. Ermene skal ikke stikke langt ned forbi hendene. Det er utrolig upraktisk og man har ikke så tjukke lag under at ermene helt magisk blir kortere. Da vil jo resten av jakken bli alt for trang. Skjønner virkelig ikke hva folk driver ned som aksepterer at de må sy opp, inn, fikse glidelåser etc på klærne som de har betalt dyrt for. Det er jo galskap. Jøss, min trollveggen-jakke er i alle fall altfor lang i ermene, men det har aldri vært et problem, snarere tvert imot (av grunnene jeg skrev om lenger opp.) Uten borrelåsen hadde det vært kjipt, så klart. 1 4
Stargaze Skrevet lørdag kl. 10:16 #53390 Skrevet lørdag kl. 10:16 Undrende123 skrev (6 minutter siden): Dette bildet er av skalljakken fra CL sin nettside. Det ser da vitterlig ut som borrelås nederst på ermene? Her må jo kundene ha blitt lurt. Stor forskjell på disse to produktene. Produktsiden vs produktet kunden har fått… 6
Anemoi Skrevet lørdag kl. 10:24 #53391 Skrevet lørdag kl. 10:24 Undrende123 skrev (9 minutter siden): Dette bildet er av skalljakken fra CL sin nettside. Det ser da vitterlig ut som borrelås nederst på ermene? Sannelig min hatt, du har helt rett! 👍🏻 Innlegget på FB dreier seg om turjakken. Fint at du så det, takk skal du ha. 👍🏻 Da har jeg fått rettet opp innlegget mitt. Det er altså turjakken som mange syns har for lange ermer og det innlegget har 38 kreative kommentarer til hvordan kjøperne skal ordne dette. 😉 æ 1 2
Anemoi Skrevet lørdag kl. 10:26 #53392 Skrevet lørdag kl. 10:26 (endret) Stargaze skrev (11 minutter siden): Her må jo kundene ha blitt lurt. Stor forskjell på disse to produktene. Produktsiden vs produktet kunden har fått… Dette er turjakken, ikke skalljakken. Jeg har rettet dette opp på mitt innlegg. Endret lørdag kl. 10:28 av Anemoi 3
Undrende123 Skrevet lørdag kl. 10:27 #53393 Skrevet lørdag kl. 10:27 Anemoi skrev (1 minutt siden): Sannelig min hatt, du har helt rett! 👍🏻 Innlegget på FB dreier seg om turjakken. Fint at du så det, takk skal du ha. 👍🏻 Da har jeg fått rettet opp innlegget mitt. Det er altså turjakken som mange syns har for lange ermer og det innlegget har 38 kreative kommentarer til hvordan kjøperne skal ordne dette. 😉 æ Sånt kan skje! Finner ikke denne turjakken på CL sine nettsider, så den er sikkert tatt ut at sortimentet (med rette, hvis passformen og brukervennligheten var dårlig.) 5
Bibbi_ Skrevet lørdag kl. 10:28 #53394 Skrevet lørdag kl. 10:28 Anemoi skrev (1 time siden): Et uteområde dominert av to svømmebasseng (ifølge tegningene) og sitte-/hvileområder, suppleres med den samme glamorøse stilen på takterrassen. Her er tegningene fra husets instaside. Får de som småbarnsforeldre tid til å bruke dette mye, mon tro? 😉 SET er jo bare hjemme, så hun får sikkert brukt det... 😄 Men klart det blir andre tider og hun MÅ ut av huset. Når hun får 4 barn som skal drive med fotball, turn, 4H, håndball + +. Blir ikke mange ledige helger og ettermiddager da. Men igjen, hun får sikkert brukt det når barna er på skole. Blir et fint sted å sitte med croks, kjeks og mobilen i fjeset. 4
Anemoi Skrevet lørdag kl. 10:34 #53395 Skrevet lørdag kl. 10:34 (endret) Undrende123 skrev (9 minutter siden): Sånt kan skje! Finner ikke denne turjakken på CL sine nettsider, så den er sikkert tatt ut at sortimentet (med rette, hvis passformen og brukervennligheten var dårlig.) Turjakken er en modell som har vært tidligere som ensfarget. CL er nylig kommet med fire nye tofargede kombinasjoner. Det er en slik jakke som diskuteres på FB på kjøp- og salgssiden. 😊 Denne turjakken er ikke utsolgt i noen størrelser, mens skalljakken har solgt bedre. https://careless.no/products/active-jacket-cabernet-withered-rose Endret lørdag kl. 10:37 av Anemoi 2
Undrende123 Skrevet lørdag kl. 10:38 #53396 Skrevet lørdag kl. 10:38 Anemoi skrev (1 minutt siden): Turjakken er en modell som har vært tidligere som ensfarget. CL er nylig kommet med fire nye tofargede kombinasjonen. Det er en slik jakke som diskuteres på FB på kjøp- og salgssiden. 😊 Denne turjakken er ikke utsolgt i noen størrelser, mens skalljakken har solgt bedre. https://careless.no/products/active-jacket-cabernet-withered-rose Skjønner! Ser den ligger under treningsklær, ikke jakker. Alt som produserer kan ikke treffe like godt, og her har de åpenbart gjort noen dårlige valg underveis. Blir vel ikke videre produksjon av denne. Skalljakken er jo fin, og har en god pris, så skjønner at den er populær. 4 1
elskersommer Skrevet lørdag kl. 10:41 #53397 Skrevet lørdag kl. 10:41 Anemoi skrev (53 minutter siden): På CL sin kjøp og salg-side ligger dette bildet, en av kjøperne syns ermene er alt for lange på turjakken. Innlegget har 38 kommentarer, mange har opplevd det samme. Det diskuteres ulike løsninger, noen må brette opp tre ganger, andre vurderer å sy. Det samme er det under ett innlegg om disse ullbuksene som er alt for lange på bena.. noen mener det bare er å klippe av og sy.. Noen lurer på hvordan SET kan si det er brukt kløfritt ull når det klør som bare det.. Er da flere under det innlegget som synes alt SET produserer er for langt. Altså det er ikke produsert for de som er små 5
Stargaze Skrevet lørdag kl. 11:03 #53398 Skrevet lørdag kl. 11:03 elskersommer skrev (20 minutter siden): Det samme er det under ett innlegg om disse ullbuksene som er alt for lange på bena.. noen mener det bare er å klippe av og sy.. Noen lurer på hvordan SET kan si det er brukt kløfritt ull når det klør som bare det.. Er da flere under det innlegget som synes alt SET produserer er for langt. Altså det er ikke produsert for de som er små Vi er 6 i familien. Av ulik størrelse. Har ALDRI måtte klippe eller sy i et eneste plagg. Helt merkelig st det er så mye rart med CL plaggene og at kundene faktisk finner seg i det 5 2
Stargaze Skrevet lørdag kl. 11:05 #53399 Skrevet lørdag kl. 11:05 Undrende123 skrev (24 minutter siden): Skjønner! Ser den ligger under treningsklær, ikke jakker. Alt som produserer kan ikke treffe like godt, og her har de åpenbart gjort noen dårlige valg underveis. Blir vel ikke videre produksjon av denne. Skalljakken er jo fin, og har en god pris, så skjønner at den er populær. Det vet vel ikke du noe om. SE tar jo ikke til seg kritikk/tilbakemeldinger på plaggene. (Ref å stenge kommentarfeltet på fleece med feil på glidelås) 7
elskersommer Skrevet lørdag kl. 11:12 #53400 Skrevet lørdag kl. 11:12 Stargaze skrev (7 minutter siden): Vi er 6 i familien. Av ulik størrelse. Har ALDRI måtte klippe eller sy i et eneste plagg. Helt merkelig st det er så mye rart med CL plaggene og at kundene faktisk finner seg i det Rart hun ikke lar ett lite etui med nål og tråd følge med i pakka 🙈 3 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå