Gå til innhold

Er jeg for gammel for denne kjolen?


Fjollefyr

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Fjollefyr skrev:

Da ville jeg bare fortelle at jeg har kjøpt denne Screenshot_20190602-132243.thumb.png.647e1cd2e5f5d77515f503fa3c35f349.pngtil sommer festen jeg skal på. Blir et par nude pumps, og sort turtleneck inni. Håper jeg ikke gikk i «transe~fella» 😉

 

Perfekt valg 😊👏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syns den var utrolig fin 😄 nei du er ikke for gammel. Kjenner flere på din alder og eldre som har gått i slike kjoler og som ser flotte ut ❤️ kjør på - hilsen en på 22 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh..Så søte å snille dere er alle sammen❤ Tusen Takk, nå ble jeg så glad❤

Jeg skal nok prøvepynte meg litt, å se hva som blir fint av tilbehør. Om noen er flink på tilbehør så taes tips imot med takk der å...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker hvor fin og hjelpsom og koselig denne tråden er! ❤️ 

Anonymkode: 2afb7...9fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker hvor fin og hjelpsom og koselig denne tråden er! ❤️ 

Anonymkode: 2afb7...9fe

Jeg også❤💃💅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker både jumpsuiten og kjolen jeg ass, men hater tanken på turtleneck under! 🤪 Please bare gå uten! 😍 

Tipper du blir kjempefint, håper venner og familie irl er like støttende som denne tråden! ❤️

Anonymkode: b9ceb...9d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Hvis du ønsker at den pene buksedressen er mindre utringet, hva med en singlet under i stedet? Turtleneck i sommervarmen? Eller du kan ha et fint skjerf knyttet i halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke utenkelig at jeg bruker noe annet under. Men trenger noe med lange armer, fordi jeg vil dekke til armene. Den gir meg litt 40 ~talls vibber også, så tenkte å bruke denne vesken. Den er arvegods fra en grand Tante. 

IMG_20190607_214804.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg mener at du ødelegger antrekket dersom du har lange ermer eller en høyhalset genser under. Hvorfor vil du dekke armene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blondie65 skrev:

Jeg mener at du ødelegger antrekket dersom du har lange ermer eller en høyhalset genser under. Hvorfor vil du dekke armene? 

Jeg har jo litt mannlige armer... Er bare derfor. Tør ikke barbere dem...Har lyse hår, men likevel så mye at de syntes godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
8 timer siden, Fjollefyr skrev:

Jeg har jo litt mannlige armer... Er bare derfor. Tør ikke barbere dem...Har lyse hår, men likevel så mye at de syntes godt.

Jeg synes du skal stå i det - vis frem armene dine slik de er. Ellers må du velge kjoler og drakter med lange ermer, ikke ødelegge dem med topper som ikke passer til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Blondie65 skrev:

Jeg synes du skal stå i det - vis frem armene dine slik de er. Ellers må du velge kjoler og drakter med lange ermer, ikke ødelegge dem med topper som ikke passer til. 

Hihi..❤. Joda ser den. Men jeg Må uansett ha noe inne, fordi den er så dypt utringet at bh'en synes. Har prøvet med en hvit singlet, og det passet fint med hvit, rund hals inni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Fjollefyr skrev:

Hihi..❤. Joda ser den. Men jeg Må uansett ha noe inne, fordi den er så dypt utringet at bh'en synes. Har prøvet med en hvit singlet, og det passet fint med hvit, rund hals inni. 

Singlett under går fint. Men dropp genseren.. :)

Anonymkode: b9ceb...9d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65
16 minutter siden, Fjollefyr skrev:

Hihi..❤. Joda ser den. Men jeg Må uansett ha noe inne, fordi den er så dypt utringet at bh'en synes. Har prøvet med en hvit singlet, og det passet fint med hvit, rund hals inni. 

Der ser du! 

Forøvrig synes jeg at blått tilbehør - som vesken du viste - passer fint med rosa fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama
På 24.5.2019 den 18.31, Fjollefyr skrev:

 

Endret av Lama_Drama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2019 den 19.28, Fjollefyr skrev:

Takk for innspill og gode råd, det setter jeg pris på. Så da er svart kjole no go på sommer fest...

MEEEN! 

Er det bare sommer kjole, blomster og flagrende skjørt som er «lov»? Hva med lyse topper, lyse bukser og nude pumps i div versjoner? Liker å kle meg i vide bukser og bluser/turtleneck. Eller er det for tantete? Vil kle meg ungt..men ikke som i gjenglemt fjortis...sjønner?

På sommerfester er det jo en del sommerkjoler, men alt som er "sommerlig" går. På siste sommerfest jeg var på hadde venninnen min vide, lyse bukser som var høye i livet, med en lys fersken topp. En annen hadde en mørkere jumpsuit.

Stoff har jo også litt å si, ikke bare farge. Lin er f.eks. et sommerlig stoff ettersom det er lett. Skinn (med unntak av semsket) og latex er jo det motsatte. 

Anonymkode: b455f...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Blondie65 skrev:

Der ser du! 

Forøvrig synes jeg at blått tilbehør - som vesken du viste - passer fint med rosa fargen.

Ja, ble litt vintage inspirasjon over antrekket med den vesken. Jeg har et lite anheng i sølv, med cubic zirconia sten og tenker nude neglelakk  og gull dekor på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå har jeg hatt min sommer fest, i penkjole. Endte opp med en blå chiffon kjole og var «over dressed» hihi.. og brukte jump suiten på en komi forestilling kvelden før. Der var jeg også «overdressed»...huff.. jaja, jeg følte meg fin ihvertfall. Shoppet i Sommer kjole på lørdag, og fikk kompliment på sommer kjolen min. Så nå,,,, er jeg glad. 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Fjollefyr said:

Nå har jeg hatt min sommer fest, i penkjole. Endte opp med en blå chiffon kjole og var «over dressed» hihi.. og brukte jump suiten på en komi forestilling kvelden før. Der var jeg også «overdressed»...huff.. jaja, jeg følte meg fin ihvertfall. Shoppet i Sommer kjole på lørdag, og fikk kompliment på sommer kjolen min. Så nå,,,, er jeg glad. 😊

Du er et forbilde som baner vei for mange. Heier på deg!

Anonymkode: 22b11...c4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er et forbilde som baner vei for mange. Heier på deg!

Anonymkode: 22b11...c4c

Tusen takk for det, det setter jeg stor pris på å høre. Samtidig vil jeg si at jeg er blitt gitt denne muligheten av andre som har banet vei før meg. Det å kunne dra ut på shopping i Gjøvik, som nr «ørten» i rekken, er det alle de flotte og tøffe menneskene meg som har gjort mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...