Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

…ikke så innmari smart av de å på forhånd informere om at de har produsert mange færre kjoler enn vanlig så man må skyndte seg ekstra mye.. Da blir det også ekstra tydelig når så godt som ingenting er utsolgt og man skjønner hvor få kjoler som faktisk er solgt 🙃

Endret av LinnHenrikke
  • Liker 9
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (15 minutter siden):

Synes de skrøyt av at masse var utsolgt?

Over 50 kjoler igjen av den gule Monica dress iallefall. Ikke sjekket de andre

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en klein reklame de har lagd😅 virker som tre fnisete 12-åringer som er ansatt av tv-shop.

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
LinnHenrikke skrev (30 minutter siden):

Gjør de ikke alltid det? 😅 Hauser det opp noe voldsomt og den velkjente strategien med å vise frem bestillingene som «kommer på løpende bånd😱😱😱» for å stresse folk til å kjøpe. Nå har de ligget ute i hele kveld og det er kun et par av Sara sine som er utsolgt og xs hos en av Monica sine. 

Jo det gjør de. De forrige kjolen som også var i begrenset opplag selges nå til halv pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke de kjolene er så fine til Sara. De blir for korte og altfor struttete i skjørtet. Det er ikke sånn at medium nødvendigvis er fint bare fordi man får den på seg.

• Liker 13
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (4 minutter siden):

Jo det gjør de. De forrige kjolen som også var i begrenset opplag selges nå til halv pris. 

Ja. Er slik de holder på for hver gang. Men ting havner jo til outlet pris til slutt🙈

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol79 skrev (Akkurat nå):

Syns ikke de kjolene er så fine til Sara. De blir for korte og altfor struttete i skjørtet. Det er ikke sånn at medium nødvendigvis er fint bare fordi man får den på seg.

Skjønner ikke hvordan hun får på seg en Medium? Kjolene må være veldig store i størrelsen da. Så et bilde de hadde tatt med fotografen i Monics dress. Hun har jo gått ned i vekt det siste året og hun hadde tydeligvis på seg 2xl og sara hadde L. Men Sara så jo større ut en fotografen på bilde. 🤷🏼‍♀️ Så skjønner meg ikke på disse størrelsene på kjolene.

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (10 minutter siden):

Det er ikke sånn at medium nødvendigvis er fint bare fordi man får den på seg.

Dette!

Gjelder forøvrig alt fra Careless.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (10 timer siden):

Takk for en flott oppsummering, det var viktig informasjon. Legg til grønnvasking og villedende reklame (truser som hjelper mot sopp foreks) så er det Careless godt oppsummert. 

Grønnvasking er ikke ulovlig tror jeg. Uetisk og ugreit, men lovlig dessverre.

Godt poeng med disse påstandene. Det dukker jo opp en og annen revolusjonerende påstand om helseeffekter fra de og det vil være brudd på markedsføringsloven.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt eksemplar på hennes måte å snikreklamere på,se tidsstempelet.

Meldt inn nå nettopp til FT,dette her er jeg rimelig lei av å se.

Screenshot_20230602_072720_Snapchat.jpg

Screenshot_20230602_072724_Snapchat.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (Akkurat nå):

Perfekt eksemplar på hennes måte å snikreklamere på,se tidsstempelet.

Meldt inn nå nettopp til FT,dette her er jeg rimelig lei av å se.

Screenshot_20230602_072720_Snapchat.jpg

Screenshot_20230602_072724_Snapchat.jpg

Og forresten,hva skjedde med "lykke crocsene hun alltid bruker på lanseringsdager for å vise at hun ennå er jordnær med bena plantet på jorda"?

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (50 minutter siden):

Og forresten,hva skjedde med "lykke crocsene hun alltid bruker på lanseringsdager for å vise at hun ennå er jordnær med bena plantet på jorda"?

Hun er vel ikke jordnær mer da, så da blir det vel feil å bruke de 😆

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere opp kommentarer under bildene til Careless på Facebook? Jeg får ikke opp noen kommentarer på de siste innleggene. 

Også er det komt ny anmeldelse på trustpilot. Denne gang 2 stjerner. 

Endret av Bama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bama skrev (2 timer siden):

Får dere opp kommentarer under bildene til Careless på Facebook? Jeg får ikke opp noen kommentarer på de siste innleggene. 

Også er det komt ny anmeldelse på trustpilot. Denne gang 2 stjerner. 

Tror ikke det har vært kommentarer på de siste bildene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 minutter siden):

Tror ikke det har vært kommentarer på de siste bildene

Kanskje ikke på de aller siste, men vet det var flere kommentarer på de bildene som ble postet rundt lanseringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bama skrev (38 minutter siden):

Kanskje ikke på de aller siste, men vet det var flere kommentarer på de bildene som ble postet rundt lanseringen. 

Ok.. ja det kan være. Men føler det er mange firmaer som skjuler kommentarer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
supermamz skrev (12 timer siden):

Skjønner ikke hvordan hun får på seg en Medium? Kjolene må være veldig store i størrelsen da. Så et bilde de hadde tatt med fotografen i Monics dress. Hun har jo gått ned i vekt det siste året og hun hadde tydeligvis på seg 2xl og sara hadde L. Men Sara så jo større ut en fotografen på bilde. 🤷🏼‍♀️ Så skjønner meg ikke på disse størrelsene på kjolene.

Sist Sara snakket om velt veide hun 100 kg, det samme gjør jeg pr nå. Jeg hadde aldri fått på meg en medium kjole. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (1 minutt siden):

Sist Sara snakket om velt veide hun 100 kg, det samme gjør jeg pr nå. Jeg hadde aldri fått på meg en medium kjole. 

I disse størrelsene hadde du nok det.

Ifølge hennes egne mål/utsagn om vekt,så er ikke hun heller en M,men er det i eget brand.

Sier jo sitt om størrelsene..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (Akkurat nå):

I disse størrelsene hadde du nok det.

Ifølge hennes egne mål/utsagn om vekt,så er ikke hun heller en M,men er det i eget brand.

Sier jo sitt om størrelsene..

Jeg var dum nok til å kjøpe belle kjolen fra careless, den har jeg xl i. Den sitter bedre på meg enn sara sin l på henne. Virker som det er viktigst å komme seg inn i minst mulig størrelse.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (29 minutter siden):

Ikke jeg heller.. men jeg tror at hun kjører type størrelser som Zizzi gjør. For der bruker jeg mye m eller large.. men på Cubus,hm eller Ellos bruker jeg xxl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...