Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns sutringen er sabla teit.

"Skulle egentlig vært i perm,men.." som om hun skylder på følgerne/kundene for at hun må jobbe istedet for å ta perm.

Det er jo et valg hun har tatt helt selv.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (27 minutter siden):

"Skulle egentlig vært i perm,men.." som om hun skylder på følgerne/kundene for at hun må jobbe istedet for å ta perm.

Så lenge det funker vil Sara sutre. Noen lager jo unnskyldninger for sutringen også. 

• Liker 2
Skrevet
supermamz skrev (13 timer siden):

Ble mange snapper av hunden i dag etter jodelen i går🙈 Skal man fortsatt tro på at hun ikke er inne der og leser🤦🏼‍♀️

Hva er greien med hunden? Hvorfor liker hun den ikke? Stakkars liten 🥺

Skrevet
Anonymfru skrev (10 minutter siden):

Den er/har vært eksen til V sin.

• Liker 2
Skrevet
Anonymfru skrev (12 minutter siden):

Det lurer jeg også på. 

• Liker 1
Gjest Sprite
Skrevet
J.. skrev (47 minutter siden):

Dette er jo klassisk SE. 

Skrevet
Tessa12 skrev (12 minutter siden):

Den er/har vært eksen til V sin.

Er hun sjalu på hunden? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg føler at hun hele tiden kommer med små stikk mot eksen til V, men det at hun skal ta det utover hunden synes jeg er alarmerende. For det første Sara Emilie Tandberg, som 31 åring så burde du ha opparbeidet deg såpass mye selvinnsikt nå at du innser at du 1) må ta innover deg at denne hunden trenger å være et annet sted hvor den får det den trenger + en mye større dose kjærlighet enn du klarer å gi. 2) du må rett og slett oppsøke hjelp om du føler sjalusi ovenfor en hund, helt dønn alvorlig talt. 

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Missmischief skrev (2 minutter siden):

Jeg føler at hun hele tiden kommer med små stikk mot eksen til V, men det at hun skal ta det utover hunden synes jeg er alarmerende. For det første Sara Emilie Tandberg, som 31 åring så burde du ha opparbeidet deg såpass mye selvinnsikt nå at du innser at du 1) må ta innover deg at denne hunden trenger å være et annet sted hvor den får det den trenger + en mye større dose kjærlighet enn du klarer å gi. 2) du må rett og slett oppsøke hjelp om du føler sjalusi ovenfor en hund, helt dønn alvorlig talt. 

Hunden burde kanskje ikke blitt med på flyttelasset?

• Nyttig 2
Skrevet
Missmischief skrev (3 minutter siden):

Hvilke stikk?

Ellers bør vell bekymring rettes mot han som eier hunden å tok den med inn i forholdet. Regner med den ikke var exen sin men han og exn sin siden han har den nå?!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
arnoyb skrev (7 minutter siden):

Hvilke stikk?

Ellers bør vell bekymring rettes mot han som eier hunden å tok den med inn i forholdet. Regner med den ikke var exen sin men han og exn sin siden han har den nå?!

Enig i dette.

Skrevet
Lilly Rose skrev (18 minutter siden):

Hunden burde kanskje ikke blitt med på flyttelasset?

Nei, det viser jo tydelig det at den ikke burde det stakkar, men nå er det jo engang sånn at hunden er der, Sara Emilie og V har nå blitt samboere,  i tillegg til at Sara Emilie går hjemme så godt som 24/7 så de er faktisk to om den hunden altså enten hun vil det eller ikke.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Missmischief skrev (2 minutter siden):

Nei, det viser jo tydelig det at den ikke burde det stakkar, men nå er det jo engang sånn at hunden er der, Sara Emilie og V har nå blitt samboere,  i tillegg til at Sara Emilie går hjemme så godt som 24/7 så de er faktisk to om den hunden altså enten hun vil det eller ikke.

Om en tar inn dyr i hus er det viktig å ta vare på dyret og ta ansvar, imøtekomme behovene deres blant annet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kikker bare innom snappen hennes innimellom. Visste ikke at de hadde hund engang.

Reagerte på måten hun viste han frem på i går.  «Lyder navnet Memory eller V sin bortskjemte baby. Også kalt tibetansk teppetisser» 

• Liker 3
Skrevet
Lilly Rose skrev (51 minutter siden):

Er hun sjalu på hunden? 

Ikke direkte sjalu tenker jeg, mer det at den var en del av V sitt tidligere liv, som hun tydeligvis prøver å utslette.

• Liker 4
Skrevet
Anonymfru skrev (4 minutter siden):

Jeg kikker bare innom snappen hennes innimellom. Visste ikke at de hadde hund engang.

Reagerte på måten hun viste han frem på i går.  «Lyder navnet Memory eller V sin bortskjemte baby. Også kalt tibetansk teppetisser» 

Tibetansk teppetisser er jo et velkjent kallenavn på rasen da

• Liker 5
Skrevet
Missmischief skrev (20 minutter siden):

Hun skylder på at baby ikke vil ligge i vogna. Å det er greit. Men hvorfor ikke gjøre som Benedicte haugaard. Hun har baby i bæresele. Da kan hun gå tur hver dag

• Liker 8
Skrevet
arnoyb skrev (2 minutter siden):

Tibetansk teppetisser er jo et velkjent kallenavn på rasen da

Venninnen min har 3 tibber. Passer de ofte. Herlig rase. Ukjent kallenavn/skjellsord for meg. 

• Liker 8
Skrevet
Anonymfru skrev (29 minutter siden):

Venninnen min har 3 tibber. Passer de ofte. Herlig rase. Ukjent kallenavn/skjellsord for meg. 

Er vell ikke ment som et skjellsord, men de kan jo være tunge å få stueren, å det klinger, derav kallenavnet vil jeg tro. Jeg har stor hunderase, sikkert vi som ikke er kjent med rasen som bruker det.

• Nyttig 1
Gjest Kattedama
Skrevet

Når undertøys droppet ikke gikk så bra, da skal mindreårig brukes for alt det er verdt på mors kanaler. Her skal man sluse flest mulig inn på video av mindreårig. Først på Snap så videre til IG. En hel dag faktisk med eksponering, blandet med reklame for kjoler. Ikke akkurat høykvalitets innhold, men det går tydeligvis hjem hos de som følger henne. 

IMG_0262.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...