Gå til innhold

Tips og triks for oss som er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til de som fyller tråden med "motstand"

Jeg har aldri vært utro eller hatt mistanke til at konen er utro, men jeg har lurt på hvordan de som er det gjør det. Jeg synes dette er interessant lesning. 

Det er null sjanse for at dere greier å konvertere noen fra å være utro her inne, så bruk heller anledningen til å gjenkjenne hvordan det gjøres hvis dere vil ha noe ut av det.

Anonymkode: 7b08f...850

Amen 🙏

Anonymkode: 26f6f...6d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man er så svak at man bryter sammen pga at to mennesker har pult, ja da kan man jaggu ha det så godt.

Anonymkode: ffe3d...a47

Man er ikke svak, man er et helt normalt menneske som blant annet reagerer på å bli sveket. 

Anonymkode: 7fe37...229

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MyzTeri skrev:

Råd fra elskerinnen:

Aldri snakk om henne til noen, eller snakk om at du er utro. Vit at hun gjør det samme.

Etter 15 år har jeg fortsatt ikke sagt til enn sjel om at vi møtes. Men han har nevnt i bisetninger at han kjenner meg, så noen få ganger i det siste har jeg fått noen spm.

Ellers, aldri lov henne noe. Det blir bare følelser og dritt osv. Jeg er elskerinnen rett og slett fordi det funker for meg - jeg forventer ingenting - han har aldri gått inn for å gi meg noen forventninger annet enn sex og gode samtaler - jeg lengter ikke etter han, osv. Da holder det når man har vært tydelig på forutsetningene.

Enig i å ikke si det til noen, noen er raske til å trekke konklusjoner bare de ser at man har tatt heisen sammen omtrent. Også opplevd at noen folk er sendt litt som spioner for å fiske, de later som de ikke kjenner kona og snakker om at mannen er så kjekk og ser at vi har kjemi og sier at vi burde jo hooke opp eller ting i den duren for å få deg til å løfte teppet litt. Ikke fall for det, ikke fortell til fremmede engang om at du har en affære. 

I samme gate med at noen folk tenker den veien med en gang: Når du ligger med en kollega, ikke tro at julebord-trikset med å forlate selskapet med 15 min mellomrom er noe folk biter på, det legges merke til. Skal man ha en god, skjult affære med en kollega så er julebordet den ene kvelden dere skal drite i å ha sex. Med mindre det tilfeldigvis åpner seg et vindu så klart. Men jeg som alltid henger med helt til nachspiel (og gjerne har nachspielet) kan ikke gå tidlig hjem, og han som alltid går tidlig hjem kan ikke plutselig bli med på nachspiel.

Anonymkode: 73040...aea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør alle motstanderne av de som er utro her egentlig, lag deres egen tråd. 

Denne tråden er for oss som ser verden(familielivet) i et videre og større perspektiv enn å se så blindt på kun utroskaprn som en umoralsk handling. 

Jeg personlig er 100% sikker på at min utroskap har skapt fred i hjemmet, det er balanse og ro fra morgen til kveld etter at jeg startet med mine egne eventyr. 

Vær gjerne uenig om det, men start deres egen tråd. 

Hilsen ts

Anonymkode: 25d91...51c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig i å ikke si det til noen, noen er raske til å trekke konklusjoner bare de ser at man har tatt heisen sammen omtrent. Også opplevd at noen folk er sendt litt som spioner for å fiske, de later som de ikke kjenner kona og snakker om at mannen er så kjekk og ser at vi har kjemi og sier at vi burde jo hooke opp eller ting i den duren for å få deg til å løfte teppet litt. Ikke fall for det, ikke fortell til fremmede engang om at du har en affære. 

I samme gate med at noen folk tenker den veien med en gang: Når du ligger med en kollega, ikke tro at julebord-trikset med å forlate selskapet med 15 min mellomrom er noe folk biter på, det legges merke til. Skal man ha en god, skjult affære med en kollega så er julebordet den ene kvelden dere skal drite i å ha sex. Med mindre det tilfeldigvis åpner seg et vindu så klart. Men jeg som alltid henger med helt til nachspiel (og gjerne har nachspielet) kan ikke gå tidlig hjem, og han som alltid går tidlig hjem kan ikke plutselig bli med på nachspiel.

Anonymkode: 73040...aea

Meget bra refleksjon, selv roter jeg meg aldri med kollegaer nettopp fordi sannsynligheten for at andre begynner å tvile og tro og spekulere 

Ts

Anonymkode: 25d91...51c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er ikke svak, man er et helt normalt menneske som blant annet reagerer på å bli sveket. 

Anonymkode: 7fe37...229

Enig i denne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MyzTeri

kan dere moralistenee lage egen tråd? vi kan komme med våre innspill i den hvis ufred er tingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MyzTeri skrev:

kan dere moralistenee lage egen tråd? vi kan komme med våre innspill i den hvis ufred er tingen

Dette er et åpent forum, ergo alle kan svare. Dere diskuterer jo helt syke ting! En tråd laget av en person som er syk. 

Helt sinnsykt at denne tråden ikke blir sletta. 

Anonymkode: 66497...2c3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyzTeri

så da kan jeg gå i alle buuhuu han  va utro-trådene, scrolle meg gjennom hanersådritt post og så poste at kanskje hvis dere var litt mer oppmerksom så slapp han å komme til meg - poster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør alle motstanderne av de som er utro her egentlig, lag deres egen tråd. 

Denne tråden er for oss som ser verden(familielivet) i et videre og større perspektiv enn å se så blindt på kun utroskaprn som en umoralsk handling. 

Jeg personlig er 100% sikker på at min utroskap har skapt fred i hjemmet, det er balanse og ro fra morgen til kveld etter at jeg startet med mine egne eventyr. 

Vær gjerne uenig om det, men start deres egen tråd. 

Hilsen ts

Anonymkode: 25d91...51c

Amen !

Men desverre tror jeg ikke det hjelper.  Noen MÅ bare hevde seg uanett.

Anonymkode: cb2e9...fbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et åpent forum, ergo alle kan svare. Dere diskuterer jo helt syke ting! En tråd laget av en person som er syk. 

Helt sinnsykt at denne tråden ikke blir sletta. 

Anonymkode: 66497...2c3

Du er ikke så syyyykt gammel, er du vel ?  Lår deg litt om livet først     :fnise:

Anonymkode: cb2e9...fbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er ikke så syyyykt gammel, er du vel ?  Lår deg litt om livet først     :fnise:

Anonymkode: cb2e9...fbb

Jeg har vært sammen en fyr som tenkte som dere! Han var psykopat! 

Er det noen som bør vokse opp å lære seg litt om livet er det ikke jeg her inne. Vet du, lavere kommer dere ikke! 

Anonymkode: 66497...2c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avtal å skrive i koder. Avtal å bruke emojis som symboliserer noe for dere, men ikke gir mening for andre. Trenger ikke slette fra snap, tøm samtalehistorikk, da forsvinner evt. favoritter/streaks. Ha tålmodighet. Kommuniser når dere er ute av huset. Ikke fredags kveld i sofaen når du sitter med samboer/ektefelle liksom. 

Anonymkode: 62127...35e

Takk!! Jeg som har googlet som bare det for å finne ut hvordan fjerne bestevenn/streaks og bare fant blokkeringstipset.

Viktig å bare kommunisere når man er alene. Du kan ikke alltid stole på at den andre er like diskret som deg, jeg har vært med noen menn hvor risikoen er noe av det som gjør hele greia spennende og de kan balansere veldig på kanten når det gjelder å bli tatt. Var tilfeldigvis på et arrangement med en elsker og hans kone en gang, han prøvde omtrent å knulle meg på toalettet da, nesten ikke sett han så kåt før. Det ble for risky for meg, men for han var det tydeligvis toppen av utroskapsglede å gjøre det så nært under nesen på kona som mulig. 

Anonymkode: 73040...aea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, MyzTeri skrev:

kan dere moralistenee lage egen tråd? vi kan komme med våre innspill i den hvis ufred er tingen

Nå har jo du skrevet plasser du ikke burde selv da, pun intended..

Anonymkode: 9d62f...e78

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et åpent forum, ergo alle kan svare. Dere diskuterer jo helt syke ting! En tråd laget av en person som er syk. 

Helt sinnsykt at denne tråden ikke blir sletta. 

Anonymkode: 66497...2c3

Mener du å si at alle menn og kvinner som er utro har psykiske lidelser, type dyssosiativ personlighetslidelse? 

Så vidt meg bekjent er ikke utroskap en psykisk lidelse, hvilken kode ligger den under? 

Anonymkode: 25d91...51c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyzTeri
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen en fyr som tenkte som dere! Han var psykopat! 

Er det noen som bør vokse opp å læreDet  seg litt om livet er det ikke jeg her inne. Vet du, lavere kommer dere ikke! 

Anonymkode: 66497...2c3

Det er ingen korrelasjon mellom psykopati og utroskap slik man tror. Man blir ikke psykopat av å være utro. Pskyopat er ord som brukes for å beskrive ett menneske hvis tanker om følelser, normer og moral er litt annerledes enn Ola Nordmann men dog uten at man kan si at ett menneske som er utro også er psykopat.

Ikke kloss med disse utrykkene, ikke feilbruk adjektivene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kjærlighetsbarn98

Hvis dere skal ligge med andre, slå opp med partneren og ikke før denne bak lyset. Hvis dere er redd for å bli oppdaget, så vær heller ærlig eller bryt forholdet. Grunnen til at dere er redd for å bli oppdaget er fordi dere vet dere gjør noe galt. Ha heller deres på det rene ved å kommunisere med partneren deres eller bryt ut av forholdet før dere ligger med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyzTeri
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jo du skrevet plasser du ikke burde selv da, pun intended..

Anonymkode: 9d62f...e78

En svært dårlig pun intended. Jeg skriver mye om mangt. Men jeg vet hva jeg går inn i, og det er en tråd med noe som gjør deg psykisk dårlig så for all del - ikke gå i den. Eller gå i den, men vit hva du får og juster etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke dere som er så opptatt av å skjule utroskapet for ALLE. Det holder å skjule det for partneren, hennes venner og barna. 

Det er ingen som ser en kollega  ha en elskerinne som sladrer til kona.  Ingen av kompisene dine kommer til å sladre. 

Senk skuldrene. Du er utro, du jobber ikke som hemmelig agent i Nord Korea!

Anonymkode: 9dbe6...805

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MyzTeri skrev:

Det er ingen korrelasjon mellom psykopati og utroskap slik man tror. Man blir ikke psykopat av å være utro. Pskyopat er ord som brukes for å beskrive ett menneske hvis tanker om følelser, normer og moral er litt annerledes enn Ola Nordmann men dog uten at man kan si at ett menneske som er utro også er psykopat.

Ikke kloss med disse utrykkene, ikke feilbruk adjektivene.

Snakk om å ta ting ut av kontekst! Og jo, psykopater er notorisk utro uten noen form for anger. Nei, man blir ikke psykopat av å være utro. Men de fleste mennesker er litt mer bevisst på normer, følelser og føler anger. Noe som enkelte her ikke har. Det er et tegn på psykopat, men selvfølgelig må det mer til enn kun dette. Jeg slenger ikke ordet ut uten videre, det er kun noe du tror. Jeg har erfaring med psykopat. 

 

Anonymkode: 66497...2c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...