Gå til innhold

Mannen min klinte med en annen i natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Kreiste skrev:

Dere må ha dere en alvorsprat.

 

Der kom det, ja. Det "fantastiske" rådet som alltid kommer.Det som løser alt.  Jeg tror motsatt. At TS bør si til sin mann: Hm, dette må jeg tenke litt over om jeg kan tilgi. Vi får snakke om det senere. 

Anonymkode: 27800...864

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom det fram under prat med 21-åringen hva han hadde svart på snap og hvorfor hun hadde sendt han adressen sin?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2019 den 8.04, AnonymBruker skrev:

Nei, her er jeg enig med at det er noe galt med denne jenta... (og mannen, men han stoppet faktisk, og la kortene på bordet med én gang). 

Hvem i huleste heite legger seg etter gifte menn med spedbarn hjemme??!! Har ikke folk lengre noen følelse av rett og galt? Sitte der og vise frem nakenbilder av seg selv til folk de ikke kjenner, bare for å gjøre seg selv interessant. 

Mannen skulle selvfølgelig aldri ha satt seg selv i den situasjonen! Heldigvis trakk han seg. 

Jeg personlig har aldri og ville aldri lagtinget etter en som er opptatt, langt mindre en med kone og barn. Det er noe som heter at man skal være mor andre som man selv vil at andre skal være mot deg.  Mange damer mangler integritet og moral. Gutta har bro-code.

Damer burde støtter hverandre, og ikke la oppmerksomhets- og bekreftelsesbehov styre. 

Anonymkode: 13b77...004

For alt du vet kan han ha sagt han er singel og veldig veldig gjerne vil se nakenbilder av henne. Det er ingenting i veien med jenta, mannen derimot er på grensen til en patetisk gris. 

Anonymkode: ca16a...d35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Isaccis skrev:

Kom det fram under prat med 21-åringen hva han hadde svart på snap og hvorfor hun hadde sendt han adressen sin?

 

Tja. De hadde jo snakka om at de hadde veldig lyst på hverandre, så det var vel en forlengelse av det. Sånn i tilfelle han skulle ombestemme seg. Hvis han trengte en pause fra livet sitt. 

Anonymkode: 364eb...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tja. De hadde jo snakka om at de hadde veldig lyst på hverandre, så det var vel en forlengelse av det. Sånn i tilfelle han skulle ombestemme seg. Hvis han trengte en pause fra livet sitt. 

Anonymkode: 364eb...4e6

Føler veldig med deg, TS. Dette høres grusomt ut. 

Synes det høres veldig rart ut at en 21-åring er så veldig interessert i en på over 30. Var han veldig spandabel? Så hun for seg en sugardaddy-ordning? Er 21 år selv, og synes ikke det er noe som frister mindre enn en 30-åring med kone og barn.  

Anonymkode: 01c8a...ed9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler veldig med deg, TS. Dette høres grusomt ut. 

Synes det høres veldig rart ut at en 21-åring er så veldig interessert i en på over 30. Var han veldig spandabel? Så hun for seg en sugardaddy-ordning? Er 21 år selv, og synes ikke det er noe som frister mindre enn en 30-åring med kone og barn.  

Anonymkode: 01c8a...ed9

Kontooversikta hans (som jeg sjekka) sier at det ikke ble kjøpt noe på den baren de møttes, så de var vel for opptatt med å kline til å drikke noe. Han er veldig kjekk og har et utseende og en utstråling som jeg helt sikkert hadde likt som 21-åring. Men man tenker jo at den 35 år gamle mannen i så fall skal sette på bremsene. 

Anonymkode: 364eb...4e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For alt du vet kan han ha sagt han er singel og veldig veldig gjerne vil se nakenbilder av henne. Det er ingenting i veien med jenta, mannen derimot er på grensen til en patetisk gris. 

Anonymkode: ca16a...d35

Det er blitt nevnt at jenta jobber på nærbutikken og vet utmerket hvem ts er og at de har en baby. 

Anonymkode: c4d06...0dc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2019 den 9.10, AnonymBruker skrev:

Du hadde dumpet han for å ha klint på byen, for så å kommet rett hjem og fortalt at han hadde gjort noe dumt? Med en 3 mnd gammel baby? Ta fra en liten baby muligheten til å ha en familie med mamma og pappa fordi du selv ikke ville ha jobbet deg gjennom en tøff situasjon, og fordi du selv ikke hadde klart å være i en situasjon der han kanskje kunne vært utro senere? Man kan ikke lengre ta så «enkle» og egoistiske valg når man har barn! 

Anonymkode: 13b77...004

Skjerp deg! Her er det samboer til TS som har tatt enkle og egoistiske valg! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2019 den 8.04, AnonymBruker skrev:

Nei, her er jeg enig med at det er noe galt med denne jenta... (og mannen, men han stoppet faktisk, og la kortene på bordet med én gang). 

Hvem i huleste heite legger seg etter gifte menn med spedbarn hjemme??!! Har ikke folk lengre noen følelse av rett og galt?

Skal man kunne gjøre hva som helst da, og så er det greit fordi man "legger kortene på bordet med en gang etterpå"?

Husk at ts har fått hans forklaring på hva som skjedde. Ikke sikkert han snakker sant om alt. Men det var han som tok initiativ til å kline.

Han sletta mld han sendte til henne.  Gudene vet hva det sto. Hva skal en på 35 med snapchat forresten. Ut på byen, nettsted med nakenbilder.  Han virker som en forvokst drittunge!

Anonymkode: b488b...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er blitt nevnt at jenta jobber på nærbutikken og vet utmerket hvem ts er og at de har en baby. 

Anonymkode: c4d06...0dc

Men for pokker. Det er han som er gift og har baby. Såklart bør jenta ligge unna, men det er jo han som har det største ansvaret.

Noen her skriver jo som om menn er eklinger som ikke kan kontrollere seg, at det må man bare finne seg i og at det er jenters skyld...

Anonymkode: b488b...a45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2019 den 20.38, Joni123 skrev:

. Jeg er litt eldre enn trådstarter, og er for at man skal prøve å redde forholdet og tilgi hverandre. Men alt har jo en grense. 

Jeg er også for at man skal prøve å redde forholdet, tilgi osv. Men jeg og han jeg er sammen med er enige om at hvis en av oss er utro, så er det over. Da kan ikke den som blir bedratt få skylda for å ikke stå på for å bevare forholdet osv. Den som evt  er utro vet at det var over grensen, ferdig med saken..

Anonymkode: b488b...a45

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er han lei seg. Han ble jo tatt. 

Dette hadde jeg aldri kunne levd videre med. Hver gang han ska noe hadde jeg blitt paranoid og alltid tenkt «tenk om det skjer igjen». 

Jeg hadde aldri akseptert dette. Jeg er aleine mamma nettopp pga dette. Møter jeg en ny mann som også går bak ryggen min på denne måten så hadde jeg sagt hadet til han og. Jeg ønsker alt det beste for mitt barn og jeg vil at hun skal oppleve kjærlighet slik den bør og skal være; ærlighet, trofasthet, tillit. Og når jeg ikke kan stå for det, hvorfor skal barnet mitt gjøre det. Jeg er dårlig å forklare meg, men dere skjønner. Hadde ALDRI akseptert å blitt behandlet slik. Aldri. Den personen som skal være sammen med meg skal elske meg så høyt at det kun er meg han vil ha. Med engang han åpner dørene for andre da er det virkelig noe som ikke stemmer og jeg fortjener mye bedre. Det gjør du og!

Endret av Hjertestein
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Skal man kunne gjøre hva som helst da, og så er det greit fordi man "legger kortene på bordet med en gang etterpå"?

Husk at ts har fått hans forklaring på hva som skjedde. Ikke sikkert han snakker sant om alt. Men det var han som tok initiativ til å kline.

Han sletta mld han sendte til henne.  Gudene vet hva det sto. Hva skal en på 35 med snapchat forresten. Ut på byen, nettsted med nakenbilder.  Han virker som en forvokst drittunge!

Anonymkode: b488b...a45

Hvorfor skal ikke en på 35 ha Snap? Jeg er 33 og bruker det masse

Anonymkode: 478c1...72a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.5.2019 den 9.30, AnonymBruker skrev:

Godt poeng.

Anonymkode: c5a15...d7e

Ja, det var noen som brukte uttrykket «misforstått omsorg» her en dag. Jeg syntes det var et godt uttrykk.

Man viser ikke alltid omsorg ved å gi folk det de ønsker seg, men av og til ved å gi de det de burde ha ønsket seg. 

Har man barn så gir man ikke barnet pannekaker og sukker hver dag, og så blir barnet feilernært, og så skylder man på barnet som ville ha pannekaker og sukker - selv var man «bare snill».

Og hvis en gift mann prøver seg, så sier man ikke at han bare kan komme, uten å ordne opp etter seg, og så vil man plutselig ikke ha han likevel, fordi han er av den utro typen - selv var man «bare snill».

Det er minst like mye godhet i grensesetting - om ikke mer - som det er i ettergivenhet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, a l'orange skrev:

Ja, det var noen som brukte uttrykket «misforstått omsorg» her en dag. Jeg syntes det var et godt uttrykk.

Man viser ikke alltid omsorg ved å gi folk det de ønsker seg, men av og til ved å gi de det de burde ha ønsket seg. 

Har man barn så gir man ikke barnet pannekaker og sukker hver dag, og så blir barnet feilernært, og så skylder man på barnet som ville ha pannekaker og sukker - selv var man «bare snill».

Og hvis en gift mann prøver seg, så sier man ikke at han bare kan komme, uten å ordne opp etter seg, og så vil man plutselig ikke ha han likevel, fordi han er av den utro typen - selv var man «bare snill».

Det er minst like mye godhet i grensesetting - om ikke mer - som det er i ettergivenhet. 

Jeg er nysgjerrig på hva av det jeg skriver gir deg et inntrykk av at jeg er .. det du mener jeg er. Nå prøver jeg å åpne meg opp litt for dine innspill,  men jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva slags analyse du har gjort av meg? Mener du at det virker som om jeg ikke setter grenser? Jeg forstår ikke helt, men vil gjerne høre dersom du vil ta deg tid. 

Anonymkode: 364eb...4e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler veldig med deg, TS. Dette høres grusomt ut. 

Synes det høres veldig rart ut at en 21-åring er så veldig interessert i en på over 30. Var han veldig spandabel? Så hun for seg en sugardaddy-ordning? Er 21 år selv, og synes ikke det er noe som frister mindre enn en 30-åring med kone og barn.  

Anonymkode: 01c8a...ed9

Tipper det er penger med i bildet her, ja (selv om mannen til TS åpenbart ikke skjønte det). Hun hadde jo en profil på en sex-side... skulle ikke tro en jente på 20 trengte det hvis det ikke var for å få kunder.

Anonymkode: 27800...864

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nysgjerrig på hva av det jeg skriver gir deg et inntrykk av at jeg er .. det du mener jeg er. Nå prøver jeg å åpne meg opp litt for dine innspill,  men jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva slags analyse du har gjort av meg? Mener du at det virker som om jeg ikke setter grenser? Jeg forstår ikke helt, men vil gjerne høre dersom du vil ta deg tid. 

Anonymkode: 364eb...4e6

Tror du skjønner utmerket godt. Det du ikke skjønner derimot er menns seksualitet. Jeg er mann selv, og har opplevd de fleste fasene av en forelskelse. Selv om det ikke er snakk om en ordinær forelskelse i dette tilfellet, er det relevant å ta hensyn til at en mann kan gå barbent tre ganger rundt jordkloden, dersom det er det som skal til for å få den han vil ha. Slike krefter må kvinner være klar over, og forholde seg til. 

Anonymkode: c5a15...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du skjønner utmerket godt. Det du ikke skjønner derimot er menns seksualitet. Jeg er mann selv, og har opplevd de fleste fasene av en forelskelse. Selv om det ikke er snakk om en ordinær forelskelse i dette tilfellet, er det relevant å ta hensyn til at en mann kan gå barbent tre ganger rundt jordkloden, dersom det er det som skal til for å få den han vil ha. Slike krefter må kvinner være klar over, og forholde seg til. 

Anonymkode: c5a15...d7e

Jeg har sikkert tungt for det pga. søvnmangel og diverse, men jeg skjønner vel ikke nøyaktig nei. Hvordan skal jeg forholde meg til slike "krefter", mener du?

Anonymkode: 364eb...4e6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/26/2019 at 7:06 AM, AnonymBruker said:

Overdriver jeg? Kan noen hjelpe meg å orientere meg i denne situasjonen? Ville dere ansett dette som utroskap?

Har bare lest det første innlegget. 

1. Hvilken mobil logger hvilke bilder man ser på med klokkeslett? 

2. Jeg har vanskeligheter med å tro at du lurer på om mobben på kvinneguiden mener du overdriver eller om det er utroskap.

3. Da presser et annet spørsmål seg frem. Liker du å nøre oppunder andre menneskers følelser når det kun kan være et resultat siden du er hjemme med barn og han har stukket tungen i en annen dame og du skriver på kvinneguiden? 

 

Anonymkode: 0df1c...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bare lest det første innlegget. 

1. Hvilken mobil logger hvilke bilder man ser på med klokkeslett? 

2. Jeg har vanskeligheter med å tro at du lurer på om mobben på kvinneguiden mener du overdriver eller om det er utroskap.

3. Da presser et annet spørsmål seg frem. Liker du å nøre oppunder andre menneskers følelser når det kun kan være et resultat siden du er hjemme med barn og han har stukket tungen i en annen dame og du skriver på kvinneguiden? 

 

Anonymkode: 0df1c...7fa

Mobilen logget det ikke, men mobilen er synket med PCen hans, og der kom klokkeslett opp. 

Jeg var oppriktig interessert i å høre hva andre tenkte om situasjonen, selvsagt.

Her kicker søvnmangel (eller det at jeg er enkel eller det at du formulerer deg knøvlete) inn igjen, for jeg skjønner ikke hva du spør om. 

Anonymkode: 364eb...4e6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...