Gå til innhold

Dere i forhold, hvor lenge varer sexakten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv pleier vi ha sex nesten hver dag, men noen ganger bare oralsex. Eller jeg runker han fordi begge vil, noen ganger slikker han meg bare til orgasme. Når vi har sex med samleie så liker jeg ikke at det varer i evighet....tar vi en kjappis med sug og slikking som avslutter med samleie går det fint på kanskje 20min for vår del 🙂 

Synes lange sexøkter er litt slitsomt...men elsker sex såklart, får lett orgasme heldigvis.

Anonymkode: 2f976...a37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som regel mellom to og fire timer. Vi er ikke så gode på «kjappiser» her hjemme 😂

Anonymkode: b0330...f7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En times tid. Jeg er glad i kjappiser, men samboer er glad i ta seg god tid 😜

Anonymkode: fcb7a...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker. Hele greia tar typisk 20-30 minutter inkludert slikking, tafsing etc. Sameiet er en ganske liten del av det. Kanskje 5 minutter, men har aldri tatt tiden. Begge får orgasme siden vi er ganske nær allerede når vi starter.

Anonymkode: dfc6b...5e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja 15-20 minutter kanskje, hvorav 5-10 minutter med penetrerimg

Anonymkode: 9d8a9...e51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra 5 min til flere timer.

Anonymkode: 4f9a5...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg heldig varer det i 20 sek. Vært med han i 11 år nå.... har mistet helt smaken på sex. 

Anonymkode: 6fca3...cfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjappis ca 20 min.

skal vi kose oss blir det over 1 time ☺️

Anonymkode: 96862...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde vi først en kjapp på kjøkkenet som varte i 5 min, med klær på og risen på kok😂 etter et par timer begynte vi i dusjen, bevegde oss til gulvet og så til senga, vil anta vi brukte over en time. Er nyforelska samboere så har sex ofte, alt fra 5 min til 2 timer.

Anonymkode: d4fdf...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer veldig. Fra 5 til 30 minutter vil jeg tro.

Anonymkode: 6d904...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra 5 min til kanskje én time. To hvis vi regner med sensuelle kyss, erotisk dusjing etc. i forkant.

Jeg savner iblant at vi har sex hele natta som vi gjorde de første årene. 

Anonymkode: 57452...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer veldig, men går egentlig i perioder. Perioder der vi i hovedsak har kjappiser, hyppig. En kjappis kan nok vare alt fra 3 til 30 minutter, vanligvis et sted midt mellom. Andre perioder der vi har sex mye mer sjeldent, men tar oss god tid når vi først har det. En sånn runde med "søndagssex" kan ta alt fra 30 minutter til mer sånn hele dagen av-og-på. 

Anonymkode: b532b...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg heldig varer det i 20 sek. Vært med han i 11 år nå.... har mistet helt smaken på sex. 

Anonymkode: 6fca3...cfb

Noe sier meg at du ikke tar styring og kontrollen over sexlivet med din partner. Har du prøvd ta føringen, fortell hva du ønsker, hvordan du ønsker det, be han om å ikke gi seg før du sier i fra.... På den måten øker du varigheten fra de 20 sekundene du snakker om, til så lenge du ønsker.

De fleste menn jeg vet om ergrer seg gul og blå over akkurat dette problemet, manglende initiativ fra kvinnen, manglende styring fra kvinnen... Hvor så kvinnen i ettertid lener seg tilbake og klager sin nød over dårlig sexliv.. 

Anonymkode: 3e02b...259

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært sammen i 18 år, og helt fra starten har vi hatt sex som har vart kort tid Vi begge får orgasme innen kort tid, og det er ikke noe poeng å fortsette etter det. Noen ganger tar det 5 min, og noen ganger kanskje 20 min. Så vi har kjappiser hele tiden. Ser ikke poenget med å finne på det ene eller det andre for å drøye det ut mer. Har vi lyst, så har vi sex, og da varer det ikke lenge før begge er fornøyd. Vi har fortsatt sex spontant, etter at vi bare har klådd litt på hverandre.

Det er ikke sånn at vi har det travelt, men vi begge får orgasme ganske fort uten stress.

Jeg er fornøyd med sexlivet mitt, og jeg liker best å bare ha sex uten så mye styr. Om jeg skulle hatt sex i to timer hver gang, hadde jeg fort gått lei. Da hadde det fort blitt en JOBB å ha sex.

Jeg er ikke SÅ opptatt av sex i seg selv. Jeg får orgasme innen 2 min, og er glad for at mannen også får sin orgasme fort, så jeg slipper å jobbe for det så mye. Jeg blir ikke tent av å suge kuk. Jeg blir tent av å føle hele kroppen hans, men det er ikke det som fører til orgasme for han. 

Selv om jeg lett får orgasme, og gjerne også flere i samme runde, så er jeg ikke så opptatt av sex. Jeg kan fint gå i lang tid uten sex, men sex betyr også nærhet. Og det får man masse av når man har sex. Det er viktig for vårt forhold

 

Anonymkode: ea67c...ca1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært sammen i 18 år, og helt fra starten har vi hatt sex som har vart kort tid Vi begge får orgasme innen kort tid, og det er ikke noe poeng å fortsette etter det. Noen ganger tar det 5 min, og noen ganger kanskje 20 min. Så vi har kjappiser hele tiden. Ser ikke poenget med å finne på det ene eller det andre for å drøye det ut mer. Har vi lyst, så har vi sex, og da varer det ikke lenge før begge er fornøyd. Vi har fortsatt sex spontant, etter at vi bare har klådd litt på hverandre.

Det er ikke sånn at vi har det travelt, men vi begge får orgasme ganske fort uten stress.

Jeg er fornøyd med sexlivet mitt, og jeg liker best å bare ha sex uten så mye styr. Om jeg skulle hatt sex i to timer hver gang, hadde jeg fort gått lei. Da hadde det fort blitt en JOBB å ha sex.

Jeg er ikke SÅ opptatt av sex i seg selv. Jeg får orgasme innen 2 min, og er glad for at mannen også får sin orgasme fort, så jeg slipper å jobbe for det så mye. Jeg blir ikke tent av å suge kuk. Jeg blir tent av å føle hele kroppen hans, men det er ikke det som fører til orgasme for han. 

Selv om jeg lett får orgasme, og gjerne også flere i samme runde, så er jeg ikke så opptatt av sex. Jeg kan fint gå i lang tid uten sex, men sex betyr også nærhet. Og det får man masse av når man har sex. Det er viktig for vårt forhold

 

Anonymkode: ea67c...ca1

Ventet bare på et "men" i det innlegget, men det kom aldri 😂 Good for you 🙂

Anonymkode: b532b...86b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ventet bare på et "men" i det innlegget, men det kom aldri 😂 Good for you 🙂

Anonymkode: b532b...86b

Takk! Jeg har det veldig bra med mannen min :)

 

Anonymkode: ea67c...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og etter 18 år så er det bra at vi fortsatt har lyst på hverandre:)

 

Anonymkode: ea67c...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg vil den skal vare, han gjør heldigvis alt for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...