Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Heartgirl skrev (På 20.3.2023 den 16.52):

Slike kommentarer er et eksempel på det jeg mener er personkritikk og ikke bedriften.... 

Jeg blir helt matt at alt SE gjør blir hakket  på. Fint at vi er 100% perfekte selv 😊

100% perfekte selv? Nei, og det er det vel ingen i denne tråden som til nå har antydet at de er heller, hvordan man tolker kommentarene opp i sitt eget hode er en helt annen ting. Men det sier seg selv at når det ligger flere dynger med klær i hvert et rom så får man ikke vasket. Selv på stellebordet til baby var det slengt klær og diverse og da skriker det litt kaos når selv ikke det får stå i fred for rot. Hun skylder på jobb og indirekte legger hun skylden over på barna innimellom virker det som, noe jeg synes ikke hører hjemme en eneste plass. Det virker som de begge er sløve på den fronten og utfyller hverandre dessverre litt for godt noe som igjen fører til at den andre ikke føler trangen til å rydde og vaske. 

• Liker 6
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var i denne tråden jeg oppdaget at det faktisk finnes mennesker som er opptatt av hvor ofte/mye/lite andre mennesker vasker gulvene sine. 

Jeg er 44 år ganske snart og har oppdaget at det går helt fint å vaske gulvene ganske sjeldent. Vi dør ikke av det. Vi merker faktisk ikke noen forskjell på om jeg vasker gulv en gang i uka eller hver fjerde uke. Jeg vasker når jeg ser at det er møkkete. Ellers holder det fint med støvsuging. 

Livet er for kort til å ha oppheng på gulvvask. 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet
Ebbeliten skrev (1 minutt siden):

Det var i denne tråden jeg oppdaget at det faktisk finnes mennesker som er opptatt av hvor ofte/mye/lite andre mennesker vasker gulvene sine. 

Jeg er 44 år ganske snart og har oppdaget at det går helt fint å vaske gulvene ganske sjeldent. Vi dør ikke av det. Vi merker faktisk ikke noen forskjell på om jeg vasker gulv en gang i uka eller hver fjerde uke. Jeg vasker når jeg ser at det er møkkete. Ellers holder det fint med støvsuging. 

Ingen hadde brydd seg om hvor ofte/sjelden SE vasker gulvet hvis hun ikke hadde delt all møkk og rot denne familien lever i. Alt som diskuteres springer ut fra hva influensere selv velger å publisere til all verden. 

• Liker 20
  • Nyttig 3
Gjest 0llis
Skrevet
Missmischief skrev (17 minutter siden):

100% perfekte selv? Nei, og det er det vel ingen i denne tråden som til nå har antydet at de er heller, hvordan man tolker kommentarene opp i sitt eget hode er en helt annen ting. Men det sier seg selv at når det ligger flere dynger med klær i hvert et rom så får man ikke vasket. Selv på stellebordet til baby var det slengt klær og diverse og da skriker det litt kaos når selv ikke det får stå i fred for rot. Hun skylder på jobb og indirekte legger hun skylden over på barna innimellom virker det som, noe jeg synes ikke hører hjemme en eneste plass. Det virker som de begge er sløve på den fronten og utfyller hverandre dessverre litt for godt noe som igjen fører til at den andre ikke føler trangen til å rydde og vaske. 

Er så enig med deg. Latskapen lenge leve, si 🙈

Dei aller fleste liker å vaske hus og ha litt orden før fødsel. Sara derimot, synes det er morsomt at ammeputa er groskitten. Babyen blir lagt på eit teppe like ved doskåla, på eit badegulv som ikke har blitt skikkelig vaska på 9 måneder. Samme teppet ser vi rundt babyen utover dagen.  

Som flere før meg har påpeikt - det er ikkje det minste rart det er mykje sjukdom i den heimen. 

Ho må gjerne bade i bakterier og rot for min del. Men hold nå tingene til babyen reine. 

Skrevet
Ebbeliten skrev (18 minutter siden):

Grunnen til at folk er opptatt av dette er at hun rett før/etter reklamerte for vaskemiddel.

Det er et krampeaktig forsøk på å lage content og inntekt samtidig som hun normaliserer det å ikke vaske gulv på 9 måneder. Og samtidig tenker hun fremstår som "søt" som er så lite opptatt av det.

• Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet
Ebbeliten skrev (47 minutter siden):

Livet er for kort til å bruke tiden på eksponering av mindreårige og vise til hele verden at en ikke er kjent med hygiene og renhold for å unngå sykdom. Det samme gjelder overforbruker Sara pusher i kanalene sine. Influencere er et sammfunnsproblem. 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Gjest Juhu25
Skrevet

Ble det ikke snakk om hundeoppdrett lengere i tråd og usikkert om det var henne . Så bra SE er innom her for å kunne bekrefte på snap hun drevet med det også 😅

Skrevet
Juhu25 skrev (3 minutter siden):

Ble det ikke snakk om hundeoppdrett lengere i tråd og usikkert om det var henne . Så bra SE er innom her for å kunne bekrefte på snap hun drevet med det også 😅

Prater plutselig om "kontoret" også,lol.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Å vips så handler det om leiligheten 🙈🙈

• Liker 12
  • Nyttig 2
Gjest 0llis
Skrevet
J.. skrev (Akkurat nå):

Og hunden fikk tur etter det blei diskutert her. Må si eg bekymrer meg over den stakkars hunden. Ikkje mange turer den får. Tarassen ser sikkert fin ut 🤮

Skrevet
0llis skrev (1 minutt siden):

Og hunden fikk tur etter det blei diskutert her. Må si eg bekymrer meg over den stakkars hunden. Ikkje mange turer den får. Tarassen ser sikkert fin ut 🤮

Alt går jo på halv 8 i det huset,så er ikke annet å forvente,desverre.

• Liker 11
Gjest Juhu25
Skrevet
J.. skrev (5 minutter siden):

elskersommer skrev (4 minutter siden):

0llis skrev (2 minutter siden):

Trist hun må lese her for å forstå ting 

Skrevet

Deler mye mindre av babyen med puppene ute da. Så noe må hun jo ha tatt til seg 😊

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Koselig lite «stikk» til Filiokus Media i dagtidlig, eller var det bare meg som synes det🥴

• Nyttig 12
Skrevet
Juhu25 skrev (56 minutter siden):

J.. skrev (52 minutter siden):

elskersommer skrev (51 minutter siden):

Det er litt fasinerende og. Det kan umulig ha vært tilfeldigheter som gjør at kjelleren/kontoret ble nevnt her i går, og at noen kommer og skal style/innrede kontoret i dag.

Sannsynligvis tenker nok SE på content og salg. For nå er kontoret omdiskutert, og får hun noen til å komme raskt for å innrede det så vil det generere visninger på snapchat som igjen vil gi følgere og reklameinntekter.

• Liker 10
Gjest Juhu25
Skrevet
Snublefot62 skrev (27 minutter siden):

Det er litt fasinerende og. Det kan umulig ha vært tilfeldigheter som gjør at kjelleren/kontoret ble nevnt her i går, og at noen kommer og skal style/innrede kontoret i dag.

Sannsynligvis tenker nok SE på content og salg. For nå er kontoret omdiskutert, og får hun noen til å komme raskt for å innrede det så vil det generere visninger på snapchat som igjen vil gi følgere og reklameinntekter.

alt er jo planlagt i lille boka ! 

Skrevet
Sunstone skrev (52 minutter siden):

Deler mye mindre av babyen med puppene ute da. Så noe må hun jo ha tatt til seg 😊

Det er vel mest fordi hun ikke ammer. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Ting forandrer seg stadig vekk. Men da jeg hadde baby ble vi oppfordret til å ikke bruke tykke klær i bilstolen. Dette fordi selen bør komme tettest mulig inntil kroppen til den lille. 

Ser Sara bruker strikket dress til L de gangene han er i bilstolen. Strikker litt selv, og hjemmestrikk er gull. Men jeg reagerer på at hun aldri legger noe over L da de går ut. Hun går fra en varm bil og rett ut i kulden. Her burde hun lagt et teppe eller dyne over han. Hun selv går i tykk vinterjakke. De gangene jeg har kikket innom snappen hennes blir jeg forundret over at dette er hennes 3 barn. 

Skjermbilde fra barnashus.no:6550DED8-C899-4A43-80EB-461298A45318.thumb.jpeg.930611d38b4720272c39c18e9036f5bd.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Anonym767 skrev (1 minutt siden):

Ting forandrer seg stadig vekk. Men da jeg hadde baby ble vi oppfordret til å ikke bruke tykke klær i bilstolen. Dette fordi selen bør komme tettest mulig inntil kroppen til den lille. 

Ser Sara bruker strikket dress til L de gangene han er i bilstolen. Strikker litt selv, og hjemmestrikk er gull. Men jeg reagerer på at hun aldri legger noe over L da de går ut. Hun går fra en varm bil og rett ut i kulden. Her burde hun lagt et teppe eller dyne over han. Hun selv går i tykk vinterjakke. De gangene jeg har kikket innom snappen hennes blir jeg forundret over at dette er hennes 3 barn. 

Skjermbilde fra barnashus.no:6550DED8-C899-4A43-80EB-461298A45318.thumb.jpeg.930611d38b4720272c39c18e9036f5bd.jpeg

Spørsmålet er vel om hun har fått tilbud om spons på det?

• Liker 14
Skrevet
Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Spørsmålet er vel om hun har fått tilbud om spons på det?

Du har et poeng....

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...