Birdo Skrevet 2. april 2022 #3401 Del Skrevet 2. april 2022 Smolpg skrev (33 minutter siden): Det er kun få timer per dag med sol på tomta, så ville aldri beskrevet det som solrik terrasse. Noe Sara selv også har klaget mye over. Bor i samme gate og naboene her synes det er veldig rart at det reklameres med solrik terrasse. Hørtes ut som et koselig nabolag. Noen som har hørt med henne hvorfor det står sånn i teksten kanskje?😃 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smolpg Skrevet 2. april 2022 #3402 Del Skrevet 2. april 2022 35 minutter siden, Birdo said: Hørtes ut som et koselig nabolag. Noen som har hørt med henne hvorfor det står sånn i teksten kanskje?😃 Det er et veldig fint og koselig nabolag😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. april 2022 #3403 Del Skrevet 2. april 2022 Smolpg skrev (2 minutter siden): Det er et veldig fint og koselig nabolag😁 Syns ikke slarving om naboen høres så koselig ut, men😅 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smolpg Skrevet 2. april 2022 #3404 Del Skrevet 2. april 2022 Just now, Birdo said: Syns ikke slarving om naboen høres så koselig ut, men😅 Er det veldig uvanlig å snakke om hus som ligger til salgs i nabolaget? Er ikke så hennes hus er det eneste man pratet om. Er jo spennende når det kommer nye naboer og følge med på hva husene i gata blir solgt for og hvordan annonsene er på Finn.no 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. april 2022 #3405 Del Skrevet 2. april 2022 Smolpg skrev (5 minutter siden): Er det veldig uvanlig å snakke om hus som ligger til salgs i nabolaget? Er ikke så hennes hus er det eneste man pratet om. Er jo spennende når det kommer nye naboer og følge med på hva husene i gata blir solgt for og hvordan annonsene er på Finn.no Er måten det gjøres på da, og å gå inn på kg for å ytre at alle naboene prater om det🤷🏻♀️ Om det er så godt nabolag, hvorfor ikke spørre henne? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smolpg Skrevet 2. april 2022 #3406 Del Skrevet 2. april 2022 5 minutter siden, Birdo said: Er måten det gjøres på da, og å gå inn på kg for å ytre at alle naboene prater om det🤷🏻♀️ Om det er så godt nabolag, hvorfor ikke spørre henne? Nå legger du ord i min munn og gjør kommentaren min til noe mye verre enn det den var. Jeg skrev da aldri at alle i nabolaget sier dette. Det var flere i tråden som hadde tatt opp temaet om solforholdene på tomten hennes før meg. Jeg bare bekreftet det mange allerede hadde skrevet. Går faktisk an å ha et godt nabolag selvom man ikke sier direkte i fra til naboen at Finn annonsen deres fremstilles litt rart og feil. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 2. april 2022 #3407 Del Skrevet 2. april 2022 Enten så er det gode solforhold der eller så er det ikke det, men man er da søren meg ærlig om det? Om ikke, faen så provoserende!😓 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 3. april 2022 #3408 Del Skrevet 3. april 2022 Birdo skrev (9 timer siden): Syns ikke slarving om naboen høres så koselig ut, men😅 Lol. Slarving om naboene er noe alle gjør. Utenom deg da tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 3. april 2022 #3409 Del Skrevet 3. april 2022 Birdo skrev (13 timer siden): Syns ikke slarving om naboen høres så koselig ut, men😅 Tipper at det skjer hos naboen din også 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 3. april 2022 #3410 Del Skrevet 3. april 2022 Ingen slarving i nabolaget mitt som jeg er involvert i hvert fall😃 Hadde det vært det, så ville jeg sagt noe. Skjønner ikke hva voksne folk skal få ut av å slarve om naboen liksom😅 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 3. april 2022 #3411 Del Skrevet 3. april 2022 Birdo skrev (41 minutter siden): Ingen slarving i nabolaget mitt som jeg er involvert i hvert fall😃 Hadde det vært det, så ville jeg sagt noe. Skjønner ikke hva voksne folk skal få ut av å slarve om naboen liksom😅 Hvordan kan du vite det? Har du ikke naboer 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 3. april 2022 #3412 Del Skrevet 3. april 2022 Aidensfield skrev (22 minutter siden): Hvordan kan du vite det? Har du ikke naboer Hvordan jeg vet at jeg ikke er involvert i slarving? Nei altså, jeg har rimelig god kontroll på meg selv😅🤷🏻♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 3. april 2022 #3413 Del Skrevet 3. april 2022 Den nyeste innlegge som er i sammarbeid med reima hadde ikke mye likes eller kommentarer 😱 Litt over 300 likes og 6 kommentarer eller noe sånt. Er det normalt når man har så mange følgere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 3. april 2022 #3414 Del Skrevet 3. april 2022 supermamz skrev (58 minutter siden): Den nyeste innlegge som er i sammarbeid med reima hadde ikke mye likes eller kommentarer 😱 Litt over 300 likes og 6 kommentarer eller noe sånt. Er det normalt når man har så mange følgere? Da du skrev dette var det en time siden innlegget bare, og for kundegruppen var det midt i leggetid😅 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 3. april 2022 #3415 Del Skrevet 3. april 2022 supermamz skrev (1 time siden): Den nyeste innlegge som er i sammarbeid med reima hadde ikke mye likes eller kommentarer 😱 Litt over 300 likes og 6 kommentarer eller noe sånt. Er det normalt når man har så mange følgere? Når man jobber på digitale plattformer, er likes kun en liten del av pakka. Den gir egentlig ikke noe særlig godt bilde på hvor vellykket en kampanje eller reklame er. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 4. april 2022 #3416 Del Skrevet 4. april 2022 Smolpg skrev (På 2.4.2022 den 23.15): Nå legger du ord i min munn og gjør kommentaren min til noe mye verre enn det den var. Jeg skrev da aldri at alle i nabolaget sier dette. Det var flere i tråden som hadde tatt opp temaet om solforholdene på tomten hennes før meg. Jeg bare bekreftet det mange allerede hadde skrevet. Går faktisk an å ha et godt nabolag selvom man ikke sier direkte i fra til naboen at Finn annonsen deres fremstilles litt rart og feil. Nå er det ikke Sara som skriver Finn annonsen. Rett kritikken riktig vei. De har jo sol på tomta, men verandaen burde gå hele veien rundt. Alt folk legger seg opp i. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 4. april 2022 #3417 Del Skrevet 4. april 2022 supermamz skrev (8 timer siden): Den nyeste innlegge som er i sammarbeid med reima hadde ikke mye likes eller kommentarer 😱 Litt over 300 likes og 6 kommentarer eller noe sånt. Er det normalt når man har så mange følgere? Ja hvis de er fake følgere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. april 2022 #3418 Del Skrevet 4. april 2022 supermamz skrev (12 timer siden): Den nyeste innlegge som er i sammarbeid med reima hadde ikke mye likes eller kommentarer 😱 Litt over 300 likes og 6 kommentarer eller noe sånt. Er det normalt når man har så mange følgere? Over 1500 likes på det reklameinnlegget for Reima nå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 4. april 2022 #3419 Del Skrevet 4. april 2022 Birdo skrev (16 timer siden): Hvordan jeg vet at jeg ikke er involvert i slarving? Nei altså, jeg har rimelig god kontroll på meg selv😅🤷🏻♀️ Ja ja🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 4. april 2022 #3420 Del Skrevet 4. april 2022 skruf skrev (12 timer siden): Over 1500 likes på det reklameinnlegget for Reima nå.. Syns det fortsatt var lite om man sammenligner med de andre innleggene når hun er bygd opp profilen sin på barna og selge klær og ting til den målgruppen. Skulle tro et slikt innlegg ble kjempe populært blant alle mødre som følger henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå