Nussepus Skrevet mandag kl. 20:22 #57261 Skrevet mandag kl. 20:22 Katinkalille skrev (7 timer siden): Nå er vel strengt talt det hennes valg. Søker hun hjelp,kjempefint. Søker hun ikke hjelp,neivel,det er vel ikke noe som går utover noen her inne på kv🤷🏻♀️ Nei selvsagt ikke. Det er jo ungene det går utover også, som det neste hun foretar seg. 4
Wanda_2025 Skrevet mandag kl. 21:25 #57262 Skrevet mandag kl. 21:25 Minimeg1234 skrev (17 timer siden): Så morro at Careless går bra. Lurer på om endringene på snap er pga at Careless nå blir lagt merke til som et seriøst og godt firma som får gode resultater. Jeg finner ikke Careless i Gasellelistene for 2024/2025. Den jeg finner der er Monica Nyhus. Gi meg gjerne beskjed hvis du finner bedriften der, og hvilken plass på listen Careless er. 2 1
Stargaze Skrevet mandag kl. 21:37 #57263 Skrevet mandag kl. 21:37 Denne Gasellen burde SE lese og lære av: https://www.dn.no/gasellene/gasellene/dn-gaselle-2025/grunder/startet-kleskjede-under-permisjon-jeg-blir-ekstremt-kreativ-nar-jeg-er-hoygravid/2-1-1898926 2
Debbie M Skrevet mandag kl. 21:43 #57265 Skrevet mandag kl. 21:43 Wanda_2025 skrev (10 minutter siden): Jeg finner ikke Careless i Gasellelistene for 2024/2025. Den jeg finner der er Monica Nyhus. Gi meg gjerne beskjed hvis du finner bedriften der, og hvilken plass på listen Careless er. Kanskje det var året før der igjen? 😂 Det er lenge siden SE glemte passordet til business-mailen sin, så kan jo være at «businesskvinnen» slapp unna. Det hadde nok gledet mange, orker ikke tenke på hvor mange fobier som nå skal repeteres og forklares; forresten, helt vanlige ting som alle har opplevd en eller annen gang, det kalles LIVET, SE! 8
Anemoi Skrevet mandag kl. 21:52 #57266 Skrevet mandag kl. 21:52 Stargaze skrev (12 minutter siden): Denne Gasellen burde SE lese og lære av: https://www.dn.no/gasellene/gasellene/dn-gaselle-2025/grunder/startet-kleskjede-under-permisjon-jeg-blir-ekstremt-kreativ-nar-jeg-er-hoygravid/2-1-1898926 Interessant artikkel, den burde SE lese. 👍🏻 En gründer som har bygget seg opp - uten å bruke fire barn som innhold på SoMe… 1 6
Minimeg1234 Skrevet mandag kl. 21:52 #57267 Skrevet mandag kl. 21:52 (endret) Wanda_2025 skrev (27 minutter siden): Jeg finner ikke Careless i Gasellelistene for 2024/2025. Den jeg finner der er Monica Nyhus. Gi meg gjerne beskjed hvis du finner bedriften der, og hvilken plass på listen Careless er. Jeg vet ikke mer enn det som står på bilde fra snap men skal gi beskjed om jeg ser noe mer av det intervjuet i i DN. Forstod det som at Careless kommer på lista. Ikke at de er der nå. Endret mandag kl. 21:53 av Minimeg1234 2 3
Mei88 Skrevet mandag kl. 21:59 #57268 Skrevet mandag kl. 21:59 Minimeg1234 skrev (6 minutter siden): Jeg vet ikke mer enn det som står på bilde fra snap men skal gi beskjed om jeg ser noe mer av det intervjuet i i DN. Forstod det som at Careless kommer på lista. Ikke at de er der nå. Sara Emilie står på lista, med sitt navn? 1
Mei88 Skrevet mandag kl. 21:59 #57269 Skrevet mandag kl. 21:59 Wanda_2025 skrev (33 minutter siden): Jeg finner ikke Careless i Gasellelistene for 2024/2025. Den jeg finner der er Monica Nyhus. Gi meg gjerne beskjed hvis du finner bedriften der, og hvilken plass på listen Careless er. Søk på Sara 1
Minimeg1234 Skrevet mandag kl. 22:04 #57270 Skrevet mandag kl. 22:04 Roe skrev (10 timer siden): Det kan jo godt være. Både på Gastellelisten og inklusjon i EOY prisen. Blir spennende å se tallene når de kommer Jeg har aldri hørt om Gastellelisten før så det syns jeg var gøy å lese litt om. Jeg syns det er veldig spennende å se hvordan Careless vil gjøre det fremover. De har hatt et helt utrolig salg (og vekst) som for meg ser ut som flater litt ut i år. Men der kan jeg ta feil. Jeg regner med at SET ikke deler absolutt alt i firma men det er nok til at jeg syns det er gøy å følge med. 1 6
Wanda_2025 Skrevet mandag kl. 22:05 #57271 Skrevet mandag kl. 22:05 Mei88 skrev (13 minutter siden): Minimeg1234 skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke mer enn det som står på bilde fra snap men skal gi beskjed om jeg ser noe mer av det intervjuet i i DN. Forstod det som at Careless kommer på lista. Ikke at de er der nå. Takk for tilsvar. Så jeg vil anta at Sara Emilie Tandberg har registrert seg selv, så har hun eller Reme registrert Careless? Hun deler lite konkret informasjon om hva denne prisen er, og at det har vært mange bedrifter på den listen. Nettopp fordi man kan registrere seg selv også. 1
Wanda_2025 Skrevet mandag kl. 22:06 #57272 Skrevet mandag kl. 22:06 Minimeg1234 skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri hørt om Gastellelisten før så det syns jeg var gøy å lese litt om. Jeg syns det er veldig spennende å se hvordan Careless vil gjøre det fremover. De har hatt et helt utrolig salg (og vekst) som for meg ser ut som flater litt ut i år. Men der kan jeg ta feil. Jeg regner med at SET ikke deler absolutt alt i firma men det er nok til at jeg syns det er gøy å følge med. Mange bedrifter på den listen som har gått konkurs selv etter å ha mottatt denne prisen. Sånn bare til informasjon 😉 3
Minimeg1234 Skrevet mandag kl. 22:06 #57273 Skrevet mandag kl. 22:06 Mei88 skrev (6 minutter siden): Sara Emilie står på lista, med sitt navn? Da har jeg nok misforstått. Trodde det var Careless jeg som kom på lista. Takk for oppklaring. 1
Mei88 Skrevet mandag kl. 22:13 #57274 Skrevet mandag kl. 22:13 Wanda_2025 skrev (7 minutter siden): Takk for tilsvar. Så jeg vil anta at Sara Emilie Tandberg har registrert seg selv, så har hun eller Reme registrert Careless? Hun deler lite konkret informasjon om hva denne prisen er, og at det har vært mange bedrifter på den listen. Nettopp fordi man kan registrere seg selv også.
Wanda_2025 Skrevet mandag kl. 22:14 #57275 Skrevet mandag kl. 22:14 Minimeg1234 skrev (2 minutter siden): Da har jeg nok misforstått. Trodde det var Careless jeg som kom på lista. Takk for oppklaring. Det er ikke rart du tror det, hun er uklar når hun forteller om dette. Jeg er også ganske sikker på at det ikke er en kåring for å stå på listen, men det er en egen kåring for å få selve Gaselle prisen.
Wanda_2025 Skrevet mandag kl. 22:16 #57276 Skrevet mandag kl. 22:16 Mei88 skrev (2 minutter siden): Så Therese Lien har også registrert seg? Kanskje det begynner å demre for enkelte at hun nok en gang skryter over noe som ikke er så ekstraordinært. 2
Minimeg1234 Skrevet mandag kl. 22:16 #57277 Skrevet mandag kl. 22:16 Mei88 skrev (11 minutter siden): Sara Emilie står på lista, med sitt navn? Takk for oppklaring 😊 Wanda_2025 skrev (3 minutter siden): Mange bedrifter på den listen som har gått konkurs selv etter å ha mottatt denne prisen. Sånn bare til informasjon 😉 Det har jeg forstått utav kommentarene her inne. Antar at noen gjør det bra , noen gjør det greit og for noen så går det ikke og må slå seg konkurs. Det gjelder mange bedrifter i Norge uten at de er på noen lister. Det er liksom en del av «gamet» om det går ann å si det sånn. Derfor er det så så spennende med Careless og hvordan vil de , og SET , nå møte markedet og utfordringene fremover . 2 5
Wanda_2025 Skrevet mandag kl. 22:20 #57278 Skrevet mandag kl. 22:20 Minimeg1234 skrev (1 minutt siden): Takk for oppklaring 😊 Det har jeg forstått utav kommentarene her inne. Antar at noen gjør det bra , noen gjør det greit og for noen så går det ikke og må slå seg konkurs. Det gjelder mange bedrifter i Norge uten at de er på noen lister. Det er liksom en del av «gamet» om det går ann å si det sånn. Derfor er det så så spennende med Careless og hvordan vil de , og SET , nå møte markedet og utfordringene fremover . Her er et annet tilsvarende firma som også er på Gasellelisten. https://www.tv2.no/underholdning/hest-as-dramatisk-fall-i-lonnsomhet/17718101/ 1
Mei88 Skrevet mandag kl. 22:20 #57279 Skrevet mandag kl. 22:20 Wanda_2025 skrev (5 minutter siden): Det er ikke rart du tror det, hun er uklar når hun forteller om dette. Jeg er også ganske sikker på at det ikke er en kåring for å stå på listen, men det er en egen kåring for å få selve Gaselle prisen. Er noe kåring greier til onsdag for hennes region og nasjonal 1
Minimeg1234 Skrevet mandag kl. 22:22 #57280 Skrevet mandag kl. 22:22 Wanda_2025 skrev (2 minutter siden): Det er ikke rart du tror det, hun er uklar når hun forteller om dette. Jeg er også ganske sikker på at det ikke er en kåring for å stå på listen, men det er en egen kåring for å få selve Gaselle prisen. Det betyr lite for meg at jeg ikke fikk med meg alt SET sa. Jeg tenkte å lese når intervjuet kommer. Regner med det blir litt info der om denne Gaselle lista og prisen . 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå