Gå til innhold

Er jeg for gammel for denne kjolen?


Fjollefyr

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjolen funker kanskje til sort strømpebukse og noen lavere sorte sko i høst/vinter-sesongen, ikke på sommerfest. Skoene var veldig jente-i-begynnelsen-av 20-årene-i-2008. Hadde noe lignende selv den gangen, ville aldri ha funnet på å brukt det nå, er 33. Sammen blir det altfor mye, og på ingen måte classy eller trendy, eller hva du ønsker å fremstå som. 

Anonymkode: 91237...cb1

Takk for bra innspill, de skoene er avlyst. Litt av utfordringene jeg har er str, på føtter, sko nr 45 så det er begrenset hva man får fatt på. Enten er de «tantete» eller så er de «stripper». Hæl på 4~5 cm går fint å gå i så om noen vet hvor man får fatt på det i «respektabel» stil så ville jeg vært evig takknemlig...😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg synes du skulle gå for noe annet som er mere nedtonet.

Skoene er uansett ikke noe som passer til kjolen.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at denne tråden gir meg mulighet til å få ærlige råd om klesstil. Love it😍

Så derfor spør jeg om hva Dere synes om denne blusen. Har brukt den 1 gang, til sort dressbukse, da ble den bra som julebord stil. Men nå på sommeren? Hva kan stylingen være da? (Den er fra HM)

IMG_20190524_195942.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fjollefyr skrev:

Ser at denne tråden gir meg mulighet til å få ærlige råd om klesstil. Love it😍

Så derfor spør jeg om hva Dere synes om denne blusen. Har brukt den 1 gang, til sort dressbukse, da ble den bra som julebord stil. Men nå på sommeren? Hva kan stylingen være da? (Den er fra HM)

IMG_20190524_195942.jpg

Lyse bukser eller et lyst skjørt? 

Anonymkode: d0668...b8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, SupaWoman skrev:

Er du en mann TS?

Ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjolen var tøff. Kunne godt brukt den selv i vinterhalvåret, men ikke på en sommerfest.

Anonymkode: a3b26...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må spørre.. 

Var ute i helga, noe jeg aldri er. Dei eneste som gikk med skinnskjørt, bukse osv var kvinner i 40års alderen. Er det fordi de tror unge går med det, og at dei fremstår som unge? 

Dei unge jentene, så var det en og annen skinnjakke. Men elles var det ungen unge som gikk rundt i skinn. 

Så kan det være et misforstått forsøk på å se ung ut i klesstilen? 

Anonymkode: e1a9b...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine kjoler! Kunne fint gått på fest i slike. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjolen på bildet fremstår mer skinnaktig enn den jeg fikk i posten. Kjolen er mer «blank bomull» i stoffet. 

Føler jeg ikke klarer å skjule at jeg liker kjolen veldig godt,,,og føler meg fin i den.😋😋😋😋

Men ser at sommer fest kjole er det ikke😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Da ville jeg bare fortelle at jeg har kjøpt denne Screenshot_20190602-132243.thumb.png.647e1cd2e5f5d77515f503fa3c35f349.pngtil sommer festen jeg skal på. Blir et par nude pumps, og sort turtleneck inni. Håper jeg ikke gikk i «transe~fella» 😉

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er mann og vil gå i kjole så syns jeg du skal kjøre den helt ut! Latex, kroppsnært, høye hæler. Hele pakken er skikkelig statement. Jeg hadde blitt glad av å se deg i "transefella" på sommerfest!

Anonymkode: a1362...5d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Fjollefyr skrev:

Da ville jeg bare fortelle at jeg har kjøpt denne Screenshot_20190602-132243.thumb.png.647e1cd2e5f5d77515f503fa3c35f349.pngtil sommer festen jeg skal på. Blir et par nude pumps, og sort turtleneck inni. Håper jeg ikke gikk i «transe~fella» 😉

 

Du kommet til å bli så fin!!! Håper du får en super fest!!

Anonymkode: c21f4...c8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.5.2019 den 19.28, Fjollefyr skrev:

Takk for innspill og gode råd, det setter jeg pris på. Så da er svart kjole no go på sommer fest...

MEEEN! 

Er det bare sommer kjole, blomster og flagrende skjørt som er «lov»? Hva med lyse topper, lyse bukser og nude pumps i div versjoner? Liker å kle meg i vide bukser og bluser/turtleneck. Eller er det for tantete? Vil kle meg ungt..men ikke som i gjenglemt fjortis...sjønner?

Hva med en jumpsuit? En highwaist bukse med vide ben og en fin topp kan sikkert også fungere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Fjollefyr skrev:

Da ville jeg bare fortelle at jeg har kjøpt denne Screenshot_20190602-132243.thumb.png.647e1cd2e5f5d77515f503fa3c35f349.pngtil sommer festen jeg skal på. Blir et par nude pumps, og sort turtleneck inni. Håper jeg ikke gikk i «transe~fella» 😉

 

Kjempefin 👌😊

Anonymkode: 99425...cc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gå i det som gjør DEG glad! Folk kan gå i det dem vil, så lenge det er klær.

Anonymkode: f86e8...1eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin, fikk lyst på den selv.  :)  Jeg ville ikke brukt sort inni om jeg var deg, det vil ta oppmerksomheten bort fra jumpsuiten og den fine fargetonen den er i.  Prøv med en offwhite eller creamfarget heller.  Da blir det mer ton-i-ton. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...