Angel75 Skrevet søndag kl 18:07 #44061 Del Skrevet søndag kl 18:07 oss-to skrev (2 timer siden): Og kva er forskjellen? Noen prøver å styre tråden, ikke bry deg. 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 18:18 #44062 Del Skrevet søndag kl 18:18 Anonym_2024 skrev (1 time siden): De som velger å kjøpe disse skjortene, er de klare for å ta risikoen med at skjortene ikke kommer til 17.mai? Det har vært leveringsproblemer før med disse festkjolene, det har vært mange dropp hvor varer ikke har vært tilgjengelig og forsinkelser. Jeg hadde ikke tatt den risikoen. Jeg synes det er rart att SE sier de kommer i uke 19.. hva vil uke 19 si? I morgen mandag 5 mai eller til søndag 11 mai? Er det dropp i morgen så vil jeg tenke att skjortene kanskje kommer frem før 17 mai men er det dropp til søndag så skal det jammen mye til. Å jeg synes det er merkelig at hun ikke vet hvilken dag hun kan slippe disse. Har de ikke fått de inn på lager enda? Vil det komme en ny melding om att de må utsette slipp? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet søndag kl 18:30 #44063 Del Skrevet søndag kl 18:30 (endret) elskersommer skrev (12 minutter siden): Jeg synes det er rart att SE sier de kommer i uke 19.. hva vil uke 19 si? I morgen mandag 5 mai eller til søndag 11 mai? Er det dropp i morgen så vil jeg tenke att skjortene kanskje kommer frem før 17 mai men er det dropp til søndag så skal det jammen mye til. Å jeg synes det er merkelig at hun ikke vet hvilken dag hun kan slippe disse. Har de ikke fått de inn på lager enda? Vil det komme en ny melding om att de må utsette slipp? Enig med deg, veldig rart at ikke drop-dag er satt… Her lukter det både potensielle forsinkelser og at de ikke har oversikt. Det de kaller festskjorte/bunadsbluser står fortsatt under «Kommer snart» på CL sin nettside. Og like underlig syns jeg det er at det ikke står noe som helst under produktbeskrivelse. Jeg mener SET såvidt nevnte litt om det i en nylig snap, men alle følger sikkert ikke henne. Endret søndag kl 18:31 av LivEinar 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 18:54 #44064 Del Skrevet søndag kl 18:54 (endret) LivEinar skrev (1 time siden): Enig med deg, veldig rart at ikke drop-dag er satt… Her lukter det både potensielle forsinkelser og at de ikke har oversikt. Det de kaller festskjorte/bunadsbluser står fortsatt under «Kommer snart» på CL sin nettside. Og like underlig syns jeg det er at det ikke står noe som helst under produktbeskrivelse. Jeg mener SET såvidt nevnte litt om det i en nylig snap, men alle følger sikkert ikke henne. Jeg mener hun sa de består av tencel fordi de var 100% strykefri Endret søndag kl 20:14 av elskersommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 18:58 #44065 Del Skrevet søndag kl 18:58 LivEinar skrev (27 minutter siden): Enig med deg, veldig rart at ikke drop-dag er satt… Her lukter det både potensielle forsinkelser og at de ikke har oversikt. Det de kaller festskjorte/bunadsbluser står fortsatt under «Kommer snart» på CL sin nettside. Og like underlig syns jeg det er at det ikke står noe som helst under produktbeskrivelse. Jeg mener SET såvidt nevnte litt om det i en nylig snap, men alle følger sikkert ikke henne. Hvis de skal komme til uken, og de fremdeles ikke vet akkurat når, er det et så godt bevis på at de er en gjeng amatører. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet søndag kl 18:59 #44066 Del Skrevet søndag kl 18:59 Sara E søker engangsstønad fordi hun ikke skal ha permisjon. Hva er engangsstønad? Fikk dette til svar fra min kloke CHAT GPT Hvem kan få engangsstønad? Du kan ha rett til engangsstønad dersom du: Får barn (ved fødsel eller adopsjon) Ikke har hatt tilstrekkelig inntekt eller opptjening til å få foreldrepenger Er medlem i folketrygden Bor eller oppholder deg lovlig i Norge Vanlige grupper som kan få engangsstønad er: Studenter uten jobb Arbeidsledige Hjemmeværende uten inntekt Personer med svært lav eller ustabil arbeidsinntekt siste året 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet søndag kl 19:12 #44067 Del Skrevet søndag kl 19:12 Outandabout skrev (12 minutter siden): Sara E søker engangsstønad fordi hun ikke skal ha permisjon. Hva er engangsstønad? Fikk dette til svar fra min kloke CHAT GPT Hvem kan få engangsstønad? Du kan ha rett til engangsstønad dersom du: Får barn (ved fødsel eller adopsjon) Ikke har hatt tilstrekkelig inntekt eller opptjening til å få foreldrepenger Er medlem i folketrygden Bor eller oppholder deg lovlig i Norge Vanlige grupper som kan få engangsstønad er: Studenter uten jobb Arbeidsledige Hjemmeværende uten inntekt Personer med svært lav eller ustabil arbeidsinntekt siste året Jeg trodde man kunne velge engangsstønad eller foreldrepenger som man ville. Dersom man kvalifiserer for å få foreldrepenger kvalifiserer man også til å få engangsstønad? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet søndag kl 19:20 #44068 Del Skrevet søndag kl 19:20 Klink skrev (7 minutter siden): Jeg trodde man kunne velge engangsstønad eller foreldrepenger som man ville. Dersom man kvalifiserer for å få foreldrepenger kvalifiserer man også til å få engangsstønad? Men når influencere får barn, så fortsetter jo Sara å snappe. Om hun tar permisjon, så går hun jo ned i lønn, og får vel ikke lov å ta ut lønn fra Snapchat (for eksempel). Så selvfølgelig vil jo ikke desse damene ta perm….. eller? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet søndag kl 19:39 #44069 Del Skrevet søndag kl 19:39 Outandabout skrev (17 minutter siden): Men når influencere får barn, så fortsetter jo Sara å snappe. Om hun tar permisjon, så går hun jo ned i lønn, og får vel ikke lov å ta ut lønn fra Snapchat (for eksempel). Så selvfølgelig vil jo ikke desse damene ta perm….. eller? SET har gjort seg mer avhengig av snap og høy fortjeneste enn noen gang. For et press å leve i… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 19:40 #44070 Del Skrevet søndag kl 19:40 Angel75 skrev (1 time siden): Noen prøver å styre tråden, ikke bry deg. 😂 jepp, prøver å styre tråden med å si i fra at noen driver med avsporing. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 19:42 #44071 Del Skrevet søndag kl 19:42 Klink skrev (28 minutter siden): Jeg trodde man kunne velge engangsstønad eller foreldrepenger som man ville. Dersom man kvalifiserer for å få foreldrepenger kvalifiserer man også til å få engangsstønad? Outandabout skrev (41 minutter siden): Sara E søker engangsstønad fordi hun ikke skal ha permisjon. Hva er engangsstønad? Fikk dette til svar fra min kloke CHAT GPT Hvem kan få engangsstønad? Du kan ha rett til engangsstønad dersom du: Får barn (ved fødsel eller adopsjon) Ikke har hatt tilstrekkelig inntekt eller opptjening til å få foreldrepenger Er medlem i folketrygden Bor eller oppholder deg lovlig i Norge Vanlige grupper som kan få engangsstønad er: Studenter uten jobb Arbeidsledige Hjemmeværende uten inntekt Personer med svært lav eller ustabil arbeidsinntekt siste året Tror man kan velge engangsstønad eller permisjonspenger. Er det rundt 100.000 kr nå? Det skulle jo faktisk ikke vært lov å ta engangsstønad når du tjener så mye som disse influenserene gjør. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet søndag kl 19:48 #44072 Del Skrevet søndag kl 19:48 Bibbi_ skrev (5 minutter siden): Tror man kan velge engangsstønad eller permisjonspenger. Er det rundt 100.000 kr nå? Det skulle jo faktisk ikke vært lov å ta engangsstønad når du tjener så mye som disse influenserene gjør. Enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet søndag kl 19:50 #44073 Del Skrevet søndag kl 19:50 Outandabout skrev (29 minutter siden): Men når influencere får barn, så fortsetter jo Sara å snappe. Om hun tar permisjon, så går hun jo ned i lønn, og får vel ikke lov å ta ut lønn fra Snapchat (for eksempel). Så selvfølgelig vil jo ikke desse damene ta perm….. eller? Ja og nettopp derfor kan hun ta ut engangsstønad? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet søndag kl 20:00 #44074 Del Skrevet søndag kl 20:00 Jeg mener å ha fått med meg at hun faktisk skulle ta litt perm denne gangen, siden hun nå har V til å ta litt av det administrative mens hun ee borte. Men mulig hun ikke tar seg råd til det likevel med alt hustrøbbelet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 20:12 #44075 Del Skrevet søndag kl 20:12 Klink skrev (21 minutter siden): Ja og nettopp derfor kan hun ta ut engangsstønad? Ja, man velger selv mellom engangsstønad eller foreldrepenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 20:17 #44076 Del Skrevet søndag kl 20:17 Outandabout skrev (1 time siden): Sara E søker engangsstønad fordi hun ikke skal ha permisjon. Hva er engangsstønad? Fikk dette til svar fra min kloke CHAT GPT Hvem kan få engangsstønad? Du kan ha rett til engangsstønad dersom du: Får barn (ved fødsel eller adopsjon) Ikke har hatt tilstrekkelig inntekt eller opptjening til å få foreldrepenger Er medlem i folketrygden Bor eller oppholder deg lovlig i Norge Vanlige grupper som kan få engangsstønad er: Studenter uten jobb Arbeidsledige Hjemmeværende uten inntekt Personer med svært lav eller ustabil arbeidsinntekt siste året Jeg reagerte også på denne. Jeg trodde det var kun de som ikke har tjent tilstrekkelig nok penger som fikk engangsstønad. Ikke en person som bygger hus til 30 millioner og har 150 millioner inn i firma som får dette. Men jeg kan ta feil 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 20:19 #44077 Del Skrevet søndag kl 20:19 Outandabout skrev (57 minutter siden): Men når influencere får barn, så fortsetter jo Sara å snappe. Om hun tar permisjon, så går hun jo ned i lønn, og får vel ikke lov å ta ut lønn fra Snapchat (for eksempel). Så selvfølgelig vil jo ikke desse damene ta perm….. eller? Tror du på julenissen? Ikke vondt ment altså. Men så klart kommer SE til og ta ut lønn fra Snapchat. De er hun avhengig av🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet søndag kl 20:45 #44078 Del Skrevet søndag kl 20:45 elskersommer skrev (23 minutter siden): Jeg reagerte også på denne. Jeg trodde det var kun de som ikke har tjent tilstrekkelig nok penger som fikk engangsstønad. Ikke en person som bygger hus til 30 millioner og har 150 millioner inn i firma som får dette. Men jeg kan ta feil Du tar feil. Alle har rett til å velge engangstønad, selv om de har tjent nok til foreldrepenger. De fleste arbeidstagere velger permisjon og foreldrepenger. Gründere kan ofte ikke ta ut permisjon. Og da blir det engangstønad og arbeid. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet søndag kl 20:47 #44079 Del Skrevet søndag kl 20:47 Bella50 skrev (1 minutt siden): Du tar feil. Alle har rett til å velge engangstønad, selv om de har tjent nok til foreldrepenger. De fleste arbeidstagere velger permisjon og foreldrepenger. Gründere kan ofte ikke ta ut permisjon. Og da blir det engangstønad og arbeid. Hvorfor kan ofte ikke gründere ta ut permisjon? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet søndag kl 20:55 #44080 Del Skrevet søndag kl 20:55 LivEinar skrev (2 timer siden): Enig med deg, veldig rart at ikke drop-dag er satt… Her lukter det både potensielle forsinkelser og at de ikke har oversikt. Det de kaller festskjorte/bunadsbluser står fortsatt under «Kommer snart» på CL sin nettside. Og like underlig syns jeg det er at det ikke står noe som helst under produktbeskrivelse. Jeg mener SET såvidt nevnte litt om det i en nylig snap, men alle følger sikkert ikke henne. Er ikke skjortene allerede forsinket? Mener å huske at de skulle ha kommet sent i april. men etter å ha sett fellesbilde med modellene som har på seg bunad og careless skjortene, så tenker jeg bare Nope! Nei niks. Det var ikke pent. Ser flere tilbydere har hakket mer flatterende farger å tilby på skjortene sine enn careless. Sånn hvis man vil unngå hvit.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå