Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vally112 skrev (1 minutt siden):

Jeg har returnert på Zalando. Null problem 

Ja noen tillater det, men mange gjør det ikke av hygieniske årsaker. Altså uansett om tangatruser har plombering har noen andre hatt den opp i rompa og da vil jeg helst ikke kjøpe den. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (3 minutter siden):

Ja noen tillater det, men mange gjør det ikke av hygieniske årsaker. Altså uansett om tangatruser har plombering har noen andre hatt den opp i rompa og da vil jeg helst ikke kjøpe den. 

Mange tillater å byte så lenge det klistermerket henger på. Men sånn i teorien så vet du faktisk aldri om det du kjøper har vært prøvd på prøverom uten undertøy under eller om varen du kjøper på nett er retur 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vally112 skrev (1 minutt siden):

Mange tillater å byte så lenge det klistermerket henger på. Men sånn i teorien så vet du faktisk aldri om det du kjøper har vært prøvd på prøverom uten undertøy under eller om varen du kjøper på nett er retur 

Nei, derfor burde det ikke være retur på badetøy/undertøy. De burde hatt egne varer for de som ønsker prøve i butikkene også en av hver størrelse, kan selge de til redusert pris til de som ikke er så kresne. 
Finnes mennesker som bruker klær med lappen på og returnerer likevel. Har selv opplevd å handle på nett og få klær som stinker parfyme. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bama skrev (52 minutter siden):

Så du fikk pengene tilbake? Ikke tilgodeseddel? Da skjønner jeg ikke hvorfor så mange velger å ikke returnere. Veldig rart. 

Jeg synes ikke det var vanskelig eller tungvindt i det hele tatt når jeg nylig returnerte en bikini. Fikk pengene mine tilbake, utenom 69kr som er reurfrakten. Helt greit.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie skrev (1 time siden):

Sara Emilie fortalte på IG først at de hadde kjøpt tomt. Jeg følger Sara Emilie, derfor visste jeg det. 

Nei, det sa du før Sara bekreftet det i sine kanaler. Du sa "jeg tror". Men du viste nok mer enn oss.

Endret av Hjertestein
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minlillelykke skrev (12 minutter siden):

Jeg synes ikke det var vanskelig eller tungvindt i det hele tatt når jeg nylig returnerte en bikini. Fikk pengene mine tilbake, utenom 69kr som er reurfrakten. Helt greit.

Men hvorfor ligger det ute mange 100 annonser med salg av careless produkter på finn og Tise om det bare er og levere tilbake og få igjen pengene.? Må jo være en grunn til dette. Har folk misforstått noe?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (17 minutter siden):

Men hvorfor ligger det ute mange 100 annonser med salg av careless produkter på finn og Tise om det bare er og levere tilbake og få igjen pengene.? Må jo være en grunn til dette. Har folk misforstått noe?

De har vel brukt det og angrer seg da. Litt flaut med disse influencer klærne kanskje. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (20 minutter siden):

Er hun virkelig gravid igjen allerede? 

Hvorfor sier du det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Sushiii skrev (24 minutter siden):

Hadde mensen her for ikke så lenge siden , så skjønner ikke helt hvor det kommer fra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Får ikke pengene tilbake. Du får gavekort tilsvarende verdi du returnerer for. Frakt må du stå for selv

Endret av supermamz
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (50 minutter siden):

Om det er bilde på Instagram tror jeg bare de hadde en par fotografering uten nå mål og mening😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babushka skrev (54 minutter siden):

De har vel brukt det og angrer seg da. Litt flaut med disse influencer klærne kanskje. 

Er helt nye klær med lappen på. Så de er ikke brukt, men man får ikke pengene sine tilbake. Får kun gavekort. Har gått på smellen selv tidligere 👌Så skjønner godt at flere heller selger på finn og faktisk får penger tilbake enn å sitte med gavekort på careless.no på flere tusen.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vally112 skrev (2 timer siden):

Ser filiokus produktene er på ganske så grei Salg på babybanden.

60-70% rabatt

Ikke postet noe på salabim sin IG siden lanseringen. Så tror ikke det der gikk så godt for seg.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (2 minutter siden):

Er helt nye klær med lappen på. Så de er ikke brukt, men man får ikke pengene sine tilbake. Får kun gavekort. Har gått på smellen selv tidligere 👌Så skjønner godt at flere heller selger på finn og faktisk får penger tilbake enn å sitte med gavekort på careless.no på flere tusen.

Det er faktisk ikke lovlig om de har handlet på nett, angrerettloven gir 14 dagers angrefrist med full refusjon. Handler man fysisk i butikk og er usikker bør man be om å få deponere. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
supermamz skrev (29 minutter siden):

Får ikke pengene tilbake. Du får gavekort tilsvarende verdi du returnerer for. Frakt må du stå for selv

Men noen sier det bare er og levere tilbake innen 14 dager og få pengene tilbake

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (27 minutter siden):

Det står på careless sin side at man kan levere tilbake innen 2 uker og få pengene tilbake men om du vil bytte til annen str og den str ikke er inne så får du gavekort som brukes når de får inn rett størrelse 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verba

Her er grunnen til at vi har fått for oss at hun har sagt 100%. Noen sa at Sara hadde snakket om for lenge siden at hun NÅ eier Careless, å at før var det investorer

IMG_7594.png

IMG_0048.jpeg

Endret av Verba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...