Gå til innhold

Tips og triks for oss som er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mitt første tips er: bruk inkognito når du er på diverse datingsider på nettet. 

Neste? 

Jada, så klarte du å provosere noen som anonym på KG. Jeg håper ikke det er din største bragd så langt i dag. Det ville ha vært trist.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt meg bekjent er det å være notorisk utro uten å ha noen form for anger et av flere tegn på psykopat. Å si at det er bedre enn å splitte opp en familie er bare en skitten unnskyldning for at de ikke klarer å tenke lengre og for å setter sine behov foran alle andres. 

Jeg tror vi kan senke skuldrene, da disse menneskene er alt annet enn friske. Håper inderlig  en dag partneren deres ser dette før de blir helt ødelagt. 

Anonymkode: 66497...2c3

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig ingen som skjønner at denne tråden er laget for underholdning? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt tips: Ha forskjellige planer klare i tilfelle du blir tatt for utroskap.  Hva kan bortforklares? Det bør du vite på forhånd. Alt for mange som begynner å komme med dårlige løgner fordi de ikke har forberedt seg godt nok. Det er ikke lett å holde tunga rett i munn når kjæresten kommer med bevis for at du har vært utro. 

Tips 2: Know when to hold them know when to fold them know when to walk away

Ikke alt kan bortforklares. Da kan  det være greit å legge kortene på bordet i håp om å få sympati. Finn ut hva kjæresten din  trolig vil tilgi av utroskap og gi den forklaringen til kjæresten. Har hun vansker for å gå fra deg om du drar frem barna? Om du spiller på skyldfølelsen hennes? 

Sikr deg finansielt. Pass på at du kommer godt ut kommer best mulig ut av det om dere flytter fra hverandre. Fordelen ved å være den som er utro er at om du er heldig er du den som har best tid til å sikre deg økonomisk. 

Anonymkode: f0d72...621

Takk for gode refleksjoner. 

En annen utfordring er jo uttak eller kjøp fra bankkontoen, hvordan løser dere dette? 

Selv pleier jeg å ta ut ekstra kontanter når jeg handler mat, klær, sko mm. I løpet av en uke eller to så har jeg nok kontanter som kan brukes på elskerinna som ikke kan spores. 

Anonymkode: 25d91...51c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for gode refleksjoner. 

En annen utfordring er jo uttak eller kjøp fra bankkontoen, hvordan løser dere dette? 

Selv pleier jeg å ta ut ekstra kontanter når jeg handler mat, klær, sko mm. I løpet av en uke eller to så har jeg nok kontanter som kan brukes på elskerinna som ikke kan spores. 

Anonymkode: 25d91...51c

Om du sliter med dette så sett opp en egen bankkonto du setter inn penger regelmessig. Fortell samboeren din at du ønsker å sette opp en konto for å hjelpe barna med bolig når den tid kommer. Så har du både en forklaring på hvorfor du setter over penger til kontoen og hvorfor du f.eks familien ikke har råd til til dyre ferier like ofte som tidligere. 

Anonymkode: 9dbe6...805

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Kliniske beskrivelser av psykiske reaksjoner på utroskap viser ofte til klare likhetstrekk med posttraumatisk stresslidelse, i form av invaderende tanker, fantasier og minnebilder, likeså innskrenkning i interesser, aktivitet og utfoldelse, som generell uro og hypersensitivitet» 

Jada, det er så mye bedre å bli bedratt enn å bli dumpet...

Anonymkode: 7fe37...229

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

«Kliniske beskrivelser av psykiske reaksjoner på utroskap viser ofte til klare likhetstrekk med posttraumatisk stresslidelse, i form av invaderende tanker, fantasier og minnebilder, likeså innskrenkning i interesser, aktivitet og utfoldelse, som generell uro og hypersensitivitet» 

Jada, det er så mye bedre å bli bedratt enn å bli dumpet...

Anonymkode: 7fe37...229

Tror du glemmer at dette er ikke er "slem utroskap". Det er snakk om å holde sammen pga barna. Det er ingen nærhet i forholdet. Da får den som opplever utroskap neppe harde knekken når sannheten oppdages.  For alt vi vet så kan hun fortelle TS at selv om hun er såret så synes hun at TS gjorde riktig valg med tanke på barna. 

Anonymkode: 9dbe6...805

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du glemmer at dette er ikke er "slem utroskap". Det er snakk om å holde sammen pga barna. Det er ingen nærhet i forholdet. Da får den som opplever utroskap neppe harde knekken når sannheten oppdages.  For alt vi vet så kan hun fortelle TS at selv om hun er såret så synes hun at TS gjorde riktig valg med tanke på barna. 

Anonymkode: 9dbe6...805

Hva er forskjellen på "slem utroskap" og annen utroskap?  Hvis forholdet er såpass dødt som dere beskriver hadde det vel vært bedre å komme til en enighet om at man har andre partnere..  Jeg tror jeg hadde syntes det var bedre..  Jeg hadde ihvertfall følt at jeg hadde blitt vist litt mer respekt hvis du forstår.. Å gå uvitende og plutselig oppdage at man er blitt bedratt fører jo ikke akkurat noe bra med seg. 

Anonymkode: 26f6f...6d3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du glemmer at dette er ikke er "slem utroskap". Det er snakk om å holde sammen pga barna. Det er ingen nærhet i forholdet. Da får den som opplever utroskap neppe harde knekken når sannheten oppdages.  For alt vi vet så kan hun fortelle TS at selv om hun er såret så synes hun at TS gjorde riktig valg med tanke på barna. 

Anonymkode: 9dbe6...805

De fleste barn ønsker ikke at foreldrene skal holde sammen for dem. 

Anonymkode: 7fe37...229

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Nooni skrev:

Er det virkelig ingen som skjønner at denne tråden er laget for underholdning? 

Jeg trenger faktisk helt genuint tips jeg, som vel alle som er utro gjerne gjør. Så selv om man vet at tråder som dette vekker frykt og harme og ofte er laget for nettopp dette (uten at jeg ser hva som er så underholdende med det, det er de samme kjedelige svarene i hver tråd om utroskap) så hadde jeg helt ærlig håpet noen gode tips kom jeg altså. Utroskap er veldig vanlig, så det dukker alltids opp noen relevante erfaringer rundt det mellom alle gneldrebikkjene. Og inkognitomodus er et fint tips det, uavhengig av om det kom fra et troll eller en horebukk. 

Men er det noen som har tips om nettsteder eller forum hvor man faktisk kan få tips og slipper å høre på livredde kvinner som absolutt må sitte og bjeffe? Laget en tråd med et spm om min affære her selv en gang, men man blir liksom sittende og bare scrolle gjennom masse blablabla for å finne noen som faktisk svarer på spørsmålet.

Og kanskje en moderator kan slette innleggene fra alle som driver og hisser seg opp, tråden blir mer relevant for de som lurer på TS sitt spørsmål og mindre artig for troll som liker å dra disse folka i halen. 

Anonymkode: 73040...aea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg med fler velger å være utro etter manglende initiativ og lyst fra våre partnere. (arbeide og prioritere sexlivet) 

Siden vi er så mange som deler dette synet fremfor å gå ut av forholdet, bevare husfreden, splitte familien og gjøre barna sønderknust med bunnløs sorg tenkte jeg vi kunne dele historier på hvordan man bør gå frem for ikke å bli tatt med buksa nede.. 

Mitt første tips er: bruk inkognito når du er på diverse datingsider på nettet. 

Neste? 

Anonymkode: 25d91...51c

Telefonen har jeg dummet meg med!

Anonymkode: a03e9...6e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Kliniske beskrivelser av psykiske reaksjoner på utroskap viser ofte til klare likhetstrekk med posttraumatisk stresslidelse, i form av invaderende tanker, fantasier og minnebilder, likeså innskrenkning i interesser, aktivitet og utfoldelse, som generell uro og hypersensitivitet» 

Jada, det er så mye bedre å bli bedratt enn å bli dumpet...

Anonymkode: 7fe37...229

Hvis man er så svak at man bryter sammen pga at to mennesker har pult, ja da kan man jaggu ha det så godt.

Anonymkode: ffe3d...a47

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MyzTeri

Råd fra elskerinnen:

Aldri snakk om henne til noen, eller snakk om at du er utro. Vit at hun gjør det samme.

Etter 15 år har jeg fortsatt ikke sagt til enn sjel om at vi møtes. Men han har nevnt i bisetninger at han kjenner meg, så noen få ganger i det siste har jeg fått noen spm.

Ellers, aldri lov henne noe. Det blir bare følelser og dritt osv. Jeg er elskerinnen rett og slett fordi det funker for meg - jeg forventer ingenting - han har aldri gått inn for å gi meg noen forventninger annet enn sex og gode samtaler - jeg lengter ikke etter han, osv. Da holder det når man har vært tydelig på forutsetningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan ikke du bare dra deg ut av tråden da, hvis vi er så forferdelige. Finn deg noen likesinnede perfeksjonister, men du føler deg vel bedre ved å rakke ned på andre kan jeg tenke meg.

Anonymkode: cb2e9...fbb

Man er ikke perfeksjonist fordi man har en samvittighet kjære deg:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som fyller tråden med "motstand"

Jeg har aldri vært utro eller hatt mistanke til at konen er utro, men jeg har lurt på hvordan de som er det gjør det. Jeg synes dette er interessant lesning. 

Det er null sjanse for at dere greier å konvertere noen fra å være utro her inne, så bruk heller anledningen til å gjenkjenne hvordan det gjøres hvis dere vil ha noe ut av det.

Anonymkode: 7b08f...850

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MyzTeri
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger faktisk helt genuint tips jeg, som vel alle som er utro gjerne gjør. Så selv om man vet at tråder som dette vekker frykt og harme og ofte er laget for nettopp dette (uten at jeg ser hva som er så underholdende med det, det er de samme kjedelige svarene i hver tråd om utroskap) så hadde jeg helt ærlig håpet noen gode tips kom jeg altså. Utroskap er veldig vanlig, så det dukker alltids opp noen relevante erfaringer rundt det mellom alle gneldrebikkjene. Og inkognitomodus er et fint tips det, uavhengig av om det kom fra et troll eller en horebukk. 

Men er det noen som har tips om nettsteder eller forum hvor man faktisk kan få tips og slipper å høre på livredde kvinner som absolutt må sitte og bjeffe? Laget en tråd med et spm om min affære her selv en gang, men man blir liksom sittende og bare scrolle gjennom masse blablabla for å finne noen som faktisk svarer på spørsmålet.

Og kanskje en moderator kan slette innleggene fra alle som driver og hisser seg opp, tråden blir mer relevant for de som lurer på TS sitt spørsmål og mindre artig for troll som liker å dra disse folka i halen. 

Anonymkode: 73040...aea

bare spørr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Denne tråden var bare utrolig trist. Utroskap burde vært forbudt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troskap er en illusjon. 

Anonymkode: 62127...35e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avtal å skrive i koder. Avtal å bruke emojis som symboliserer noe for dere, men ikke gir mening for andre. Trenger ikke slette fra snap, tøm samtalehistorikk, da forsvinner evt. favoritter/streaks. Ha tålmodighet. Kommuniser når dere er ute av huset. Ikke fredags kveld i sofaen når du sitter med samboer/ektefelle liksom. 

Anonymkode: 62127...35e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...