Gå til innhold

Er jeg for gammel for denne kjolen?


Fjollefyr

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Fjollefyr said:

Hihi...nope..

Er litt redd flere vil tenke det samme. 

Men er det liksom bare sommer kjole som funker på sommer fest?

Hva med et skinnskjørt (ekte eller ikke spiller ingen rolle) og en fin bluse/topp til?  

Hadde gått for sorte sandaler/pumps. De på bilde var hadde gått til nøds. Men det dill dallet på så veldig barnslig ut. 

Eg glad i sko med pynt selv, men legger man litt penger i de så ser de ikke barnslige ut :)  

Anonymkode: 9ccde...da2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte ikke skoene, for klumpete og kjolen hadde vært mye finere hvis den ikke var så blank/skinnende. Ellers go for it. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med et skinnskjørt (ekte eller ikke spiller ingen rolle) og en fin bluse/topp til?  

Hadde gått for sorte sandaler/pumps. De på bilde var hadde gått til nøds. Men det dill dallet på så veldig barnslig ut. 

Eg glad i sko med pynt selv, men legger man litt penger i de så ser de ikke barnslige ut :)  

Anonymkode: 9ccde...da2

Skinnskjørt? Ja, det er stilig. Samtidig vet jeg dét vil jeg ikke se bra ut i.. Men det er kjempe fint på små feminine damer. 

 

1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Likte ikke skoene, for klumpete og kjolen hadde vært mye finere hvis den ikke var så blank/skinnende. Ellers go for it. 

Kjolen er mer matt enn på bildet, litt som de sorte matte bilene man ser innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med transer og kjip klesstil. Nei selvfølgelig kan du ikke gå med dette, det ser jo helt forferdelig ut! Det er nesten de styggeste skoene jeg har sett! Kan du ikke kle deg som en vanlig classy dame? Og ikke overdriv sminken heller.

Anonymkode: 201be...f1a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Fjollefyr said:

Skinnskjørt? Ja, det er stilig. Samtidig vet jeg dét vil jeg ikke se bra ut i.. Men det er kjempe fint på små feminine damer. 

 

Kjolen er mer matt enn på bildet, litt som de sorte matte bilene man ser innimellom.

Nå ønsker du vel å gå i heler for å se mer feminin ut? 😊 men husk Snickers er i mote, og ser fint ut til kjørt og kjole :) 

hvis du velger en kjørt som går ned til kne. Og en løs bluse/skjorte  ? Så kan du piffe opp m øredobber/smykke? 

Det passe også til dongeri kjørt ..

Anonymkode: 9ccde...da2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med transer og kjip klesstil. Nei selvfølgelig kan du ikke gå med dette, det ser jo helt forferdelig ut! Det er nesten de styggeste skoene jeg har sett! Kan du ikke kle deg som en vanlig classy dame? Og ikke overdriv sminken heller.

Anonymkode: 201be...f1a

Jo. Det er det jeg vil. Kler meg veldig classy, tro det eller ei. Men denne kjolen ser ok ut på meg, tro det eller ei. Sminke det har jeg øvet på i 25 år, så den sitter😋

Fikk nesten lyst til å vise noen bilder for jeg ville aldri kledd med «slutty», men skal spare dere for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå ønsker du vel å gå i heler for å se mer feminin ut? 😊 men husk Snickers er i mote, og ser fint ut til kjørt og kjole :) 

hvis du velger en kjørt som går ned til kne. Og en løs bluse/skjorte  ? Så kan du piffe opp m øredobber/smykke? 

Det passe også til dongeri kjørt ..

Anonymkode: 9ccde...da2

Ja, har vurdert det. Det er stilig, og jeg er enig. Tror nesten jeg må vise noen av klærne mine for å hindre spekulasjoner i slutty klesstil..😂😂😂😂 Går med 4~5 cm hæl til vanlig i dame uttrykket.

Endret av Fjollefyr
Tilføye noe...
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nå ønsker du vel å gå i heler for å se mer feminin ut? 😊 men husk Snickers er i mote, og ser fint ut til kjørt og kjole :) 

hvis du velger en kjørt som går ned til kne. Og en løs bluse/skjorte  ? Så kan du piffe opp m øredobber/smykke? 

Det passe også til dongeri kjørt ..

Anonymkode: 9ccde...da2

*skjørt :)

Anonymkode: 3243e...462

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fjollefyr skrev:

..og disse skoene? 45..

s-l400 (2).jpg

s-l400 (3).jpg

Vi må se deg i den først, du er sikkert smashing🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Elizabeth89 skrev:

Vi må se deg i den først, du er sikkert smashing🙂

😋

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Fjollefyr skrev:

Jo. Det er det jeg vil. Kler meg veldig classy, tro det eller ei. Men denne kjolen ser ok ut på meg, tro det eller ei. Sminke det har jeg øvet på i 25 år, så den sitter😋

Fikk nesten lyst til å vise noen bilder for jeg ville aldri kledd med «slutty», men skal spare dere for det...

Jaaa! Vis oss bilder :) Du er helt sikkert veldig fin :ninuskapus:

Anonymkode: d0668...b8a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fjollefyr skrev:

Jo. Det er det jeg vil. Kler meg veldig classy, tro det eller ei. Men denne kjolen ser ok ut på meg, tro det eller ei. Sminke det har jeg øvet på i 25 år, så den sitter😋

Fikk nesten lyst til å vise noen bilder for jeg ville aldri kledd med «slutty», men skal spare dere for det...

Mener ikke slutty, men en som overdriver kvinnestilen og ser klovnete ut. Det blir for mye rett og slett. Tror på at kjolen ser ok ut på deg, men kjolen i seg selv, og i hvertfall sammen med skoene er FOR MYE, og er typisk transe-stil. 

Anonymkode: 201be...f1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener ikke slutty, men en som overdriver kvinnestilen og ser klovnete ut. Det blir for mye rett og slett. Tror på at kjolen ser ok ut på deg, men kjolen i seg selv, og i hvertfall sammen med skoene er FOR MYE, og er typisk transe-stil. 

Anonymkode: 201be...f1a

Helt enig, det som er fint på damer er ofte utpreget transe stil. Er rart det der, har sett det på meg selv og gjort ca 1000 bommkjøp....

Synes disse antrekkene er kjempe kule, men vil de funke på en «transe»?

 

Grey-turtleneck-and-wide-leg-pants.jpg

images.jpeg

9c16b7776f054787068028ee1f3917f7.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes den er stilig, jeg! Gi nå litt f i hva andre tenker, alle har jo sine meninger om alt og alle uansett... 

Anonymkode: 97109...3b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen funker kanskje til sort strømpebukse og noen lavere sorte sko i høst/vinter-sesongen, ikke på sommerfest. Skoene var veldig jente-i-begynnelsen-av 20-årene-i-2008. Hadde noe lignende selv den gangen, ville aldri ha funnet på å brukt det nå, er 33. Sammen blir det altfor mye, og på ingen måte classy eller trendy, eller hva du ønsker å fremstå som. 

Anonymkode: 91237...cb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at Britneys antrekk her er fint :ninuskapus:

 

 

Anonymkode: d0668...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at Britney er kul, men aldri om jeg hadde tatt det på meg....😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...