AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1021 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Anbefaler deg å dra innom en butikk og prøvetrille. Jeg må innrømme at jeg ble skikkelig skuffa over stokke trailz. Men skal sies at jeg også ble veldig skuffa over britax smile 3. Dette er to merker jeg ofte føler blir skrytt veldig av. For min del sto ikke pris og vare i stil. Virka som noe skikkelig plastikk ræl. Hadde vi kjøpt uten å prøve, hadde vi blitt veldig skuffa. Anonymkode: 5a988...0da Ja, hører stokke trailz blir så mye omtalt. Takk for tips! Då gå jeg innom en butikk å sjekker 😍 Anonymkode: 3d024...831
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1022 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, hører stokke trailz blir så mye omtalt. Takk for tips! Då gå jeg innom en butikk å sjekker 😍 Anonymkode: 3d024...831 Stokke Trailz er vel ikke i salg lenger. Men det ligger nok mange ute på privatmarkedet. Anonymkode: a3961...132
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1023 Skrevet 9. desember 2020 Bugaboo Fox 2, den som koster 13 000 ca og er fra 0-4 år. Er det en god vogn? Vi er en veldig rolig familie, går tur, men ikke lange turer og for det meste bare på asfalt. Vi vil gjerne ha den med på handling og greit med det handlenettet under vognen som du kan legge poser i. Anonymkode: 5f6cf...2ce
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1024 Skrevet 9. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Bugaboo Fox 2, den som koster 13 000 ca og er fra 0-4 år. Er det en god vogn? Vi er en veldig rolig familie, går tur, men ikke lange turer og for det meste bare på asfalt. Vi vil gjerne ha den med på handling og greit med det handlenettet under vognen som du kan legge poser i. Anonymkode: 5f6cf...2ce Det er en populær vogn, i alle fall. Jeg ville personlig heller gått for Britax Smile 3, som har veldig lignede egenskaper/bruksområder, men bedre plass under (siden du nevner handlekurven). Og en god del billigere. Anonymkode: ab13e...d56
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1025 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bugaboo Fox 2, den som koster 13 000 ca og er fra 0-4 år. Er det en god vogn? Vi er en veldig rolig familie, går tur, men ikke lange turer og for det meste bare på asfalt. Vi vil gjerne ha den med på handling og greit med det handlenettet under vognen som du kan legge poser i. Anonymkode: 5f6cf...2ce Mange liker den, men jeg synes den er ganske skranglete, i tillegg til at kjøreegenskapene kunne vært bedre. Det er for all del en god byvogn, men synes ikke det står til prisen i det hele tatt. Men den står jo høyt i pris på bruktmarkedet, så klarer man å ta vare på den slik at den er salgbar etterpå, så får man jo igjen en del. Anonymkode: 8f526...0d4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1026 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bugaboo Fox 2, den som koster 13 000 ca og er fra 0-4 år. Er det en god vogn? Vi er en veldig rolig familie, går tur, men ikke lange turer og for det meste bare på asfalt. Vi vil gjerne ha den med på handling og greit med det handlenettet under vognen som du kan legge poser i. Anonymkode: 5f6cf...2ce Hvis du er gira på stort nett under ville jeg sjekket ute Uppababy Vista V2. Det nettet er digert. Anonymkode: a3961...132
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1027 Skrevet 11. desember 2020 Beste vogn som tåler grus, slaps, ulendt terrent osv? Bor i Nord-Norge. Ikke Emmaljunga. Anonymkode: b1575...e8e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1028 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 16.40): Beste vogn som tåler grus, slaps, ulendt terrent osv? Bor i Nord-Norge. Ikke Emmaljunga. Anonymkode: b1575...e8e Bor i Trondheim(slaps, is og snø er kjent) og er selv veldig aktiv. Har nå brukt den nye TFK mono i 2 mnd og elsker den. Jeg er en flerbarns mamma som har prøvd mange vogner, og denne kan jeg veldig varmt anbefale. Anonymkode: b4cc2...c29 1
Pinto2013 Skrevet 15. desember 2020 #1029 Skrevet 15. desember 2020 Hvilken vogn anbefaler dere som har to tette barn? Og hvor lenge brukte dere vogn til eldste barn? Er det vits i å kjøpe vogn med plass til to om eldste nærmer seg 2 år når babyen kommer?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1030 Skrevet 16. desember 2020 On 12/13/2020 at 11:27 PM, AnonymBruker said: Bor i Trondheim(slaps, is og snø er kjent) og er selv veldig aktiv. Har nå brukt den nye TFK mono i 2 mnd og elsker den. Jeg er en flerbarns mamma som har prøvd mange vogner, og denne kan jeg veldig varmt anbefale. Anonymkode: b4cc2...c29 Skriver under på denne! Anonymkode: da5ed...777
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1031 Skrevet 17. desember 2020 Jeg er også skikkelig fornøyd med TFK Mono, men den greia som justerer bagen til sittedel har låst seg nå. Pluss at bremsene bråker veldig. Er det andre har som har det problemet? Anonymkode: 5955c...f2e
boblevann Skrevet 25. desember 2020 #1032 Skrevet 25. desember 2020 Mountain buggy urban jungle vs Babyjogger city elite? Noen som har prøvd begge deler og kan gi pros and cons? Evt andre lignende vogner som er bedre? Min elskede Emmaljunga er rammeskeiv nå og håpløs og trille... Så når vi først skal skaffe en ny vogn ønsker vi en som er lettere og tar mindre plass i bil
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1033 Skrevet 1. januar 2021 Solgte Emmaljunga mondial de luxe med understell med svingbare jul etter førstemann. Hatet sittedelen, ungen satt ikke noe godt i den og selene var elendig. Baggen var fantastisk i og med vi fikk barn på sensommeren og måtte ha god plass på vinteren. Men nå ventes nummer to og jeg er usikker på type vogn. Den må være lett å manøvrere og ikke altfor stor sammenlagt. Og finnes det en god og rimeligere vogn enn vogn til 11 000 pluss? Anonymkode: f27de...e60
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1034 Skrevet 2. januar 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: Solgte Emmaljunga mondial de luxe med understell med svingbare jul etter førstemann. Hatet sittedelen, ungen satt ikke noe godt i den og selene var elendig. Baggen var fantastisk i og med vi fikk barn på sensommeren og måtte ha god plass på vinteren. Men nå ventes nummer to og jeg er usikker på type vogn. Den må være lett å manøvrere og ikke altfor stor sammenlagt. Og finnes det en god og rimeligere vogn enn vogn til 11 000 pluss? Anonymkode: f27de...e60 Sett på Britax smile? Vi er veldig fornøyd med vår, bruker den enda til 2åringen og vil bruke den til nr 2 snart. Eneste er at baggen er liten, om man trenger god plass til stor baby/vinter. Men de fleste som er lett å manøvrere og legge sammen har nok tilsvarende str. (Vi har en gammel Simo i tillegg, som sto i bhg som sovevogn.) Anonymkode: 85a2f...5ea
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1035 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sett på Britax smile? Vi er veldig fornøyd med vår, bruker den enda til 2åringen og vil bruke den til nr 2 snart. Eneste er at baggen er liten, om man trenger god plass til stor baby/vinter. Men de fleste som er lett å manøvrere og legge sammen har nok tilsvarende str. (Vi har en gammel Simo i tillegg, som sto i bhg som sovevogn.) Anonymkode: 85a2f...5ea Interessant, ser den ligger greit i pris jeg har ikke sett på noe vogn fysisk enda, kun bilder på nett, og der så også petit cherie heritage og easywalker Harvey ut som greie og rimelige vogner, men skulle gjerne likt å vite hva andres erfaringer med disse vognene er. Anonymkode: f27de...e60
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1036 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sett på Britax smile? Vi er veldig fornøyd med vår, bruker den enda til 2åringen og vil bruke den til nr 2 snart. Eneste er at baggen er liten, om man trenger god plass til stor baby/vinter. Men de fleste som er lett å manøvrere og legge sammen har nok tilsvarende str. (Vi har en gammel Simo i tillegg, som sto i bhg som sovevogn.) Anonymkode: 85a2f...5ea Synes ikke baggen er så liten jeg. Fikk baby i oktober, helt gjennomsnittlig både i lengde og tyngde. Kommer ikke til å ha noe problem med å bruke baggen resten av vinteren. Anonymkode: 69bc3...2ff
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1037 Skrevet 3. januar 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Synes ikke baggen er så liten jeg. Fikk baby i oktober, helt gjennomsnittlig både i lengde og tyngde. Kommer ikke til å ha noe problem med å bruke baggen resten av vinteren. Anonymkode: 69bc3...2ff For all del, jeg brukte den gjennom vinteren jeg og. Men det er greit å vite om når jeg anbefaler. Den er mindre enn hos Simo, og sikkert mindre enn på en Emmaljunga mondial. Jeg fikk baby i september og brukte bag frem til mars, da var baby for liten til den. Med en tjukk pose og stor baby hadde den kanskje blitt liten før det for andre. Anbefaler Britax smile jeg. Anonymkode: 85a2f...5ea
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1038 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes ikke baggen er så liten jeg. Fikk baby i oktober, helt gjennomsnittlig både i lengde og tyngde. Kommer ikke til å ha noe problem med å bruke baggen resten av vinteren. Anonymkode: 69bc3...2ff Sammenlignet med andre bagger er den liten. Hadde den selv til septemberbaby født 2019 og baggen ble ganske trang med vinterpose mot slutten, så i mars måtte vi bytte til sittedel. Kommer jo selvsagt an på hvor stor baby er og hva slags vinterpose man har. Min baby var liten av vekst, men vi hadde Easygrow vognpose, og den krever jo litt plass. Hadde jeg hatt en større baby hadde vi nok måttet byttet enda tidligere enn vi gjorde. Men er ellers veldig fornøyd med Smile 2 😀 Anonymkode: 8f526...0d4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1039 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sammenlignet med andre bagger er den liten. Hadde den selv til septemberbaby født 2019 og baggen ble ganske trang med vinterpose mot slutten, så i mars måtte vi bytte til sittedel. Kommer jo selvsagt an på hvor stor baby er og hva slags vinterpose man har. Min baby var liten av vekst, men vi hadde Easygrow vognpose, og den krever jo litt plass. Hadde jeg hatt en større baby hadde vi nok måttet byttet enda tidligere enn vi gjorde. Men er ellers veldig fornøyd med Smile 2 😀 Anonymkode: 8f526...0d4 Jeg er også kjempefornøyd med Britax smile 3, men enig i at baggen er litt liten. Det er jo også praktisk med at vognen ikke er så stor. Men vi endte med å bytte til sittedel når babyen var nesten 5 måneder, og måtte da ha sittedelen liggende nede hele tiden ettersom han ikke satt selv. Dette var nå i desember som var. Vinterposen gjorde jo det ekstra trangt, så hadde nok gått fint litt lenger hadde det vært sommer. Anonymkode: 10441...523
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1040 Skrevet 3. januar 2021 Noen som vet om en god og lun sovevogn som kan brukes over 15kg? Anonymkode: 64e3e...1f1
Fremhevede innlegg