Gå til innhold

Hva er det stusseligste du får servert som dessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eneste jeg kommer på er riskrem, får det hver jul.  Vi bor i Asia så ris spiser vi hver dag uansett, vil heller ha et fat med deilig frisk frukt eller is med bær. Men jeg spiser det jeg får og klager aldri til vertskapet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjeks, cookies eller andre typer småkaker. Og for ikke å snakke om den verste av dem alle - kransekake. 🤢 Gi meg gjerne sviskegrøt og fruktcoctail fire ganger daglig hvis jeg bare slipper en eneste bit kransekake. 

Anonymkode: dee2c...f76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is i alle varianter. Er jeg på restaurant og får servert for eksempel sjokoladekake med sorbet-is, så ligger alltid isen igjen. Føler meg litt alene om å ha det sånn. :fnise: 

Synes forøvrig også panna cotta er noe av det mest oppskrytte som finnes her i verden. :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Jerry Lee skrev:

Drit i frukten... vi slafser i oss vaniljekrem med sukker på.  Kanskje med syltetøy oppi.  Bare på faen....   :nigo:

God plan!!! Kanskje en dæsj med syltetøy for smakens skyld. xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe det vokste jeg opp med faktisk

Anonymkode: 93ca3...98b

Svigermor var fornærma fordi jeg og mannen hadde annonsert at neste jul skulle vi til min hjemplass (fortalte det lenge før jul), derfor klasket hun en boks fruktcoktail i ei skål og en pappkartong saus og satte på bordet..trivelig jul! Vi ombestemte oss ikke angående neste års jul for å si det sånn😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Sunn" dessert. Type dessert som er laget uten sukker, uten smør, uten allminnelig hvetemel, droppet ditt og datt for at den skal være sunnere eller inneholde færre kalorier. Ofte lages slikt av de som selv slanker seg. Helt greit at folk slanker seg, men vær så snill å spar oss andre for slike desserter. Det smaker sjeldent godt. Det er bedre at de som slanker seg lærer seg å enten ikke forsyne seg eller spise en mindre porsjon av normal mat enn å lage masse kalorifattig dessert fordi man da selv kan spise maaaasse uten dårlig samvittighet. Hvis man har problemer med å begrense seg så får man heller la vær å servere dessert da. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
5 minutter siden, Luckiness skrev:

"Sunn" dessert. Type dessert som er laget uten sukker, uten smør, uten allminnelig hvetemel, droppet ditt og datt for at den skal være sunnere eller inneholde færre kalorier. Ofte lages slikt av de som selv slanker seg. Helt greit at folk slanker seg, men vær så snill å spar oss andre for slike desserter. Det smaker sjeldent godt. Det er bedre at de som slanker seg lærer seg å enten ikke forsyne seg eller spise en mindre porsjon av normal mat enn å lage masse kalorifattig dessert fordi man da selv kan spise maaaasse uten dårlig samvittighet. Hvis man har problemer med å begrense seg så får man heller la vær å servere dessert da. 

 

DER er den eneste mulige vinneren av "stusslige desserter". Fy Fabian! Som pippi ville sagt.

 

Har en svigerinne som til en høytid lagde noe sjokoladegreier med avocado. Bakesjokolade, avocado. Det smaker som det låter. Urk. Bruker være høflig å spise opp det jeg får servert, men sorry. det var ikke godt. Svigerforeldrene sa diskret at "neste gang kanskje noen andre skal lage desserten"... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MyzTeri skrev:

Jeg er nok det eneste mennesket i verden som ikke liker karamellpudding. Eller karamellsaus.

Jeg liker det heller ikke. Smakløst og rar konsistens. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Jerry Lee skrev:

Er det nødvendig å være så kvalm som du her framstår som?

Jeg synes faktisk det er unødvendig å prøve å gi folk dårlig samvittighet ved å legge ut om fattigdom og "skam dere, tenk på barna i Afrika og de som ikke har råd til dessert i det hele tatt" i en tråd av denne typen. Man er ikke et dårlig menneske selv om man synes enkelte desserter er stusselige. Men i stedet for å komme med en sur kommentar prøvde jeg meg på en humoristisk vri av typen "overgå hverandre i fattigdom", men den falt jo til jorden kan du si. :P

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt seriøst? Hvorfor omi alle dager fikk forelendrrne dine 14 barn når de åpenbart ikke klarte å forsørge noen? Hvor bar barnevernet? Tragisk

Anonymkode: 08b75...496

At noen synes jeg har dårlig humor er jo så sin sak, men det jeg aldri i livet hadde trodd var at noen skulle ta meg seriøst, komplett med Monty Python-sitat og greier. Ja ja, sånn kan det gå. 

Anonymkode: 20cf9...fc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, MyzTeri skrev:

Jeg er nok det eneste mennesket i verden som ikke liker karamellpudding. Eller karamellsaus.

Du er ikke alene om det kjære deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig enig med de som sier frukt! Verste er vel oppskåret frukt med mager vaniljekesam til. Da lar jeg heller være å spise dessert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...