Gå til innhold

Tips og triks for oss som er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Et snap spørsmål: Jeg kan slette samtalen med en person slik at den ikke ligger på forsiden. Men dersom jeg tar en snap og skal sende den kommer det jo opp forslag og da vil jo denne personen dukke opp. Finnes det noen måte å fjerne dette?

Anonymkode: 87de9...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2019 den 14.33, AnonymBruker skrev:

Men dere som er utro, er det bare rå kald sex? Hva med kos, kyssing? Hva med etter på, ligger dere å koser, kysser prater eller hva? Lurer bare på om det finnes "regler" for sånt. Og hva slags tegn er det at det begynner bli følelser i bildet? 

Anonymkode: 0a0fa...87e

Vi møtes av og til bare for å kline. Kysser alltid mye, snakker nesten ikke. Hehe! Sier såvidt hei og hade, ellers er vi som limt sammen! Snakke gjør vi enten på snap eller når vi møtes tilfeldig, er nesten naboer. 

Anonymkode: 4e546...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere vil unngå skilsmisse ved å ha forhold på si, så er vel det eneste rettferdige at også partneren får samme valg. Da kalles det åpent forhold. Råttent å lyve å bedra partneren på et slikt grunnlag, og en falsk å feig måte å forsvare at man lyver og misbruker partnerens liv på.

Anonymkode: e696b...28c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er en tråd for dem som er utro, eller ønsker å være det. Dem om det. Dette er ikke en tråd for at dere som ikke er det skal svare og komme med avsky. Lag deres egne tråd om det og la denne tråden handle om det den faktisk er opprettet for. Og nei dere skal faktisk ikke kunne uttrykke deres mening i denne tråden, dere skal forholde dere til temaet som er TIPS! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man er i et monogamt forhold er det underforstått at man ikke har sex med andre. Får man så lite sex eller oppmerksomhet at man drømmer om å være utro, bør man være mann/kvinne nok til å enten prøve å finne en løsning sammen som begge kan leve med, eller si takk for seg og gå. FØR man puler noen andre.

Har man derimot gått inn i et åpent forhold, kan man ikke gå fra vettet om den andre har sex med andre. Men her blir det vel av og til baluba om man forelsker seg i andre og lar sexen gå over i å bli til et forhold nr 2.

Poenget er; skal man være i et forhold er det viktig å avklare hvilke forventninger man har til forholdet og hverandre. Dersom den ene vil være monogam og den andre stadig drømmer om å ha sex med andre eller flørter med andre, er man ikke samkjørt. Hvis begge vil være monogam og den ene endrer mening, er det faktisk rett og rimelig at man sier i fra. Igjen FØR man puler noen andre.
Selv åpne forhold er basert på tillit, men da har man jo blitt enige om at man kan ha sex med andre. Da kan ikke den ene parten bli sur eller sjalu for at den andre puler rundt og koser seg.

Folk må heller slutte å være egoistiske og ta forholdene sine på alvor, uansett om de er monogame eller åpne.Og så må andre folk slutte å diktere andres sex- og kjærlighetsliv. Det er ikke mer galt å bli lei seg av at partneren har sex med andre, enn å synses det er helt greit å dele partneren med andre. Hver sin lyst og begge deler er greit. Så lenge begge partene i forholdet trives med det og er enige om hvordan forholdet deres skal være.

Anonymkode: 22939...f41

Endret av ninab82
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom den ene i forholdet ignorerer den andre sexuelt over tid vil det mest sannsynlig ende med utroskap. (untatt sykdom da) 

Anonymkode: ce859...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett alle meldinger umiddelbart mellom dere, skriv tlf nummer opp under noe annet plausibelt enn ekte navn, ha bare fingeravtrykk for å åpne tlf, så han/hun aldri kan snike på din tlf, slett alltid loggen på nett, beste er å aldri prate på nett, kun avtale møter via SMS som slettes, ikke "plutselig" begynn å trene eller bli opptatt av utseende mer enn før, eller plutselig få økt sexlysta overfor partner, om du i verste fall blir tatt, benekt alt, så får bevisene være opp til han/henne å fremlegge..

Anonymkode: 0face...027

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slett alle meldinger umiddelbart mellom dere, skriv tlf nummer opp under noe annet plausibelt enn ekte navn, ha bare fingeravtrykk for å åpne tlf, så han/hun aldri kan snike på din tlf, slett alltid loggen på nett, beste er å aldri prate på nett, kun avtale møter via SMS som slettes, ikke "plutselig" begynn å trene eller bli opptatt av utseende mer enn før, eller plutselig få økt sexlysta overfor partner, om du i verste fall blir tatt, benekt alt, så får bevisene være opp til han/henne å fremlegge..

Anonymkode: 0face...027

👍🏻

Anonymkode: 0eb3a...87a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare vært så enkelt.....

Jeg tenker at monogami er innarbeidet over mangfoldige år og når den ene parten finner nytelse hos en annen enn partneren, så reagerer vi mennesker med sårede følelser/smerte. Selv om noen tenker som deg, så er det fortsatt normalt å reagere negativt når partneren er utro. 

Normalen defineres vel ut i fra hva de fleste i samfunnet tenker er best, riktigst og som bør regnes som en norm for folk flest.

Derfor så tror jeg dine tanker provoserer de fleste. Nettopp fordi vi har innarbeidet at man holder seg til den partneren som man er eksklusiv med og hvis noen bryter denne avtalen så reagerer vi med sorg, smerte og frustrasjon. 

Så det du ser på som enkelt og patetisk er innarbeidet i menneskets følelser og jeg vil si gener. Derfor er det ikke bare å gå i seg selv å endre dette, eller skru av følelsene som kommer ved utroskap. Jeg tror heller ikke flertallet er klare eller villig til å endre dette heller. Jeg tror flertallet fortsatt vil holde seg til de verdiene som gjør at normalen er å være trofast.

Endret av ninab82
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

En ting er å være utro, en annen ting er å lyge om det. Dama er fornøyd med forholdet på alle punkter utenom sexen, der strekker jeg ikke helt til. Hun var utro og tilsto rett etterpå. Etter det er vi blitt enige om at hun kan ha seg med andre når hun vil. Hadde jeg funnet ut gjennom noen andre kunne det godt hende jeg ville vurdert å avslutte forholdet. Tilliten er viktigst, sex er jo bare en fysisk handling.

Anonymkode: 44e92...84d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA FAEN ER DETTE FOR EN TRÅD? Skam dere! Så kvalmt at jeg blir dårlig av å lese her! Pell dere for faaaen ut av forholdet dere er i. Idioter

Anonymkode: 55044...716

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær ærlig, uten å fortelle hele sannheten. Man skal ha veldig god hukommelse for å huske alt man har løyet om tidligere, hvis man har for vane å lyve. 

Anonymkode: 8c5a3...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer? 

Leser at det er mange tråder om utroskap, siste var den mannen på 48 år som la igjen telefonen med meldinger med sin unge mulige elskerinne. 

Har dere andre noen nye tips eller triks for å ikke bli tatt med buksa nede? 

Anonymkode: 25d91...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har skumlest i denne tråden, fått med meg at dere ikke ønsker meninger fra oss som er imot utroskap! Så da skal jeg la være å si noe ang det! Men lurer på om jeg kan stille dere noen spm!? Ønsker gjerne å forstå deres side også, da det høres helt sinnsykt ut for meg at noen kan holde på med andre på siden, om de «elsker» noen andre ! 
 

Har dere empati? med tanke på at dere har tipset om å «spille på partnerens følelser, spille for å få sympati slik at dere blir tilgitt» osv!? Det høres litt ut som psykopatiske/narsisistiske trekk!? Har dere noen tanker om dette!? 
 

Er dere i det heletatt glad i deres partner!? Hvorfor er dere fortsatt sammen!? Hvorfor ikke bare ende det forholdet eller si ifra å spør om å ha et åpent forhold hvor begge er fri til å gjøre hva de vil!? 
 

Hvordan ville dere reagert, om dere fant ut at partneren deres var utro!? Hvilke følelser hadde dere hatt da!? 
 

spør av ren nysjerrighet, da jeg har lurt på dette ganske lenge! Hver gang jeg ser / hører om utroskap, så kommer disse spm i hode mitt! Så hadde satt pris på svar! 

Anonymkode: 96bf4...27b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lyv mer enn du må. Det er fort å gå i surr med hva du har fortalt. Dessuten virker historien din mer troverdig hvis den er halvveis sann. Hvis dekkhistorien din feks er at du skal på trening, er det lurt å faktisk ta en kjapp treningsøkt før/etter du skal treffe elskeren. 

Hvis den du treffer er en i vennegjengen: IKKE drikk for mye i sosialt lag. Fulle folk er uforsiktige på tusen måter. Det skal ikke til mer enn et flørtete blikk før folk blir mistenksomme.

Anonymkode: 6673c...a08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2019 den 22.47, AnonymBruker skrev:

Den har gradvis blitt faset ut de siste månedene, for min del forsvant den i sept/okt. Og der forsvant vitsen med hele Instagram 

Anonymkode: d1f9d...8bb

 

På 4.11.2019 den 22.52, AnonymBruker skrev:

Det var argumentasjonen til Instagram også, at den tok for mange ressurser ift hvor få som visste om den/brukte den. Vi som visste om den, derimot... vi sørger 

Anonymkode: d1f9d...8bb

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har skumlest i denne tråden, fått med meg at dere ikke ønsker meninger fra oss som er imot utroskap! Så da skal jeg la være å si noe ang det! Men lurer på om jeg kan stille dere noen spm!? Ønsker gjerne å forstå deres side også, da det høres helt sinnsykt ut for meg at noen kan holde på med andre på siden, om de «elsker» noen andre ! 
 

Har dere empati? med tanke på at dere har tipset om å «spille på partnerens følelser, spille for å få sympati slik at dere blir tilgitt» osv!? Det høres litt ut som psykopatiske/narsisistiske trekk!? Har dere noen tanker om dette!? 
 

Er dere i det heletatt glad i deres partner!? Hvorfor er dere fortsatt sammen!? Hvorfor ikke bare ende det forholdet eller si ifra å spør om å ha et åpent forhold hvor begge er fri til å gjøre hva de vil!? 
 

Hvordan ville dere reagert, om dere fant ut at partneren deres var utro!? Hvilke følelser hadde dere hatt da!? 
 

spør av ren nysjerrighet, da jeg har lurt på dette ganske lenge! Hver gang jeg ser / hører om utroskap, så kommer disse spm i hode mitt! Så hadde satt pris på svar! 

Anonymkode: 96bf4...27b

Opprett gjerne en egen tråd hvor du stiller disse spørsmålene. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke lyv mer enn du må. Det er fort å gå i surr med hva du har fortalt. Dessuten virker historien din mer troverdig hvis den er halvveis sann. Hvis dekkhistorien din feks er at du skal på trening, er det lurt å faktisk ta en kjapp treningsøkt før/etter du skal treffe elskeren. 

Hvis den du treffer er en i vennegjengen: IKKE drikk for mye i sosialt lag. Fulle folk er uforsiktige på tusen måter. Det skal ikke til mer enn et flørtete blikk før folk blir mistenksomme.

Anonymkode: 6673c...a08

Nyttig tips angående trening, det skal jeg notere i bakhodet. Drikking er ikke et problem for min del, svært sjelden jeg blir så full at jeg ikke har kontroll. 

Hilsen ts

 

 

Anonymkode: 25d91...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært med flere som har dame og han ene er vel sånn sett fast. Har hatt 2 stk på snap og for damene er jeg en venn og for øyeblikket ingen trussel. Sier ikke at de ikke mistenker. Disse mennene kommer til meg fordi de ikke får verken nærhet eller sex hjemme. De får heller ikke pratet ut eller føler seg ønsket. Sier ikke dette er rett, men opplevde det selv i mitt forrige forhold. Så jeg kjenner i frustrasjonen og følelsen, og jeg var nesten utro. Det forholdet tok naturlig nok slutt. 
 

Jeg som den single elskerinna mener jeg ikke har noen å stå til rette for, mannfolka må avslutte. Syns synd på damene, men de må jo se dette her. Men kjærlighet gjør blind. Jeg nyter bare godene de ikke får. Begge damene nekter dem jo sex, så hadde det ikke vært meg, så hadde det jo vært noen andre. 
 

Han ene kommer stadig innom på spontantur meg og han andre kan jeg finne på å være sjåfør for. Kontakt med begge på snap, men ikke daglig. Å jeg er ei venninne. Er vel egentlig en venner med fordeler greie jeg har med mine. 
 

Hilsen j31

Anonymkode: 15835...99f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...