Gå til innhold

Dere i forhold, hvor lenge varer sexakten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes ærlig talt at det er vanskelig å si hvor lang tid det tar, kan ikke husker jeg ser på klokken både før og etter og regner ut, for som oftest er det ikke så nøy hva klokken er/hva, man skal legge seg eller har nettopp våknet. Over en time er det aldri. Under 10 minutter vil være veldig uvanlig - et sted imellom her..

Hvor stor del av det som er "penetreringssexen" er og vanskelig å si, har man brukt mye tid på det andre går den fortere, bruker man mindre tid på det andre bruker vi lengre tid på det.

Det kan og være andre ting som spiller inn, om vi er trøtte og vil sove snart, om vi skal noe, om jeg (mann) har kommet tidligere på dagen (enten sammen eller på egenhånd). 

Kan kan aldri huske at en av oss har syntes det har vart for lenge eller for kort, vi er alltid "enige",

 

Anonymkode: eebdd...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar aldri tiden, så vanskelig å si. Vi kan holde på fra alt mellom 15 min til 2 timer. Selvfølgelig ikke 2 timer med penetrering, det hadde jeg ikke orket:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikker, men alltid kjapt, fra 5 til 30 minutter men gjetter 10 maks 15 er gjennomsnittet. Da inkluderer jeg alt som er kontakt mellom kjønnsorgan/munn/fingre. Ingen av oss liker å holde på lenge og begge kommer fort så så lenge begge er fornøyde med det så ser jeg ikke problemet :) Jeg klarer ikke å komme om forspillet varer alt for lenge og jeg liker ikke å komme mer enn 1 gang. Han kommer også ganske fort og lett.

Anonymkode: c698c...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...