elskersommer Skrevet 4. mai 2025 #44021 Skrevet 4. mai 2025 Me mereo skrev (40 minutter siden): Greit at de som produse ikke bunader tilbyr det, men de tilbyr jo skjorter i kvalitet! Skjortene som tilbys fra Careless er det like mye kvalitet på som en hvilken som helst hverdags skjorte/bluse fra H&M, Cubus, Lindex, etc. Dvs skjorter som ikke ser pent ut til bunad i det hele tatt. Ja de til Embla er noe dyrere men hadde heller spyttet i 4000 kr i en skjorte i silke fremfor den til careless. Å den til Embla er fin 🙂 Bilde fra carelesse og Embla bunader 4
rundtfingern Skrevet 4. mai 2025 #44022 Skrevet 4. mai 2025 elskersommer skrev (59 minutter siden): Men lurer på om jeg skal bestille en slik til min mann🙈🙈🙈 Bilde fra SE sin snapchat Dette er nok det siste min samboer hadde tatt på seg, selv med tvang. Er det kun underkuede menn med damer som elsker SE som bruker sånne? 1 6
mereo Skrevet 4. mai 2025 #44023 Skrevet 4. mai 2025 elskersommer skrev (Akkurat nå): Me Ja de til Embla er noe dyrere men hadde heller spyttet i 4000 kr i en skjorte i silke fremfor den til careless. Å den til Embla er fin 🙂 Bilde fra carelesse og Embla bunader Det er jo en grunn til at de er dyrere, det er kvaliteten over varen. Den til careless funker sikkert fint til jeans - da ser den helt grei ut. Men ikke til en bunad eller drakt. 2
Orly Skrevet 4. mai 2025 #44024 Skrevet 4. mai 2025 LivEinar skrev (1 time siden): Så vet det - vi som har kritisert SET sine festskjorter/bunadsbluser, vi mangler en skrue og allmennkunnskap. Så hun mener vi skal holde kjeft! 🫢 In your derams, Sara Emilie… 😉 Snakk om å kaste stein i glasshus, hun er ikke sann! 7
Bibbi_ Skrevet 4. mai 2025 #44025 Skrevet 4. mai 2025 elskersommer skrev (1 time siden): Men lurer på om jeg skal bestille en slik til min mann🙈🙈🙈 Bilde fra SE sin snapchat Å fy f... 😂🤡 mann min hadde nok lurt på om jeg hadde en skrue løs hvis jeg tenkte han skulle gå med det der! 6
Bibbi_ Skrevet 4. mai 2025 #44026 Skrevet 4. mai 2025 Anonym_2024 skrev (1 time siden): Hun har sett at det er mye negativitet rundt omkring, og har tydeligvis tatt den kritikken til seg. Her presenteres «bunadskjorten» som en helt vanlig skjorte, mye bedre presentasjon men prisen trekker hele konseptet ned. At hun tolker synspunktene som at det er noen som føler seg krenket på vegne av «den hellige bunaden» som hun kaller det, er hennes problem. Oppfatter ikke den ranten der som genuin i det hele tatt, hun er mest opptatt av å få solgt de skjortene. Mai har tradisjonelt vært CareLess sin største salgsmåned, men det ser ikke ut til at mai 2025 har innfridd slik det har vært i tidligere år. Da må fjortis Sara ta på bedriftseier hatten og komme med «voksenkjeft». Så hun tenker at en skjorte hun kunne brukt til jeans er en skjorte man skal bruke til bunad?? Skjønner hun ikke hva en bunad er? Her jeg bor koster en bunad rundt 60.000 (det er med sølv og alt). Jeg hadde jo ikke da tredd på meg en skjorte fra Careless med både elendig kvalitet og helt grusomt utseende. 13 1
rundtfingern Skrevet 4. mai 2025 #44027 Skrevet 4. mai 2025 Bibbi_ skrev (9 minutter siden): Å fy f... 😂🤡 mann min hadde nok lurt på om jeg hadde en skrue løs hvis jeg tenkte han skulle gå med det der! Bare en? Min hadde lurt på om jeg hadde mista hodet. Helt greit med et lommetørkle eller lignende, men får da faen meg være grenser. 2 1
Outandabout Skrevet 4. mai 2025 #44028 Skrevet 4. mai 2025 Sara vet hva som provoserer, og sier jo selv i dag at hun trenger klikk fra de som er kritiske også. «Takk for at du gir meg penger». Hun er ekstremt dårlig på å takle kritikk, og det har vel eksen påpekt i offentligheten også. Frekt å si, men ordforrådet hennes er komisk. Når hun skal belære andre om folkeskikk og allmennkunnskap, uten å klare forklare det på en forståelig måte, da kan hun la være. 4 4
Outandabout Skrevet 4. mai 2025 #44029 Skrevet 4. mai 2025 Sara E har kommentert på kritikk på Instagram! Bunadsskjortene (eller kall det hva du vil) Tenker hun kanskje burde latt være 3
Dupers Skrevet 4. mai 2025 #44030 Skrevet 4. mai 2025 Bibbi_ skrev (52 minutter siden): Så hun tenker at en skjorte hun kunne brukt til jeans er en skjorte man skal bruke til bunad?? Skjønner hun ikke hva en bunad er? Her jeg bor koster en bunad rundt 60.000 (det er med sølv og alt). Jeg hadde jo ikke da tredd på meg en skjorte fra Careless med både elendig kvalitet og helt grusomt utseende. For min del kan folk få gå med den skjorta de selv liker til sin egen bunad, men lurer på om det er greit at firma som ikke selger bunader selger skjorter til bunad ved å ta bilder av bunadene. Og sist jeg sjekka var mange bunader merkevarebeskytta og da er det vel ikke barebare å reklamere for disse skjortene med bunader i bildene. 5 2
elskersommer Skrevet 4. mai 2025 #44031 Skrevet 4. mai 2025 Outandabout skrev (29 minutter siden): Sara E har kommentert på kritikk på Instagram! Bunadsskjortene (eller kall det hva du vil) Tenker hun kanskje burde latt være Hva skriver hun? Jeg får det ikke frem siden hun har blokkert meg 1
GulleGull Skrevet 4. mai 2025 #44032 Skrevet 4. mai 2025 elskersommer skrev (19 minutter siden): Hva skriver hun? Jeg får det ikke frem siden hun har blokkert meg Det ligger ikke på hennes insta men på Careless sin.
elskersommer Skrevet 4. mai 2025 #44033 Skrevet 4. mai 2025 GulleGull skrev (5 minutter siden): Det ligger ikke på hennes insta men på Careless sin. Å ja.. men jeg tror d er slik att når jeg er blokkert så ser jeg ikke hva hun skriver uansett hvor hun skriver det
Gjest oss-to Skrevet 4. mai 2025 #44034 Skrevet 4. mai 2025 Nokon som veit kva materiale desse skjortene er laga av ?. Mi bunadskjorte syng på siste verset. Den er arva og er truleg nærmare 80 år.
GulleGull Skrevet 4. mai 2025 #44035 Skrevet 4. mai 2025 (endret) elskersommer skrev (7 minutter siden): Å ja.. men jeg tror d er slik att når jeg er blokkert så ser jeg ikke hva hun skriver uansett hvor hun skriver det Åh sånn å forstå -ja hun kommenterte som seg selv. Svaret var under en kommentar til noen som skrev under bilde av bunadskjortene at dette var det styggeste hun hadde sett. Endret 4. mai 2025 av GulleGull 2
elskersommer Skrevet 4. mai 2025 #44036 Skrevet 4. mai 2025 GulleGull skrev (Akkurat nå): Åh sånn å forstå -ja hun kommenterte som seg selv. Jeg så den akkurat nå. Nå vil jo SE kun ha fine kommentarer så ikke rart denne kom. Er noen innlegg på Jodel i dag også hvor stort sett alle mener dette er mindre pent. Så blir det spennende og se om hvordan salget går av de skjortene. Går det dårlig så får nok vi kritikere beskjed om att vi har ødelagt for henne 3
GulleGull Skrevet 4. mai 2025 #44037 Skrevet 4. mai 2025 (endret) elskersommer skrev (5 minutter siden): Jeg så den akkurat nå. Nå vil jo SE kun ha fine kommentarer så ikke rart denne kom. Er noen innlegg på Jodel i dag også hvor stort sett alle mener dette er mindre pent. Så blir det spennende og se om hvordan salget går av de skjortene. Går det dårlig så får nok vi kritikere beskjed om att vi har ødelagt for henne Ja det hadde vel vært mer «normalt» at Careless official hadde signert en respons evt, enn en som sitter i styret. Endret 4. mai 2025 av GulleGull 1
Bibbi_ Skrevet 4. mai 2025 #44038 Skrevet 4. mai 2025 oss-to skrev (18 minutter siden): Nokon som veit kva materiale desse skjortene er laga av ?. Mi bunadskjorte syng på siste verset. Den er arva og er truleg nærmare 80 år. Igjen - dette er en tråd om SET, ikke bunadsskjortene til brukerene. 4
monican94 Skrevet 4. mai 2025 #44039 Skrevet 4. mai 2025 oss-to skrev (29 minutter siden): Nokon som veit kva materiale desse skjortene er laga av ?. Mi bunadskjorte syng på siste verset. Den er arva og er truleg nærmare 80 år.
monican94 Skrevet 4. mai 2025 #44040 Skrevet 4. mai 2025 oss-to skrev (34 minutter siden): Nokon som veit kva materiale desse skjortene er laga av ?. Mi bunadskjorte syng på siste verset. Den er arva og er truleg nærmare 80 år. 100%polyester tipper jeg 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå