Gå til innhold

Tips og triks for oss som er utro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, MyzTeri skrev:

Det er ingen korrelasjon mellom psykopati og utroskap slik man tror. Man blir ikke psykopat av å være utro. Pskyopat er ord som brukes for å beskrive ett menneske hvis tanker om følelser, normer og moral er litt annerledes enn Ola Nordmann men dog uten at man kan si at ett menneske som er utro også er psykopat.

Ikke kloss med disse utrykkene, ikke feilbruk adjektivene.

Psykopat og utro er ikke adjektiv...

psykopati er medfødt. Det er uten tvil korrelasjon mellom psykopati og utroskap. Uten at det betyr at alle som er utro er psykopater. Men veldig veldig mange psykopater er utro. 

Anonymkode: a4fd8...aa1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det har vi forstått. Ikke alle klarer å bli voksne. Må jo være litt fælt å være såpass frastøtende at ingen vil ha deg. 

Anonymkode: 66497...2c3

Det vet mulig du mer om enn meg:-). Jeg har det svært så bra🙂

Anonymkode: 56e9a...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

psykopati er medfødt. Det er uten tvil korrelasjon mellom psykopati og utroskap. Uten at det betyr at alle som er utro er psykopater. Men veldig veldig mange psykopater er utro. 

Kanskje du kan, som ingen andre motstandere av utroskap i denne tråden kan,  vise til noe dokumentasjon på påstanden din?

Psykopat er forresten ingen diagnose lenger, men akkurat den skal jeg la ligge.

Jeg hopper i seng nå, oppe tidlig imorgen så da har du tid til å finne frem det jeg og flere andre lurer på.

Er vi en gjeng psykopater hele gjengen ?

Ts

Anonymkode: 25d91...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du kan, som ingen andre motstandere av utroskap i denne tråden kan,  vise til noe dokumentasjon på påstanden din?

Psykopat er forresten ingen diagnose lenger, men akkurat den skal jeg la ligge.

Jeg hopper i seng nå, oppe tidlig imorgen så da har du tid til å finne frem det jeg og flere andre lurer på.

Er vi en gjeng psykopater hele gjengen ?

Ts

Ikke meg du siterer. 

Psykopater, sosiopat og narsissist.....

"Psychopathy has a strong correlation to infidelity, with a 95 percent likelihood that a psychopath or sociopath will engage with other sex partners outside the marital relationship. Psychopaths also tend to have a higher number of lifetime sex partners. Sociopaths are better able to separate love from sexual activity. And they are more willing to engage in behaviors involved in an unfaithful relationship or lifestyle, like prolonged periods of lying"

"Psychopathy is the tendency to disregard the moral code and the rights of others, acting purely on one’s own behalf."

"Psychopaths lack moral emotions, are impulsive, and routinely violate social and legal norms. They know right from wrong, but they don’t follow the rules. For a new study published in Psychological Science, a journal of the Association for Psychological Science, scientists tested psychopaths and found that they are not skilled at reasoning about social contracts and taking precautions—which could explain why they cheat and take risks that seem unreasonable to most people"

https://www.google.com/amp/s/amp.mindbodygreen.com/articles/personality-types-most-likely-to-cheat-and-why-they-do-it

"The sociopath rarely cheats because he has met the love of his life. He cheats, because the opportunity is presented to him. The sociopath will take on the persona of people that he is around, so being close to other people, gives new dimensions to his own personality.

Quite simply, the sociopath cheats, because he can. Without guilt or remorse, there is no reason not to. He doesn’t particularly make long term plans, and tends to act within the moment, if an opportunity arises.

Remember that the sociopath does not have the same moral compass as non-sociopathic people. Other people learn that cheating is bad, as it hurts people. It causes pain. The sociopath doesn’t learn from past mistakes and will repeat the same behaviour over and over."

https://www.google.com/amp/s/datingasociopath.com/2013/05/19/sociopaths-and-cheating/amp/

"Narcissistic infidelity differs from "normal" cheating, because a narcissist feels no shame or remorse for what they've done. In fact, they convince themselves it's your fault, and actually lead the new partner to believe they're a victim of you. A narcissist will talk about marriage and having kids with you, while sleeping with another person. They'll give you the silent treatment and punish you, trying to make you feel bad for their own bad behavior."

https://www.psychopathfree.com/articles/why-do-narcissists-and-sociopaths-cheat.374/

Et enkelt Google søk og du finner mye. Om dere er psykopater, narsisster eller sosiopater er umulig å si, men helt klart lik tankegang på mange områder. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ærlig talt at dette ikke var noe gyldig dokumentasjon. Dokumentasjonen må  som minste kriterie være et av flere  symptomr på denne psykdommen dere referer til, og gjengitt som studie eller studier innen anerkjente faglitteratur.

Å henvise til private nettadresser, med en salig blanding av saft og sirup blir useriøst. 

Deres påstand: alle som er utro er psykopater 

Min påstand : psykpsykopater finnes også blant de som ikke er utro  

Hvis påstanden deres er rett, så er det ingen  av de trofaste  som er psykopater. 

Alle  skjønner at det tallet ikke korrelerer , fagekspertisen sier at 10 000 mennesker er diagnosert psykopater i Norge,  men 100 000 har psykopatiske trekk. 40% av Norges befolkning har vært utro.  

God natt fra ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ingen skam i det. Utroskap er en menneskeskapt greie som bare er tull og det er ingen grunn til å føle skam over.

Skremmende tankegang du har 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Skremmende tankegang du har 😳

Den ville ikke vært skremmende om folk ikke bestemte seg for at puling skal være så fryktelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mange psykopater liker også å sitte på nett og prøve å få andre til å føle seg dritt. 

Anonymkode: 73040...aea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den ville ikke vært skremmende om folk ikke bestemte seg for at puling skal være så fryktelig.

Jeg har ikke vært utro eller opplevd utroskap, men det er ingen tvil om at det er et stort svik hvis den man er glad i går bak ryggen ens og svikter en på en slik måte. Det verste må ikke være selve handlingen at en person har sex med en annen, men følelsen av å ikke bli elsket, respektert og verdsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trådem er for oss som har prøvd 'alt', men ikke kommer noen vei med partneren sin.. 

NOK om det, er det andre som har gode tips og råd.?

Da er det jammen bedre å gå. Ikke minst med tanke på den du bedrar. Fysj..

Anonymkode: b45d0...537

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor blåst er det mulig å være 😂 

Hele denne tråden handler ikke om knulling men om å bedra noen..  Og det synes noen er helt innafor, forstå det den som vil. 🤦‍♀️

Anonymkode: 26f6f...6d3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor blåst er det mulig å være 😂 

Hele denne tråden handler ikke om knulling men om å bedra noen..  Og det synes noen er helt innafor, forstå det den som vil. 🤦‍♀️

På samme måte som du ikke forstår det, er det drøssevis av folk som forstår det og driver med det:-)

Livet hadde vært veldig mye lettere om dere hadde revurdert og kommet til samme konklusjon som oss: Puling skader ingen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg har ikke vært utro eller opplevd utroskap, men det er ingen tvil om at det er et stort svik hvis den man er glad i går bak ryggen ens og svikter en på en slik måte. Det verste må ikke være selve handlingen at en person har sex med en annen, men følelsen av å ikke bli elsket, respektert og verdsatt.

Det er her det går galt. Puling med andre eliminerer ikke disse faktorene. Det er bare de som føler seg forsmådd som trekker slike tvangskonklusjoner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På samme måte som du ikke forstår det, er det drøssevis av folk som forstår det og driver med det:-)

Livet hadde vært veldig mye lettere om dere hadde revurdert og kommet til samme konklusjon som oss: Puling skader ingen.

At det er greit å gå bak ryggen på folk? 

Akkurat det kommer jeg aldri til å forstå. 

Knulling i seg selv skader ingen, men det kan skade på mange andre måter som f. Eks svik..   Vi mennesker er ganske komplekse så hvordan hver enkelt reagerer på å bli bedratt er veldig forskjellig..  

Men dere liker jo å leve på en løgn.. Og kun tenke på dere selv, det er rimelig respektløst. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, spekulasjoner og avsporing. 

Ninab82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er at ts starter enda en tråd, men da om hvorfor utroskap alltid blir feil, uansett årsak. 

Anonymkode: 5a530...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.5.2019 den 2.35, AnonymBruker skrev:

At det er greit å gå bak ryggen på folk? 

Akkurat det kommer jeg aldri til å forstå. 

Knulling i seg selv skader ingen, men det kan skade på mange andre måter som f. Eks svik..   Vi mennesker er ganske komplekse så hvordan hver enkelt reagerer på å bli bedratt er veldig forskjellig..  

Men dere liker jo å leve på en løgn.. Og kun tenke på dere selv, det er rimelig respektløst. 

Da må mange gå i seg selv og kvitte seg med disse tvangstankene, da de ikke er godt for noe eller noen. Hva godt kan det gjøre for noen å gå rundt med en innstilling som vraker hele livet, om den inntreffer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2019 den 21.01, AnonymBruker skrev:

Når et forhold er dødt og alt er prøvd har du to valg: bli eller gå! Å velge begge deler er bare latterlig og sier nok om den personen! Det bør ikke være et valg! 

Helt enig. Og en annen ting: det er selvsagt ikke opp til den utro å velge om forholdet skal fortsette eller ei. Det valget er det den «fornærmedes» moralske privilegium å ta. Det aller falskeste jeg hører, er når den utro påberoper seg hensynet til barna eller ønsket om ikke å såre partneren, som begrunnelse for ikke å ville stå for det man gjør. 

Anonymkode: 0afb0...950

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig tråden ble.

Her tenkte jeg de utro skulle få dele sine erfaringer. Komme med tips.

Så kunne alle oss andre som ikke har planer om å være utro, hente inn tips om hvordan avsløre eventuell utroskap.

Av og til lønner det seg å bare sitte helt stille og lytte.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom endelig tråden tilbake.. Puh, puster lettet ut, var bekymret for at den skulle bli fjernet av moralske og etiske årsaker.

Kommer plutselig, helt uventet tilbake.

Mvh

TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...