Gå til innhold

Dere i forhold, hvor lenge varer sexakten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min har sex leeenge. Ofte fra 1 t til 5 timer. Inkludert klining/tafsing og en eventuell runde nr 2. Men! Nå er vi ganske nyforelska fortsatt. 😛
Begge bruker litt tid på å få orgasme. Det er ikke uvanlig at jeg bruker 30min på å utføre oralsex på han. Men jeg er nok værst. Blir litt nervøs/sjenert/prestasjongsangst som ikke akkurat hjelper på å oppnå klimaks. Av og til får jeg ikke orgasme i det hele tatt, selv om jeg nyter og elsker sex.

Anonymkode: 0c065...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og pulekompisen kan holde på alt fra ett kvarter til noen timer, men er ikke ofte vi gidder å holde på så lenge. Men blir ofte flere ganger i løpet av dagen i stedenfor. Vi holder vel på ca 30 - 40 min tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg heldig varer det i 20 sek. Vært med han i 11 år nå.... har mistet helt smaken på sex. 

Anonymkode: 6fca3...cfb

😱😱😱 Kommer han så fort? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 til 2 timer i snitt, men kan holde på lenger. Lengste er 7 timer, men det var i løpet av en hel dag. I 40-årene begge. 

Anonymkode: d3fbc...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer. Men i natt tror jeg det ble satt rekord. Han har vært bortreist noen dager, kom sent hjem, siden han skulle reise videre tidlig i dag, gikk han å la seg litt før meg. Sov da jeg kom inn. Våknet brått i natt av å bli dratt inntil ham, et "bitt" i skuldra hender som vandret. Ble tent med en gang. Inntrenging og jeg tror det bare ble fem jukk..... Heldigvis lo han av det selv. ;-) Sånn er travle dager. Så nå sitter jeg bare og gleder meg til han kommer hjem igjen. Da skal jeg passe på at logistikken blir litt bedre. :-)

Ellers er sexlivet vårt ganske likt på sexlivet til hun som hadde vært gift i 18 år. Jeg trenger ikke holde på i timevis. En kjapp en, men litt lenger enn den i natt, er helt supert. Gjerne flere ganger om dagen for den saks skyld. :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Kontorotta skrev:

Det varierer. Men i natt tror jeg det ble satt rekord. Han har vært bortreist noen dager, kom sent hjem, siden han skulle reise videre tidlig i dag, gikk han å la seg litt før meg. Sov da jeg kom inn. Våknet brått i natt av å bli dratt inntil ham, et "bitt" i skuldra hender som vandret. Ble tent med en gang. Inntrenging og jeg tror det bare ble fem jukk..... Heldigvis lo han av det selv. 😉 Sånn er travle dager. Så nå sitter jeg bare og gleder meg til han kommer hjem igjen. Da skal jeg passe på at logistikken blir litt bedre. 🙂

 Ellers er sexlivet vårt ganske likt på sexlivet til hun som hadde vært gift i 18 år. Jeg trenger ikke holde på i timevis. En kjapp en, men litt lenger enn den i natt, er helt supert. Gjerne flere ganger om dagen for den saks skyld. 🙂

Synes det var litt hett jeg. Han våknet og bare måtte.. Så lenge han ikke har problemer med tidlig utløsning til vanlig så var det litt sexy.

Anonymkode: b532b...86b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes det var litt hett jeg. Han våknet og bare måtte.. Så lenge han ikke har problemer med tidlig utløsning til vanlig så var det litt sexy.

Anonymkode: b532b...86b

Helt enig. :-) Så sparer jeg på "frustrasjonen" til han kommer hjem igjen. Da regner jeg med å komme fort. :-) Kunne gjort noe med det selv etterpå eller i dag tidlig, men litt deilig å kjenne på "frustrasjonen også".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

1,5 til 2 timer i snitt, men kan holde på lenger. Lengste er 7 timer, men det var i løpet av en hel dag. I 40-årene begge. 

Anonymkode: d3fbc...c6a

Hvis dette er sant er det ganske usexy etter min smak 😅 7 timer høres bare alt alt for lenge ut. Men smaken er som baken

Anonymkode: 9d8a9...e51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Elizabeth89 skrev:

Jeg og pulekompisen kan holde på alt fra ett kvarter til noen timer, men er ikke ofte vi gidder å holde på så lenge. Men blir ofte flere ganger i løpet av dagen i stedenfor. Vi holder vel på ca 30 - 40 min tenker jeg. 

Henger du hele dagen med en pulekompis?

Anonymkode: 57452...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

1,5 til 2 timer i snitt, men kan holde på lenger. Lengste er 7 timer, men det var i løpet av en hel dag. I 40-årene begge. 

Anonymkode: d3fbc...c6a

Bare av ren nysgjerrighet.... når det varer i 7 timer, hva legger du i ordet sex?

Anonymkode: 29f47...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Prøver18 said:

😱😱😱 Kommer han så fort? 

Ja, det gjør han. Etter 2-3 jokk er han ferdig. Og slik har det vært fra dag èn vi ble sammen. Det frister ikke med sex mer for min del..

Anonymkode: 6fca3...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært sammen i 18 år, og helt fra starten har vi hatt sex som har vart kort tid Vi begge får orgasme innen kort tid, og det er ikke noe poeng å fortsette etter det. Noen ganger tar det 5 min, og noen ganger kanskje 20 min. Så vi har kjappiser hele tiden. Ser ikke poenget med å finne på det ene eller det andre for å drøye det ut mer. Har vi lyst, så har vi sex, og da varer det ikke lenge før begge er fornøyd. Vi har fortsatt sex spontant, etter at vi bare har klådd litt på hverandre.

Det er ikke sånn at vi har det travelt, men vi begge får orgasme ganske fort uten stress.

Jeg er fornøyd med sexlivet mitt, og jeg liker best å bare ha sex uten så mye styr. Om jeg skulle hatt sex i to timer hver gang, hadde jeg fort gått lei. Da hadde det fort blitt en JOBB å ha sex.

Jeg er ikke SÅ opptatt av sex i seg selv. Jeg får orgasme innen 2 min, og er glad for at mannen også får sin orgasme fort, så jeg slipper å jobbe for det så mye. Jeg blir ikke tent av å suge kuk. Jeg blir tent av å føle hele kroppen hans, men det er ikke det som fører til orgasme for han. 

Selv om jeg lett får orgasme, og gjerne også flere i samme runde, så er jeg ikke så opptatt av sex. Jeg kan fint gå i lang tid uten sex, men sex betyr også nærhet. Og det får man masse av når man har sex. Det er viktig for vårt forhold

Anonymkode: ea67c...ca1

Iblant er det kjekt å få orgasmer fort, men ofte har jeg lyst til å komme flere ganger, eller nyte mer før jeg kommer. Jeg blir veldig tent av å suge kuk, og også tent av å strippe og gjøre ting som jeg ikke får direkte orgasme av. Så jeg ville blitt skuffa hvis all sexen/flørten vår tok 5 min, selv om jeg kom. 

Anonymkode: 57452...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Henger du hele dagen med en pulekompis?

Anonymkode: 57452...8f7

Innimellom. Ofte helger også. Vi er litt mer enn bare pulekompiser, vi finner på andre ting sammen og, men møtes hovedsaklig for å ha sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer litt an på hva vi har tid til, 15-50 min ca. 

Anonymkode: 90db9...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.tv2.no/a/8193099/

 

Det mest slående resultatet var at det var veldig store variasjoner. Studien fant at sexen for hvert par varte alt fra 33 sekunder til 44 minutter, mens median-tiden var på 5,4 minutter. Median betyr at dersom man plasserer de 500 parene på en linje, vil det paret som står i midten ha en gjennomsnittlig samleietid på 5,4 minutter.

Endret av Hunmedham
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra 10 min til 1 time 🤪 Spørs om det er rundt eggløsning (da er det pain) eller ikke. 

Anonymkode: 5a3e7...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...