Gjest Kattedama Skrevet 4. oktober 2023 #29361 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) elskersommer skrev (49 minutter siden): For å ikke snakke om når hun sitter og prater om Vixen. Å sier att det hun har gjort er så unikt.. hun har tross alt åpnet to butikker Vet ikke helt om de som har lagt inn negative anmeldelser av Careless på trust pilot er helt enige i det. I tillegg så er det inflasjon av influensere som har brukt sin rolle som influenser til next level bisniss messig. Ikke er det noe innovativt heller, i Reme stallen er de mange som bruker influenser statusen sin til å selge polyester, og produkter kopiert fra andre. Therese Lien skal vel åpne butikk nr 2, og Isabel Raad skal selge polyester i Dubai. Hun bør ta en titt på andre seriøse og bærekraftige influensere, de har virkelig brukt påvirkningskraften sin på en god måte. Jeg heier på Jenny Skavlan, ikke selger hun privatliv, sexliv, barndom og sykdom til mindreårige for cash. Det er å ta influenser rollen sin til next level. https://no.trustpilot.com/review/careless.no Endret 4. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. oktober 2023 #29362 Del Skrevet 4. oktober 2023 caremore skrev (4 minutter siden): Vet ikke helt om de som har lagt inn negative anmeldelser på trust pilot er helt enige i det. https://no.trustpilot.com/review/careless.no Det er jo helt sykt.. hun ser bare på hvor mye hun selger og gir søren i att mange er misfornøyde. 😟 Når man ser på denne facebooksiden med kjøp/salg av careless så skjønner jeg ikke hvorfor mange faktisk kjøper alle 3 kjolene også selges de med en gang fordi de ikke er fornøyd🙈 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. oktober 2023 #29363 Del Skrevet 4. oktober 2023 elskersommer skrev (39 minutter siden): Det er jo helt sykt.. hun ser bare på hvor mye hun selger og gir søren i att mange er misfornøyde. 😟 Når man ser på denne facebooksiden med kjøp/salg av careless så skjønner jeg ikke hvorfor mange faktisk kjøper alle 3 kjolene også selges de med en gang fordi de ikke er fornøyd🙈 Hvorfor sender de ikke kjolene i retur? folk kan spekulere i årsaker men siste dropp av ANNA Careless kjoler er noe for seg selv. Aldri sett så mange Careless kjoler som selges så kjapt etter et dropp/lansering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 4. oktober 2023 #29364 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) caremore skrev (33 minutter siden): Hvorfor sender de ikke kjolene i retur? folk kan spekulere i årsaker men siste dropp av ANNA Careless kjoler er noe for seg selv. Aldri sett så mange Careless kjoler som selges så kjapt etter et dropp/lansering. Dette er merkelig nok ganske vanlig under nye dropp i klesbransjen.. For noen år tilbake lanserte merket "Twentyfour" noen aldeles nydelige anorakker, men også da havnet de på markedsplasser til fordel for å sende det i retur, uten at det gir mening for meg.. (så fremst varen er i orden) Det som fascinerer meg mest er at Careless sin kundemasse har opprettet sin egen markedsplass på Facebook, hvor de både selger og bytter klærne med hverandre direkte.. De har kuttet "mellomleddet".. Dette gjør at de slipper ventetiden det medfølger å bytte størrelse.. Smart initiativ.. Endret 4. oktober 2023 av Roe 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. oktober 2023 #29365 Del Skrevet 4. oktober 2023 Roe skrev (1 time siden): Dette gjør at de slipper ventetiden det medfølger å bytte størrelse.. Smart initiativ.. Med mindre de tilfeldigvis bor nært nok hverandre til å møtes for avlevering/bytte samme dag,må de alikevel vente på postgang som er like treg fra privatperson som fra leverandør. Altså ingen tid å spare,uansett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 4. oktober 2023 #29366 Del Skrevet 4. oktober 2023 elskersommer skrev (2 timer siden): For å ikke snakke om når hun sitter og prater om Vixen. Å sier att det hun har gjort er så unikt.. hun har tross alt åpnet to butikker Det er jo ikke SE som har ansvar for butikkene.. 🙄Hun har brukt rollen sin meget godt for å trasse mot lovverket og bryte lovverket. Er det en kategori for dette på Vixen? Stemmer gjerne på henne. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 4. oktober 2023 #29367 Del Skrevet 4. oktober 2023 elskersommer skrev (2 timer siden): Det er jo helt sykt.. hun ser bare på hvor mye hun selger og gir søren i att mange er misfornøyde. 😟 Når man ser på denne facebooksiden med kjøp/salg av careless så skjønner jeg ikke hvorfor mange faktisk kjøper alle 3 kjolene også selges de med en gang fordi de ikke er fornøyd🙈 På tide å handle hos noen andre kanskje? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 4. oktober 2023 #29368 Del Skrevet 4. oktober 2023 J.. skrev (6 minutter siden): Med mindre de tilfeldigvis bor nært nok hverandre til å møtes for avlevering/bytte samme dag,må de alikevel vente på postgang som er like treg fra privatperson som fra leverandør. Altså ingen tid å spare,uansett. Neida.. Det andre alternativet vil jo være å sende varen i retur, vente på at den korrekte størrelsen skal legges ut i nettbutikken igjen.. For så å bestille en ny en.. Eksempelvis kjolene i fargen "sea spray" som flere har lagt ut.. Der er alle størrelsene utsolgt på nettsiden til Careless.. Dermed sparer man tid og hjelper hverandre med å bytte seg i mellom i gruppen.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. oktober 2023 #29369 Del Skrevet 4. oktober 2023 Høstsemester skrev (6 minutter siden): På tide å handle hos noen andre kanskje? Ja jeg håper jo folk snart våkner. Men håper jo mest at SE våkner og kanskje gjør om alt og får en bra nettbutikk. Men det er ikke gjort over natta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 4. oktober 2023 #29370 Del Skrevet 4. oktober 2023 elskersommer skrev (3 timer siden): For å ikke snakke om når hun sitter og prater om Vixen. Å sier att det hun har gjort er så unikt.. hun har tross alt åpnet to butikker «Brukt min rolle som influencer til next level business messig» 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. oktober 2023 #29371 Del Skrevet 4. oktober 2023 Roe skrev (1 time siden): Dette er merkelig nok ganske vanlig under nye dropp i klesbransjen.. For noen år tilbake lanserte merket "Twentyfour" noen aldeles nydelige anorakker, men også da havnet de på markedsplasser til fordel for å sende det i retur, uten at det gir mening for meg.. (så fremst varen er i orden) Det som fascinerer meg mest er at Careless sin kundemasse har opprettet sin egen markedsplass på Facebook, hvor de både selger og bytter klærne med hverandre direkte.. De har kuttet "mellomleddet".. Dette gjør at de slipper ventetiden det medfølger å bytte størrelse.. Smart initiativ.. Hva nøyaktig er fascinerende med at en bedrift i så liten skala som Careless, har behov for en Facebook gruppe for salg? De som ønsker å kjøpe er i mindretall både på Facebook og Finn? Eneste som har utbytte av denne ordningen er Careless. De trenger ikke å utbetale ei krone til de som heller velger å selge fremfor å returnere. Det betyr mer penger inn i bedriften, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 4. oktober 2023 #29372 Del Skrevet 4. oktober 2023 Ser man denne tendensen med bytting med å gå utenom butikk noen andre plasser? Kunne jo tenke at det har noe med endret økonomi å gjøre, man sparer en runde frakt om man bare ønsker bytte størrelse. Men så får jeg liksom det ikke helt til å gå opp når man bruker så mye penger på en kjole... Noen som er med i gruppa og som er litt nøytral som legger merke til hva folk skriver? Er det flest salgs innlegg eller er det bytte innlegg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 4. oktober 2023 #29373 Del Skrevet 4. oktober 2023 caremore skrev (1 minutt siden): Hva nøyaktig er fascinerende med at en bedrift i så liten skala som Careless, har behov for en Facebook gruppe for salg? De som ønsker å kjøpe er i mindretall både på Facebook og Finn? Eneste som har utbytte av denne ordningen er Careless. De trenger ikke å utbetale ei krone til de som heller velger å selge fremfor å returnere. Det betyr mer penger inn i bedriften, Engasjementet viser seg tydelig rundt Careless, det ses i gruppa.. Det som fascinerer meg er den gode kulturen i den gruppa, hvor det effektiviserer bytte og salg av kjoler seg i mellom framfor å bruke tid på å sende i retur og å vente.. De som også har utbytte av gruppen er kundene av Careless som ikke rekker å kjøpe kjolen de vil ha, eller bommer på størrelse.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 4. oktober 2023 #29374 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg er flere venninner som eeeelsker careless.. for meg blir de litt "tante" da jeg ikke har særlig størrelse på kroppen Men venninnene mine ser smashing ut i kjolene, og jeg skjønner at de er fornøyde.. Tror de aller fleste av dem har alle kjolene i alle typer og mønster Jeg prøvde den ene bikini trusen da jeg var på Sørlandssenteret i sommer , for det var det eneste jeg følte kunne kle meg... og oh my, den var digg å ha på og jeg følte meg fin i fasongen - synd den var kun i feil farger til meg , men kjøper gjerne i andre farger hvis det skulle komt 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 4. oktober 2023 #29375 Del Skrevet 4. oktober 2023 Sprite skrev (22 minutter siden): «Brukt min rolle som influencer til next level business messig» 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. oktober 2023 #29376 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) Roe skrev (57 minutter siden): Engasjementet viser seg tydelig rundt Careless, det ses i gruppa.. Det som fascinerer meg er den gode kulturen i den gruppa, hvor det effektiviserer bytte og salg av kjoler seg i mellom framfor å bruke tid på å sende i retur og å vente.. De som også har utbytte av gruppen er kundene av Careless som ikke rekker å kjøpe kjolen de vil ha, eller bommer på størrelse.. 1) Det er flere som selger enn som ønsker å kjøpe, da er Finn et like godt alternativ. 2) Det er vanvittig at man velger å selge på ulike plattformer fremfor å returnere 3) Det er gjennomgående at folk som ønsker å bytte har bommet på str, på tide å lage en EU tabell muligens? Noe som er mer forbrukervennlig? Endret 4. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubbalubba Skrevet 4. oktober 2023 #29377 Del Skrevet 4. oktober 2023 Ho sa i år at ho eier flere AS, hvilke er disse sett bort fra Careless? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 4. oktober 2023 #29378 Del Skrevet 4. oktober 2023 caremore skrev (22 minutter siden): 1) Det er flere som selger enn som ønsker å kjøpe, da er Finn et like godt alternativ. 2) Det er vanvittig at man velger å selge på ulike plattformer fremfor å returnere 3) Det er gjennomgående at folk som ønsker å bytte har bommet på str, på tide å lage en EU tabell muligens? Noe som er mer forbrukervennlig? Gjerne legg ved dokumentasjon på nummer en.. For det ser ikke jeg.. Nummer to er jeg uenig i, en markedsplass på facebook internt for de som er interesserte i å bytte og selge er enklere enn finn.. Det er min mening.. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tallknuser Skrevet 4. oktober 2023 #29379 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) Blubbalubba skrev (1 time siden): Ho sa i år at ho eier flere AS, hvilke er disse sett bort fra Careless? Hun eier Saraaemilie AS (100%). Saraaemilie AS eier - Amicas AS (33,33%) - Salabim AS (50%) - Careless AS (50%) - Box Concept AS (25%) I følge SSB er 646 884 virksomheter i Norge (per 5.januar 2023). Jeg tenker at det er hvordan AS drives og dets lønnsomhet som er interessant i forhold til å vurdere hvor dyktig en business eier er (ikke hvor mange AS som har blitt opprettet). kilde aksjeselskaper https://www.proff.no/roller/saraaemiliee-as/hakadal/-/IFBAAPH0000/ kilde antall virksomheter https://www.ssb.no/virksomheter-foretak-og-regnskap/virksomheter-og-foretak/statistikk/virksomheter Endret 4. oktober 2023 av Tallknuser Språkvask 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. oktober 2023 #29380 Del Skrevet 4. oktober 2023 Roe skrev (52 minutter siden): Gjerne legg ved dokumentasjon på nummer en.. For det ser ikke jeg.. Nummer to er jeg uenig i, en markedsplass på facebook internt for de som er interesserte i å bytte og selge er enklere enn finn.. Det er min mening.. Nettopp, en mening. Og du kan legge ved dokumentasjon på det motsatte, da det var du som påstår at det er så flott med salg og kjøp, og argumenterer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå