Gjest Fru G Skrevet 16. mai 2023 #20181 Del Skrevet 16. mai 2023 (endret) Lill skrev (6 minutter siden): Det er det jeg ikke forstår heller. Det ligger 74 annonser på Finn, et par av de er at noen ønsker å kjøpe men resten er salg av produktene. Det er så å si gjennomgående at det er feil str, så hvorfor sender man ikke klærne i retur? Kan det være fordi det er enklere å selge enn å forholde seg til kundeservice? Endret 16. mai 2023 av Fru G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 16. mai 2023 #20182 Del Skrevet 16. mai 2023 (endret) Fru G skrev (1 minutt siden): Kan det være fordi det er enklere å selge enn å forholde seg til kundeservice? Det kan være en grunn. For jeg regner med at man kan returnere BH og bikinier? Endret 16. mai 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 16. mai 2023 #20183 Del Skrevet 16. mai 2023 MsFri skrev (11 minutter siden): Hvorfor blir det ikke retur hvis det er feil størrelse eller dårlig passform?🤷🏼♀️ Vet ikke om det stemmer, men har lest her inne at man selv må betalte for retur så da prøver man kanskje å selge på Finn først? Jeg aner ikke, bare en tanke 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. mai 2023 #20184 Del Skrevet 16. mai 2023 MsFri skrev (34 minutter siden): Hvorfor blir det ikke retur hvis det er feil størrelse eller dårlig passform?🤷🏼♀️ Man får ikke returnere hvis man har nappet av lappen. Denne faller av og til av under frakt også,så det er en skikkelig festlig regel. Står under "retur". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 16. mai 2023 #20185 Del Skrevet 16. mai 2023 J.. skrev (29 minutter siden): Man får ikke returnere hvis man har nappet av lappen. Denne faller av og til av under frakt også,så det er en skikkelig festlig regel. Står under "retur". Nei det går ikke an 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 16. mai 2023 #20186 Del Skrevet 16. mai 2023 J.. skrev (32 minutter siden): Man får ikke returnere hvis man har nappet av lappen. Denne faller av og til av under frakt også,så det er en skikkelig festlig regel. Står under "retur". Er det sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 16. mai 2023 #20187 Del Skrevet 16. mai 2023 J.. skrev (1 time siden): Man får ikke returnere hvis man har nappet av lappen. Denne faller av og til av under frakt også,så det er en skikkelig festlig regel. Står under "retur". Mange med lapp og original emballasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 16. mai 2023 #20188 Del Skrevet 16. mai 2023 @Vinterferie du kan legge ut screenshot av den informasjonen du har om Careless og aksjer. Det er innenfor forumreglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. mai 2023 #20189 Del Skrevet 16. mai 2023 Fru G skrev (3 timer siden): Såpass, ja. Tragikomisk hele greia. Sett Instagram til fru Johansen, på kornet. Tydeligvis tror SE at lover og regler ikke gjelder for henne. Bruke dåpen til barnet sitt og ikke minst fødselen til å knytte bånd til fremmede folk. Har hun ikke hørt om Dark room eller betyr penger mer en familiens integritet? Altså det er 65 anonnser på finn av klær fra careless. Å stort sett alle selges fordi de er for store. Men har de ikke mulighet til å sende tilbake når det er for stort? Bilde er fra Finn.no. Å det ser jo ikke pent ut. Den shortsen er ubrukt🙈 Bilde fra finn.no 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. mai 2023 #20190 Del Skrevet 16. mai 2023 Sharpa VinterBerg skrev (2 timer siden): Er det sant? "Retningslinjer for angrerett Bytte & Retur Er du mot formodning ikke helt fornøyd med kjøpet ditt, kan du returnere varene innen 14 dager fra leveringsdatoen dersom returvarer er ubrukt, uvasket, merket og i den opprinnelige tilstanden." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. mai 2023 #20191 Del Skrevet 16. mai 2023 elskersommer skrev (10 minutter siden): Altså det er 65 anonnser på finn av klær fra careless. Å stort sett alle selges fordi de er for store. Men har de ikke mulighet til å sende tilbake når det er for stort? Bilde er fra Finn.no. Å det ser jo ikke pent ut. Den shortsen er ubrukt🙈 Bilde fra finn.no Angrer vel på bomkjøp (forståelig nok....). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 17. mai 2023 #20192 Del Skrevet 17. mai 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 17. mai 2023 #20193 Del Skrevet 17. mai 2023 11 hours ago, Lill said: @Vinterferie du kan legge ut screenshot av den informasjonen du har om Careless og aksjer. Det er innenfor forumreglene. Jeg trodde helle ikke det var imot reglene. Men det ble slettet i går. 🤷♀️ Men som jeg sa 50/50 Sara Emilie og Dignity Collective. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. mai 2023 #20194 Del Skrevet 17. mai 2023 Vinterferie skrev (Akkurat nå): Jeg trodde helle ikke det var imot reglene. Men det ble slettet i går. 🤷♀️ Men som jeg sa 50/50 Sara Emilie og Dignity Collective. Det som ble slettet i går var spekulasjonen. Det du legger ut nå. Det som ikke er i strid med reglene er beviset du skulle legge ut. Skjermbilde er ikke spekulasjon. Men ser jo at det sitter langt inne å dokumentere for deg. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 17. mai 2023 #20195 Del Skrevet 17. mai 2023 13 hours ago, MsFri said: Nei det går ikke an 😅 Det er helt normal regler som de fleste netthandler opererer med. Bare sjekk andre nettsider. Lappen pleier ikke falle av i frakt. Så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 17. mai 2023 #20196 Del Skrevet 17. mai 2023 1 minutt siden, Snublefot62 said: Det som ble slettet i går var spekulasjonen. Det du legger ut nå. Det som ikke er i strid med reglene er beviset du skulle legge ut. Skjermbilde er ikke spekulasjon. Men ser jo at det sitter langt inne å dokumentere for deg. Overhodet ikke et problem å legge den ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 17. mai 2023 #20197 Del Skrevet 17. mai 2023 Vinterferie skrev (3 minutter siden): Det er helt normal regler som de fleste netthandler opererer med. Bare sjekk andre nettsider. Lappen pleier ikke falle av i frakt. Så det er ikke noe problem. Dette vet du mye om tydeligvis. Bryr meg ikke om andre nettsteder. Nå er der careless som er tema her og når folk som tydeligvis har fått tilsendt kjoler hvor lappen har falt av under frakt pga merkelappen sitter dårlig🤷🏼♀️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. mai 2023 #20198 Del Skrevet 17. mai 2023 Vinterferie skrev (12 minutter siden): Lappen pleier ikke falle av i frakt. Så det er ikke noe problem. Det skjer hele tiden. Har også skjedd meg flere ganger når jeg har bestilt fra andre nettsider,pakkene blir behandlet ganske røft. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. mai 2023 #20199 Del Skrevet 17. mai 2023 (endret) Vinterferie skrev (11 minutter siden): Overhodet ikke et problem å legge den ut igjen. 50% er alikevel ikke 100%,slik Sara har sagt det var/skulle bli. Endret 17. mai 2023 av J.. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 17. mai 2023 #20200 Del Skrevet 17. mai 2023 Just now, MsFri said: Dette vet du mye om tydeligvis. Bryr meg ikke om andre nettsteder. Nå er der careless som er tema her og når folk som tydeligvis har fått tilsendt kjoler hvor lappen har falt av under frakt pga merkelappen sitter dårlig🤷🏼♀️ Jeg har drevet mye med nettsalg. Du har helt rett. Dette kan jeg. De fleste returnerer ikke innen fristen fordi det er litt styr. Du skal fylle ut skjema. Bestille retur etikett, pakke baren og levere på postkontor. Folk er trege, Og vips så er tiden ute. Det har vært gjort mange undersøkelser på dette temaet. Det blir useriøst å kritisere Careless for å følge normal prosedyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå