Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Birdo skrev (9 minutter siden):

Enig! Nydelig hus, gleder meg til å følge med på flytting og styling. Hun har en veldig fin stil, noe lignende min egen, så mye å hente inspirasjon fra🥰

Gleder meg til å følge med videre jeg å😍 Handy er hun også, blir bra dette her🤩

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nidaros3
Snupps66 skrev (58 minutter siden):

Influencere kan si og gjøre akkurat hva de vil. Uansett hvor forkastelig det er.

Og vi har tonnevis av eksempler på forkastelig, uetisk oppførelse blandt ulike influencere..

Men de er jo bare mennesker, så da de må vel få lov da 🤪

Selvfølgelig kan de ikke unnskyldes for forkastelig oppførsel bare fordi de er influencere og mennesker. De burde tåle konstruktiv kritikk som andre AS og hva de nå velger å være. Men hvorfor skal andre kunne unnskylde sin egen forkastelige måte å snakke ned disse menneskene på, kun fordi de er influencere og «må tåle det», selv når de ikke gjør noe som virkelig påvirker følgerne deres negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidaros3 skrev (4 timer siden):

Selvfølgelig kan de ikke unnskyldes for forkastelig oppførsel bare fordi de er influencere og mennesker. De burde tåle konstruktiv kritikk som andre AS og hva de nå velger å være. Men hvorfor skal andre kunne unnskylde sin egen forkastelige måte å snakke ned disse menneskene på, kun fordi de er influencere og «må tåle det», selv når de ikke gjør noe som virkelig påvirker følgerne deres negativt?

Aller først, så satte jeg dette på spissen. Regnet med det var klart, men ettersom det ikke var det : Jeg satte det på spissen..

Men jeg sier ikke det du skriver her.

Jeg synes drittkasting er en uting, spesielt når man gjemmer seg bak anonyme rekker. Det ville du sett, om du så hva jeg har skrevet før. Så ikke tillegg meg meninger jeg ikke har.

Jeg sier bare, at det er en utfordring at mennesker er sitt eget As, men ikke tåler hva ett As må.

Og det er naturlige årsaker til det.

Men så fort noen kritiserer influencere (når de f.eks flyr mens alle er i look down, flyr til Dubai når Dubai burde boikottes, fremmer pupp og hår og kropp og operasjoner, eller sier altfor dumme ting som offentlig person. Så kommer også alltid ordene ; jeg er bare ett menneske», alltid opp. Så betyr det ( satt på spissen igjen )  «At da må alt de gjør, være lov da eller…» 

Det er jo gjennom å stille krav til hva de leverer, at kravene også blir høyere. Og det må være noen krav.. 

Endret av Snupps66
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nidaros3
Snupps66 skrev (2 timer siden):

Aller først, så satte jeg dette på spissen. Regnet med det var klart, men ettersom det ikke var det : Jeg satte det på spissen..

Men jeg sier ikke det du skriver her.

Jeg synes drittkasting er en uting, spesielt når man gjemmer seg bak anonyme rekker. Det ville du sett, om du så hva jeg har skrevet før. Så ikke tillegg meg meninger jeg ikke har.

Jeg sier bare, at det er en utfordring at mennesker er sitt eget As, men ikke tåler hva ett As må.

Og det er naturlige årsaker til det.

Men så fort noen kritiserer influencere (når de f.eks flyr mens alle er i look down, flyr til Dubai når Dubai burde boikottes, fremmer pupp og hår og kropp og operasjoner, eller sier altfor dumme ting som offentlig person. Så kommer også alltid ordene ; jeg er bare ett menneske», alltid opp. Så betyr det ( satt på spissen igjen )  «At da må alt de gjør, være lov da eller…» 

Det er jo gjennom å stille krav til hva de leverer, at kravene også blir høyere. Og det må være noen krav.. 

Aller først, så leste jeg sarkasmen i det du skrev klart og tydelig. Men jeg syntes det var interessant å følge opp det du skrev uansett. 

Samtidig ønsket jeg å følge opp med spørsmål rettet til mine egne innlegg. Det var ikke det at jeg prøvde å tillegge deg meninger du ikke har, jeg stilte et generelt spørsmål til noen som hev seg på diskusjonen. Samtidig har jeg ikke mulighet til å sjekke opp profilen til alle mann for å sjekke hva meningene deres er, da jeg regner med at de kommer fram i det som blir skrevet her og nå, så misforståelser må ha rom til å oppstå uten at man prøver på verken det ene eller det andre. Men jeg skjønner nå at vi er enige, og at du diskuterer kritikk av influencere generelt her. Jeg er også helt enig i at det skal stilles krav til dem som «bedrift». Nå orker jeg ikke å følge så veldig mange influencere eller debatten rundt dem, så jeg vet ikke hvordan de takler kritikk rundt de tingene du nevner, men det går jo under konstruktiv kritikk, og hvis de faktisk mener de må få lov til å feile så grovt fordi de «bare er mennesker», så er det jo helt på jordet. 

Mitt mening har uansett hele veien vært at man burde gå litt inn i seg selv og prøve å faktisk se mennesket som mottar hetsen og mobbingen før man hiver seg på tastene. Vurdere litt om det man tenker å skrive faktisk er nyttig for personen å høre. Men folk fungerer vel ikke sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
Birdo skrev (8 timer siden):

Nei vet du hva😂 

Jeg har aldri hetset, ikke kom inn her å sleng ut «dere» og hvert fall ikke siter meg. Det var på ingen måte hetsing, mobbing eller noe som helst i innlegget mitt.

Jeg syns rett og slett bare at det er fascinerende at de klager over masse å gjøre og at tiden ikke strekker til, for så å sette seg ned for og lakke negler😂 Det må faktisk være lov å kommentere det, og da med litt humor, uten at krenketoget skal komme kjørende med pekefinger og moralisering.

Du fortjente ikke det svaret du fikk, for det ER merkelig å si at man har dårlig tid for så å sette seg ned for å fikse negler i et kvarter. 😅

Handler jo ikke om Sarah i det hele tatt.

Hvordan vet dere hvilket hus hun flytter til? Har hun vist det? 

Ellers er det flott at hun ikke lenger henger ut barna i sosiale medier! Jeg mener... viser frem familielivet. En viss bestevenninne burde lære av Sarah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loveli skrev (3 timer siden):

Du fortjente ikke det svaret du fikk, for det ER merkelig å si at man har dårlig tid for så å sette seg ned for å fikse negler i et kvarter. 😅

Ellers er det flott at hun ikke lenger henger ut barna i sosiale medier! Jeg mener... viser frem familielivet. En viss bestevenninne burde lære av Sarah.

Takk🙌🏻😂 Er veldig merkelig, og veldig artig, og dette gjelder de fleste influensere😅

Det har vært delt her inne tidligere, men hun har selv gått ut å bedt om at finnlinken ikke blir delt rundt før hun selv deler. 

Enig! «Digger» at flere influensere får opp øyne for eksponering av barn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (10 timer siden):

Sikkert pga det huset hadde visning samme dag hun var på visning og det ble endret til «solgt» samme dag hun kjøpte nytt hus og kun har hatt intervju der hun fortalte hun hadde kjøpt hus til 11,3 millioner og det huset hadde prisantydning på 11 millioner og noe… 🤷🏻‍♀️

Andre overskrift på varingen.no «Sara Emilie (29) kuppet Hakadals dyreste hus»

https://www.dagbladet.no/kjendis/nye-planer-forelsket-meg-veldig/75608990

6398DC6A-76E7-4B48-AB07-E322BBFCFEB8.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (16 timer siden):

Hun viste en liten video fra huset innvendig. Det var ikke så veldig vanskelig å finne riktig hus på Finn, kjente det igjen på videoen hun delte.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidaros3 skrev (På 23.3.2022 den 11.48):

Så snappen hennes og bare MÅTTE inn for å se hva slags oppgulp som nå kom til å komme her inne nå som hun faktisk åpner seg litt igjen og ikke «bare kommer med den samme reklamen osv». Hun har virkelig rett da, hun _kan_ikke_ vinne med dere. For en stygg verden vi lever i. Nei, jeg er ikke perfekt selv, og jeg tror ikke det heller. Jeg gjør mange teite feil. Men jeg har siden sosiale medier kom, gått inn for at jeg aldri skal bidra til å spre netthets. Det er et valg jeg står for, og er stolt av, selvom jeg også kan reagere negativt på mye som sies og gjøres. Jeg velger bare simpelthen å la vær å legge energien min i det. Sara forteller at hun har stått/står i noe tøft på privaten som har gjort at hun har koblet litt av. Glem aldri at hun, som dere selv, bare er et menneske. Prøv å pust med magen og se ting fra andres perspektiv før dere tar på trollmaska og setter igang med dagens arbeid. Konstruktiv kritikk èr lov, selvom mange av dere mener SE takler det dårlig (ja, jeg har skummet litt gjennom tråden her), men det MANGE av dere kommer med er IKKE konstruktiv kritikk. Det er bare ondskapsfullt. 

Hei Sara Emilie, eller venn/bekjent/familie av Sara Emilie:

dette er en del av å være en offentlig person; folk snakker om deg. Om du tar kommentarene personlig - eller på vegne av noen du kjenner - så anbefaler jeg å ikke oppsøke sånne her forum. Det gjør mer vondt enn godt. 

Det blir som å tyvlytte utenfor vinduet hos den verste sladderkjerringen i byen, så vondt burde man ikke ville seg selv .

ps. SE er forøvrig forkortelsen for Sophie Elise. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nidaros3
Mnjah skrev (12 minutter siden):

dette er en del av å være en offentlig person; folk snakker om deg. Om du tar kommentarene personlig - eller på vegne av noen du kjenner - så anbefaler jeg å ikke oppsøke sånne her forum. Det gjør mer vondt enn godt. 

Det blir som å tyvlytte utenfor vinduet hos den verste sladderkjerringen i byen, så vondt burde man ikke ville seg selv .

Skjønner. Du tror jeg er henne eller noen som står henne nær fordi du har vært inne på profilen min og sett at jeg kun har kommentert i denne tråden. I tillegg at jeg kun har kommentert ting i hennes favør, noe som for mange kanskje er helt vanvittig. Radaren din tok feil denne gangen. Dette var bare den eneste tråden jeg har kommentert på som ikke tillot annonym bruker. Og jeg ser at du er provosert og ønsker å dumme meg ut så mye som mulig, men du mener vel virkelig ikke at Sophie Elise eier bokstavkombinasjonen SE? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidaros3 skrev (2 minutter siden):

Skjønner. Du tror jeg er henne eller noen som står henne nær fordi du har vært inne på profilen min og sett at jeg kun har kommentert i denne tråden. I tillegg at jeg kun har kommentert ting i hennes favør, noe som for mange kanskje er helt vanvittig. Radaren din tok feil denne gangen. Dette var bare den eneste tråden jeg har kommentert på som ikke tillot annonym bruker. Og jeg ser at du er provosert og ønsker å dumme meg ut så mye som mulig, men du mener vel virkelig ikke at Sophie Elise eier bokstavkombinasjonen SE? 

Handler ikke om å "eie", det er henne den brukes på.

I forumverden er det forskjellige forkortelser for hver person som omtales. Vil man gjøre seg forstått i en diskusjon er det enklest og bruke rett forkortelse. Til Sara Emilie så skrives enkelt og greit hennes navn Sara/Sara Emilie 😊

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nidaros3
Flettfrid skrev (8 minutter siden):

I forumverden er det forskjellige forkortelser for hver person som omtales. Vil man gjøre seg forstått i en diskusjon er det enklest og bruke rett forkortelse. Til Sara Emilie så skrives enkelt og greit hennes navn Sara/Sara Emilie 😊

Jeg har plukket den forkortelsen opp i denne tråden. Har ikke sett en eneste som har fått pekefinger for det. Så dette ble jo bare overflødig bruk av ord. Jeg regner med å ha gjort meg godt forstått når jeg har skrevet SE i en tråd om Sara Emilie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (21 minutter siden):

Mange, inkludert meg, som har brukt SE ifb med Sara Emilie. Blir litt for dumt å sjefe over hva som er lov å skrive her inne😅

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidaros3 skrev (19 minutter siden):

Jeg har plukket den forkortelsen opp i denne tråden. Har ikke sett en eneste som har fått pekefinger for det. Så dette ble jo bare overflødig bruk av ord. Jeg regner med å ha gjort meg godt forstått når jeg har skrevet SE i en tråd om Sara Emilie. 

Stemmer det, står SE i tråden her! Så fortsett du og skriv SE. Noe av det dummeste jeg har sett som noen har fått påpek for 🤦‍♀️

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (3 minutter siden):

Mange, inkludert meg, som har brukt SE ifb med Sara Emilie. Blir litt for dumt å sjefe over hva som er lov å skrive her inne😅

Samme her! Vi er i en tråd som omhandler Sara Emilie, vil da tro at de aller fleste forstår at når man bruker forkortelsen SE, som faktisk er initialene hennes, mener Sara Emilie og ikke Sophie Elise. Sophie Elise eier ikke betegnelsen SE. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mnjah skrev (1 time siden):

Hadde ikke du gått og lest om noen kommenterte din jobb? 🙄 Og la seg i hvordan du heller burde gjort det på den ene eller andre måten? 

Selv om man er offentlig så behøver ikke vi bak tastaturet miste alle hemninger. De er mennesker presis som du og jeg med feil og mangler 🤷‍♀️ ingen er perfekte! 

Her er SE Sara Emilie 😉 visst ikke er du i feil tråd ☺️

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnjah skrev (1 time siden):

Ps. SE er forkortelse for Sara Emilie også🤷‍♀️

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man skriver SE eller Sara Emilie må være opp til hver enkelt.  I sammenheng med det som kommenteres betyr det da ingen ting. Når det er sagt så liker jeg Sara🙂 Er ikke enig i alt hun foretar seg, men hun er en av de bedre i denne SoMe verden. Gleder meg til å se nytt hus, interiør og styling.  

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidaros3 skrev (4 timer siden):

Bare et lite hint! Innleggstelleren ved siden av brukernavnet ditt viser antall innlegg man har skrevet uavhengig om de har blitt skrevet som anonymbruker, eller som seg selv 😅. Og din viser at du har skrevet 10 innlegg, alle i denne tråden. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...