Gå til innhold

Damer på 30+ som klipper håret kort.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, hind skrev:

Jeg synes det er så rart at så mange norske menn setter likhetstegn mellom femininitet og langt hår. Franske kvinner er blant de mest feminine i verden, og der er det veldig mange som har halvlangt til kort hår. Jeg tror jammen det er mer vanlig og populært med kortere hår på kvinner i alle land unntatt Norge og de muslimske. Det er litt spesielt. Kanskje det er fordi norske kvinner er så likestilte at mennene synes de trenger langt hår for mykes opp? Eller kanskje det er den norske mannen som begynner å bli svært konservativ...? 

Nå er det jo ikke alltids sånn at man setter et direkte likhetstegn mellom feminitet og langt hår, men for en del av oss menn er det et pluss. Men om det meste annet klaffer tviler jeg på at oppegående menn ikke ville gått videre utelukkende på grunn av kort eller mellomlangt hår. 

Anonymkode: ecaa7...852

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer aldri til å klippe håret kort. Mormoren min gjorde ikke engang det når hun nermet seg 90. Hadde til skuldrene da, og farget det brunt. Så bra ut det selvom hun var gammel og hadde fått ganske tynt hår. Hun bare fluffet det opp så så det tykkere ut.

Ser virkelig ikke bra ut med kort hår på damer uansett alder spør du meg. 

Anonymkode: ab904...45e

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo ikke alltids sånn at man setter et direkte likhetstegn mellom feminitet og langt hår, men for en del av oss menn er det et pluss. Men om det meste annet klaffer tviler jeg på at oppegående menn ikke ville gått videre utelukkende på grunn av kort eller mellomlangt hår. 

Det må da være lov å si at langt hår er mye mer feminint enn kort uten at det skal utlegges som at hårlengde er det ENESTE som teller. Det er ikke engang den viktigste egenskapen hos en kvinne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare han – de aller fleste mannfolk synes det samme. Men i likhet med din mann tar man det man får. Og heller ei koselig jente enn ei heks med langt hår.

Anonymkode: 3d885...aea

Alt du vet... 😃

Hvorfor kan han da finne på å plutselig la fingrene gli gjennom sveisen min og si: ah, jeg ELSKER håret ditt 😍 

Anonymkode: 5aa62...fb0

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alt du vet... 😃

Hvorfor kan han da finne på å plutselig la fingrene gli gjennom sveisen min og si: ah, jeg ELSKER håret ditt 😍 

Han er dessuten ikke den typen mann som må «ta det han får» 😎

Han kan velge og vrake på øverste skjønnhetshylle når det gjelder damer.

Skrevet

Har aldri møtt en mann som har foretrukket kort hår. For meg er det noe feminint og kvinnelig med langt hår❤️ Og de fleste ser mye eldre ut når de klipper seg kort😐

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt du vet...
Hvorfor kan han da finne på å plutselig la fingrene gli gjennom sveisen min og si: ah, jeg ELSKER håret ditt

Jeg skrev da vitterlig de flesteAt du kan rapportere et motsatt tilfelle, burde ikke være det minste overraskende for noen.

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er dessuten ikke den typen mann som må «ta det han får»
Han kan velge og vrake på øverste skjønnhetshylle når det gjelder damer.

Og likevel tok han deg. Skjønnhet er langtifra alt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...