Gå til innhold

Tips og triks for oss som er utro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hun skjønner at alt dette må til og støtter det? 

Anonymkode: f953a...d36

Tror ikke det er rett beskrivelse,  mer innforstått med at slik er det. Stilltiende aksept kanskje?

Hun virker fornøyd med situasjonen,  men så har hun veldig lyst til å bli med meg på en utenlandsreise jeg har I forbindelse  med jobb om ikke så lenge. Den vet jeg ikke helt hvordan jeg skal løse, ,uten at det kommer frem på noen måte.. 

Anonymkode: 25d91...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er rett beskrivelse,  mer innforstått med at slik er det. Stilltiende aksept kanskje?

Hun virker fornøyd med situasjonen,  men så har hun veldig lyst til å bli med meg på en utenlandsreise jeg har I forbindelse  med jobb om ikke så lenge. Den vet jeg ikke helt hvordan jeg skal løse, ,uten at det kommer frem på noen måte.. 

Pass på å alltid gi henne det hun vil ha da. Plutselig blir hun sur på deg og tar hevn.. 🙊

Anonymkode: 9d62f...e78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pass på å alltid gi henne det hun vil ha da. Plutselig blir hun sur på deg og tar hevn.. 🙊

Anonymkode: 9d62f...e78

Liten sannsynlighet, hun er stabil, siste året på et profesjonsstudie så hun ønsker ikke det kaoset.. Får vi håpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på hvor rask noen er med å kaste ut ordet «svik». Det er selvfølgelig mange tilfeller hvor utroskap oppleves som svik, men det gjelder nok ikke alle. 

Hadde min mann vært utro, så hadde jeg kjent på en enorm lettelse. Vi har ikke rørt hverandre på 4 år og vi driver kun familien AS sammen. Om han hadde hatt noen å ha sex med regelmessig, så hadde jeg hatt det ok med det. Han må få lov til det når vi har et ikke-eksisterende sexliv. Dette er ikke noe jeg har sagt til han, med tanke på barna.

Dere må være forsiktig med å uttale dere om situasjoner dere ikke vet noe om. For en del av oss er ikke utroskap så forferdelig som noen av dere skal ha det til. For meg hadde det faktisk vært en lettelse å vite at han får andre steder og at jeg slipper. Og hvis det så skulle føre til at han forlater meg, so be it. 

Anonymkode: 7063b...ac2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe..... Lykke til !  En kløktig kar som deg lister nok ut noe.

Min gifte elskerinne skal på venninnetur til syden i Juni, og sannelig skal ikke jeg "tilfeldigvis" på samme sted på samme tidspunkt.  😁

Anonymkode: cb2e9...fbb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her i fred og fordragelighet og leser nyhetene på VG, og tror dere ikke de kom med en artikkel om "slik skjuler partneren din utroskapen"

https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/rA59Ba/slik-skjuler-partneren-din-utroskapen?utm_source=vgfront&utm_content=row-2&utm_term=df-86-vca75431%3Adf-86-i83fd832

Mon tro om de i VG har fått inspirasjon fra de eminente brukerne her på KG? 

Helt ok artikkel forresten, men det var ikke mange tips og triks som kunne komme til nytte :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MyzTeri
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer på hvor rask noen er med å kaste ut ordet «svik». Det er selvfølgelig mange tilfeller hvor utroskap oppleves som svik, men det gjelder nok ikke alle. 

Hadde min mann vært utro, så hadde jeg kjent på en enorm lettelse. Vi har ikke rørt hverandre på 4 år og vi driver kun familien AS sammen. Om han hadde hatt noen å ha sex med regelmessig, så hadde jeg hatt det ok med det. Han må få lov til det når vi har et ikke-eksisterende sexliv. Dette er ikke noe jeg har sagt til han, med tanke på barna.

Dere må være forsiktig med å uttale dere om situasjoner dere ikke vet noe om. For en del av oss er ikke utroskap så forferdelig som noen av dere skal ha det til. For meg hadde det faktisk vært en lettelse å vite at han får andre steder og at jeg slipper. Og hvis det så skulle føre til at han forlater meg, so be it. 

hva med deg da? Jeg tror du er en en sånn som kunne ha godt av ett lite sidesprang i dette tilfellet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MyzTeri skrev:

hva med deg da? Jeg tror du er en en sånn som kunne ha godt av ett lite sidesprang i dette tilfellet :)

Rart hvor fort man venner seg til livet uten sex. Savner selvsagt kos og nærhet, men akkurat nå er jeg ikke ute og leter aktivt etter det. Er ikke det at jeg føler jeg må være trofast mot en mann som ikke vil ha meg, men jeg er ikke laget for sjekkesider på nett og flørting på byen. Kanskje det plutselig faller en kjekk kar i fanget på meg en vakker dag. Hvem vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart hvor fort man venner seg til livet uten sex. Savner selvsagt kos og nærhet, men akkurat nå er jeg ikke ute og leter aktivt etter det. Er ikke det at jeg føler jeg må være trofast mot en mann som ikke vil ha meg, men jeg er ikke laget for sjekkesider på nett og flørting på byen. Kanskje det plutselig faller en kjekk kar i fanget på meg en vakker dag. Hvem vet? 

Hva med å mentalt forberede deg på å avslutte det du har nå istedet for å leke et offer? I følge enkelte så skal man tydeligvis være utro hver gang man lider i et forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2019 den 0.50, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ærlig talt at dette ikke var noe gyldig dokumentasjon. Dokumentasjonen må  som minste kriterie være et av flere  symptomr på denne psykdommen dere referer til, og gjengitt som studie eller studier innen anerkjente faglitteratur.

Å henvise til private nettadresser, med en salig blanding av saft og sirup blir useriøst. 

Deres påstand: alle som er utro er psykopater 

Min påstand : psykpsykopater finnes også blant de som ikke er utro  

Hvis påstanden deres er rett, så er det ingen  av de trofaste  som er psykopater. 

Alle  skjønner at det tallet ikke korrelerer , fagekspertisen sier at 10 000 mennesker er diagnosert psykopater i Norge,  men 100 000 har psykopatiske trekk. 40% av Norges befolkning har vært utro.  

God natt fra ts

Hvorfor påstår du at jeg har sagt noe, hverken jeg eller andre har sagt? Jeg har aldri sagt at alle som er utro er psykopater, heller ei forskning eller andre her inne. 

Anonymkode: 66497...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, wintergirl skrev:

Hva med å mentalt forberede deg på å avslutte det du har nå istedet for å leke et offer? I følge enkelte så skal man tydeligvis være utro hver gang man lider i et forhold. 

Jeg har vært mentalt forberedt i 5 år, kjære deg. Siden da har spart alt jeg klarer slik at jeg kan være økonomisk forberedt og sørge for at barna mine får det bra. Vil ikke si at jeg leker offer når jeg sier at det er greit for meg hvis min mann er utro. Et offer er jeg ikke. Jeg har havnet i et dødt forhold, noe min mann også har. Dette går begge veier. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2019 den 19.24, AnonymBruker skrev:

Liten sannsynlighet, hun er stabil, siste året på et profesjonsstudie så hun ønsker ikke det kaoset.. Får vi håpe. 

Det trodde han som hadde meg som elskerinne at jeg også var stabil,men så gjorde han meg forbanna så jeg fortalte konen at han har vært utro i 6 mnder å ga bildebevis. Han ble kastet ut umiddelbart! Perfekt hevn 😄 Han som trodde jeg var en uskyldig konfliksky dame,så feil kan jeg altså ta!

Anonymkode: 8a5d3...2cd

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trodde han som hadde meg som elskerinne at jeg også var stabil,men så gjorde han meg forbanna så jeg fortalte konen at han har vært utro i 6 mnder å ga bildebevis. Han ble kastet ut umiddelbart! Perfekt hevn 😄 Han som trodde jeg var en uskyldig konfliksky dame,så feil kan jeg altså ta!

Ja ikke sant det er gøyalt å gjøre skade?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, waco skrev:

Ja ikke sant det er gøyalt å gjøre skade?

Hvorfor skal drittsekken slippe unna?? Det er heller ikke første gang han er utro. Eneste negative er at det nå sitter det en som nettopp er blitt alenemamma til 4 barn. Men han kan takke seg selv denne situasjonen har han skapt helt selv!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal drittsekken slippe unna?? Det er heller ikke første gang han er utro. Eneste negative er at det nå sitter det en som nettopp er blitt alenemamma til 4 barn. Men han kan takke seg selv denne situasjonen har han skapt helt selv!

Helt alene eller fikk han littegranne hjelp?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, waco skrev:

Helt alene eller fikk han littegranne hjelp?

Det var han som valgte å være utro å han visste at han ble helgepappa om dette ble oppdaget siden de har ett barn på under 3 år.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var han som valgte å være utro å han visste at han ble helgepappa om dette ble oppdaget siden de har ett barn på under 3 år.

Så han fikk litt hjelp til å være utro?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, waco skrev:

Så han fikk litt hjelp til å være utro?

Selv om hun har vært med på det, så er det han som har ansvaret for at han har vært utro. Og da er det riktig at han får ta konsekvensene av det! Alt for mange drittsekker slipper så billig unna fordi de ikke blir avslørt. 

Anonymkode: 6212a...d01

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært mentalt forberedt i 5 år, kjære deg. Siden da har spart alt jeg klarer slik at jeg kan være økonomisk forberedt og sørge for at barna mine får det bra. Vil ikke si at jeg leker offer når jeg sier at det er greit for meg hvis min mann er utro. Et offer er jeg ikke. Jeg har havnet i et dødt forhold, noe min mann også har. Dette går begge veier. 

Hva er så problemet? Avslutt da, kjære deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyzTeri
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oh laawd..

Jeg blir så skremt av mitt eget kjønn innimellom. Det høres helt sykt i hodet mange ting som blir gjort og sagt i affekt.

Problemet er vel at dere forelsker dere i mannen og tror at dere blir den eneste ene med tiden. Det er så lett å være elskerinne når det ikke ligger noen forutsetninger om noe til grunn. Jeg kunne aldri tenke meg å gå til henne og sagt noe som helst. Innimellom syns jeg kanskje litt synd i henne - og jeg vet jo hvorfor han er hos meg. Men det er ikke min plass å si noe som helst. Og han vet at jeg holder fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...