Gå til innhold

Mannen min klinte med en annen i natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg endte opp med å snakke med hun som han traff, fordi han sjøl ikke huska så mye mer. Så situasjonen var sånn, dels info fra han og dels fra henne:

1. Masse klining og tafsing

 2. Han hadde sagt at han hadde falt for henne dersom han ikke var gift, og han sa flere ganger at han hadde lyst på henne. Dette førte til at denne jenta følte behov for å forsikre meg om at hun ikke skulle stjele ham ... 

3. Jeg ble framstilt som både ganske sur og lite spennende seksuelt (det er jeg ikke). Dette ee vel den klassiske historia menn drar for å få seg noe på byen. 

4. Snapchat, bildene, lyvinga når han kom hjem. 

5. Han hadde sagt at han trengte en pause fra livet sitt 

6. Han fortalte at de hadde hatt skikkelig god kjemi og at hun "fikk ham til å føle noe", hva nå enn dét betyr. 

Jeg er bare skikkelig flau, nedverdiga, skuffa .. ikke nok med det fysiske, men han dro meg (og livet sitt med meg og babyen) gjennom søla i tillegg. 

Anonymkode: 364eb...4e6

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Uff, TS. Jeg føler med deg, men jeg skal ikke gå i fellen og fortelle deg hva du skal gjøre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud jeg kjenner følelsen.... fikk vondt i sjel og hjerte og ble sint av å lese dette! 

Anonymkode: 292ed...642

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blondie65 skrev:

Uff, TS. Jeg føler med deg, men jeg skal ikke gå i fellen og fortelle deg hva du skal gjøre.

:klem:

Takk. Jeg vet ikke selv hva jeg skal gjøre, jeg må nok kjenne på det en stund. Akkurat nå er jeg ganske tom. 

Anonymkode: 364eb...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger tid nå. Ikke gjør noe drastisk før du har brukt tid på å tenke og reflektere. Du vil selv komme til et punkt hvor du kjenner hva blir riktig å gjøre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Takk. Jeg vet ikke selv hva jeg skal gjøre, jeg må nok kjenne på det en stund. Akkurat nå er jeg ganske tom. 

Anonymkode: 364eb...4e6

Jeg kom til å tenke på én ting til.. Jeg syntes det virka veldig rart at han fortalte deg deler av det, uten å fortelle hele sannheten. Den mest sannsynlige grunnen til dette så vidt jeg kan tenke meg til, er at han skulle beskytte seg selv i tilfellet noen så dem på utestedet.. Jeg synes ikke det høres ut som han fortalte noe for å være lojal mot deg, men heller for å redde eget skinn. 

Anonymkode: 940ee...7b0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg endte opp med å snakke med hun som han traff, fordi han sjøl ikke huska så mye mer. Så situasjonen var sånn, dels info fra han og dels fra henne:

1. Masse klining og tafsing

 2. Han hadde sagt at han hadde falt for henne dersom han ikke var gift, og han sa flere ganger at han hadde lyst på henne. Dette førte til at denne jenta følte behov for å forsikre meg om at hun ikke skulle stjele ham ... 

3. Jeg ble framstilt som både ganske sur og lite spennende seksuelt (det er jeg ikke). Dette ee vel den klassiske historia menn drar for å få seg noe på byen. 

4. Snapchat, bildene, lyvinga når han kom hjem. 

5. Han hadde sagt at han trengte en pause fra livet sitt 

6. Han fortalte at de hadde hatt skikkelig god kjemi og at hun "fikk ham til å føle noe", hva nå enn dét betyr. 

Jeg er bare skikkelig flau, nedverdiga, skuffa .. ikke nok med det fysiske, men han dro meg (og livet sitt med meg og babyen) gjennom søla i tillegg. 

Anonymkode: 364eb...4e6

Fy faen, for et rasshøl! 🤬

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åh herregud jeg kjenner følelsen.... fikk vondt i sjel og hjerte og ble sint av å lese dette! 

Anonymkode: 292ed...642

:klemmer:

 

1 time siden, WonderWomaan skrev:

Du trenger tid nå. Ikke gjør noe drastisk før du har brukt tid på å tenke og reflektere. Du vil selv komme til et punkt hvor du kjenner hva blir riktig å gjøre. 

Ja, jeg håper det. Akkurat nå ser jeg bare for meg en framtid med sinne, mistillit og sjalusi, dét håper jeg jo ikke på. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom til å tenke på én ting til.. Jeg syntes det virka veldig rart at han fortalte deg deler av det, uten å fortelle hele sannheten. Den mest sannsynlige grunnen til dette så vidt jeg kan tenke meg til, er at han skulle beskytte seg selv i tilfellet noen så dem på utestedet.. Jeg synes ikke det høres ut som han fortalte noe for å være lojal mot deg, men heller for å redde eget skinn. 

Anonymkode: 940ee...7b0

Jeg tenkte den tanken selv og. Mannen har ikke noen fornuftige svar på hva eller hvorfor. 

18 minutter siden, Mallard skrev:

Fy faen, for et rasshøl! 🤬

Ja, dette var ekstremt ut av karakter for ham. Han er veldig lei seg, så vi får se hvor vi havner. 

Anonymkode: 364eb...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom til å tenke på én ting til.. Jeg syntes det virka veldig rart at han fortalte deg deler av det, uten å fortelle hele sannheten. Den mest sannsynlige grunnen til dette så vidt jeg kan tenke meg til, er at han skulle beskytte seg selv i tilfellet noen så dem på utestedet.. Jeg synes ikke det høres ut som han fortalte noe for å være lojal mot deg, men heller for å redde eget skinn. 

Anonymkode: 940ee...7b0

Også mulig at han var litt stolt over seg selv og ville skryte av at han kunne få henne som var 21. Ville ha ts til å tenke at han var så flink som ikke gjorde noe mer, og var så snill gutt og sa i fra.. Men ja, tror også han gjorde det for å sikre seg selv i tilfelle noen som så noe skulle komme han i forkjøpet..

Anonymkode: 70502...f6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg endte opp med å snakke med hun som han traff, fordi han sjøl ikke huska så mye mer. Så situasjonen var sånn, dels info fra han og dels fra henne:

1. Masse klining og tafsing

 2. Han hadde sagt at han hadde falt for henne dersom han ikke var gift, og han sa flere ganger at han hadde lyst på henne. Dette førte til at denne jenta følte behov for å forsikre meg om at hun ikke skulle stjele ham ... 

3. Jeg ble framstilt som både ganske sur og lite spennende seksuelt (det er jeg ikke). Dette ee vel den klassiske historia menn drar for å få seg noe på byen. 

4. Snapchat, bildene, lyvinga når han kom hjem. 

5. Han hadde sagt at han trengte en pause fra livet sitt 

6. Han fortalte at de hadde hatt skikkelig god kjemi og at hun "fikk ham til å føle noe", hva nå enn dét betyr. 

Jeg er bare skikkelig flau, nedverdiga, skuffa .. ikke nok med det fysiske, men han dro meg (og livet sitt med meg og babyen) gjennom søla i tillegg. 

Anonymkode: 364eb...4e6

For en idiot.. Der sitter du hjemme med babyen deres og har gitt han kvelden for at han skal få kose seg med kompisene. Så gå han hen og gjøre noe slik.. Skjønner ikke hvor hodet er, eller samvittigheten når man oppfører seg sånn. Sitter og prater drit om deg til dama attpå, og prøver å komme i buksene på ei jente dere skal se hver gang dere handler mat sammen..

Anonymkode: 70502...f6c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du tar et kraftig oppgjør under fire øyne (eller fler), og gir klar melding at dette er ikke akseptabelt. Du konfronterer han med det du vet 100%.

Også forteller at dette er første og siste gangen dette skjer. Skjer dette en gang til så er døra open så han gå rett ut. Også kan du true det med å fortelle det til forelda hans med(dersom det er noe å fortelle til...)

Du må være tydelig i den melding...

Du kan ikke sitte på hendene i fange og sI: «Jaja, det går bra, han gjør det aldri igjen..» Har man gjort en gang i fylla så gjør han det igjen dersom han ikke får en kraftig preken.

Jente!!! Vis at du har muskler og er tydelig og ikke pakk det inn.Husk du kan få si og mene du noe også. Det er forbi den tiden at jenter skal bare nikke og neie og ikke ta igjen.!

Hilsen

mann 34-år

Anonymkode: 7cb9b...6f4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi gjør faktisk ikke slike ting. Jeg har aldri flørtet med en annen mann, kysset en annen mann, sendt sexbilder til en annen mann eller hatt sex med en annen mann. Samtlige av partnere jeg har hatt, har vært utro. Skal tilgivelsen gå kun en vei? Du forstår, damer som akkurat har født, har ofte komplekser for kroppen sin etter fødselen. Det at mannen forteller en mye yngre jenter at han har lyst på henne, kliner med henne og ser på hennes nakenbilder, kan være siste spiker i kista for kvinnens selvtillit. 

Anonymkode: 40f60...38e

Jeg har heller aldri gjort slike ting. Mener bare hun skal tenke seg om og ikke gjøre noe overilt. Ser at det har kommet frem litt mere grums etterhvert i tråden, og det er jo ikke bra. Det kreves jo en skikkelig oppvask så klart. Utover i tråden virker han jo som en enda større drittsekk, så jeg hadde jo blitt rimelig satt ut jeg også. Jeg er litt eldre enn trådstarter, og er for at man skal prøve å redde forholdet og tilgi hverandre. Men alt har jo en grense. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg tenker på alt mine foreldre og andre par fra min bekjentskapskrets har jobbet seg gjennom så står dette for meg som storm i et vannglass. Jeg vet jo av erfaring hvor mye dumt folk gjør etter noen glass på byen. Den effekten forsvinner ikke om man er i et forhold. 

Tabbe av han å kline med henne? Ja. Slutten på forholdet? Det avhenger av deg. Det jeg leste i HI var at hun tilbød mer men han stoppet det hele der. Hvis jeg hadde vært i et forhold, tatt en tur på byen, truffet en fyr og klint med han så tviler jeg på at jeg hadde kommet hjem og sagt at "hei kjære, vet du hva som hendte?". Jeg kan forstå at han ikke hadde lyst å innrømme det. Sånn, den var for han. 

Jeg kan bare anta at du allerede har fortalt ham hvordan du har det etter helga. Hvis ikke så må du det, asap. Dere må ha kjøreregler fra nå, du har vært mer enn raus med han med å ikke bare gå med på at han gikk ut, men du var den som foreslo det for han. Da skulle det ikke være vanskelig for han å sette seg inn i at det som skjedde føles som et slag i ansiktet for deg. 

Anonymkode: 99ac9...5d8

Storm i vannglass? Å sitte med en baby som ikke sover så mannen får kline litt fordi han har blitt far og ikke får bok oppmerksomhet.. Jeg gjentar meg; storm i vannglass?

Jeg vet ikke hvem du omgås, men i min omgangskrets så er ikke dette noe man bare godtar og ser på som storm i vannglass. Sånn oppførsel er uakseptabel når du er voksen og har forpliktelser.

Ikke det at alle ville skiltes over enn sånn sak, men jeg vil absolutt tatt meg en tur i tenkeboksen ang mitt forhold hvis mannen ikke klarte å styre seg, når jeg da satt hjemme med en nyfødt. Man går over en grense med å kline med en annen dame, men når man legger til at man nettopp har fått barn så er sviket mye, mye større. For meg i hvertfall..

Anonymkode: c975b...aab

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må få han til å forstå og tro på at dette var første og siste gang, ts ❤️

Anonymkode: 7c86e...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg endte opp med å snakke med hun som han traff, fordi han sjøl ikke huska så mye mer. Så situasjonen var sånn, dels info fra han og dels fra henne:

1. Masse klining og tafsing

 2. Han hadde sagt at han hadde falt for henne dersom han ikke var gift, og han sa flere ganger at han hadde lyst på henne. Dette førte til at denne jenta følte behov for å forsikre meg om at hun ikke skulle stjele ham ... 

3. Jeg ble framstilt som både ganske sur og lite spennende seksuelt (det er jeg ikke). Dette ee vel den klassiske historia menn drar for å få seg noe på byen. 

4. Snapchat, bildene, lyvinga når han kom hjem. 

5. Han hadde sagt at han trengte en pause fra livet sitt 

6. Han fortalte at de hadde hatt skikkelig god kjemi og at hun "fikk ham til å føle noe", hva nå enn dét betyr. 

Jeg er bare skikkelig flau, nedverdiga, skuffa .. ikke nok med det fysiske, men han dro meg (og livet sitt med meg og babyen) gjennom søla i tillegg. 

Anonymkode: 364eb...4e6

Etter det faktum at han faktisk har klint med henne så må jeg si punkt 3 er like ille, utlevere deg på ett intimt nivå (og i tillegg ikke sant) til ei han hadde lyst på. Jeg syntes nesten det er verre en selve kliningen. Om jeg ikke skulle gjort det slutt hadde det vært ett minimumskrav at du har full tilgang til tlf så lenge du har behov og at han kan glemme alt av ut på byen i overskuelig fremtid. For en råtten oppførsel. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, moroklompen skrev:

Etter det faktum at han faktisk har klint med henne så må jeg si punkt 3 er like ille, utlevere deg på ett intimt nivå (og i tillegg ikke sant) til ei han hadde lyst på. Jeg syntes nesten det er verre en selve kliningen. Om jeg ikke skulle gjort det slutt hadde det vært ett minimumskrav at du har full tilgang til tlf så lenge du har behov og at han kan glemme alt av ut på byen i overskuelig fremtid. For en råtten oppførsel. 

Det jeg lurer på, er hvilken kvinne som får lyst til å kline med en mann som akkurat har sittet som en liten sutregutt og klaget på konemor der hjemme? For et seriøst turn-off!

Anonymkode: 40f60...38e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen er som tyven, den er ikke lei seg for å ha stjelt men for å ha blitt tatt.

Klininga hadde jeg sett som et tillitsbrudd i seg selv, men sammen med det ts skriver er det så mye verre. Enda a kåt forvokst guttunge kamuflert som mann som oppdager at livet som småbarnsfar er annerledes enn han forestilte seg. Og så leter etter trøst og bekreftelse.

Han skitner til dama si og mor til sitt nyfødte barn kun fordi han vil inn i buksa til en ung kvinne. Rart at sex på hjemmefronten er alltid fraværende eller dårlig, i hvert fall når man hører på hva menn sier når de har lyst på sex med andre.

Anonymkode: 97e64...1a5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, a l'orange skrev:

Hvorfor??

Jeg har nå lest tråden og ser at absolutt INGEN har stilt spørsmål ved dette som jeg synes er merkeligst av alt; At du sender fyren ut for å være «snill» mot han.

Er du HELT SIKKER på at dette er noe han opplever som kjærlighet?

Det virker som flere kvinner tar for gitt at det å få slippe unna dama og ungene, er det høyeste ønsket en mann har, og jeg ser at flere kvinner her snakker om dette som noe bra, at du er god med han.

Nåvel...

Han har nettopp fått sitt første barn, han har sovet lite, han blir sendt på dør, av mor til sitt barn, han drikker alkohol, han møter på en deilig ung kvinne han kjenner litt fra før, som i tillegg viser frem nakenbilder...

...jeg tenker det like gjerne virker som en slags test. 

 

Det å a) tenke at man selv og barna er verdt noe for en partner, og b) forsøke å verne sine kjære mot de største fristelsene, er i min verden kjærlighet. Neste gang synes jeg du kanskje skal prøve de to der, i stedet. 

Godt poeng.

Anonymkode: c5a15...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Også mulig at han var litt stolt over seg selv og ville skryte av at han kunne få henne som var 21. Ville ha ts til å tenke at han var så flink som ikke gjorde noe mer, og var så snill gutt og sa i fra.. Men ja, tror også han gjorde det for å sikre seg selv i tilfelle noen som så noe skulle komme han i forkjøpet..

Anonymkode: 70502...f6c

Jeg har også tenkt i de baner. Eller at han ville vise meg at han er attraktiv for yngre jenter, kanskje for å gjøre meg sjalu, og så tenkte han ikke gjennom at jeg kom til å grave. 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foreslår at du tar et kraftig oppgjør under fire øyne (eller fler), og gir klar melding at dette er ikke akseptabelt. Du konfronterer han med det du vet 100%.

Også forteller at dette er første og siste gangen dette skjer. Skjer dette en gang til så er døra open så han gå rett ut. Også kan du true det med å fortelle det til forelda hans med(dersom det er noe å fortelle til...)

Du må være tydelig i den melding...

Du kan ikke sitte på hendene i fange og sI: «Jaja, det går bra, han gjør det aldri igjen..» Har man gjort en gang i fylla så gjør han det igjen dersom han ikke får en kraftig preken.

Jente!!! Vis at du har muskler og er tydelig og ikke pakk det inn.Husk du kan få si og mene du noe også. Det er forbi den tiden at jenter skal bare nikke og neie og ikke ta igjen.!

Hilsen

mann 34-år

Anonymkode: 7cb9b...6f4

:ler: Jeg truet faktisk med dette. Men jeg vet ikke helt hva godt det skal gjøre. Jeg kjente på at jeg ville at han skulle gjøre det så han skulle få kjenne på skamfølelsen og rett og slett bare ha det veldig ubehagelig litt.

Ellers takk for peptalk!

14 timer siden, Joni123 skrev:

Jeg har heller aldri gjort slike ting. Mener bare hun skal tenke seg om og ikke gjøre noe overilt. Ser at det har kommet frem litt mere grums etterhvert i tråden, og det er jo ikke bra. Det kreves jo en skikkelig oppvask så klart. Utover i tråden virker han jo som en enda større drittsekk, så jeg hadde jo blitt rimelig satt ut jeg også. Jeg er litt eldre enn trådstarter, og er for at man skal prøve å redde forholdet og tilgi hverandre. Men alt har jo en grense. 

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Storm i vannglass? Å sitte med en baby som ikke sover så mannen får kline litt fordi han har blitt far og ikke får bok oppmerksomhet.. Jeg gjentar meg; storm i vannglass?

Jeg vet ikke hvem du omgås, men i min omgangskrets så er ikke dette noe man bare godtar og ser på som storm i vannglass. Sånn oppførsel er uakseptabel når du er voksen og har forpliktelser.

Ikke det at alle ville skiltes over enn sånn sak, men jeg vil absolutt tatt meg en tur i tenkeboksen ang mitt forhold hvis mannen ikke klarte å styre seg, når jeg da satt hjemme med en nyfødt. Man går over en grense med å kline med en annen dame, men når man legger til at man nettopp har fått barn så er sviket mye, mye større. For meg i hvertfall..

Anonymkode: c975b...aab

Jeg er enig i at man skal forsøke å redde forholdet, og på én måte synes jeg det føles tåpelig å vurdere å bryte pga. klining på byen. Men så var det så mye rundt den klininga som gjør at alt føles så mye verre. Det er mye følelser og tanker i spinn her, i alle fall. 

14 timer siden, moroklompen skrev:

Etter det faktum at han faktisk har klint med henne så må jeg si punkt 3 er like ille, utlevere deg på ett intimt nivå (og i tillegg ikke sant) til ei han hadde lyst på. Jeg syntes nesten det er verre en selve kliningen. Om jeg ikke skulle gjort det slutt hadde det vært ett minimumskrav at du har full tilgang til tlf så lenge du har behov og at han kan glemme alt av ut på byen i overskuelig fremtid. For en råtten oppførsel. 

Enig, det er i alle fall like ille. Hele situasjonen rundt er bare klein og kjip og trist. Han kommer nok ikke til å motsette seg at jeg har tilgang til telefon og slikt. Men det er så sinnssykt kjipt dersom det er sånn forholdet vårt skal bli, jeg har ikke lyst til å leve et liv der jeg er sjalu og mistenksom hele tiden, og der jeg ikke kan slappe av mens mannen min er ute på fest. 

 

Anonymkode: 364eb...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg endte opp med å snakke med hun som han traff, fordi han sjøl ikke huska så mye mer. Så situasjonen var sånn, dels info fra han og dels fra henne:

1. Masse klining og tafsing

 2. Han hadde sagt at han hadde falt for henne dersom han ikke var gift, og han sa flere ganger at han hadde lyst på henne. Dette førte til at denne jenta følte behov for å forsikre meg om at hun ikke skulle stjele ham ... 

3. Jeg ble framstilt som både ganske sur og lite spennende seksuelt (det er jeg ikke). Dette ee vel den klassiske historia menn drar for å få seg noe på byen. 

4. Snapchat, bildene, lyvinga når han kom hjem. 

5. Han hadde sagt at han trengte en pause fra livet sitt 

6. Han fortalte at de hadde hatt skikkelig god kjemi og at hun "fikk ham til å føle noe", hva nå enn dét betyr. 

Jeg er bare skikkelig flau, nedverdiga, skuffa .. ikke nok med det fysiske, men han dro meg (og livet sitt med meg og babyen) gjennom søla i tillegg.  

Anonymkode: 364eb...4e6

Dere må ha dere en alvorsprat.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...