AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1241 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 9.58): Men hvor ofte trenger man å bytte frem og tilbake? Er det kun én gang - når babyen er stor nok til å sitte? Eller er det fint å kunne bruke den liggedelen fra tid til annen? Ikke et kritisk spørsmål, bare har null erfaring 🙈 og står mellom disse to vognene selv. Anonymkode: bd7a8...0ff Vi byttet fram og tilbake i en måneds tid. Brukte sittedelen på tur og bagen til soving hjemme. Nå pakker vi vekk bagen da babyen syns det er kjedelig å ligge der og sover minst like godt i sittedelen. Anonymkode: a3961...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1242 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for innspill! Vi bor i en småby, så skal både bruke den i turterreng og byvandring. Men vi bruker stort sett bæresele til skogen av praktiske årsaker, så da tror jeg det går fint! Vi så på smile, men det var et eller annet jeg ikke likte med den. Ikke helt sikker på hva det er, for kunne ikke putte fingeren på det. En ting som er litt dumt med fox er mangelen på plass under, og det kunne lett vært løst ved å heve bagdelen (som på Stokke), for den står også utrolig lavt. Anonymkode: d2c31...78c Jeg syns Stokke ble tyngre å bruke etterhvert som barnet vokste (og jo ble tyngre) nettopp på grunn av det høye tyngdepunktet. Og den føltes også mer sjanglete på grunn av det. Så jeg syns ikke lavere vogner nødvendigcis er dumt, selv om det blir litt mindre plass under 🙂 Anonymkode: 07e0d...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1243 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg syns Stokke ble tyngre å bruke etterhvert som barnet vokste (og jo ble tyngre) nettopp på grunn av det høye tyngdepunktet. Og den føltes også mer sjanglete på grunn av det. Så jeg syns ikke lavere vogner nødvendigcis er dumt, selv om det blir litt mindre plass under 🙂 Anonymkode: 07e0d...184 Vi har hatt Stokke til storesøsteren, men den knakk faktisk. Hehe. Så derfor vi har kjøpt ny. Enig i at den er tyngre å bruke etterhvert som barnet vokser, men kunne ta med meg en bag med klær til oss begge for en uke når vi skulle ta toget for å besøke mine foreldre, og det var unektelig veldig deilig med så mye oppbevaringsplass. I tillegg er vi ganske høye foreldre på 175 og 190, så høyden har vært veldig digg. Men jeg tror det bare er en vanesak, og jeg liker at fox2 føles hakket mer stabil om storesøstra skulle begynne å klatre på den eller noe sånt. Anonymkode: d2c31...78c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1244 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg syns Stokke ble tyngre å bruke etterhvert som barnet vokste (og jo ble tyngre) nettopp på grunn av det høye tyngdepunktet. Og den føltes også mer sjanglete på grunn av det. Så jeg syns ikke lavere vogner nødvendigcis er dumt, selv om det blir litt mindre plass under 🙂 Anonymkode: 07e0d...184 Men på Fox er det jo baggen som helt klart lavest, og på det tidspunktet er jo ikke barna så tunge. Hadde Fox til første unge. Elsket vogna da vi byttet til sittedelen, men hatet at ungen lå så langt nede i baggen. Følte at ungen var ved knærne mine omtrent. Anonymkode: 8f526...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 96erjente Skrevet 4. juli 2021 #1245 Del Skrevet 4. juli 2021 Hva har skjedd med Stokke beat? Finner den plutselig ikke😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 4. juli 2021 #1246 Del Skrevet 4. juli 2021 96erjente skrev (3 timer siden): Hva har skjedd med Stokke beat? Finner den plutselig ikke😅 Stokke har sluttet å produsere alle andre vogner enn (den stygge) Explory-vogna. Forstå det de som kan…😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1247 Del Skrevet 4. juli 2021 Unika skrev (2 timer siden): Stokke har sluttet å produsere alle andre vogner enn (den stygge) Explory-vogna. Forstå det de som kan…😟 En venninne hadde mye reklamasjoner på trailz blant annet. Fikk nytt understell ++ Har også lest om mange med lignende erfaringer her inne så det er jo nesten å tenke seg at det ble for kostbart for dem da? Den influenservogna de har nå er i alle fall ikke noe å trakte etter 😅 Anonymkode: f27de...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1248 Del Skrevet 4. juli 2021 Influenservogner er dritstygge. De fineste og mest elegante vognene er de brune cordfløyelsvognene fra 70-tallet. Skulle ønske de kunne begynne å produsere dem igjen. Anonymkode: e798d...f86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 96erjente Skrevet 5. juli 2021 #1249 Del Skrevet 5. juli 2021 Unika skrev (11 timer siden): Stokke har sluttet å produsere alle andre vogner enn (den stygge) Explory-vogna. Forstå det de som kan…😟 Ja, finner liksom bare den vogna der, og den ser jo helt grusom ut😅 Hadde aldri turt å plassert ungene i den heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pudderrosa Skrevet 5. juli 2021 #1250 Del Skrevet 5. juli 2021 Noen som har noen tanker om cybex priam vs fox 2? Likte av en eller annen grunn Cybex best i butikken, men klarer ikke helt sette fingeren på hvorfor 😅 og alle andre ender jo opp med fox 2... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1251 Del Skrevet 5. juli 2021 96erjente skrev (1 time siden): Ja, finner liksom bare den vogna der, og den ser jo helt grusom ut😅 Hadde aldri turt å plassert ungene i den heller.. Du får kjøpt Stokke Beat pent brukt, mange ble lurt av den og trodde det var en all around-vogn så ser mange angrer seg 😅 Den er nok veldig kjekk til butikkvandring, kanskje som ferievogn etc. Anonymkode: 07e0d...184 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1252 Del Skrevet 5. juli 2021 5 hours ago, Pudderrosa said: Noen som har noen tanker om cybex priam vs fox 2? Likte av en eller annen grunn Cybex best i butikken, men klarer ikke helt sette fingeren på hvorfor 😅 og alle andre ender jo opp med fox 2... Skjønner heller ikke hvorfor så få har Cybex - det var vår klare favoritt og jeg finner ingen som har dårlige erfaringer med den. Kan være mange lar seg styre av flertallet. Anonymkode: 6fcc0...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1253 Del Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjønner heller ikke hvorfor så få har Cybex - det var vår klare favoritt og jeg finner ingen som har dårlige erfaringer med den. Kan være mange lar seg styre av flertallet. Anonymkode: 6fcc0...db8 Eller utseende på vogna. Synes Fox ser finere ut en cybex😅 Anonymkode: 057e0...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1254 Del Skrevet 5. juli 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner heller ikke hvorfor så få har Cybex - det var vår klare favoritt og jeg finner ingen som har dårlige erfaringer med den. Kan være mange lar seg styre av flertallet. Anonymkode: 6fcc0...db8 Her i oslo har jeg sett mange cybex priam det siste året, syns det har virket som en poppis vogn. Anonymkode: 819f7...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1255 Del Skrevet 5. juli 2021 Hva synes dere om babyjogger city premier? Skal kjøpe en brukt, tror vi. Hvordan er kjørekomforten? Og plass til vognpose osv? Anonymkode: 353e9...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1256 Del Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva synes dere om babyjogger city premier? Skal kjøpe en brukt, tror vi. Hvordan er kjørekomforten? Og plass til vognpose osv? Anonymkode: 353e9...5f5 Hadde babyjogger city select lux derimot, men synes de er ganske så like bortsett fra at select også er en søskenvogn. Vi var i alle fall veldig fornøyd med den vogna. Eneste grunnen til at vi kvittet oss med den var fordi vi måtte ha søskenvogn og sittedelene krasjet litt i hverandre slik vi ville ha de vendt (men det vil jo ikke være er problem med premier). Den har ikke noe særlig demping. Det går helt fint så lenge man ikke går mye på steder hvor det er veldig ujevnt. Plass til vognpose var ikke noe problem. Vi brukte Reflex vognposer😊 En annen ting med babyjogger er at vognene er så lette og fine sammenlagt. Og synes at vognene virker solide (ikke så vinglete når man rugger de sidelengs). Anonymkode: 057e0...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1257 Del Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva synes dere om babyjogger city premier? Skal kjøpe en brukt, tror vi. Hvordan er kjørekomforten? Og plass til vognpose osv? Anonymkode: 353e9...5f5 Jeg synes den er ok å kjøre i by og litt på fine grusveier. For meg og mitt bruk var den fin, men vet at mange er misfornøyd med kjørekomforten. Det er ikke særlig demping på den, og den er også litt tung å manøvrere. Sittedelen er romslig, tror den er blant de største ergo-sittedelene. så skal være god plass til de fleste vognposer. Et annet pluss med denne sittedelen er at den har regulerbart fotbrett. Det har ikke f.eks. buggaboo. Anonymkode: 8f526...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1258 Del Skrevet 6. juli 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Eller utseende på vogna. Synes Fox ser finere ut en cybex😅 Anonymkode: 057e0...c4b Haha, totalt uenig 😉 Anonymkode: 6fcc0...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1259 Del Skrevet 6. juli 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Her i oslo har jeg sett mange cybex priam det siste året, syns det har virket som en poppis vogn. Anonymkode: 819f7...cae Ah, i Trondheim har de fleste ikke hørt om den en gang virker det som 😉 Anonymkode: 6fcc0...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1260 Del Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Haha, totalt uenig 😉 Anonymkode: 6fcc0...db8 Og det er så klart helt lov😉 Vet om flere som ikke liker utseende til Cybex, akkurat som at noen ikke liker utseende til feks Fox. Poenget er bare at utseende på vogna kan ha litt å si det og. Anonymkode: 057e0...c4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg