Gå til innhold

Hva er det stusseligste du får servert som dessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som du egentlig bare kunne tenke deg å la være å spise..

Anonymkode: 9267c...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fruktkompott og sviskegrøt

Anonymkode: 5b4ea...e93

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktsalat.

Vil ha sukker og usunt.

Anonymkode: 3d5da...8d6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som blir servert i boksen det kom i. Feks karamellpudding og sjokoladepudding som settes på bordet i emballasjen. Greit å ty til lette løsninger men det er bare å legge det på brett med litt frukt på, så ser det vertfall mer appetittlig ut. Isboks som blir servert ved siden av noe er et unntak. Jeg er glad i all slags dessert, og klager aldri men måten du serverer det på har mye å si

Endret av Thjelp
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktsalat, fruktkompott, sviskekompott... Altså jeg er glad i frukt, men det spiser jeg daglig. Dermed er det ikke særlig dessert for meg. Ellers syns jeg også is er stusselig. Alt annet liker jeg! :) 

Anonymkode: ceb5c...81e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke.  Glad for det jeg får og tenker ikke på noe som stusselig.   😀

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker alt av dessert bortsett fra iskrem. 

Anonymkode: e761e...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is er det beste som finnes. Og sjokoladefondant. Nammm.

Pleier å alltid bestille dette når jeg er ute å spiser sammen med foreldrene mine. Hvis det er bursdag og sånn.

Bestiller også is når jeg er på kjøpesentre ol. omtrent aldri kaker bortsett fra sjokoladefondant. Hender jeg også spiser brownies.

Det jeg liker minst er alt med kaffe og likør smak. Og frukt. Ja alt med frukt. Siden jeg spiser så mye frukt hjemme.

Men jeg spiser det jeg får. Nå er jeg veldig sjelden ute å spiser hos noen andre bortsett fra foreldrene mine. Når vi da er på restaurant så er det flere jeg kan velge mellom.

Men jeg spiser det jeg får. Tenker egentlig ikke at noen dessert og mat er stusselig. Folk har forskjellig smak bare tenker jeg da.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Thjelp skrev:

Alt som blir servert i boksen det kom i. Feks karamellpudding og sjokoladepudding som settes på bordet i emballasjen. Greit å ty til lette løsninger men det er bare å legge det på brett med litt frukt på, så ser det vertfall mer appetittlig ut. Isboks som blir servert ved siden av noe er et unntak. Jeg er glad i all slags dessert, og klager aldri men måten du serverer det på har mye å si

Dette er ekstremt fremmed for meg. Det smaker jo det samme, uavhengig av hvordan det serveres. Om jeg er gjest, og folk vil servere sjokoladepudding i emballasjen, blir jeg egentlig glad. Mindre oppvask, mindre jobb for dem, bedre for miljøet, lettere å oppbevare rester. Alt er positivt ved å velge den måten å gjøre det på!

 

Jeg er veldig lite glad i søtmat, og derfor ikke spesielt begeistret for noen former for dessert. Men jeg ville ikke brukt ordet stusselig. Jeg blir mest glad når jeg får noe som er lett å spise, som frukt eller is.

Anonymkode: 0609f...629

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos besteforeldrene mine fikk jeg ofte fersken på boks og ofte uten noe annet til. Jeg spiste det jo og synes forsåvidt at det var godt, men ville aldri kjøpt det selv nå for å ha det til dessert.

Vi fikk også ulike typer kompott og det er også litt kjip dessert, men det var nok den typen dessert den generasjonen var vant til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskjært frukt... Frukt er ikke dessert. 

Anonymkode: 77d7b...f04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ekstremt fremmed for meg. Det smaker jo det samme, uavhengig av hvordan det serveres. Om jeg er gjest, og folk vil servere sjokoladepudding i emballasjen, blir jeg egentlig glad. Mindre oppvask, mindre jobb for dem, bedre for miljøet, lettere å oppbevare rester. Alt er positivt ved å velge den måten å gjøre det på!

 

Jeg er veldig lite glad i søtmat, og derfor ikke spesielt begeistret for noen former for dessert. Men jeg ville ikke brukt ordet stusselig. Jeg blir mest glad når jeg får noe som er lett å spise, som frukt eller is.

Anonymkode: 0609f...629

Det er ikke noe bedre for miljøet å servere sjokoladepuddingen i emballasjen i stedet for å ha den på et fat? Uansett så er jeg enig med Thjelp, det er litt stusselig å sitte å grave ut sjokoladepudding rett fra boksen. Helt greit å gjøre det lettvint men ha det i det minste på et fat så det ser bedre ut. Stemningen bestemmer også mye av hvordan et måltid blir, ikke bare smaken. Karamellpuddingen på julaften blir liksom ikke den samme hvis alle sitter i joggebuksa og graver den ut fra emballasjen.

Anonymkode: 225d9...365

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre det er snakk om barneselskap er gelé, pudding, gjærbakst og bokseis litt trist. Godt, for all del! Bare ikke dessert i mine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Elaine Marley skrev:

Hos besteforeldrene mine fikk jeg ofte fersken på boks og ofte uten noe annet til. Jeg spiste det jo og synes forsåvidt at det var godt, men ville aldri kjøpt det selv nå for å ha det til dessert.

Vi fikk også ulike typer kompott og det er også litt kjip dessert, men det var nok den typen dessert den generasjonen var vant til.

Fersken på boks er jeg også vant med til dessert, men vi fikk alltid krem som tilbehør.

Anonymkode: 225d9...365

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ekstremt fremmed for meg. Det smaker jo det samme, uavhengig av hvordan det serveres. Om jeg er gjest, og folk vil servere sjokoladepudding i emballasjen, blir jeg egentlig glad. Mindre oppvask, mindre jobb for dem, bedre for miljøet, lettere å oppbevare rester. Alt er positivt ved å velge den måten å gjøre det på!

Jeg kan legge til at jeg er utdannet kokk som kanskje ser litt annerledes på det en andre. Samt at det er en uting i min familie. Ville jo aldri funnet på å konfrontert personer med det og er alltid kjempeglad for servering.

Angående alt det andre du nevner, går det fint Ann å legge legge rester i bokser eller emballasjen, miljømessig sparer du veldig lite med tanke på at pappboksen den kom i allerede er laget, og skaden har skjedd. Oppvasken på fatet er ubetydelig med tanke på at du har middagsgjester å vaske opp etter, og hvor mye jobb er egentlig å legge det på fat og pynte? 3 min kanskje?

Men dette er min mening og det jeg er vant med, men vi er heldigvis forskjellige 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg nå tenke...........jeg synes ingen dessert er stusselig. Er glad bare det er dessert! 

Anonymkode: b32ec...500

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is. Synes is er kjedelig.

Gode oster med vin som passer til, og så noe lite med mørk sjokolade med en espresso etterpå - da er jeg veldig fornøyd.

Anonymkode: c282e...2b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe bedre for miljøet å servere sjokoladepuddingen i emballasjen i stedet for å ha den på et fat? Uansett så er jeg enig med Thjelp, det er litt stusselig å sitte å grave ut sjokoladepudding rett fra boksen. Helt greit å gjøre det lettvint men ha det i det minste på et fat så det ser bedre ut. Stemningen bestemmer også mye av hvordan et måltid blir, ikke bare smaken. Karamellpuddingen på julaften blir liksom ikke den samme hvis alle sitter i joggebuksa og graver den ut fra emballasjen.

Anonymkode: 225d9...365

Alt som skaper mer oppvask er dårlig for miljøet.

Anonymkode: 0609f...629

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...