Gå til innhold

Tips og triks for oss som er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, MyzTeri skrev:

En svært dårlig pun intended. Jeg skriver mye om mangt. Men jeg vet hva jeg går inn i, og det er en tråd med noe som gjør deg psykisk dårlig så for all del - ikke gå i den. Eller gå i den, men vit hva du får og juster etter det.

Haha, nei den var morsom! Har du ikke humoristisk sans eller ble du såret?

Anonymkode: ef447...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som får seg noen gode runk til utroskapsfantasier her inne i hvert fall.

Vedder på at det ikke er én i tråden som faktisk er utro.

Anonymkode: 07401...b33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere fortjener ikke en egen tråd....idioter😩

Anonymkode: da4ef...618

Smart at du svarer i tråden du hater og holder den på topplisten her som den mest populære tråden da. Da det er få svar fra de som faktisk er utro her og kommer med tips så er det jo dere idioter som holder tråden i live og tiltrekker flere som kan svare. Så takk. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke dere som er så opptatt av å skjule utroskapet for ALLE. Det holder å skjule det for partneren, hennes venner og barna. 

Det er ingen som ser en kollega  ha en elskerinne som sladrer til kona.  Ingen av kompisene dine kommer til å sladre. 

Senk skuldrene. Du er utro, du jobber ikke som hemmelig agent i Nord Korea!

Anonymkode: 9dbe6...805

Har du vært ute en vinternatt før så vet du at Norge er et lite land og ryktene sprer seg fort. Denne kollegaen kan fort kjenne kona. Eller hun forteller det til en venn som forteller det til en venn som er en venn av kona. Det der skjer så fort at du aner ikke. Jeg kjenner selv til flere utroskapsrykter, hadde sagt det til den som ble bedratt dersom han/hun var en god venn av meg.

Anonymkode: 73040...aea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MyzTeri skrev:

En svært dårlig pun intended. Jeg skriver mye om mangt. Men jeg vet hva jeg går inn i, og det er en tråd med noe som gjør deg psykisk dårlig så for all del - ikke gå i den. Eller gå i den, men vit hva du får og juster etter det.

Jeg har ikke sagt noe om denne tråden, sier bare at du som svarer på tråder som henvender seg til den bedratte trenger vel ikke å fortelle andre folk hva de kan svare på 🙄

Anonymkode: 9d62f...e78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har du vært ute en vinternatt før så vet du at Norge er et lite land og ryktene sprer seg fort. Denne kollegaen kan fort kjenne kona. Eller hun forteller det til en venn som forteller det til en venn som er en venn av kona. Det der skjer så fort at du aner ikke. Jeg kjenner selv til flere utroskapsrykter, hadde sagt det til den som ble bedratt dersom han/hun var en god venn av meg.

Anonymkode: 73040...aea

Hadde det vært som du beskrev så hadde omtrent alle langvarige  utroskapssaker blitt oppdaget.  Alle kjenner folk som er utro, men man byr seg ikke.

Anonymkode: 9dbe6...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært som du beskrev så hadde omtrent alle langvarige  utroskapssaker blitt oppdaget.  Alle kjenner folk som er utro, men man byr seg ikke.

Anonymkode: 9dbe6...805

Vel, nå har jeg blitt tatt selv og har sett andre bli det basert på at noen har visst, så det skjer altså. Folk bryr seg, mennesker elsker sladder. Så det sprer seg og du vet ikke hvor det vil ende opp. 

Selv om det ikke skjer hver gang så er det jo relativt enkel logikk at jo færre som vet jo lavere risiko for at det når ørene til noen det ikke skal. Vet ingen det så skjer det aldri, vet alle i bygda og på kontoret det så skal det nesten et mirakel til for at det ikke når den det gjelder. 

Anonymkode: 73040...aea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært som du beskrev så hadde omtrent alle langvarige  utroskapssaker blitt oppdaget.  Alle kjenner folk som er utro, men man byr seg ikke.

Anonymkode: 9dbe6...805

Jeg kjenner ingen. Hadde jeg visst at noen var utro hadde jeg tipset den det gjelder om å si ifra til partneren sin. Hvis ikke hadde jeg gjort det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, nirvania skrev:

At dere her sitter og oppmuntrer til utroskap og heier på hverandre er jo helt sykt. Og enda sykere at dere ikke ser det selv. 

Dere er feige og usle mennesker. Rapporter meg så mye dere vil:) 

Se på overskriften. Ga ikke den deg nok informasjon om innholdet, i og med at du trykket deg inn her?

Anonymkode: 0eb3a...87a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smart at du svarer i tråden du hater og holder den på topplisten her som den mest populære tråden da. Da det er få svar fra de som faktisk er utro her og kommer med tips så er det jo dere idioter som holder tråden i live og tiltrekker flere som kan svare. Så takk. 

Har du vært ute en vinternatt før så vet du at Norge er et lite land og ryktene sprer seg fort. Denne kollegaen kan fort kjenne kona. Eller hun forteller det til en venn som forteller det til en venn som er en venn av kona. Det der skjer så fort at du aner ikke. Jeg kjenner selv til flere utroskapsrykter, hadde sagt det til den som ble bedratt dersom han/hun var en god venn av meg.

Anonymkode: 73040...aea

Om du vil falle så dypt, så værsågod....håper karmaen slår tilbake på deg😤

Anonymkode: da4ef...618

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi som er utro kun fordi gubben er kjedelig svare også, tro? 🙃

Anonymkode: 0eb3a...87a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg kjenner ingen. Hadde jeg visst at noen var utro hadde jeg tipset den det gjelder om å si ifra til partneren sin. Hvis ikke hadde jeg gjort det selv. 

Joda, du kjenner noen. Det står ikke akkurat i panna på folk, vet du.

Anonymkode: 0eb3a...87a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda, du kjenner noen. Det står ikke akkurat i panna på folk, vet du.

Anonymkode: 0eb3a...87a

Mulig jeg kjenner noen, men ingen jeg vet om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi som er utro kun fordi gubben er kjedelig svare også, tro? 🙃

Anonymkode: 0eb3a...87a

Ja gjerne, dette er ikke noe mannsfenomen lenger.

Anonymkode: cb2e9...fbb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil kaste meg på her....har selv aldri vært utro, men levde i en trist relasjon i mange år. Den er nå over og jeg lever i en ny relasjon som er varm, ærlig og full av kjærlighet og sinnsykt bra sex. Jeg tenker som så at det krever en innsats fra  begge å holde en relasjon ved like. Og det er ikke lett med småbarn og jobb og hus alt faanskap. Jeg skjønner det. Men nå har jeg prøvd begge deler, et forhold der det ligges 4 ganger i året og jeg nærmest hatet min kone og et forhold der vi ligger 4 ganger om dagen og vi virkelig tar vare på hverandre og vår relasjon. 

Jeg synes moralpolitiet er for kjapt ute generelt. Er du en kvinne eller mann og lever i en relasjon der den andre har gitt opp helt og det ikke finnes noen nærhet har man i grunnen tre valg. Bli og leve uten nærhet, bryte opp med de konsekvenser det får eller finne den nærheten på utsiden. Det første har jeg prøvd og det er tortur. Jeg døde nesten innvendig og tilslutt klarte jeg ikke mer og måtte ut. Jeg valgte løsning 2, et valg som var noe enklere da det fantes forutsetninger for at det ikke skulle bli noe økonomisk katastrofe for min ex, barna eller meg. Hadde jeg derimot ikke hatt det sånn og en skillsmisse hadde betydd en ett-roms på Romsås og Chappo til middag vet jeg faan hva jeg hadde valgt. Da hadde det kanskje vært bedre å oppleve spenning og nærhet på siden og fortsatt ekteskapet som en "institusjon" for barneforvaltning og kostnadsdeling. Kanskje hadde vi kunne fortsette som venne-gifte og fått våre seksuelle behov dekket på hver vår kant.

Uansett, dette ble kanskje litt off topic...men jeg mener at ingen her bør kaste noen moralske dommer over andre. Ingen kjenner til bakgrunnen og forutsetningene som ligger til grunn for trådstarter eller andre og derfor skal vi ikke komme med dømmende kommentarer. Å leve med en kjønnsløs og uengasjert mann eller kone er et helvete og litt pulings på siden er kanskje akkurat det som trengs for å holde ut...

 

Takk for maten. Kjør debatt.

Anonymkode: e5f8b...a39

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil kaste meg på her....har selv aldri vært utro, men levde i en trist relasjon i mange år. Den er nå over og jeg lever i en ny relasjon som er varm, ærlig og full av kjærlighet og sinnsykt bra sex. Jeg tenker som så at det krever en innsats fra  begge å holde en relasjon ved like. Og det er ikke lett med småbarn og jobb og hus alt faanskap. Jeg skjønner det. Men nå har jeg prøvd begge deler, et forhold der det ligges 4 ganger i året og jeg nærmest hatet min kone og et forhold der vi ligger 4 ganger om dagen og vi virkelig tar vare på hverandre og vår relasjon. 

Jeg synes moralpolitiet er for kjapt ute generelt. Er du en kvinne eller mann og lever i en relasjon der den andre har gitt opp helt og det ikke finnes noen nærhet har man i grunnen tre valg. Bli og leve uten nærhet, bryte opp med de konsekvenser det får eller finne den nærheten på utsiden. Det første har jeg prøvd og det er tortur. Jeg døde nesten innvendig og tilslutt klarte jeg ikke mer og måtte ut. Jeg valgte løsning 2, et valg som var noe enklere da det fantes forutsetninger for at det ikke skulle bli noe økonomisk katastrofe for min ex, barna eller meg. Hadde jeg derimot ikke hatt det sånn og en skillsmisse hadde betydd en ett-roms på Romsås og Chappo til middag vet jeg faan hva jeg hadde valgt. Da hadde det kanskje vært bedre å oppleve spenning og nærhet på siden og fortsatt ekteskapet som en "institusjon" for barneforvaltning og kostnadsdeling. Kanskje hadde vi kunne fortsette som venne-gifte og fått våre seksuelle behov dekket på hver vår kant.

Uansett, dette ble kanskje litt off topic...men jeg mener at ingen her bør kaste noen moralske dommer over andre. Ingen kjenner til bakgrunnen og forutsetningene som ligger til grunn for trådstarter eller andre og derfor skal vi ikke komme med dømmende kommentarer. Å leve med en kjønnsløs og uengasjert mann eller kone er et helvete og litt pulings på siden er kanskje akkurat det som trengs for å holde ut...

 

Takk for maten. Kjør debatt.

Anonymkode: e5f8b...a39

Når et forhold er dødt og alt er prøvd har du to valg: bli eller gå! Å velge begge deler er bare latterlig og sier nok om den personen! Det bør ikke være et valg! 

Anonymkode: 66497...2c3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Kan ikke du bare dra deg ut av tråden da, hvis vi er så forferdelige. Finn deg noen likesinnede perfeksjonister, men du føler deg vel bedre ved å rakke ned på andre kan jeg tenke meg.

Anonymkode: cb2e9...fbb

Ja faktisk så føler jeg meg bedre enn sånne som deg. Det gjør jeg😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når et forhold er dødt og alt er prøvd har du to valg: bli eller gå! Å velge begge deler er bare latterlig og sier nok om den personen! Det bør ikke være et valg! 

Anonymkode: 66497...2c3

Alt er så jævla enkelt i teorien, når ikke du står opp i suppa sjøl.

Anonymkode: cb2e9...fbb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, nirvania skrev:

Ja faktisk så føler jeg meg bedre enn sånne som deg. Det gjør jeg😊

Jamen det er flott. Kan du dra deg ut av tråden nå da, supermenneske.

Anonymkode: cb2e9...fbb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jamen det er flott. Kan du dra deg ut av tråden nå da, supermenneske.

Anonymkode: cb2e9...fbb

Nei, det har jeg ikke tenkt til. Morsomt at dere blir irritert men selv forventer forståelse for utroskap😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når et forhold er dødt og alt er prøvd har du to valg: bli eller gå! Å velge begge deler er bare latterlig og sier nok om den personen! Det bør ikke være et valg! 

Det er et valg, det heter svik! Kan du svike din kone din familie kan du svike i alt annet også. Noen gjør en tabbe, og det er menneskelig. Men å notorisk gjøre det er det ultimate svik! Utro personer som driver på slik er svikere! Det er noe alvorlig galt i den menneskelige karakteren til slike.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...