Gå til innhold

Mannen min klinte med en annen i natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min har besøk av kompiser i helgen, jeg inviterte dem hit fordi jeg tenkte at mannen trengte litt guttetid midt i babytiden, da vi har en baby på 3 mnd som ikke er så glad i å sove. 

I natt kom mannen hjem og fortalte at han hadde møtt en annen kvinne (jente, hun var 21, han er 35) på byen, og at han hadde sagt til henne at han hadde vært interessert "dersom situasjonen ikke var som den var" (altså at han er gift.). Jeg gravde litt, og spurte om han var sikker på at det ikke hadde skjedd mer.

Etterhvert, etter mye graving fra min side fordi jeg så at han ikke snakket sant, kom det frem litt etter litt at de hadde sittet veldig tett, hun hadde vist ham bilder av seg selv som lå på en sexside på internett (nakenbilder, pupper, rumpe og underliv), de hadde hatt veldig intens øyekontakt og mye begjær begge veier ("jeg følte noe da hun så på meg", sa han), og at de hadde endt opp med å kline, på hans initiativ. Etter kysset hadde han sagt at han ikke kunne fortsette, de prata lott videre og han gikk. 

Etter at han gikk fra utestedet de var på la hun ham til på snapchat. Jeg har sett samtalen, der har hun sendt ham adressa si og nicket sitt på denne sexsiden. Mannen har svart, men har sletta svaret sitt. 

Loggen på telefonen til mannen sier at han i taxien på vei hjem satt og så på bildene av henne på nettsiden. 

Han sier at det ikke skjedde noe mer, og jeg føler akkurat nå at jeg tror ham på det. 

Jeg vet ikke hva jeg skal føle om situasjonen. På en måte var det jo bare klining, samtidig synes jeg det skjedde så mye rundt som gjør det så mye verre enn "bare" et kyss. Hvorfor sendte hun ham adressa, og hvorfor sletta han sitt svar? Vi har mye sex, to ganger senest i dag så han bør ikke savne begjær. Og han hadde så mange muligheter til retrett, men han valgte å se på nakenbilder av henne inntil tre minutter før han kom inn til meg og spilte angrende synder med en halvsannhet.

Jeg føler meg så svikta, lei meg og ydmyka over at jeg satt her hjemme med babyen vår mens han gjorde det der. I tillegg fortalte han en brøkdel av sannheten med en gang han kom hjem, fordi han i følge seg selv ville være ærlig, og det endte med mange løgner og "er du sikker på at det var alt som skjedde?". 

Overdriver jeg? Kan noen hjelpe meg å orientere meg i denne situasjonen? Ville dere ansett dette som utroskap?

Anonymkode: 364eb...4e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ka i all verden er galt med den jenta? Tenk å oppføre seg sånn, at du måtte grave selv er ikke positivt, det hadde jeg likt lite om dette er en som går ut mye

Anonymkode: 8be14...7ea

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Absolutt svik fra han. Hvordan i helvete kunne han gjøre dette mot deg? Ja, babytiden er stress mas og alt, men allikevel. Hva om du hadde gjort dette mot han? Ren utroskap er dette. Nå tenker han sikkert på å knulle henne så fort han får sjansen. Fy fader. Får vondt av deg. Jeg hadde dratt bort til noen nære og vært der for sorterte tankene. Hadde ikke greit å se på den dritten.

Anonymkode: 992ce...2f6

Helt enig med denne og!!!!

Anonymkode: 8be14...7ea

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts. Ja, dette var et svik fra hans side. Spm du sier, det var bare klining. Forstår at han kan bli litt revet med. Tenk at noen er SÅ interessert i en småbarnsfar på 35, også ei på bare 21. Skjønner at han ikke klarte å motstå det (forøvrig synes jeg hun et forkastelig menneske som går etter en GIFT eldre mann). 

Jeg ville ikke sett så mye på dette som et utroskap  mer en uheldig hendelse fra hans side, og at han må klare å holde seg unna andre jenter. Som du sier, savn etter intimitet var jo ikke grunnen. Jeg tror han rett og slett synes det var stas å bli sett på som attraktiv, og ikke mer enn det. 

(Om du vet hvem denne kvinnen er, send henne en mail og si at slike ting kan hun lære seg at man ikke holder på med! Når frontallappen vokser ut, håper jeg hun skammer seg over sin oppførsel).

Anonymkode: 9950a...822

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan forstå at du er skuffet TS, og tror du skal ta et valg om du vil fortsette forholdet med mannen din. 

Selv om dere har ofte sex i dine øyne, så jan det jo stadig mangle begjær i forholdet deres. 

Denne 21-åringen har jo faktisk ikke gjort noe galt, er jo ikke sikkert hun visste at mannen din var gift engang. Har hatt bekjente som tar av seg gifteringen når de skal ut på byen. 

Anonymkode: cbee5...f99

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med jenta?? Du mener vel hva er galt med mannen til Ts? 

Anonymkode: 6c396...9b1

Nei, her er jeg enig med at det er noe galt med denne jenta... (og mannen, men han stoppet faktisk, og la kortene på bordet med én gang). 

Hvem i huleste heite legger seg etter gifte menn med spedbarn hjemme??!! Har ikke folk lengre noen følelse av rett og galt? Sitte der og vise frem nakenbilder av seg selv til folk de ikke kjenner, bare for å gjøre seg selv interessant. 

Mannen skulle selvfølgelig aldri ha satt seg selv i den situasjonen! Heldigvis trakk han seg. 

Jeg personlig har aldri og ville aldri lagtinget etter en som er opptatt, langt mindre en med kone og barn. Det er noe som heter at man skal være mor andre som man selv vil at andre skal være mot deg.  Mange damer mangler integritet og moral. Gutta har bro-code.

Damer burde støtter hverandre, og ikke la oppmerksomhets- og bekreftelsesbehov styre. 

Anonymkode: 13b77...004

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan forstå at du er skuffet TS, og tror du skal ta et valg om du vil fortsette forholdet med mannen din. 

Selv om dere har ofte sex i dine øyne, så jan det jo stadig mangle begjær i forholdet deres. 

Denne 21-åringen har jo faktisk ikke gjort noe galt, er jo ikke sikkert hun visste at mannen din var gift engang. Har hatt bekjente som tar av seg gifteringen når de skal ut på byen. 

Anonymkode: cbee5...f99

Ååååå, jeg er så lei av det dere tullet at jenta ikke har gjort noe galt. Selvfølgelig har hun det. 

Anonymkode: 13b77...004

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ååååå, jeg er så lei av det dere tullet at jenta ikke har gjort noe galt. Selvfølgelig har hun det. 

Anonymkode: 13b77...004

Vi må gå ut i fra at jenta er singel, og har derfor ikke gjort noe hun ikke burde. Er vel mannen til TS her som har et moralsk ansvar med å stoppe i tide.  Han har nok ikke sagt “jeg er gift derfor kan vi ikke kline”. 

Hvis ikke du mener dette er å støtte andre damer så kan jeg ikke hjelpe deg. 

Anonymkode: cbee5...f99

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi må gå ut i fra at jenta er singel, og har derfor ikke gjort noe hun ikke burde. Er vel mannen til TS her som har et moralsk ansvar med å stoppe i tide.  Han har nok ikke sagt “jeg er gift derfor kan vi ikke kline”. 

Hvis ikke du mener dette er å støtte andre damer så kan jeg ikke hjelpe deg. 

Anonymkode: cbee5...f99

Jeg er helt uenig! Selvfølgelig, hvis hun ikke viste så stiller det seg annerledes, men hvis man tar utgangspunkt å det Ts ble fortalt, så var hun fullt klar over det. 

 

Dessverre så går det for mange jenter sport i å legge ned så mange opptatte menn som mulig. Jo fler de klarer, jo bedre føler de seg. Typiske jenter som beskrevet i hi, som publiseres nakenbilder av seg selv på nett.  Jenter uten integritet!

Anonymkode: 13b77...004

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får et sviiin, hiv an ut og karma vil ta an! Får ein Drit sekk!, ville aldri tatt på han igjen. ASJ

Anonymkode: e7996...47a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som ikke har lest tips og triks for utro-tråden..

Anonymkode: d9662...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han klina med ei annen same i fylla. Legg det bak dere og gå videre i livet. Det er faktisk ikke verdens undergang. 

Anonymkode: 191a2...080

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, her er jeg enig med at det er noe galt med denne jenta... (og mannen, men han stoppet faktisk, og la kortene på bordet med én gang). 

Hvem i huleste heite legger seg etter gifte menn med spedbarn hjemme??!! Har ikke folk lengre noen følelse av rett og galt? Sitte der og vise frem nakenbilder av seg selv til folk de ikke kjenner, bare for å gjøre seg selv interessant. 

Mannen skulle selvfølgelig aldri ha satt seg selv i den situasjonen! Heldigvis trakk han seg. 

Jeg personlig har aldri og ville aldri lagtinget etter en som er opptatt, langt mindre en med kone og barn. Det er noe som heter at man skal være mor andre som man selv vil at andre skal være mot deg.  Mange damer mangler integritet og moral. Gutta har bro-code.

Damer burde støtter hverandre, og ikke la oppmerksomhets- og bekreftelsesbehov styre. 

Anonymkode: 13b77...004

Trakk seg? Virker vel ikke akkurat sånn. 

Anonymkode: 6c396...9b1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han klina med ei annen same i fylla. Legg det bak dere og gå videre i livet. Det er faktisk ikke verdens undergang. 

Anonymkode: 191a2...080

Det hadde det vært for meg. 

Anonymkode: 6c396...9b1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde dette vært slutten på forholdet vårt. Punktum. Virker som han lot seg smigre, rive med av oppmerksomheten. Kanskje han følte seg «attraktiv» siden hun var med på notene. Hadde ikke brukt så mye mer energi på å gruble. Han gikk alt for langt og burde ha stoppet lenge før.  Sånne umodne drittsekker er ikke noe for meg hvertfall. God klem til deg

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jenta jobber på nærbutikken vår og vet om både meg og baby. I tillegg hadde hun sagt til mannen at hun var villig til å ligge med ham til tross for oss dersom han var. Når det er sagt er hun 21 år gammel, og hun har ingen forpliktelse til meg, så jeg er ikke sint på henne.  

Ser en over her skrev at mannen kom hjem og la kortene på bordet, men det var jo nettopp det han ikke gjorde. Han serverte en halvsannhet (at han hadde møtt ei og at han hadde sagt til henne at han hadde ligget med henne dersom situasjonen var annerledes), og resten måtte jeg dra it av han bit for bit fordi jeg så at han løy. 

 

Anonymkode: 364eb...4e6

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 35-åring som legger seg etter en 21-åring har ikke mye i topplokket

Anonymkode: e18f3...43d

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...