Gå til innhold

Tips og triks for oss som er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg med fler velger å være utro etter manglende initiativ og lyst fra våre partnere. (arbeide og prioritere sexlivet) 

Siden vi er så mange som deler dette synet fremfor å gå ut av forholdet, bevare husfreden, splitte familien og gjøre barna sønderknust med bunnløs sorg tenkte jeg vi kunne dele historier på hvordan man bør gå frem for ikke å bli tatt med buksa nede.. 

Mitt første tips er: bruk inkognito når du er på diverse datingsider på nettet. 

Neste? 

Anonymkode: 25d91...51c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

🤦

Et tips, bruk energien på å fikse forholdet i stede for å være utro. Patetisk! 

Anonymkode: 66497...2c3

Trådem er for oss som har prøvd 'alt', men ikke kommer noen vei med partneren sin.. 

NOK om det, er det andre som har gode tips og råd.?

 

Anonymkode: 25d91...51c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har delvis reisende jobb, og da er det litt enklere.

Bare amatører, og de som blander inn følelser blir tatt sier nå jeg. Bare sex, aldri emosjonelt eller økonomisk utroskap. Aldri snakk om å flytte ut, eller å ødelegge den ene eller andre familien. Det du ikke vet, har du ikke vondt av. Det gjelder for alle.

Ja, nå tok det ikke lang før moralistene kom å spydde ut eder og galle. Start deres egen tråd, og la oss være i fred !

Anonymkode: cb2e9...fbb

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyv, lyv og atter lyv. Lyv så mye at du tror det selv. Spill så mye på samvittigheten til partneren din om du blir avslørt at h*h tror at det er h*n som er i ferd med å bli gal og har en forskrudd virkelighetsoppfatning. 

Lyv gjerne også på deg kreft eller annen alvorlig sykdom og bruk det som en unnskyldning for at du er utro.  

Anonymkode: 70fb6...85a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har delvis reisende jobb, og da er det litt enklere.

Bare amatører, og de som blander inn følelser blir tatt sier nå jeg. Bare sex, aldri emosjonelt eller økonomisk utroskap. Aldri snakk om å flytte ut, eller å ødelegge den ene eller andre familien. Det du ikke vet, har du ikke vondt av. Det gjelder for alle.

Ja, nå tok det ikke lang før moralistene kom å spydde ut eder og galle. Start deres egen tråd, og la oss være i fred !

Anonymkode: cb2e9...fbb

Jeg reiser en god del selv så jeg slipper å være bekymret for at hun jeg treffer på skal være en bekjent av en bekjent som kjenner... Min kjære. 

Velger du å være ærlig med hva du heter, hvor du kommer fra, om du er i forhold osv? 

Jeg pleier selv å være ærlig på at jeg er i forhold, men vag med hva jeg holder på med, hva jeg heter

Anonymkode: 25d91...51c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reiser en god del selv så jeg slipper å være bekymret for at hun jeg treffer på skal være en bekjent av en bekjent som kjenner... Min kjære. 

Velger du å være ærlig med hva du heter, hvor du kommer fra, om du er i forhold osv? 

Jeg pleier selv å være ærlig på at jeg er i forhold, men vag med hva jeg holder på med, hva jeg heter

Anonymkode: 25d91...51c

Men klarer du å finne noen du holder på med over lenger tid eller blir det mer tilfeldige du treffer for hygge? 

Nå er ikke utroskap helt mine verdier, men folk får nå gjøre hva de vil for meg, men er litt nyskjerrig på akkurat det 😊

Anonymkode: 26f6f...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men klarer du å finne noen du holder på med over lenger tid eller blir det mer tilfeldige du treffer for hygge? 

Nå er ikke utroskap helt mine verdier, men folk får nå gjøre hva de vil for meg, men er litt nyskjerrig på akkurat det 😊

Anonymkode: 26f6f...6d3

Jeg ønsker ikke å bli emosjonelt tilknyttet, så jeg har meg med samme person toppen 5 ganger. Med et par unntak hvor sexen har vært spesielt bra. 

 

Anonymkode: 25d91...51c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger med på denne tråden og håper flere kan gi tips og at de som hater utroskap kan starte sine egne tråder om dette i stedet for å prøve å avspore.  

Bruker du snapchat og får et smilefjes eller streak du vil bli kvitt eller ikke ønsker at personen skal ligge høyest på listen for sikkerhets skyld, så er det bare å blokkere personen og så kan dere legge hverandre til igjen neste gang dere snappes så er streak og bestevennhjerter borte. Men SMS er jo bedre spør du meg, så lenge den/de i forhold konsekvent sletter SMSene og passer på at meldingene ikke synces med andre devicer hjemme som ipad og mac eller om de lagres i skyen. Lagre personen på et annet navn og slå av varsler på låst skjerm eller sett dem på at bare navnet og ikke forhåndsvisning av meldingen vises. Man har jo også apper som kik o.l, men har du en kjæreste som snoker så er det jo rødt flagg bare å ha den. Andre alternativer for å ha kontakt er tjenester og spill med chatfunksjon, alt fra vipps til wordfeud funker jo.

Jeg skulle gjerne hatt tips til steder og møtes når man ikke kan være hjemme hos hverandre. Kan ikke leie hotellrom hver gang, og det trenger ikke være et sted for sex heller, bare et sted man kan være litt alene og snakke privat og kline litt med helt minimal til ingen fare for at noen ser en. Et eget rom på en måte. Som ungene brukte solarium til før hehe. Noen ideer?

Anonymkode: 73040...aea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Henger med på denne tråden og håper flere kan gi tips og at de som hater utroskap kan starte sine egne tråder om dette i stedet for å prøve å avspore.  

Bruker du snapchat og får et smilefjes eller streak du vil bli kvitt eller ikke ønsker at personen skal ligge høyest på listen for sikkerhets skyld, så er det bare å blokkere personen og så kan dere legge hverandre til igjen neste gang dere snappes så er streak og bestevennhjerter borte. Men SMS er jo bedre spør du meg, så lenge den/de i forhold konsekvent sletter SMSene og passer på at meldingene ikke synces med andre devicer hjemme som ipad og mac eller om de lagres i skyen. Lagre personen på et annet navn og slå av varsler på låst skjerm eller sett dem på at bare navnet og ikke forhåndsvisning av meldingen vises. Man har jo også apper som kik o.l, men har du en kjæreste som snoker så er det jo rødt flagg bare å ha den. Andre alternativer for å ha kontakt er tjenester og spill med chatfunksjon, alt fra vipps til wordfeud funker jo.

Jeg skulle gjerne hatt tips til steder og møtes når man ikke kan være hjemme hos hverandre. Kan ikke leie hotellrom hver gang, og det trenger ikke være et sted for sex heller, bare et sted man kan være litt alene og snakke privat og kline litt med helt minimal til ingen fare for at noen ser en. Et eget rom på en måte. Som ungene brukte solarium til før hehe. Noen ideer?

Anonymkode: 73040...aea

Takk for gode råd. Jeg har et par av elskerinnen på snap som viser at vi har delt mye. Sletter, blokkerer og gjenoppretter med en gang. 

Jeg reiser en god del så de fleste treffene skjer på hotellet, eller hos de så jeg har ingen gode råd ang treffsted☹️

Anonymkode: 25d91...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer brudd ellee elsker, gått over tre år uten, og etpar ganger to år fær d igje, han er impotent. Forstår at noen er utro ja, den nærhet som følger med sexen e r viktig.. 

Anonymkode: 2a28e...069

Oppfordrer deg til å prøve ut utroskap, og ta det derfra. 

Hvor i landet er du fra? 

Anonymkode: 25d91...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg med fler velger å være utro etter manglende initiativ og lyst fra våre partnere. (arbeide og prioritere sexlivet) 

Siden vi er så mange som deler dette synet fremfor å gå ut av forholdet, bevare husfreden, splitte familien og gjøre barna sønderknust med bunnløs sorg tenkte jeg vi kunne dele historier på hvordan man bør gå frem for ikke å bli tatt med buksa nede.. 

Mitt første tips er: bruk inkognito når du er på diverse datingsider på nettet. 

Neste? 

Anonymkode: 25d91...51c

hehe, inkognito er vel ikke akkurat noe skuddsikkert hjelpemiddel for å skjule søkehistorikk...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, dr_zhivago skrev:

hehe, inkognito er vel ikke akkurat noe skuddsikkert hjelpemiddel for å skjule søkehistorikk...

Jeg søker ikke, skriver nettadressen direkte. Er ikke det trygt nok? 

Anonymkode: 25d91...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg søker ikke, skriver nettadressen direkte. Er ikke det trygt nok? 

Anonymkode: 25d91...51c

historikken viser ikke bare hva du har søkt på, men alt du har gjort på nett. joda, inkognito kan kanskje være nok. men det er ikke det samme som vpn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, dr_zhivago skrev:

historikken viser ikke bare hva du har søkt på, men alt du har gjort på nett. joda, inkognito kan kanskje være nok. men det er ikke det samme som vpn.

Nyttig informasjon. Skal sjekke det opp👍

Anonymkode: 25d91...51c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, dr_zhivago skrev:

hehe, inkognito er vel ikke akkurat noe skuddsikkert hjelpemiddel for å skjule søkehistorikk...

Nei, skuddsikkert er det vel ikke, men det hjelper. Jeg er ikke helt ung lenger, å ikke så avhengig av de tekniske dippedutter.      Jeg  synest det skal være en liten risiko. Spenningen med det forbudte og hemmelige trigger meg, og mye derfor blir det så inn i h...... glovarmt og lidenskaplig.  

Anonymkode: cb2e9...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips: Ha forskjellige planer klare i tilfelle du blir tatt for utroskap.  Hva kan bortforklares? Det bør du vite på forhånd. Alt for mange som begynner å komme med dårlige løgner fordi de ikke har forberedt seg godt nok. Det er ikke lett å holde tunga rett i munn når kjæresten kommer med bevis for at du har vært utro. 

Tips 2: Know when to hold them know when to fold them know when to walk away

Ikke alt kan bortforklares. Da kan  det være greit å legge kortene på bordet i håp om å få sympati. Finn ut hva kjæresten din  trolig vil tilgi av utroskap og gi den forklaringen til kjæresten. Har hun vansker for å gå fra deg om du drar frem barna? Om du spiller på skyldfølelsen hennes? 

Sikr deg finansielt. Pass på at du kommer godt ut kommer best mulig ut av det om dere flytter fra hverandre. Fordelen ved å være den som er utro er at om du er heldig er du den som har best tid til å sikre deg økonomisk. 

Anonymkode: f0d72...621

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk blir jo såra nå de blir dumpa óg😂

Anonymkode: ffe3d...a47

Ikke på samme måte. Når noen er utro mot deg skaper det en del mer problemer psykisk enn et brudd. Men jeg kan jo ikke forvente at dere som er utro skal forstå det. 

Det er ingenting i verden som rettferdiggjør utroskap. Det er en feig og ussel ting å gjøre mot et annet menneske. Skaff dere baller og gjør det heller slutt med partneren deres. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke legge elektroniske spor, ei heller på Kvinneguiden.

Anonymkode: 07401...b33

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...