Gå til innhold

Tips og triks for oss som er utro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett, dette ble kanskje litt off topic...men jeg mener at ingen her bør kaste noen moralske dommer over andre. Ingen kjenner til bakgrunnen og forutsetningene som ligger til grunn for trådstarter eller andre og derfor skal vi ikke komme med dømmende kommentarer. Å leve med en kjønnsløs og uengasjert mann eller kone er et helvete og litt pulings på siden er kanskje akkurat det som trengs for å holde ut...

Du trenger ikke holde ut, jobbe for forholdet er prisverdig og viser at du er en god person! Mange jobber hardt over lang tid, og det står enorm respekt av det. Så mener du at det ikke går lenger, utroskap er bare ikke løsningen. Da går man ut av forholdet! Sier ifra til kona at nå er det nok! Så må man leve med dette og finne de beste løsningene. Vil du ha det  som et et forhold der du bare "administrerer " en familie! Ta det opp med kona dag og hør om hun går med på det. Om ikke sviker du henne så til de grader, fører henne bak lyset og det er et ekstremt svik. Så din moralske vurdering her bestrider jeg, jo man kan opptre som en moralsk "dommer" ut fra hva som er rett og galt. Og du må godta når noen gjør akkurat det.

Så kan du la være å høre på det, det er ditt valg. Og bare kjøre ditt løp, men ikke forvent at andre skal støtte deg i det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil kaste meg på her....har selv aldri vært utro, men levde i en trist relasjon i mange år. Den er nå over og jeg lever i en ny relasjon som er varm, ærlig og full av kjærlighet og sinnsykt bra sex. Jeg tenker som så at det krever en innsats fra  begge å holde en relasjon ved like. Og det er ikke lett med småbarn og jobb og hus alt faanskap. Jeg skjønner det. Men nå har jeg prøvd begge deler, et forhold der det ligges 4 ganger i året og jeg nærmest hatet min kone og et forhold der vi ligger 4 ganger om dagen og vi virkelig tar vare på hverandre og vår relasjon. 

Jeg synes moralpolitiet er for kjapt ute generelt. Er du en kvinne eller mann og lever i en relasjon der den andre har gitt opp helt og det ikke finnes noen nærhet har man i grunnen tre valg. Bli og leve uten nærhet, bryte opp med de konsekvenser det får eller finne den nærheten på utsiden. Det første har jeg prøvd og det er tortur. Jeg døde nesten innvendig og tilslutt klarte jeg ikke mer og måtte ut. Jeg valgte løsning 2, et valg som var noe enklere da det fantes forutsetninger for at det ikke skulle bli noe økonomisk katastrofe for min ex, barna eller meg. Hadde jeg derimot ikke hatt det sånn og en skillsmisse hadde betydd en ett-roms på Romsås og Chappo til middag vet jeg faan hva jeg hadde valgt. Da hadde det kanskje vært bedre å oppleve spenning og nærhet på siden og fortsatt ekteskapet som en "institusjon" for barneforvaltning og kostnadsdeling. Kanskje hadde vi kunne fortsette som venne-gifte og fått våre seksuelle behov dekket på hver vår kant.

Uansett, dette ble kanskje litt off topic...men jeg mener at ingen her bør kaste noen moralske dommer over andre. Ingen kjenner til bakgrunnen og forutsetningene som ligger til grunn for trådstarter eller andre og derfor skal vi ikke komme med dømmende kommentarer. Å leve med en kjønnsløs og uengasjert mann eller kone er et helvete og litt pulings på siden er kanskje akkurat det som trengs for å holde ut...

Takk for maten. Kjør debatt.

Anonymkode: e5f8b...a39

Spot on

Anonymkode: 62127...35e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lyv, lyv og atter lyv. Lyv så mye at du tror det selv. Spill så mye på samvittigheten til partneren din om du blir avslørt at h*h tror at det er h*n som er i ferd med å bli gal og har en forskrudd virkelighetsoppfatning. 

Lyv gjerne også på deg kreft eller annen alvorlig sykdom og bruk det som en unnskyldning for at du er utro.  

Anonymkode: 70fb6...85a

«Jamen, jeg har fått lungekreft, så jeg måtte jo finne noen å pule på. Det må du da skjønne, kjære. Det er jo din skyld»😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alt er så jævla enkelt i teorien, når ikke du står opp i suppa sjøl.

Anonymkode: cb2e9...fbb

Du mener det enkleste er å være utro over lengre tid? Tror du problemet blir borte da?  Å jo, jeg har stått i akkurat samme posisjon. Men da hadde jeg to valg, og utroskap var IKKE ett av de. Går an å bruke hue litt også! 

Anonymkode: 66497...2c3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du mener det enkleste er å være utro over lengre tid? Tror du problemet blir borte da?  Å jo, jeg har stått i akkurat samme posisjon. Men da hadde jeg to valg, og utroskap var IKKE ett av de. Går an å bruke hue litt også! 

Da hadde du altså minst 3 valg. Du nektet bare for at det 3dje fantes. Deg om det.

Anonymkode: 56e9a...67a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode refleksjoner. 

En annen utfordring er jo uttak eller kjøp fra bankkontoen, hvordan løser dere dette? 

Selv pleier jeg å ta ut ekstra kontanter når jeg handler mat, klær, sko mm. I løpet av en uke eller to så har jeg nok kontanter som kan brukes på elskerinna som ikke kan spores. 

Anonymkode: 25d91...51c

Du vet det kan vises i nettbanken? Min mann har brent seg på det da han skulle kjøpe røyk uten at jeg visste det. 

Anonymkode: 09f68...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde du altså minst 3 valg. Du nektet bare for at det 3dje fantes. Deg om det.

Nei, var aldri i tankene mine engang! Og det burde det ikke. Ingen oppegående normale mennesker tenker slik. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, var aldri i tankene mine engang! Og det burde det ikke. Ingen oppegående normale mennesker tenker slik. 

Såså, du trenger ikke prøve å heve deg over andre. Det blir bare patetisk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Neivel, kan du vennligst underbygge den påstanden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet det kan vises i nettbanken? Min mann har brent seg på det da han skulle kjøpe røyk uten at jeg visste det. 

Anonymkode: 09f68...ab6

Uttaket på kontoutskriften skiller ikke på hva som har blitt kjøpt, det er det kun kvitteringen som gjør. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såså, du trenger ikke prøve å heve deg over andre. Det blir bare patetisk.

Det er jo det denne gjengen gjør hele tiden, har du ikke merket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden får bli en test på om Kvinneguidens moderatorer faktisk modererer alle avsporinger, eller bare de avsporinger de ikke liker. Noe mer enn det kan verken utro, utronysgjerrige eller utromotstandere bruke den til tror jeg. Fantasier og provokasjoner på den ene siden, folk som går på limpinnen på den andre siden. 

Anonymkode: 07401...b33

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden får bli en test på om Kvinneguidens moderatorer faktisk modererer alle avsporinger, eller bare de avsporinger de ikke liker. Noe mer enn det kan verken utro, utronysgjerrige eller utromotstandere bruke den til tror jeg. Fantasier og provokasjoner på den ene siden, folk som går på limpinnen på den andre siden. 

Anonymkode: 07401...b33

Utromotstandere er da artige. De må ha noe å gjøre på mens de setter på seg hårnettet sitt:-)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det denne gjengen gjør hele tiden, har du ikke merket det.

La dem det. De er uansett sjanseløse:-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kendall
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trådem er for oss som har prøvd 'alt', men ikke kommer noen vei med partneren sin.. 

NOK om det, er det andre som har gode tips og råd.?

Da slår du opp, enkelt og greit. Fy faen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utromotstandere er da artige. De må ha noe å gjøre på mens de setter på seg hårnettet sitt:-)

Tja..  Noen liker åpenhet rundt ting og andre liker å spille spill..   

Jeg foretrekker å være i et åpent forhold hvis jeg ønsker flere partnere. Fordi jeg synes at løgn å bedrag ikke er greit. 

Jeg ønsker ikke å ødelegge noen sitt liv pga mine handlinger. 

Anonymkode: 26f6f...6d3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trådem er for oss som har prøvd 'alt', men ikke kommer noen vei med partneren sin.. 

NOK om det, er det andre som har gode tips og råd.?

Ja. ha minst mulig digital kontakt 😛 finn en app som egentlig ikke er ment for "dating" eller "chatting" slik at det ikke blir mistenkt at noe foregår der inne. Avtal hver gang dere er sammen når dere skal møtes neste gang, og om det eventuelt kommer noe i veien sender du en melding på denne appen istedenfor på vanlig melding.. man BØR holde seg unna vanlig tekstmeldinger og ringing! slike ting er lett å spore opp for en nervøs og undrende samboer.. Det desidert viktigste er og oppføre seg som vanlig på hjemmebane.

Anonymkode: 3f609...f47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Må nesten føye til, det var ikke min intensjon, og jeg kommer ikke til å sjonglere med flere damer i det skjulte, det kan vel ikke være mer åpenlyst hva mine intensjoner er? 

Du lager en tråd som handler om tips til dere som er utro. Hva planlegger og holder du på med om ikke å sjonglere damer i det skjulte?

Anonymkode: 9dbe6...805

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønderknuste barn du liksom, de vet mer enn du tror, og respekterer deg ikke, håper fortsatt på st mamma.....ja

Anonymkode: a254e...e5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja..  Noen liker åpenhet rundt ting og andre liker å spille spill..   

Jeg foretrekker å være i et åpent forhold hvis jeg ønsker flere partnere. Fordi jeg synes at løgn å bedrag ikke er greit. 

Jeg ønsker ikke å ødelegge noen sitt liv pga mine handlinger. 

Anonymkode: 26f6f...6d3

Det gjør du heller ikke. Det er folk som setter opp barrierer i hodet sitt at utroskap er så forferdelig. Det er ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...